Van Overeem vaag over toekomst bij SC Heerenveen: "Je weet het nooit"

Joris van Overeem
Joris van Overeem Foto: © Pro Shots

Joris van Overeem verloor met zijn SC Heerenveen met 3-2 van FC Utrecht. De middenvelder baalt als een stekker en durft ook wel te stellen dat het seizoen hierdoor niet 'goed' genoemd mag worden.

"Heel teleurstellend", zegt Joris van Overeem bij Omrop Fryslân. "Tijdens de wedstrijd heb je het gevoel dat je door kan naar de finale, maar je laat het zelf uit je handen glippen door te makkelijk doelpunten weg te geven."

"Tot de zestien van de tegenpartij waren wij goed, maar daarna niet", vindt de middenvelder. "We misten wat diepte en ook wat opportunisme. Je hebt je waar ze je wil hebben. Maar dan moet je doordrukken en dat lukte niet. Soms moet je de een tegen een opzoeken, de actie maken, schieten."

Van Overeem vindt het daarmee een teleurstellend einde van het seizoen. "Als SC Heerenveen zijnde wil je in de play-offs iets bereiken en dat is niet gelukt. Het was een prima seizoen, maar niet goed genoeg".

Gaat Van Overeem er mét SC Heerenveen volgend seizoen voor zorgen dat het seizoen beter wordt dan 'prima'? "We gaan het zien. Ik denk nu alleen nog maar aan de wedstrijd, maar je weet het nooit."

Doe mee aan het WK-spel van FeanOnline!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van FeanOnline op Scorito!

Lees meer:
0 reacties