Van den Berg: ''Dit voelt onrechtvaardig, in beroep gaan heeft geen nut''

De KNVB maakte vrijdagochtend bekend dat de schorsing voor Joey van den Berg 'gewoon' blijft staan en daardoor mist de routinier dit weekend de thuiswedstrijd tegen Willem II.

"Dit voelt onrechtvaardig, maar het besluit is genomen", baalt hij op de clubsite. "In beroep gaan heeft geen nut, want volgens de regels van de FIFA en KNVB blijft de straf staan. Als we nu in beroep gaan dient de zaak pas volgende week en dan heb ik mijn wedstrijd schorsing al achter de rug", weet Van den Berg.

Heerenveen gaat aankomende donderdag op bezoek bij Feyenoord en drie dagen later staat de ontmoeting met Cambuur op het programma. 

Lees meer: