Jansen hoopt op versterkingen: ''Missen kwaliteit in eindfase''

30
Jansen hoopt op versterkingen: ''Missen kwaliteit in eindfase''

Achterin heeft SC Heerenveen zich met Sven van Beek en Milan van Ewijk al goed versterkt, maar in de voorhoede is de spoeling nog altijd te dun. Henk Veerman is bijvoorbeeld nog steeds de enige spits in de selectie en op de flanken loopt het qua kwaliteit ook nog niet over.

Met Filip Stevanovic krijgt trainer Johnny Jansen er nog een keuze bij, maar de Servische linksbuiten wacht nog op papierwerk voor zijn werkvergunning. Op rechts is Mitchell van Bergen de eerste keuze, maar zijn rendemen blijft al twee seizoenen achterwege. "We missen in de eindfase kwaliteit", erkent trainer Johnny Jansen in gesprek met de Leeuwarder Courant.

"Dan heb ik het niet alleen over de aanvallers, maar ook in de passing naar de voorste linie", vervolgt de trainer, die voorin naast het eerder genoemde trio ook nog kan beschikken over Arjen van der Heide. De geboren Heerenvener wil echter meer aan spelen toekomen en aast op een tijdelijk vertrek. Benjamin Nygren kan ook op de vleugel spelen, maar hij mist snelheid en diepgang.

Technisch manager Ferry de Haan liet eerder al weten dat hij een centrumverdediger - die is gevonden in Sven van Beek - de spitspositie prioriteit is voor deze transferperiode.

30 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Jul 2021 om 09:52
    • Quote van 25 Jul 2021 om 22:49
      Uitstekend verwoord
    JJ scout niet he... Dat doet de scouting toch echt. Over het spelersmateriaal mag je Hamstra de schuld van geven. JJ moet het gewoon doen met het materiaal. Het is niet zoals op het computerspelletje FIFA dat een trainer het aankoop beleid doet. Bij de grote Europese Clubs gebeurt dat misschien. Hier in Heerenveen ligt dat anders. JJ zit natuurlijk wel bij de overleg momenten, maar de scouting en Hamstra bepaalden. Anders hadden we wel andere spelers gezien hoor... JJ weet als geen ander wat een Heerenveen speler moet zijn lijkt me.
  • 26 Jul 2021 om 09:47
    Hier zegt JJ toch niks geks? We missen toch ook wat in de eindfase? Met Odgaard had je een spits die niet scoorde, maar wel hard werkte en Henk heeft los van zijn doelpunten ook niet echt bijgedragen. Die vecht niet en zet geen druk. Daarachter zit geen concurrentie dus hij voelt die druk ook niet. Een tweede spits zou welkom zijn en beter nog. Een nieuwe eerste spits... Henk maar weer als supersub..
    Dat JJ dit zegt kan onzeker werken voor spelers, maar bekijk het ook van de andere kant. Het is topsport, het is de Eredivisie. Spelers moeten een bepaald niveau kunnen aantikken. JJ zegt dat het niet voldoende is. Dus met andere woorden. Harder werken en meer presteren. Concurrentie zorgt vaak voor meer strijd in en rondom het veld. De trainingen worden belangrijker en spelers moeten presteren.
    Ejuke kon nog wat teweeg brengen in de aanval, evenals Larsson, Zeneli, Assaidi in de oude tijd. Dat soort spelers missen we. Hajal en Nygren zijn weliswaar talenten, maar eerlijk is eerlijk. Wat hebben zij tot nu toe gebracht? In ieder geval niks extra's.
    Het geraamte van het elftal staat en dat is echt prima tot goed materiaal. Alleen mag er dat extra's bij. Dat speciale waar je voor naar het stadion komt. Zo'n speler die een team laat schitteren en een moeilijke wedstrijd over de streep kan trekken.
  • 25 Jul 2021 om 22:49
    • Quote van 25 Jul 2021 om 20:52
      Ik hoor Jansen ook nu weer alleen maar excuses gebruiken waarom het qua prestaties en veldspel niet goed loopt. Er zou onvoldoende kwaliteit zijn in de aanvalslinie en qua diepgang. Maar hij is wel al ruim twee jaar medeverantwoordelijk voor de samenstelling van deze selectie. Onder zijn hoofdtrainerschap zijn spelers als Siem de Jong en Nygren gehaald waarvan we wel kunnen zeggen dat ze diepgang missen. Waarom zijn deze spelers gehaald als je als trainer op zoek bent naar diepgang?

      In plaats van het continu gebruiken van excuses als corona, gebrek aan kwaliteit, gebrek aan een goede voorbereiding, late aankopen etc. etc. etc. zou ik hem graag eens horen praten hoe hij met de aanwezige kwaliteiten gaat zorgen dat er wel beter wordt gevoetbald. Maar verder dan kreten als "lef, passie en inzet" komt hij niet en op tactisch gebied heb ik hem nog nooit kunnen betrappen op een inhoudelijke opmerking. Het zou al helpen als er eens wat automatismen in het elftal zouden worden geslepen, maar vooralsnog zie ik daar al twee seizoen niks van terug en helaas zie ik dat ook niet in de voorbereiding op dit seizoen terug.

      Geen enkele speler lijkt met plezier in het veld te staan. Enthousiaste opkomende backs als Kaib en van Ewijk worden binnen de kortste keren omgeturnd tot angstige verdedigers die de middenlijn niet meer durven over te komen. Kongolo leek in zijn eerste jaar onder Jansen nog een onmisbare schakel in het spel van sc Heerenveen, maar heeft na ruim twee seizoen onsamenhangend voetbal geen idee meer waar hij in het veld moet lopen en hoe hij tactisch moet gaan staan. Spelers lijken klaar met loze holle kreten als inzet, passie en strijd en verlangen naar een trainer die ze op tactisch gebied het nodige kan bijbrengen. Van die andere loze holle kreten als het publiek vermaken komt onder Jansen al ruim twee jaar niks terecht en het is puur uit clubliefde dat velen hun seizoenkaart hebben verlengd.

      Het roepen van de trainer in de media dat je selectie eigenlijk kwaliteit te kort komt kan een risico met zich meebrengen. Het geeft aan dat je als trainer eigenlijk geen vertrouwen hebt in de spelers waar jij de leiding over hebt. Probeer dan als speler nog maar gemotiveerd te blijven en alles te geven voor een trainer die het toch niet in je ziet zitten. Hoe zullen reservespelers als Hajal en Nygren zich voelen als ze horen dat er niet genoeg kwaliteit is in het eerste elftal van sc Heerenveen en toch nooit een basisplaats krijgen? Hoe geloofwaardig ben je als trainer naar de groep toe en willen de spelers nog de taken uitvoeren die de trainer ze opdraagt als diezelfde trainer ze publiekelijk aan de 'schandpaal' nagelt. Dergelijke uitspraken kunnen een groepsproces behoorlijk beschadigen en zul je als trainer goed moeten kunnen managen. In hoeverre is Jansen in staat dit alles in goede banen te leiden?

      Ik krijg het gevoel dat het niet goed zit tussen de groep en trainer Jansen. Er lijkt onderling geen vertrouwen te zijn in elkaars kwaliteiten. Jansen heeft geen vertrouwen in de kwaliteiten van zijn elftal en omgekeerd heb ik mijn twijfels of de spelersgroep wel vertrouwen heeft in de kwaliteiten van de trainer. Het gevoel dat ik bij dit alles heb is niet goed.

