'Vlap keert terug in de Eredivisie: medische keuring afgerond'

41
'Vlap keert terug in de Eredivisie: medische keuring afgerond'

Michel Vlap speelt komend seizoen tegen SC Heerenveen. De oud-middenvelder van de Friezen maakt op huurbasis de overstap van Anderlecht naar FC Twente.

Volgens TC Tubantia heeft FC Twente Vlap nu binnen. De 24-jarige Sneker werd donderdagmiddag medisch gekeurd in Twente en meldde zich daarna al op het trainingscomplex van de club uit Enschede. Als de medische keuring geen problemen heeft opgeleverd, staat hij vrijdag voor het eerst op het trainingsveld.

FC Twente roert zich flink op de trainingsmarkt. Naast Vlap wordt Michal Sadílek gehuurd van PSV en nemen de Tukkers de Griekse vleugelaanvaller Dimitris Limnios op huurbasis over van de Duitse Bundesliga-club 1. FC Köln.

Eerder versterkte FC Twente zich al met de transfervrije spelers Lars Unnerstall (PSV), Robin Pröpper (Heracles Almelo), Giovanni Troupée (FC Utrecht), Ricky van Wolfswinkel (FC Basel), Jody Lukoki (zonder club), Virgil Misidjan (PEC Zwolle) en werd Vaclav Cerny van FC Utrecht overgenomen. Daarnaast werd Manfred Ugalde gehuurd van de City Football Group.

41 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Aug 2021 om 11:19
    • Quote van 6 Aug 2021 om 10:54
      Hajal staat bij mij onvoorwaardelijk op één betreft deze positie dat is niet in vrage ! Zowiezo het onnodig aantrekken van de Jong is waar ik ook nog steeds niets van snap. Laten dan Hajal en Shopov het met elkaar uitvechten en verhuur om mijn part de Jong. Betreft Vlap, begrijp ik zowiezo niet dat een ' jongen van de club' ' gelaten' wordt aan Twente . Als toch geroutineerd zijnde inmiddels ben ik overtuigd dat je veel meer aan hem ( als echte h'vener) had gehad dan aan ' broodvoetballer' de Jong.
    Ik snap je heus. Maar je doet net alsof je het spelletje football manager speelt. De Jong even dumpen? De Jong even verhuren. Als er geen interesse is voor de Jong dan staat hij gewoon onder contract en op je loonlijst. Dan heb je verplichtingen die voldaan moeten worden als club. Het is niet zo’n ABC-tje zoals je doet voorkomen. Wij zijn niet in de situatie dat wij even 4 of 5 nummers 10 op de loonlijst kunnen hebben. Jammer maar helaas.
  • 6 Aug 2021 om 10:54
    • Quote van 5 Aug 2021 om 21:10
      Dat is niet te makkelijk. Spelers met een contract dump je niet zomaar even. Veel te makkelijk gedacht. Sterker nog we hebben met Shopov, Hajal, Nygren en De Jong wel vier man voor die positie. Met Vlap zouden dat er 5 zijn. in een klein salarishuis voor één positie 5 man hebben is visieloos en kapitaalvernietiging. Vlap in een shirt van een concurrent is kut maar het zou dom zijn om te investeren, geld uit te geven alleen om het sentiment. Ik snap je ook niet helemaal, toen we De Jong haalden moest Hajal juist spelen omdat De Jong onze eigen jeugd zou blokkeren. Maar nu moeten we wel een speler huren die ook de ontwikkeling van Hajal blokkeert.
    Hajal staat bij mij onvoorwaardelijk op één betreft deze positie dat is niet in vrage ! Zowiezo het onnodig aantrekken van de Jong is waar ik ook nog steeds niets van snap. Laten dan Hajal en Shopov het met elkaar uitvechten en verhuur om mijn part de Jong. Betreft Vlap, begrijp ik zowiezo niet dat een ' jongen van de club' ' gelaten' wordt aan Twente . Als toch geroutineerd zijnde inmiddels ben ik overtuigd dat je veel meer aan hem ( als echte h'vener) had gehad dan aan ' broodvoetballer' de Jong.
  • 5 Aug 2021 om 23:40
    • Quote van 5 Aug 2021 om 23:12
      Er zijn meer mogelijkheden Frank. Toen Vlap het zo goed deed bij ons speelde hij als valse 9 om Lammers heen. Als je een speler als Vlap kan halen ben je gek als je het niet doet. Dan richt je het elftal iets anders in, met Vlap in de positie waarin hij rendeert. Vlak bij Veerman. Daarachter een 4 mans middenveld met of van Bergen of Stevanovic, Hajal, Veerman en Halilovic. We missen goals en assist, en een 2de spits. Zo had je dat in 1 keer zo'n beetje allemaal op kunnen lossen. Nygren en De Jong als 2de keus achter Veerman en Vlap, en vd Heide als back up voor de positie waar Stevanovic en Van Bergen om strijden. En dan is er altijd nog een kans dat Van Bergen vertrekt..
    Als een valse 9 om een voetballende Lammers heen is hééééél wat anders dan als een valse 9 om houthakker Henk heen.
    Bovenop dat je dan een week voor de competitie je systeem omgooit, ga je ook weer spelers op andere dan hun favoriete/beste positie neerzetten.
    En Van Bergen en Stefanovic strijden niet om dezelfde positie.
  • 5 Aug 2021 om 23:33
    • Quote van 5 Aug 2021 om 23:11
      Beste NO1tra, jij hebt vaak uitdagende teksten. Dat waardeer ik. Daarnaast verstand van zaken, en van onze club; dikke pluim..! Maar nu het volgende, Heerenveen heeft in de laatste 27 wedstrijden maar 23 punten gehaald. De selectie is er niet sterker op geworden … In mijn beleving is het essentieel dat we nu kwaliteit naar binnen halen. Je kunt en mag er niet vanuit gaan dat Hajal, Nygren, De Jong en of Stevanovic ons gaan redden dit seizoen. We hebben dus directe versterkingen nodig! Wat stel jij voor?
    Een goede spits en als het ff kan een rechtsbuiten :)

