"Tegen SC Heerenveen mag je het niet weggeven, dat zou slecht zijn"

De spelers van SC Heerenveen moeten vandaag een 1-2 nederlaag goedmaken op bezoek bij FC Twente om door te gaan in de play-offs. Tijmen van Wissing en Leon ten Voorde denken dat die missie niet zal slagen.

"Als je in de competitie thuis niet hebt verloren en je speelt tegen dit Heerenveen, dan mag je het niet meer weggeven. Dat zou enorm slecht zijn", stelt Van Wissing bij De Oosttribune . Ook Ten Voorde denkt dat de Tukkers doorgaan. "Dit komt wel goed. Als je ziet met hoeveel gemak ze Heerenveen veertig minuten lang de wil opleggen. Na Feyenoord is dit gewoon de best voetballende ploeg van Nederland."

Lees meer: