Van der Gijp pakt Koeman aan: "Kom op, doe even normaal, joh"

René van der Gijp
René van der Gijp Foto: © Pro Shots

René van der Gijp vindt dat Joey Veerman veel te hard is aangepakt door Ronald Koeman. In 'De Krantjes' - een rubriek van Vandaag Inside - neemt de analist het op voor Veerman.

Presentator Wilfred Genee vraagt aan 'Gijp' "Joey Veerman er niet bij. Jij vond 'm wat te nonchalant, begreep ik?" René reageert: "Nee, dat vonden die anderen (in de podcast KieftJansenEgmondGijp, red.). Volgens mij is die nonchalance gespeeld. Dat is ook niet erg. Hij wil ook niet laten merken dat hij er helemaal kapot van is. Hij denkt ook: dat feest gun ik hem nou net niet."

Vervolgens neemt Van der Gijp het op voor de Volendammer. "Hij is wel te hard aangepakt, hè, Wilfred? Kom op, doe even normaal, joh. Je mag best iemand hard aanpakken, maar laat hem gewoon in z'n waarde. Die jongen kan gewoon goed voetballen. En dan zou het geen jongen zijn die bij Real Madrid in de basis zou staan. Nou ja, en dan? Dat kan gebeuren, of niet?"

Doe mee aan het WK-spel van FeanOnline!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van FeanOnline op Scorito!

Lees meer:
0 reacties