Rust rondom Joey Veerman: ''Er zal wel niks aan de hand zijn''

18
Rust rondom Joey Veerman: ''Er zal wel niks aan de hand zijn''

Er kwam een bod binnen van Hellas Verona en ook Rangers FC heeft concrete interesse in Joey Veerman, maar voorlopig wijst niets op een snelle afronden van een transfer. Trainer Johnny Jansen heeft nog geen signalen ontvangen over aanstaande deal.

"De stand van zaken is dat ik daar eigenlijk niks over weet", glimlacht Jansen voor de camera's van Omrop Fryslân, na afloop van het oefenduel met FC Groningen. "Uiteindelijk ligt die bal bij Ferry de Haan. Als er uiteindelijk interesse komt en het wordt duidelijk, dan wordt het mij wel gemeld. Maar daar hoor ik niks over, dus dan zal er wel niks aan de hand zijn."

Jansen weet dat de kans op een vertrek van Veerman redelijk groot is - en daarmee ook de komst van nieuwe spelers - maar zal daar in zijn voorbereiding verder weinig rekening mee houden. "In grote lijnen zal het hetzelfde blijven en daar stoppen we veel energie in. Dit is wat we hebben en daar moet je het mee doen", aldus de 46-jarige Noordwoldiger.

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Jul 2021 om 11:03
    • Quote van 27 Jul 2021 om 10:45
      Shit we hebben dezelfde bron ;) Val ik compleet door de mand ;-)
    Hahaha, sorry voor het verpesten... Hoop op het beste voor Heerenveen, dus wat mij betreft heb je gelijk!
  • 27 Jul 2021 om 10:45
    • Quote van 27 Jul 2021 om 10:25
      Haha uiteraard is het een grapje. Hij citeert Jaap Friso, die van Sander de Vries de taak als Veerman-watcher heeft gekregen en dat sarcastisch aanpakt. Daarnaast gebruikt hij inderdaad de termen van Second omdat hij altijd zeer betrouwbaar is en op deze manier komt het nog net wat betrouwbaarder over.
    Shit we hebben dezelfde bron ;) Val ik compleet door de mand ;-)
  • 27 Jul 2021 om 10:25
    • Quote van 27 Jul 2021 om 10:22
      Exact wat SecondSCH meldde op Twitter. Ik ga hier uit van een 'grapje'. Correct me if I'm wrong.
    Haha uiteraard is het een grapje. Hij citeert Jaap Friso, die van Sander de Vries de taak als Veerman-watcher heeft gekregen en dat sarcastisch aanpakt. Daarnaast gebruikt hij inderdaad de termen van Second omdat hij altijd zeer betrouwbaar is en op deze manier komt het nog net wat betrouwbaarder over.
  • 27 Jul 2021 om 10:22
    • Quote van 27 Jul 2021 om 09:29
      Het laat nog even op zich wachten. Ik wil nog iets dichter op het vuur bevestiging krijgen.
    Exact wat SecondSCH meldde op Twitter. Ik ga hier uit van een 'grapje'. Correct me if I'm wrong.
  • 27 Jul 2021 om 09:29
    • Quote van 27 Jul 2021 om 00:36
      Zou zomaar is kunnen.. die hebben oog voor talent en shoppen wel vaker in de eredivisie. Haalden ook Djuricic bij ons op toch? Als het waar is en het is concreet zou het een heel mooie club voor Veerman zijn. Heerlijk land ook.. ik zou het wel weten!
    Het laat nog even op zich wachten. Ik wil nog iets dichter op het vuur bevestiging krijgen.
  • 27 Jul 2021 om 00:36
    • Quote van 26 Jul 2021 om 16:04
      Volgens de zeer betrouwbare bron (kan de bron echt niet geven) dachten ze bij Ibiza dat die transfervrij was. Deze zeer betrouwbare bron (kan de bron nog steeds niet geven) weet wel te melden dat Benfica in de markt is voor Joey.
    Zou zomaar is kunnen.. die hebben oog voor talent en shoppen wel vaker in de eredivisie. Haalden ook Djuricic bij ons op toch? Als het waar is en het is concreet zou het een heel mooie club voor Veerman zijn. Heerlijk land ook.. ik zou het wel weten!
  • 27 Jul 2021 om 00:34
    • Quote van 26 Jul 2021 om 13:07
      De transfer naar UD Ibiza is ook al afgeketst.
    Dat was toch grote lariekoek? Uit de duim gezogen door die zogenaamde Joey watcher..
  • 26 Jul 2021 om 18:56
    • Quote van 26 Jul 2021 om 16:05
      Je linker of rechter dikke duim?
    Zeg jij met je dalmau!
  • 26 Jul 2021 om 18:01
    • Quote van 26 Jul 2021 om 17:48
      Ik fantaseer liever over Frau Fritz
    Dat hebben wij allemaal, Der Fritz.
  • 26 Jul 2021 om 17:48
    • Quote van 26 Jul 2021 om 17:21
      Snap wel hoe Secondsch zich voelt. Man ben er zelfs enthousiast van geworden
    Ik fantaseer liever over Frau Fritz
  • 26 Jul 2021 om 17:21
    • Quote van 26 Jul 2021 om 17:15
      SecondThumb?
    Snap wel hoe Secondsch zich voelt. Man ben er zelfs enthousiast van geworden
  • 26 Jul 2021 om 17:15
    SecondThumb?
  • 26 Jul 2021 om 16:37
    • Quote van 26 Jul 2021 om 16:33
      50 procent kans, rechter duim?
    Nee je zit er echt helemaal naast. En nee het is ook niet mijn linker duim. Verder zeg ik er niks meer over.
  • 26 Jul 2021 om 16:33
    • Quote van 26 Jul 2021 om 16:27
      nogmaals ik kan de bron echt niet geven.
    50 procent kans, rechter duim?
  • 26 Jul 2021 om 16:27
    • Quote van 26 Jul 2021 om 16:05
      Je linker of rechter dikke duim?
    nogmaals ik kan de bron echt niet geven.
  • 26 Jul 2021 om 16:05
    • Quote van 26 Jul 2021 om 16:04
      Volgens de zeer betrouwbare bron (kan de bron echt niet geven) dachten ze bij Ibiza dat die transfervrij was. Deze zeer betrouwbare bron (kan de bron nog steeds niet geven) weet wel te melden dat Benfica in de markt is voor Joey.
    Je linker of rechter dikke duim?
  • 26 Jul 2021 om 16:04
    Volgens de zeer betrouwbare bron (kan de bron echt niet geven) dachten ze bij Ibiza dat die transfervrij was. Deze zeer betrouwbare bron (kan de bron nog steeds niet geven) weet wel te melden dat Benfica in de markt is voor Joey.
  • 26 Jul 2021 om 13:07
    De transfer naar UD Ibiza is ook al afgeketst.
Sunday 26 September 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›