Witteveen vindt nieuwe club: "Prachtige tijd gehad bij Heerenveen"

Melle Joop Witteveen
Melle Joop Witteveen Foto: © Pro Shots

Melle Witteveen heeft een nieuwe club gevonden na zijn vertrek bij SC Heerenveen. De 22-jarige middenvelder heeft dinsdag namelijk een contract getekend bij Keuken Kampioen Divisie-club RKC Waalwijk.

Witteveen heeft in het Mandemakers Stadion een contract getekend voor één jaar, met de optie voor nog een seizoen, mocht de samenwerking bevallen. De speler uit Emmeloord is verheugd met zijn transfer naar RKC. "Ik ben enorm blij met deze stap naar RKC Waalwijk. Bij SC Heerenveen heb ik een prachtige tijd gehad en zelfs mijn debuut in de Eredivisie mogen maken", zegt Witteveen op de clubsite van RKC.

"Nu wil ik mij bij RKC Waalwijk verder ontwikkelen. Aan de gesprekken met onder anderen Bernard Schuiteman en Hoofdtrainer Sander Duits heb ik een heel prettig gevoel overgehouden. Ik kan niet wachten mijn kwaliteiten te laten zien op het veld", aldus Melle Witteveen, die zes wedstrijden speelde voor SC Heerenveen. Daarin gaf hij één assist. 

Zet in op Nederland tegen Japan!

Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Lees meer:
0 reacties