Riemer van der Velde duidelijk: "Het mag van mij wel iets beter"

De erevoorzitter van SC Heerenveen heeft genoten van deze speciale dag. "Ja, dit was een fantastische happening", zei Van der Velde zaterdag tegen Omrop Fryslân. "Het is prachtig dat ze dit georganiseerd hebben. Voor alle mensen die Heerenveen hoog zitten hebben, is dit een bijzonder feestje. Je kan alle oude sterren van vroeger weer zien. Het was hartstikke mooi, en ook heel gezellig. Dat is ook belangrijk. Een paar jongens zaten eerder die middag al aan een paar flesjes bier. Dat mocht vroeger niet, maar dat mogen ze nu wel."

Namen als Afonso Alves, Danijel Pranjic, Petter Hansson en Igor Korneev keerden zaterdag weer terug in het Abe Lenstra Stadion. Van der Velde is trots op al die goede spelers die ooit naar Heerenveen kwamen. "Het is heel mooi dat we die namen ooit naar Heerenveen hebben kunnen brengen Maar ik heb het vaker gezegd vandaag: ik hoop dat de clubleiding dat weer realiseert. Want het mag van mij wel iets beter", aldus een eerlijke Riemer van der Velde. 

Lees meer:
0 reacties