    Verder een beetje vertrouwen in de jeugd; men roept al jaren dat er meer jeugd moet spelen, nu lijken een aantal jonkies daadwerkelijk die kans te krijgen.
  • 5 Aug 2021 om 23:12
    • Quote van 5 Aug 2021 om 21:10
      Dat is niet te makkelijk. Spelers met een contract dump je niet zomaar even. Veel te makkelijk gedacht. Sterker nog we hebben met Shopov, Hajal, Nygren en De Jong wel vier man voor die positie. Met Vlap zouden dat er 5 zijn. in een klein salarishuis voor één positie 5 man hebben is visieloos en kapitaalvernietiging. Vlap in een shirt van een concurrent is kut maar het zou dom zijn om te investeren, geld uit te geven alleen om het sentiment. Ik snap je ook niet helemaal, toen we De Jong haalden moest Hajal juist spelen omdat De Jong onze eigen jeugd zou blokkeren. Maar nu moeten we wel een speler huren die ook de ontwikkeling van Hajal blokkeert.
    Er zijn meer mogelijkheden Frank. Toen Vlap het zo goed deed bij ons speelde hij als valse 9 om Lammers heen. Als je een speler als Vlap kan halen ben je gek als je het niet doet. Dan richt je het elftal iets anders in, met Vlap in de positie waarin hij rendeert. Vlak bij Veerman. Daarachter een 4 mans middenveld met of van Bergen of Stevanovic, Hajal, Veerman en Halilovic. We missen goals en assist, en een 2de spits. Zo had je dat in 1 keer zo'n beetje allemaal op kunnen lossen. Nygren en De Jong als 2de keus achter Veerman en Vlap, en vd Heide als back up voor de positie waar Stevanovic en Van Bergen om strijden. En dan is er altijd nog een kans dat Van Bergen vertrekt..
  • 5 Aug 2021 om 23:11
    • Quote van 5 Aug 2021 om 21:37
      Serieus, doe je het er om?
      Alsof ze er gister nee begonnen zijn, laat die hersentjes even werken.
      Je snapt toch zelf ook wel dat ze gedurende het hele jaar met scouting en doorselecteren bezig zijn.

