René van der Gijp: "Dat SC Heerenveen is echt helemaal niks"

René van der Gijp is zich rot geschrokken van de kwalitatieve armoede binnen het elftal van SC Heerenveen. De analist zag de Friezen tegen Feyenoord spelen en dat beviel hem bepaald niet. 

"Ik heb zitten kijken. Dat is echt helemaal niks, dat SC Heerenveen", opent Van der Gijp bij KieftJansenEdmondGijp. "Het is gewoon niks. SC Heerrenveen had vroeger altijd twee of drie leuke spelers. Ze hebben nu gewoon niks."

"Van Persie traint gewoon niks. Ze staan nu twaalfde. Als ze daar blijven staan, dan heeft hij de prestatie van zijn leven geleverd. Wat is dát slecht zeg. Ik snap werkelijk niet dat hij daar is ingestapt, dat snap ik niet. Het maakt niet uit wat je ermee doet, het is gewoon niks", besluit Gijp.

Lees meer:
0 reacties