Veldman blijft positief na uitschakeling: "Maakt mij heel trots"

Robin Veldman
Robin Veldman Foto: © BSR Agency

Robin Veldman is erg tevreden over de ontwikkeling die SC Heerenveen dit seizoen heeft doorgemaakt. De ploeg uit Friesland grijpt naast Europees voetbal, maar de oefenmeester was donderdagavond ook enorm trots. 

SC Heerenveen ging donderdag in de halve finale van de play-offs met 3-2 ten onder tegen FC Utrecht. "Dat is tegen Utrecht geen schande. Maar ons veldspel laat zien dat we een mooie ontwikkeling hebben laten zien als team en club", reageert Veldman na afloop bij Omrop Fryslân. "Daarmee sluiten we het seizoen af."

Veldman ziet een groot verschil met de start van het seizoen. "Ik vind het een team dat op én buiten het veld enorm gegroeid is met elkaar. De jongens komen overal vandaan en worden in Heerenveen in een huis gezet: red je maar. Dat maakt mij als mens heel trots. Maar als trainer ben ik over de ontwikkeling van het team ook heel tevreden."

Doe mee aan het WK-spel van FeanOnline!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van FeanOnline op Scorito!

Lees meer:
0 reacties