      Maar een goede spits haal je niet zo maar ff bij de Jumbo uit de schappen, en al helemaal niet als je eigenlijk geen budget hebt.

      Liever eind augustus een goede spits dan nu gehaast nog een Veerman achtige kneus.
    Beste NO1tra, jij hebt vaak uitdagende teksten. Dat waardeer ik. Daarnaast verstand van zaken, en van onze club; dikke pluim..! Maar nu het volgende, Heerenveen heeft in de laatste 27 wedstrijden maar 23 punten gehaald. De selectie is er niet sterker op geworden … In mijn beleving is het essentieel dat we nu kwaliteit naar binnen halen. Je kunt en mag er niet vanuit gaan dat Hajal, Nygren, De Jong en of Stevanovic ons gaan redden dit seizoen. We hebben dus directe versterkingen nodig! Wat stel jij voor?
  • 5 Aug 2021 om 21:37
    • Quote van 5 Aug 2021 om 21:28
      Kom op man, dit is toch gebrabbel waar niemand iets aan heeft. Als je nu nog moet analyseren en afwegen, dan ben je toch veel te laat? Volgende week de eerste wedstrijd en wij gaan de competitie in met 1 spits. Maar goed, laten we maar afwachten wat wat er gebeurt want zo belangrijk is een tweede spits niet
    Serieus, doe je het er om?
    Alsof ze er gister nee begonnen zijn, laat die hersentjes even werken.
    Je snapt toch zelf ook wel dat ze gedurende het hele jaar met scouting en doorselecteren bezig zijn.

    Maar een goede spits haal je niet zo maar ff bij de Jumbo uit de schappen, en al helemaal niet als je eigenlijk geen budget hebt.

    Liever eind augustus een goede spits dan nu gehaast nog een Veerman achtige kneus.
  • 5 Aug 2021 om 21:28
    • Quote van 5 Aug 2021 om 21:19
      https://www.feanonline.nl/nieuws/transfers-geruchten/345649/de-haan-druk-op-zoek-niet-goed-dat-er-maar-een-spits-is

      "Met een spits bezig zijn" is nogal een ruim begrip heh, het wil niet meteen zeggen dat ze al in onderhandeling zijn.
      "Met een spits bezig zijn" begint al bij het zoeken, analyseren en afwegen.
    Kom op man, dit is toch gebrabbel waar niemand iets aan heeft. Als je nu nog moet analyseren en afwegen, dan ben je toch veel te laat? Volgende week de eerste wedstrijd en wij gaan de competitie in met 1 spits. Maar goed, laten we maar afwachten wat wat er gebeurt want zo belangrijk is een tweede spits niet
  • 5 Aug 2021 om 21:19
    • Quote van 5 Aug 2021 om 21:04
      Gozer, waar haal jij de wijsheid vandaan dat ze met een spits bezig zijn dan? En als je dat dan weet, verlos ons dan uit ons leiden. Anders gewoon de realiteit aanhouden en dat is dat het ieder jaar een stukje beroerder gaat met onze club.
    https://www.feanonline.nl/nieuws/transfers-geruchten/345649/de-haan-druk-op-zoek-niet-goed-dat-er-maar-een-spits-is

