Vente na clash met FC Utrecht: "Daar hebben we helemaal niets aan"

Dylan Vente
Dylan Vente Foto: © BSR Agency

Dylan Vente baalt als een stekker van het feit dat SC Heerenveen het play-off duel met FC Utrecht niet heeft weten te winnen. Na een intens voetbalgevecht werd het 3-2.

"De tweede helft was complete chaos", begint aanvaller Dylan Vente bij Omrop Fryslân. "Leuke wedstrijd voor de normale supporter, maar daar hebben we helemaal niets aan. Zij maken snel de 1-0, wij komen terug en daarna krijg je snel twee goals tegen waardoor het heel moeilijk wordt."

"Ik denk wel dat wij als team goede mogelijkheden hebben gekregen, maar die ook hebben weggegeven", zegt de aanvaller over het duel. "Na de aansluitingstreffer kun je met een beetje geluk de 3-3 maken, maar het zat helaas niet mee."

"Ik had ergens nog wel het gevoel dat die goal ging vallen, maar het zat net niet mee. Ergens houd je toch rekening met de finale zondag, want je hoopt vandaag te winnen", is Vente helder. "Nu is het in één klap klaar, toch wel gek."

Doe mee aan het WK-spel van FeanOnline!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van FeanOnline op Scorito!

Lees meer:
0 reacties