BREAKING | VI bevestigt: Deen Madsen op weg naar SC Heerenveen

32
BREAKING | VI bevestigt: Deen Madsen op weg naar SC Heerenveen

Het gerucht over de komst van de Deense middenvelder Nicolas Madsen blijkt helemaal te kloppen. Voetbal International kan na navraag bij SC Heerenveen bevestigen dat de 21-jarige Deen onderweg is naar Friesland.

Technisch manager Ferry de Haan laat weten dat het - net als bij Anthony Musaba (AS Monaco) - gaat om een huurdeal met FC Midtjylland. Bij de Deense topclub kwam Madsen dit seizoen nog in actie tegen Celtic in de voorronde van de Champions League en ook speelde hij in de laatste drie competitieduels nog mee.

Op de lange termijn denkt Midtjylland echter dat het uitzicht op speeltijd beperkt zal zijn. De Deen heeft bij zijn club nog een doorlopend contract tot medio 2024. Het is nog niet bekend of SC Heerenveen een optie tot koop heeft bedongen in de huurovereenkomst.

32 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 Aug 2021 om 13:17
    • Quote van 31 Aug 2021 om 12:56
      24 jarige Duarte voor 650k naar Groningen…
    Is niet zo goed. Menig gaat bij Twente weg voor 600k.... Dat verbaast mij heel erg, omdat hij in mijn ogen beter is dan van Bergen.
  • 31 Aug 2021 om 12:56
    24 jarige Duarte voor 650k naar Groningen…
  • 31 Aug 2021 om 12:56
    24 jarige Duarte voor 650k naar Groningen…
  • 31 Aug 2021 om 12:40
    Die hebben vorig jaar Champions League gespeeld. Veerman draafde tegen VVV Venlo zijn rondjes.
  • 31 Aug 2021 om 12:05
    • Quote van 31 Aug 2021 om 11:09
      Daarnaast had hij ook nog Onyeka voor zich, die inmiddels voor 10 miljoen naar Brentford is gegaan. In die zin kan je je inderdaad afvragen in hoeverre het gek is dat hij minder gespeeld heeft.
    Vreemd dat die spelers uit een mindere comp meer oobrengen dan ze vinden dat veerman te duur is
  • 31 Aug 2021 om 12:05
    • Quote van 31 Aug 2021 om 11:09
      Daarnaast had hij ook nog Onyeka voor zich, die inmiddels voor 10 miljoen naar Brentford is gegaan. In die zin kan je je inderdaad afvragen in hoeverre het gek is dat hij minder gespeeld heeft.
    Vreemd dat die spelers uit een mindere comp meer oobrengen dan ze vinden dat veerman te duur is
  • 31 Aug 2021 om 11:33
    Geen optie tot koop? Mag toch hopen dat we ook nog gaan investeren in een speler die kapitaal vertegenwoordigd.
  • 31 Aug 2021 om 11:09
    • Quote van 31 Aug 2021 om 10:15
      Madsen had Cajuste voor zich, die gaat waarschijnlijk voor 15 miljoen weg. Dus dat hij minder speelde is niet heel gek. Lijkt in eerste instantie als opvulling maar misschien ontwikkelt hij zich wel tot een prima speler voor ons.
    Daarnaast had hij ook nog Onyeka voor zich, die inmiddels voor 10 miljoen naar Brentford is gegaan. In die zin kan je je inderdaad afvragen in hoeverre het gek is dat hij minder gespeeld heeft.
  • 31 Aug 2021 om 10:42
    • Quote van 31 Aug 2021 om 10:40
      Wel echt pure armoede wanneer we van een Deense club gaan huren zonder optie tot koop…
    Midtjylland is wel even een niveau hoger dan Heerenveen
  • 31 Aug 2021 om 10:40
    Wel echt pure armoede wanneer we van een Deense club gaan huren zonder optie tot koop…
  • 31 Aug 2021 om 10:29
    • Quote van 31 Aug 2021 om 10:28
      Daar heb je huurspeler nummer 253...
    Pffffffff
  • 31 Aug 2021 om 10:28
    Daar heb je huurspeler nummer 253...
  • 31 Aug 2021 om 10:18
    • Quote van 31 Aug 2021 om 10:15
      Madsen had Cajuste voor zich, die gaat waarschijnlijk voor 15 miljoen weg. Dus dat hij minder speelde is niet heel gek. Lijkt in eerste instantie als opvulling maar misschien ontwikkelt hij zich wel tot een prima speler voor ons.
    Veel minder dan Kongolo zal hij niet zijn toch? Hopelijk wil deze jongen zich wél laten zien, wat Kongolo ook al opgegeven lijkt te hebben. Afgelopen weekend op hem gelet, maar bij balverlies van zowel hem als zijn teamgenoten, sjokt hij maar wat terug. En balverlies lijden deed hij echt meer dan regelmatig.
  • 31 Aug 2021 om 10:15
    Madsen had Cajuste voor zich, die gaat waarschijnlijk voor 15 miljoen weg. Dus dat hij minder speelde is niet heel gek. Lijkt in eerste instantie als opvulling maar misschien ontwikkelt hij zich wel tot een prima speler voor ons.
  • 31 Aug 2021 om 10:13
    • Quote van 31 Aug 2021 om 10:00
      Nouja.. als deze jongen gehuurd wordt, zodat we een spits kunnen kopen is het prima! Maar ben er bang voor.. als je nu nog eens een jongen koopt, dan is het ook niet je eerste, tweede of derde keus geweest.
    Op zich denk ik dat je gelijk hebt, maar we hebben ook op de laatste dag eens een speler gekocht met de naam Veerman.
  • 31 Aug 2021 om 10:01
    • Quote van 31 Aug 2021 om 09:31
      We moeten het ook een beetje positief bekijken. Eindelijk iemand waardoor je Kongolo kan wisselen tijdens de wedstrijd.
    Eens! Of Kongolo later (of niet) inbrengen
  • 31 Aug 2021 om 10:00
    • Quote van 31 Aug 2021 om 09:53
      Aanvullen met troep kunnen we allemaal! Kopen die spits!
    Nouja.. als deze jongen gehuurd wordt, zodat we een spits kunnen kopen is het prima! Maar ben er bang voor.. als je nu nog eens een jongen koopt, dan is het ook niet je eerste, tweede of derde keus geweest.
  • 31 Aug 2021 om 09:57
    • Quote van 31 Aug 2021 om 09:53
      Aanvullen met troep kunnen we allemaal! Kopen die spits!
    Money money money. Alleen geld uitgeven voor een echte verbetering
  • 31 Aug 2021 om 09:57
    • Quote van 31 Aug 2021 om 09:53
      Aanvullen met troep kunnen we allemaal! Kopen die spits!
    Money money money. Alleen geld uitgeven voor een echte verbetering
  • 31 Aug 2021 om 09:53
    Aanvullen met troep kunnen we allemaal! Kopen die spits!
  • 31 Aug 2021 om 09:50
    Oké... lekker huren :)
  • 31 Aug 2021 om 09:43
    Zal ongetwijfeld komen om Siem de jong af te lossen op het middenveld. Kunnen veerman en halilovic zich iets meer bezig houden met het aanvallende gedeelte en Siem de Jong concurreren met Veerman voor de spits positie. Niet ideaal maar beter dan dat Siem met zijn handelingssnelheid de schakel moet zijn tussen onze aanval en middenveld.
  • 31 Aug 2021 om 09:40
    Ken deze jongen niet maar heeft wel lengte met zijn 1.94..
  • 31 Aug 2021 om 09:36
    • Quote van 31 Aug 2021 om 09:31
      We moeten het ook een beetje positief bekijken. Eindelijk iemand waardoor je Kongolo kan wisselen tijdens de wedstrijd.
    Zeg dat wel. Wij hebben zondag even op hem gelet maar hij dekt vooral lege ruimtes. En bij balverlies van hem of iemand anders sjokt hij terug. Nu was zondag het hele team niet echt goed maar ik denk wel eens: je bent toch profvoetballer. Ik mis de gretigheid wel eens bij Heerenveen. Dat heeft nog geen enkele trainer erin kunnen krijgen de laatste jaren.
    En nog wat anders: de eerste wedstrijd op de nieuwe grasmat gleden veel spelers uit. En zondag ook weer. Daar moet je toch op anticiperen?
  • 31 Aug 2021 om 09:34
    Tja, al die huur spelers. Geen opgebouwd kapitaal op termijn. Hier ging NAC ook kapot aan. We worden NAC. We zijn NAC. :-( Maar dat ligt niet aan De Haan overigens. Het ging 10 jaar terug al fout met het geduikel van al die bestuursleden over elkaar heen.
  • 31 Aug 2021 om 09:31
    We moeten het ook een beetje positief bekijken. Eindelijk iemand waardoor je Kongolo kan wisselen tijdens de wedstrijd.
  • 31 Aug 2021 om 09:29
    • Quote van 31 Aug 2021 om 09:25
      Komt uit de jeugd, heeft vorig jaar 5 wedstrijden gespeeld: 160 minuten. Lijkt me pure opvulling net als Dewaeld en OBM vorig jaar.
    Voelt inderdaad in alles als een Dewaele transfer. Goedkope gok voor de breedte.
  • 31 Aug 2021 om 09:28
    • Quote van 31 Aug 2021 om 09:25
      Komt uit de jeugd, heeft vorig jaar 5 wedstrijden gespeeld: 160 minuten. Lijkt me pure opvulling net als Dewaeld en OBM vorig jaar.
    Heeft wel meer minuten gespeeld hoor afgelopen seizoen: https://www.transfermarkt.com/nicolas-madsen/leistungsdaten/spieler/464599/plus/0?saison=2020