    "Met een spits bezig zijn" is nogal een ruim begrip heh, het wil niet meteen zeggen dat ze al in onderhandeling zijn.
    "Met een spits bezig zijn" begint al bij het zoeken, analyseren en afwegen.
  • 5 Aug 2021 om 21:18
    Ik lees net dat Messi geen baan meer heeft. Maar snel een aanbod doen!
  • 5 Aug 2021 om 21:10
    • Quote van 5 Aug 2021 om 19:39
      Hajal natuurlijk! De Jong had je " kunnen ( moeten) dumpen". Wat heb je nou aan een uitgerangeerde broodvoetballer? Had je mooi Vlap samen met Hajal gehad voor die positie. Nee Frank ik vindt het te makkelijk om te stellen we hebben de Jong en Hajal al.
    Dat is niet te makkelijk. Spelers met een contract dump je niet zomaar even. Veel te makkelijk gedacht. Sterker nog we hebben met Shopov, Hajal, Nygren en De Jong wel vier man voor die positie. Met Vlap zouden dat er 5 zijn. in een klein salarishuis voor één positie 5 man hebben is visieloos en kapitaalvernietiging. Vlap in een shirt van een concurrent is kut maar het zou dom zijn om te investeren, geld uit te geven alleen om het sentiment. Ik snap je ook niet helemaal, toen we De Jong haalden moest Hajal juist spelen omdat De Jong onze eigen jeugd zou blokkeren. Maar nu moeten we wel een speler huren die ook de ontwikkeling van Hajal blokkeert.
  • 5 Aug 2021 om 21:09
    • Quote van 5 Aug 2021 om 21:04
      Gozer, waar haal jij de wijsheid vandaan dat ze met een spits bezig zijn dan? En als je dat dan weet, verlos ons dan uit ons leiden. Anders gewoon de realiteit aanhouden en dat is dat het ieder jaar een stukje beroerder gaat met onze club.
    Je hoort wel eens wat hè.
  • 5 Aug 2021 om 21:04
    • Quote van 5 Aug 2021 om 20:59
      Ze zijn met een spits bezig ja. Jij vroeg: "Welke spits dan?" Dat weet ik niet. Misschien kan je nog wat paniekerige teksten hier neerzetten. Helpt vast.
    Gozer, waar haal jij de wijsheid vandaan dat ze met een spits bezig zijn dan? En als je dat dan weet, verlos ons dan uit ons leiden. Anders gewoon de realiteit aanhouden en dat is dat het ieder jaar een stukje beroerder gaat met onze club.
  • 5 Aug 2021 om 20:59
    • Quote van 5 Aug 2021 om 20:53
      Ach lul niet zo dom man. Je geeft toch zelf aan dat ze bezig zijn met een spits? En nu geef je aan dat je dat niet weet? Wat is het nou dan? Echt, wat een onzin kraam jij uit
    Ze zijn met een spits bezig ja. Jij vroeg: "Welke spits dan?" Dat weet ik niet. Misschien kan je nog wat paniekerige teksten hier neerzetten. Helpt vast.
  • 5 Aug 2021 om 20:53
    • Quote van 5 Aug 2021 om 20:03
      Precies, jij hoort niks. Jij denkt dat ze op het strand liggen nu? En je vraagt aan mij welke spits? Jij denkt dat ik dat weet? En als ik het wist zou ik het niet zeggen.
    Ach lul niet zo dom man. Je geeft toch zelf aan dat ze bezig zijn met een spits? En nu geef je aan dat je dat niet weet? Wat is het nou dan? Echt, wat een onzin kraam jij uit
  • 5 Aug 2021 om 20:47
    Ik snap het sentiment van veel supporters wel wanneer ze teleurgesteld zijn over het feit dat een club als FC Twente wel de nodige spelers kan binnenhalen terwijl onze eigen club er maar niet in slaagt slecht bezette posities goed in te vullen. Daarbij komt de angst dat het wel weer eens zo'n waardeloos seizoen als vorig seizoen kan gaan worden omdat er bar weinig lijkt te zijn verandert.
    Toch kan de club niet op sentiment leven en de beslissing om Vlap niet terug te halen is beleidsmatig de enige juiste beslissing. Met al diverse andere spelers die als aanvallende middenvelder kunnen spelen zou het terughalen van Vlap natuurlijk kapitaalvernietiging zijn voor jongens als Hajal en Shopov. Onze beperkte financiële middelen kunnen beter ingezet worden voor de spitspositie en de rechtsbuiten positie. Een ieder die het verstand laat zegevieren zal dat ook beamen.
    Desalniettemin doet het pijn een 'concurrent' als FC Twente zich wel te zien versterken en wij vooralsnog niet. Het is te hopen dat de commerciële afdeling er in blijft slagen om meer sponsoren aan de club te binden. Zo niet dan zal het steeds lastiger worden om je positie in de Eredivisie veilig te stellen. Want gezien de verkoop van het aantal seizoenkaarten op dit moment lijken we van die zijde niet al te veel te kunnen verwachten en lijkt er een verdere terugval waarneembaar ten opzichte van voor corona. In dat opzicht zou het mooi zijn als onze supporters net zo trouw zouden zijn als die in Enschede. Het seizoen is echter nog niet begonnen, dus wie weet komen er nog een paar duizend seizoenkaarthouders bij.
  • 5 Aug 2021 om 20:10
    • Quote van 5 Aug 2021 om 18:31
      Zie veel overige reacties. En jouw scenario’s begrijp ik wel. Staat wat mij betreft los van de inhoud. Vlap erbij geeft ons meer mogelijkheden, zeker als JV alsnog vertrekt. Hoe dan ook; Twente lijkt slagvaardiger dan wij en dat frustreertz zeker gezien het recente verleden.
    Hoezo meer mogelijkheden als JV vertrekt?

    Kan Vlap op 6 spelen? Of Hajal, of Shopov, of De Jong?

    We hebben nu al 4! spelers die op 10 kunnen, waarvan 2 eigen talenten (Shopov/Hajal), 1 eigen speler (De Jong) en huurling (Nygren).
    Wat moet je dan met Vlap als nummer 5? Wat heb je aan 5 mogelijkheden voor 1 positie?
    Als je het over kapitaalvernietiging hebt.

    Ik heb liever een 2e mogelijkheid als spits er bij.
  • 5 Aug 2021 om 20:03
    • Quote van 5 Aug 2021 om 19:43
      Ow ja? Welke spits dan? Het is nog nooit zo angstvallig stil geweest op deze site als het gaat om transfers. Je moet je ogen toch uit je kop schamen als Heerenveen zijnde als je nu geen spits kunt aantrekken? Begin vorig seizoen wist iedereen al dat die er moest komen, we zijn een jaar verder en er is nog geen spits. Heeft niks met gras te maken, ik zie gewoon heel duidelijk dat concurrerende clubs echt druk bezig zijn met het binnen halen van versterkingen en hoor vanuit ScH alleen maar krekels
    Precies, jij hoort niks. Jij denkt dat ze op het strand liggen nu? En je vraagt aan mij welke spits? Jij denkt dat ik dat weet? En als ik het wist zou ik het niet zeggen.
  • 5 Aug 2021 om 19:43
    • Quote van 5 Aug 2021 om 19:16
      Stel je niet zo aan zeg. Heerenveen is bezig met een spits, en daarnaast heeft Twente echt niet zo'n geweldig elftal. Echt niet beter dan wij. En er zijn echt wel 8 ploegen die veel minder zijn. Iets met gras en buren.
    Ow ja? Welke spits dan? Het is nog nooit zo angstvallig stil geweest op deze site als het gaat om transfers. Je moet je ogen toch uit je kop schamen als Heerenveen zijnde als je nu geen spits kunt aantrekken? Begin vorig seizoen wist iedereen al dat die er moest komen, we zijn een jaar verder en er is nog geen spits. Heeft niks met gras te maken, ik zie gewoon heel duidelijk dat concurrerende clubs echt druk bezig zijn met het binnen halen van versterkingen en hoor vanuit ScH alleen maar krekels
  • 5 Aug 2021 om 19:39
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:51
      Omdat ze De Jong en Hajal voor die positie hebben. Logisch lijkt mij.
    Hajal natuurlijk! De Jong had je " kunnen ( moeten) dumpen". Wat heb je nou aan een uitgerangeerde broodvoetballer? Had je mooi Vlap samen met Hajal gehad voor die positie. Nee Frank ik vindt het te makkelijk om te stellen we hebben de Jong en Hajal al.
  • 5 Aug 2021 om 19:38
    Misschien is het dromen hoor, maar is die Rey Manaj van Barcelona B niet iets voor ons qua spits? Huur of evt koop. Albanisch international en speelt deze voorbereiding met het eerste van Barcelona mee. Heeft in die voorbereiding ook al een aantal goals gemaakt geloof ik. Is 24 jaar en kan er evt direct staan denk ik.
  • 5 Aug 2021 om 19:29
    • Quote van 5 Aug 2021 om 19:24
      Hij heeft gewoon gelijk. We zijn al eeuwig bezig met een spits man, ff serieus. Het is nog net niet amateuristisch hoe dun onze spitsbezetting is de afgelopen jaren, laat staan de spitsen die uberhaupt gehaald worden.
    Als je een spits met restwaarde zoekt kost dat tijd, ik vind het amateuristisch dat we de laatste jaren geen goede spits hebben gehad. Maar ik verwacht dat het deze zomer wel goed komt. Heel simpel, Heerenveen moet transferwaarde creëren, dat kan op één manier, spelers kopen. Huurspelers en transfervrije spelers (uitzonderingen daargelaten) gaan geen waarde creëren. Liever op 31 augustus een goede spits die van ons is, dan een 31 jarige of huurspeler nu hebben.
  • 5 Aug 2021 om 19:25
    Waarom zou je Vlap huren als je met Hajal en Shopov twee grote talenten voor die positie hebt?
  • 5 Aug 2021 om 19:24
    • Quote van 5 Aug 2021 om 19:16
      Stel je niet zo aan zeg. Heerenveen is bezig met een spits, en daarnaast heeft Twente echt niet zo'n geweldig elftal. Echt niet beter dan wij. En er zijn echt wel 8 ploegen die veel minder zijn. Iets met gras en buren.
    Hij heeft gewoon gelijk. We zijn al eeuwig bezig met een spits man, ff serieus. Het is nog net niet amateuristisch hoe dun onze spitsbezetting is de afgelopen jaren, laat staan de spitsen die uberhaupt gehaald worden.
  • 5 Aug 2021 om 19:21
    • Quote van 5 Aug 2021 om 18:31
      Zie veel overige reacties. En jouw scenario’s begrijp ik wel. Staat wat mij betreft los van de inhoud. Vlap erbij geeft ons meer mogelijkheden, zeker als JV alsnog vertrekt. Hoe dan ook; Twente lijkt slagvaardiger dan wij en dat frustreertz zeker gezien het recente verleden.
    Laten we voor Twente hopen dat het daar financieel gezien allemaal goed komt. Ik heb daar wel grote twijfels over. En ik ben zeker niet de enige.
  • 5 Aug 2021 om 19:18
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:50
      Enorm kut dit. Maar je gaat Vlap toch ook niet huren om te voorkomen dat hij naar een andere Eredivisieclub gaat? We hebben eigenlijk alleen een spits nodig…
    Wij hebben Vlap qua personele bezetting niet nodig. Natuurlijk zou het mooi zijn als hij weer voor ons zou kiezen. Maar de geschiedenis leert ook dat bij terugkerende spelers de verwachtingen vaak te hoog zijn en dus niet ingelost worden.
  • 5 Aug 2021 om 19:16
    • Quote van 5 Aug 2021 om 18:23
      Ik kan er gewoon niet omheen dat ik hier stik chagrijnig van word. Niet omdat het om Vlap gaat maar meer omdat een ploeg als Twente, wat een concurrent van ons is, nu echt een top team heeft staan. En wat hebben wij? Geen fuck! Niet eens een tweede spits.. wat zijn wij toch tering veel afgegleden. Ik heb het eerder gezegd en ik herhaal het nog maar eens, dit wordt voor ons echt een billeknijp seizoen.
    Stel je niet zo aan zeg. Heerenveen is bezig met een spits, en daarnaast heeft Twente echt niet zo'n geweldig elftal. Echt niet beter dan wij. En er zijn echt wel 8 ploegen die veel minder zijn. Iets met gras en buren.
  • 5 Aug 2021 om 18:31
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:53
      En dan ?
      Scenario 1: hij komt op 10 en staat de ontwikkeling van eigen spelers, Shopov en Hajal, in de weg.
      Scenario 2: Hij komt niet aan spelen toe en je hebt een speler #4 voor de nummer 10 positie op de bank zitten.
    Zie veel overige reacties. En jouw scenario’s begrijp ik wel. Staat wat mij betreft los van de inhoud. Vlap erbij geeft ons meer mogelijkheden, zeker als JV alsnog vertrekt. Hoe dan ook; Twente lijkt slagvaardiger dan wij en dat frustreertz zeker gezien het recente verleden.
  • 5 Aug 2021 om 18:23
    Ik kan er gewoon niet omheen dat ik hier stik chagrijnig van word. Niet omdat het om Vlap gaat maar meer omdat een ploeg als Twente, wat een concurrent van ons is, nu echt een top team heeft staan. En wat hebben wij? Geen fuck! Niet eens een tweede spits.. wat zijn wij toch tering veel afgegleden. Ik heb het eerder gezegd en ik herhaal het nog maar eens, dit wordt voor ons echt een billeknijp seizoen.
  • 5 Aug 2021 om 18:15
    • Quote van 5 Aug 2021 om 18:01
      Ik weet dat hier niet perse een schuldige voor is. Toch baal ik dat wij met bijna de zelfde selectie + coach weer het nieuwe seizoen in gaan. Vond vorig seizoen een seizoen om snel te vergeten. Op deze manier krijg ik steeds meer het gevoel dat het wel is een herhaling van vorig seizoen kan worden..
    Dit gevoel deel ik volledig. Wat is er nou werkelijk veranderd. Er zijn spelers weg die, op JP na, sowieso geen indruk hebben gemaakt. De technische staf heeft een andere invulling, maar de trainer die de beslissingen maakt is nog steeds JJ. En er zijn op een RB en van Beek na geen nieuwe basis waardige spelers gehaald. Stevanovic is ook een jongen die echt nog wel een paar weken nodig heeft. Enige wat hoop geeft is dat goede huurspelers pas aan het eind van een transferwindow vaak vrijkomen. Hopelijk slaat Ferry dan toe. Moet JJ er nog wel een team van maken…
  • 5 Aug 2021 om 18:14
    • Quote van 5 Aug 2021 om 18:01
      Ik weet dat hier niet perse een schuldige voor is. Toch baal ik dat wij met bijna de zelfde selectie + coach weer het nieuwe seizoen in gaan. Vond vorig seizoen een seizoen om snel te vergeten. Op deze manier krijg ik steeds meer het gevoel dat het wel is een herhaling van vorig seizoen kan worden..
    Ik snap je gevoel, alleen denk ik en zou t logisch moeten zijn dat er nu na lange tijd beter resultaat moet komen. Zoniet, heeft JJ geen excuses meer en is alles voor iedereen heel duidelijk. Ik baal er van dat er nog geen spits gehaald is en dat het over 2 dagen de laatste voorbereidings wedstrijd al is... Ik hoop op het beste!
  • 5 Aug 2021 om 18:12
    Ik begrijp er helemaal niets van. Dat doet Twente toch wel goed
  • 5 Aug 2021 om 18:01
    Ik weet dat hier niet perse een schuldige voor is. Toch baal ik dat wij met bijna de zelfde selectie + coach weer het nieuwe seizoen in gaan. Vond vorig seizoen een seizoen om snel te vergeten. Op deze manier krijg ik steeds meer het gevoel dat het wel is een herhaling van vorig seizoen kan worden..
  • 5 Aug 2021 om 17:53
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:37
      Eens, onbegrijpelijk dat Vlap bij Twente gaat spelen. Ook begrijp ik niet dat er geen enkele poging gedaan is om hem los te weken. Twente is aardig op stoom zo te lezen. Jaloersmakend..,
    En dan ?
    Scenario 1: hij komt op 10 en staat de ontwikkeling van eigen spelers, Shopov en Hajal, in de weg.
    Scenario 2: Hij komt niet aan spelen toe en je hebt een speler #4 voor de nummer 10 positie op de bank zitten.
  • 5 Aug 2021 om 17:51
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:19
      Ik ook niet...maar kijk met jaloerse blikken naar de transfers wel of niet gehuurd. Daar kan Hveen niet tegen op met die paar transfers. Dat is gewoon zo. Maar ook ik snap werkelijk niet waarom ze niet de moeite hebben genomen om Michel te halen.
    Omdat ze De Jong en Hajal voor die positie hebben. Logisch lijkt mij.
  • 5 Aug 2021 om 17:50
    Enorm kut dit. Maar je gaat Vlap toch ook niet huren om te voorkomen dat hij naar een andere Eredivisieclub gaat? We hebben eigenlijk alleen een spits nodig…
  • 5 Aug 2021 om 17:48
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:19
      Ik ook niet...maar kijk met jaloerse blikken naar de transfers wel of niet gehuurd. Daar kan Hveen niet tegen op met die paar transfers. Dat is gewoon zo. Maar ook ik snap werkelijk niet waarom ze niet de moeite hebben genomen om Michel te halen.
    Omdat ons middenveld al overvol is? Waarom blijft iedereen om Vlap roepen. Prima gozer, geen wereldspeler. Iedereen doet alsof hij er zo 25 in gaat leggen.. Aanvallers hebben we nodig.. (spits en buitenspelers).
  • 5 Aug 2021 om 17:37
    Eens, onbegrijpelijk dat Vlap bij Twente gaat spelen. Ook begrijp ik niet dat er geen enkele poging gedaan is om hem los te weken. Twente is aardig op stoom zo te lezen. Jaloersmakend..,
  • 5 Aug 2021 om 17:19
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:14
      Ik ben er gewoon misselijk van. Ik gun die tukkers onze geweldenaar niet
    Ik ook niet...maar kijk met jaloerse blikken naar de transfers wel of niet gehuurd. Daar kan Hveen niet tegen op met die paar transfers. Dat is gewoon zo. Maar ook ik snap werkelijk niet waarom ze niet de moeite hebben genomen om Michel te halen.
  • 5 Aug 2021 om 17:17
    Ze lijken weer een aardig team bij elkaar te hebben. Welliswaar ook veel huur maar als die je sterker maken en zorgen dat je mee doet in de competitie levert het je in ieder geval tv gelden, ongetwijfeld extra publiek en "aanzien" op en die zaken samen zorgen vaak wel voor extra sponsorinkomsten maar goed, het blijft wel gokken en spannned om afhankelijk van veel huur te zijn. Toch ook een dubbel gevoel bij bij de huur van Vlap.....voelt raar dat hij bij Twente zit en niet bij ons :)
  • 5 Aug 2021 om 17:14
    Ik ben er gewoon misselijk van. Ik gun die tukkers onze geweldenaar niet
Sunday 26 September 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›