Vente niet meer ingezet als goalgetter: "Dat is prima, hoor"

Sam Kersten, Dylan Vente en Joshua Kitolano
Sam Kersten, Dylan Vente en Joshua Kitolano Foto: © BSR Agency

Dylan Vente is trots op zijn SC Heerenveen na de 0-3 overwinning op Sparta Rotterdam. De spits hoopt dat zijn ploeg de wisselvalligheid vanaf nu los kan laten.

"Want dan wordt het een leuk seizoen", zei Dylan Vente tegenover de Leeuwarder Courant. Zelf speelde Vente prima, maar scoren lukte hem niet. "Ik speelde tegen Sparta vooral in dienst van het elftal", die wel een belangrijke rol had bij de 0-2. "En dat is prima, hoor."

"Ik ben vooral blij dat we het niet onnodig spannend maakten in de slotfase", is de spits helder. "Zoals dat eigenlijk het hele seizoen al gebeurt. Als Sparta nu een beetje gevaarlijk werd, haalden we met kleine slimmigheidjes het tempo eruit. We hebben dat goed gedaan en dik verdiend gewonnen."

Lees meer:
0 reacties