    En dit seizoen 160 minuten in de Deense Competitie (4 wedstrijden, dus 40 minuten per wedstrijd) en 8 minuten in de CL.


    Maar het voelt inderdaad als Dewaele.
  • 31 Aug 2021 om 09:27
    • Quote van 31 Aug 2021 om 09:24
      Of met optie tot koop is, is nog niet zeker zie ik Boeringa twitteren. Mag toch hopen dat we een keer een huurtransfer met optie hebben zeg.
    Dat zit er bij nygren wel op.. logischerwijs bij stefanovic niet. Bij musabe ook niet, das jammer. Mag hopen dat er nu wel een spits wordt gekocht. Er is geen kapitaal meer in de voorhoede. Of het is gehuurd of het is niets waard.
  • 31 Aug 2021 om 09:25
    Komt uit de jeugd, heeft vorig jaar 5 wedstrijden gespeeld: 160 minuten. Lijkt me pure opvulling net als Dewaeld en OBM vorig jaar.
  • 31 Aug 2021 om 09:25
    Komt uit de jeugd, heeft vorig jaar 5 wedstrijden gespeeld: 160 minuten. Lijkt me pure opvulling net als Dewaeld en OBM vorig jaar.
  • 31 Aug 2021 om 09:24
    Of met optie tot koop is, is nog niet zeker zie ik Boeringa twitteren. Mag toch hopen dat we een keer een huurtransfer met optie hebben zeg.
Saturday 23 October 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›