      Mijn clubliefde maakt dat ik elke dag hoop en bid dat mijn gevoel er naast zal zitten.
    Uitstekend verwoord
  • 25 Jul 2021 om 22:47
    • Quote van 25 Jul 2021 om 22:21
      Geen enkele trainer kan succes boeken met zo'n matige aanvalslinie. Het is voor de verdediging en middenveld zo veel makkelijker voetballen als de aanvallers paniek en chaos weten te veroorzaken bij de tegenstander. Maar daar is er bij ons totaal geen sprake van.
    Ook niet tegen het niveau TOP Oss? Beetje overdreven..
  • 25 Jul 2021 om 22:21
    Geen enkele trainer kan succes boeken met zo'n matige aanvalslinie. Het is voor de verdediging en middenveld zo veel makkelijker voetballen als de aanvallers paniek en chaos weten te veroorzaken bij de tegenstander. Maar daar is er bij ons totaal geen sprake van.
  • 25 Jul 2021 om 22:15
    Klasse JJ nu bijt je (eindelijk) van je af. Je ziet dat die groeit als trainer. Vorig jaar hield die de kaken in de pers stijf op elkaar als het ging over versterkingen. Nu moet er actie komen en snel versterkingen voor spits en vleugel. Ook de huidige spelers weten nu dat ze echt wat meer moeten laten zien. 13 augustus staan we er!
  • 25 Jul 2021 om 21:39
    Mulder; van Ewijk, van Beek, Bochniewicz, Kaib; Kongolo, Hajal, Halilovic; van Bergen, Henk, Stevanovic. Hopelijk komt er nog een nieuwe rechtsbuiten die wel wat kan, die dan ipv van Bergen. En Kongolo twijfel ik over, zoals hieronder ook al gezegd, hij werd beter totdat Jansen voor de groep kwam voor mijn gevoel. Hij moet 90 min lang scherp blijven en meer sprinten, en minder wandelen (al geldt dat laatste wel voor meer spelers helaas). Dan kan je aan hem echt wel een goede hebben.
  • 25 Jul 2021 om 21:12
    • Quote van 25 Jul 2021 om 19:24
      Onze johnny is in paniek. De spelers in de aanval hebben het echt wel al bewezen! Maar ons elftal gaat al 1,5 jaar niet beter voetballen, zelfs slechter. Spelers worden 1,5 jaar individueel niet beter. Wat van ewijk super deed bij ado is bij ons in 4 weken al afgeleerd. Kaib is geen schim meer van zijn eerste wedstrijden. Bochnewich oogt onzeker en is geen schim meer van zijn eerste wedstrijden. Bij de spelers is geen vertrouwen, ogen onzeker, weten niet meer wat ze moeten doen. Opbouw verloopt net als een potje schaken. Nee het moet snel anders johnny anders zeg ik met seizoens kaartje op
    Nou dit idd!
  • 25 Jul 2021 om 20:52
    Ik hoor Jansen ook nu weer alleen maar excuses gebruiken waarom het qua prestaties en veldspel niet goed loopt. Er zou onvoldoende kwaliteit zijn in de aanvalslinie en qua diepgang. Maar hij is wel al ruim twee jaar medeverantwoordelijk voor de samenstelling van deze selectie. Onder zijn hoofdtrainerschap zijn spelers als Siem de Jong en Nygren gehaald waarvan we wel kunnen zeggen dat ze diepgang missen. Waarom zijn deze spelers gehaald als je als trainer op zoek bent naar diepgang?

    In plaats van het continu gebruiken van excuses als corona, gebrek aan kwaliteit, gebrek aan een goede voorbereiding, late aankopen etc. etc. etc. zou ik hem graag eens horen praten hoe hij met de aanwezige kwaliteiten gaat zorgen dat er wel beter wordt gevoetbald. Maar verder dan kreten als "lef, passie en inzet" komt hij niet en op tactisch gebied heb ik hem nog nooit kunnen betrappen op een inhoudelijke opmerking. Het zou al helpen als er eens wat automatismen in het elftal zouden worden geslepen, maar vooralsnog zie ik daar al twee seizoen niks van terug en helaas zie ik dat ook niet in de voorbereiding op dit seizoen terug.

    Geen enkele speler lijkt met plezier in het veld te staan. Enthousiaste opkomende backs als Kaib en van Ewijk worden binnen de kortste keren omgeturnd tot angstige verdedigers die de middenlijn niet meer durven over te komen. Kongolo leek in zijn eerste jaar onder Jansen nog een onmisbare schakel in het spel van sc Heerenveen, maar heeft na ruim twee seizoen onsamenhangend voetbal geen idee meer waar hij in het veld moet lopen en hoe hij tactisch moet gaan staan. Spelers lijken klaar met loze holle kreten als inzet, passie en strijd en verlangen naar een trainer die ze op tactisch gebied het nodige kan bijbrengen. Van die andere loze holle kreten als het publiek vermaken komt onder Jansen al ruim twee jaar niks terecht en het is puur uit clubliefde dat velen hun seizoenkaart hebben verlengd.

    Het roepen van de trainer in de media dat je selectie eigenlijk kwaliteit te kort komt kan een risico met zich meebrengen. Het geeft aan dat je als trainer eigenlijk geen vertrouwen hebt in de spelers waar jij de leiding over hebt. Probeer dan als speler nog maar gemotiveerd te blijven en alles te geven voor een trainer die het toch niet in je ziet zitten. Hoe zullen reservespelers als Hajal en Nygren zich voelen als ze horen dat er niet genoeg kwaliteit is in het eerste elftal van sc Heerenveen en toch nooit een basisplaats krijgen? Hoe geloofwaardig ben je als trainer naar de groep toe en willen de spelers nog de taken uitvoeren die de trainer ze opdraagt als diezelfde trainer ze publiekelijk aan de 'schandpaal' nagelt. Dergelijke uitspraken kunnen een groepsproces behoorlijk beschadigen en zul je als trainer goed moeten kunnen managen. In hoeverre is Jansen in staat dit alles in goede banen te leiden?

    Ik krijg het gevoel dat het niet goed zit tussen de groep en trainer Jansen. Er lijkt onderling geen vertrouwen te zijn in elkaars kwaliteiten. Jansen heeft geen vertrouwen in de kwaliteiten van zijn elftal en omgekeerd heb ik mijn twijfels of de spelersgroep wel vertrouwen heeft in de kwaliteiten van de trainer. Het gevoel dat ik bij dit alles heb is niet goed.

    Mijn clubliefde maakt dat ik elke dag hoop en bid dat mijn gevoel er naast zal zitten.
  • 25 Jul 2021 om 20:45
    • Quote van 25 Jul 2021 om 20:21
      Ik denk dat Vitesse naast de opleidingsvergoeding ook nog een behoorlijke percentage zal krijgen bij verkoop van Van Bergen.
    Ja okay, maar dat is dan zo en dat kan je in je achterhoofd houden bij onderhandelingen. Maar feit is dat van Bergen al twee jaar zichzelf niet verbeterd heeft, al helemaal niet op het vlak van rendement. Dan is het eigenlijk makkelijk concluderen: het was gezellig en even goeie vrienden, maar we hebben iemand anders nodig. Heel veel winst gaan we niet meer behalen op deze jongen, maar houdt nu wel een soort van gegarandeerde basisplaats vast… met een eventuele transfersom en door ruimte te creëren in het salaris huis moeten er toch mogelijkheden zijn om een buitenspeler te vinden die van meer betekenis kan gaan zijn.
  • 25 Jul 2021 om 20:21
    • Quote van 25 Jul 2021 om 20:12
      van Bergen 1 tot 1,5 miljoen en Kongolo 1 miljoen ongeveer? Nou ja stel het is lager en het komt op 1,25 miljoen a 1,5 miljoen samen uit is het nog steeds een goeie deal. Ze zullen beide ook rond de 200.000 a 250.000 euro verdienen neem ik aan?
    Ik denk dat Vitesse naast de opleidingsvergoeding ook nog een behoorlijke percentage zal krijgen bij verkoop van Van Bergen.
  • 25 Jul 2021 om 20:21
    • Quote van 25 Jul 2021 om 20:12
      van Bergen 1 tot 1,5 miljoen en Kongolo 1 miljoen ongeveer? Nou ja stel het is lager en het komt op 1,25 miljoen a 1,5 miljoen samen uit is het nog steeds een goeie deal. Ze zullen beide ook rond de 200.000 a 250.000 euro verdienen neem ik aan?
    Ik denk dat Vitesse naast de opleidingsvergoeding ook nog een behoorlijke percentage zal krijgen bij verkoop van Van Bergen.
  • 25 Jul 2021 om 20:12
    • Quote van 25 Jul 2021 om 20:08
      Wanneer je voor beide spelers samen 2 tot 2,5 miljoen krijgt dan heb je de jackpot. Alsof je een Opel Manta verkoopt voor de prijs van een Bentley.
    van Bergen 1 tot 1,5 miljoen en Kongolo 1 miljoen ongeveer? Nou ja stel het is lager en het komt op 1,25 miljoen a 1,5 miljoen samen uit is het nog steeds een goeie deal. Ze zullen beide ook rond de 200.000 a 250.000 euro verdienen neem ik aan?
  • 25 Jul 2021 om 20:08
    • Quote van 25 Jul 2021 om 20:05
      een andere oplossing is om Van Bergen en Kongolo actief te proberen verkopen en aan te bieden bij wie maar wil luisteren. De hoofdprijs krijgen we niet meer voor beide, maar zijn beide waarschijnlijk wel een van de top verdieners… ruimte in het salaris huis en hopelijk een mooi zakcentje om te investeren in andere, welwillende spelers. Als je voor beide spelers samen rond de 2 a 2,5 miljoen vangt heb je het goed gedaan…
    Wanneer je voor beide spelers samen 2 tot 2,5 miljoen krijgt dan heb je de jackpot. Alsof je een Opel Manta verkoopt voor de prijs van een Bentley.
  • 25 Jul 2021 om 20:05
    een andere oplossing is om Van Bergen en Kongolo actief te proberen verkopen en aan te bieden bij wie maar wil luisteren. De hoofdprijs krijgen we niet meer voor beide, maar zijn beide waarschijnlijk wel een van de top verdieners… ruimte in het salaris huis en hopelijk een mooi zakcentje om te investeren in andere, welwillende spelers. Als je voor beide spelers samen rond de 2 a 2,5 miljoen vangt heb je het goed gedaan…
  • 25 Jul 2021 om 20:05
    een andere oplossing is om Van Bergen en Kongolo actief te proberen verkopen en aan te bieden bij wie maar wil luisteren. De hoofdprijs krijgen we niet meer voor beide, maar zijn beide waarschijnlijk wel een van de top verdieners… ruimte in het salaris huis en hopelijk een mooi zakcentje om te investeren in andere, welwillende spelers. Als je voor beide spelers samen rond de 2 a 2,5 miljoen vangt heb je het goed gedaan…
  • 25 Jul 2021 om 19:42
    • Quote van 25 Jul 2021 om 19:35
      'AnDeRs ZeG Ik MiJn SeIzOenskAarT oP!!!' - Doei, nep supporter.
    Wat is daar vreemd aan ? Hoe hij het stelt is hoe 't is! En als hij daardoor zijn kaart wil cancelen valt zeker wat voor te zeggen / begrijpen.
  • 25 Jul 2021 om 19:35
    • Quote van 25 Jul 2021 om 19:24
      Onze johnny is in paniek. De spelers in de aanval hebben het echt wel al bewezen! Maar ons elftal gaat al 1,5 jaar niet beter voetballen, zelfs slechter. Spelers worden 1,5 jaar individueel niet beter. Wat van ewijk super deed bij ado is bij ons in 4 weken al afgeleerd. Kaib is geen schim meer van zijn eerste wedstrijden. Bochnewich oogt onzeker en is geen schim meer van zijn eerste wedstrijden. Bij de spelers is geen vertrouwen, ogen onzeker, weten niet meer wat ze moeten doen. Opbouw verloopt net als een potje schaken. Nee het moet snel anders johnny anders zeg ik met seizoens kaartje op
    'AnDeRs ZeG Ik MiJn SeIzOenskAarT oP!!!' - Doei, nep supporter.
  • 25 Jul 2021 om 19:24
    Onze johnny is in paniek. De spelers in de aanval hebben het echt wel al bewezen! Maar ons elftal gaat al 1,5 jaar niet beter voetballen, zelfs slechter. Spelers worden 1,5 jaar individueel niet beter. Wat van ewijk super deed bij ado is bij ons in 4 weken al afgeleerd. Kaib is geen schim meer van zijn eerste wedstrijden. Bochnewich oogt onzeker en is geen schim meer van zijn eerste wedstrijden. Bij de spelers is geen vertrouwen, ogen onzeker, weten niet meer wat ze moeten doen. Opbouw verloopt net als een potje schaken. Nee het moet snel anders johnny anders zeg ik met seizoens kaartje op
  • 25 Jul 2021 om 19:15
    • Quote van 25 Jul 2021 om 19:13
      Ik vond Van Beek een goede indruk maken. Denk dat hij snel in de basis zal komen te staan. Ik zou gaan spelen met: Mulder Van Ewijk - Van Beek - Pawel - Kaib - Dresevic - Halilovic - Hajal - Nygren - Veerman en Stevanovic. Dresevic neemt vaak risico's en op het middenveld is daar meer ruimte voor dan achterin. Daarnaast kan hij het verdedigende werk op het middenveld opknappen waardoor Hajal en Halilovic meer naar voren kunnen spelen. Ik ga er vanuit dat Joey vertrekt vandaar dat ik hem er niet in heb gezet.
    Ik sta volledig achter deze opstelling!
  • 25 Jul 2021 om 19:13
    • Quote van 25 Jul 2021 om 17:29
      Helemaal mee eens. Mulder Van Ewijk-Dresevic-Bochniwisch en Kaib Veerman, van Ottele en Hajal Nygren, Veerman en Stefanovich Geen verkeerde basis hoor
    Ik vond Van Beek een goede indruk maken. Denk dat hij snel in de basis zal komen te staan. Ik zou gaan spelen met: Mulder Van Ewijk - Van Beek - Pawel - Kaib - Dresevic - Halilovic - Hajal - Nygren - Veerman en Stevanovic. Dresevic neemt vaak risico's en op het middenveld is daar meer ruimte voor dan achterin. Daarnaast kan hij het verdedigende werk op het middenveld opknappen waardoor Hajal en Halilovic meer naar voren kunnen spelen. Ik ga er vanuit dat Joey vertrekt vandaar dat ik hem er niet in heb gezet.
  • 25 Jul 2021 om 19:04
    • Quote van 25 Jul 2021 om 18:39
      Het beroerde is dat jongens als Kongolo en Van Bergen worden opgesteld omdat ze eigenlijk verkocht moeten worden. Dus als trainer kun je niet volledig vrijuit en onafhankelijk je opstelling maken. Halilovic is in ieder geval onze man op het middenveld die druk naar voren heeft en kan scoren. Om hem moet Johnny dus het middenveld gaan bouwen, om diens kwaliteiten zo goed mogelijk te benutten. De Jong zal wel op de bank belanden en eigenlijk hoort Van Bergen daar ook thuis, net als Kongolo.
    Wat mij betreft krijgen Kongolo en van Bergen (Net als andere spelers die weg willen) tot de winterstop de kans om een andere club te vinden en anders vertrekken ze na de winterse transfer periode naar de bank om andere spelers, die wel voor Heerenveen willen voetballen, de kans te geven.
  • 25 Jul 2021 om 19:02
    Ben wel benieuwd wat ze nu eigenlijk met Nygren willen. Voor de vleugel is hij te langzaam en te weinig passeeracties. Voor de spits is hij niet sterk en fel genoeg. Misschien dat hij op 10 kan, maar dan moet je ook meer verdedigen lijkt me. Het is een technisch zeer goede speler, maar waar je hem nou neer moet zetten zou ik eigenlijk niet weten. Want fysiek is hij bepaald niet geweldig is mijn indruk
  • 25 Jul 2021 om 18:39
    Het beroerde is dat jongens als Kongolo en Van Bergen worden opgesteld omdat ze eigenlijk verkocht moeten worden. Dus als trainer kun je niet volledig vrijuit en onafhankelijk je opstelling maken. Halilovic is in ieder geval onze man op het middenveld die druk naar voren heeft en kan scoren. Om hem moet Johnny dus het middenveld gaan bouwen, om diens kwaliteiten zo goed mogelijk te benutten. De Jong zal wel op de bank belanden en eigenlijk hoort Van Bergen daar ook thuis, net als Kongolo.
  • 25 Jul 2021 om 17:34
    • Quote van 25 Jul 2021 om 17:30
      Halilovic?
    Precies!!
  • 25 Jul 2021 om 17:30
    • Quote van 25 Jul 2021 om 17:29
      Helemaal mee eens. Mulder Van Ewijk-Dresevic-Bochniwisch en Kaib Veerman, van Ottele en Hajal Nygren, Veerman en Stefanovich Geen verkeerde basis hoor
    Halilovic?
  • 25 Jul 2021 om 17:29
    • Quote van 25 Jul 2021 om 17:20
      Nygren op rechts, die Serviër op links Veerman in de punt. Hajal of de Jong erachter en Veerman gaat er gewoon 15+ maken. Je moet hem alleen wel bedienen. Zolang Jansen die blinde paarden op blijft stellen kan hij gaan zeuren over kwaliteit in de eindfase, maar stel dan jongens op die dat kunnen.

      If you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.
    Helemaal mee eens. Mulder Van Ewijk-Dresevic-Bochniwisch en Kaib Veerman, van Ottele en Hajal Nygren, Veerman en Stefanovich Geen verkeerde basis hoor
  • 25 Jul 2021 om 17:29
    • Quote van 25 Jul 2021 om 17:20
      Nygren op rechts, die Serviër op links Veerman in de punt. Hajal of de Jong erachter en Veerman gaat er gewoon 15+ maken. Je moet hem alleen wel bedienen. Zolang Jansen die blinde paarden op blijft stellen kan hij gaan zeuren over kwaliteit in de eindfase, maar stel dan jongens op die dat kunnen.

      If you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.
    Nygren overtuigt eerlijk gezegd ook niet echt tijdens basiswedstrijden, vaak heel slap. V/d Heide komt nu nog kwaliteit te kort. Van Bergen heeft al moeite met zichzelf, laat staan dat hij anderen kan vinden. Voorin is het gewoon te weinig om echt de ban te kunnen breken bij een moeilijke pot.
  • 25 Jul 2021 om 17:20
    Nygren op rechts, die Serviër op links Veerman in de punt. Hajal of de Jong erachter en Veerman gaat er gewoon 15+ maken. Je moet hem alleen wel bedienen. Zolang Jansen die blinde paarden op blijft stellen kan hij gaan zeuren over kwaliteit in de eindfase, maar stel dan jongens op die dat kunnen.

    If you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.
  • 25 Jul 2021 om 17:15
    En in de aansturing wellicht?
Sunday 26 September 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›