'We blijven nauw betrokken als fan en substantiële sponsor''

SC Heerenveen en GroenLeven hopen op korte termijn een overeenkomst te tekenen voor een nieuwe sponsordeal tot 2022. Het bedrijf uit Heerenveen stopt als hoofdsponsor maar blijft wel op diverse manier aanwezig in het Abe Lenstra Stadion.

"In de afgelopen drie jaar hebben we samen met SC Heerenveen veel bereikt", vertelt directeur Roland Pechtold op de officiële website van SC Heerenveen. "Als trotse Friese hoofdsponsor op het mooiste voetbalshirt van Nederland hebben we met de club veel maatschappelijke initiatieven kunnen ontplooien, onze naamsbekendheid vergroot en de club verder geholpen."

Pechtold is er trots op dat dit 'als Friezen onder elkaar' gelukt is. "Dat doet mij goed. We willen de club bedanken voor de afgelopen drie jaar als hoofdsponsor en blijven nauw betrokken als fan en als substantiële sponsor. We wensen de fans en iedereen die SC Heerenveen een warm hart toedraagt geweldige voetbalseizoenen toe!"

???? Met het tekenen van een nieuwe overeenkomst zal @GroenLeven een andere invulling gaan geven aan het sponsorschap. https://t.co/2VpJsmriVN

— sc Heerenveen (@scHeerenveen) 6 juni 2019

Lees meer: