Feancafé: 'SC Heerenveen gaat voor Feyenoorder of Van Hecke'

120
Feancafé: 'SC Heerenveen gaat voor Feyenoorder of Van Hecke'

De komkommertijd is aangebroken en daarom vinden wij het tijd om ons Feancafé officieel te openen. Wij houden jullie op de hoogte van de laatste nieuwtjes, geruchten en roddels uit de voetbalwereld, maar voel je ook vrij om lekker off-topic te gaan.

Vrijdag 6 augustus: SC Heerenveen gaat op zoek naar een tijdelijke opvolger voor de geblesseerde Pawel Bochniewicz. Volgens SC Heerenveen Transfermarkt is hiervoor Ramon Hendriks (20) van Feyenoord in beeld om op huurbasis naar Heerenveen te komen. Ook een terugkeer van Jan Paul van Hecke (21) is een optie volgens het medium.

Vrijdag 6 augustus: Het zal voor SC Heerenveen-fans zal het een vreemd gezicht zijn om Michel Vlap straks in het shirt van FC Twente te zien spelen. Het is echter niet zo dat Vlap de Tukkers boven zijn oude club verkozen heeft, want de Friezen hebben met Siem de Jong en Rami Hajal al twee spelers voor zijn positie en toonden daarom ook geen interesse.

Donderdag 29 juli: Het doorgaans betrouwbare Glasgow laat op het forum van FCTwente.net weten dat FC Twente in gesprek is met voormalig SC Heerenveen-speler Michel Vlap. De Friese middenvelder (24) is bij RSC Anderlecht uit de gratie geraakt en zou verhuurd kunnen worden aan de Enschedese club. Het afgelopen halfjaar speelde hij op huurbasis voor Bundesligaclub Arminia Bielefeld.

Donderdag 29 juli: SC Heerenveen heeft haar ogen laten vallen op de Noorse spits Oscar Aga (20) van het Noorse Grorud IL, meldt SecondSCH via Twitter. De Friezen zijn momenteel financieel echter niet in staat om haar interesse voor de 'serieuze kandidaat' te concretiseren. De Noorse jeugdinternational staat dit seizoen op tien goals in dertien duels in de OBOS-ligaen, het tweede niveau in Noorwegen. 

Woensdag 28 juli: SC Heerenveen wil Or Dadia huren van Hapoel De'er Shevan, zo weet ELF Voetbal te melden. Dadia is een 24-jarige rechtsback en hij speelde vorig seizoen vijf wedstrijden in de Europa League, terwijl hij in 2020 ook werd opgeroepen voor de nationale ploeg van Israël. 

Dinsdag 27 juli: Vorig jaar werd Hamdi Akujobi al eens aan Sampdoria gelinkt en ook nu wordt door het Italiaanse CalcioMercato gemeld dat Parma Calcio 1913 op hem 'jaagt'. De nieuwe (en oude) club van Gianluca Buffon wil graag promotie naar de Serie A afdwingen, maar bronnen rondom de Friese club bevestigen aan FeanOnline dat er niks concreet is en het om een gevalletje 'nepnieuws' gaat.

Zondag 25 juli: In juni werd Hakim Ziyech meerdere malen gelinkt aan AC Milan, maar de laatste weken is het erg stil geworden rondom de oud-Heerenvener. Mede daarom zou Chelsea hem inmiddels hebben aangeboden bij FC Barcelona, meldt Don Balon. De kans dat het tot een transfer komt lijkt echter klein, want de Catalanen hebben deze zomer amper geld te besteden.

Donderdag 22 juli: ''In afwachting van de perikelen rond Joey Veerman heeft Heerenveen zijn eigen prioriteiten bij het versterken van de voorhoede gelegd", schrijft Reon Boeringa in het weekblad van Voetbal International. "De Friezen zien erg graag een nieuwe spits komen", weet hij. 

Dinsdag 20 juli: "De verhuurperiode van Runar Espejord aan Tromso IL loopt vandaag af", laat clubwatcher Reon Boeringa weten via Twitter. "De Noorse spits hoeft zich echter niet bij SC Heerenveen te melden. De Friese club hoopt binnenkort namelijk een nieuwe overeenkomst te sluiten met Tromso."

Vrijdag 16 juli: De afgelopen jaren werd hij meermaals aan SC Heerenveen gelinkt - de Friezen werden overigens nooit concreet - maar nu maakt Joël Zwarts dan toch zijn gewenste transfer. De 22-jarige aanvaller heeft een driejarig contract getekend bij 2. Bundesligaclub Jahn Regensburg. Over de hoogte van de transfersom doen de clubs geen mededelingen.

Woensdag 14 juli: Is het wishful thinking of komt Rangers FC daadwerkelijk in actie voor Joey Veerman? In Schotland wakkert onder meer het Twitter-account SM Media in elk geval het vuurtje aan door te melden dat de Schotse kampioen in gesprek is met de Friezen over een deal tussen de zeven en negen miljoen euro. Desondanks zou een deal nog 'anywhere close to happening' zijn.

120 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Aug 2021 om 14:34
    Voor de voorhoede lijkt mij Locadia een goed alternatief.
    Wellicht een hele dure huurspeler maar je hebt een alternatief voor zowel de spits positie als de linksbuiten positie.

  • 7 Aug 2021 om 17:44
    • Quote van 7 Aug 2021 om 15:34
      Prima, dan maar met Siem de Jong of Gudnason hoor, lijkt me prima alternatieven waarbij ik hoop dat JJ de laatste wat kansen wil geven. Extra spits zou mooi zijn maar dan echt met (aanvullende) kwaliteit, geen meeloper die id weg zit van G.
    Gudnason is er nog lang niet gezien zijn voorbereiding. Gebrek aan sportieve ambities noem ik dit. Onprofessioneel.
  • 7 Aug 2021 om 17:42
    • Quote van 7 Aug 2021 om 16:42
      Hebben we al een paar jaar wel een 2e spits? Sinds Henk Veerman wegging als 2e spits toch niet meer ??
    Klopt, zo droevig is het. Ongelooflijk eigenlijk. Zo lang al de tijd gehad, falen heet dat.
  • 7 Aug 2021 om 17:41
    • Quote van 7 Aug 2021 om 16:36
      Daadkracht zonder centen. Dat is een lastig verhaal he.
    Altijd maar het excuus dat er geen geld is. Wees desnoods creatief, zorg dat je een eredivisiewaardige selectie hebt.
  • 7 Aug 2021 om 16:42
    • Quote van 7 Aug 2021 om 13:19
      Zo kort voor de aanvang van de competitie hebben we nog steeds geen 2de spits. De focus zou op de aanval liggen, daarvoor is enkel Stevanovic gehuurd. Verder zijn er twee verdedigers aangetrokken en een keeper. Krijg het idee dat de club de noodzaak niet echt inziet. Ferry de Haan lijkt tot dusver niet echt daadkrachtig. Het doel van het spelletje is goals maken, maar doelpuntenmakers hebben we nauwelijks. Werk aan de winkel Ferry!!
    Hebben we al een paar jaar wel een 2e spits? Sinds Henk Veerman wegging als 2e spits toch niet meer ??
  • 7 Aug 2021 om 16:36
    • Quote van 7 Aug 2021 om 13:19
      Zo kort voor de aanvang van de competitie hebben we nog steeds geen 2de spits. De focus zou op de aanval liggen, daarvoor is enkel Stevanovic gehuurd. Verder zijn er twee verdedigers aangetrokken en een keeper. Krijg het idee dat de club de noodzaak niet echt inziet. Ferry de Haan lijkt tot dusver niet echt daadkrachtig. Het doel van het spelletje is goals maken, maar doelpuntenmakers hebben we nauwelijks. Werk aan de winkel Ferry!!
    Daadkracht zonder centen. Dat is een lastig verhaal he.
  • 7 Aug 2021 om 15:34
    • Quote van 7 Aug 2021 om 13:19
      Zo kort voor de aanvang van de competitie hebben we nog steeds geen 2de spits. De focus zou op de aanval liggen, daarvoor is enkel Stevanovic gehuurd. Verder zijn er twee verdedigers aangetrokken en een keeper. Krijg het idee dat de club de noodzaak niet echt inziet. Ferry de Haan lijkt tot dusver niet echt daadkrachtig. Het doel van het spelletje is goals maken, maar doelpuntenmakers hebben we nauwelijks. Werk aan de winkel Ferry!!
    Prima, dan maar met Siem de Jong of Gudnason hoor, lijkt me prima alternatieven waarbij ik hoop dat JJ de laatste wat kansen wil geven. Extra spits zou mooi zijn maar dan echt met (aanvullende) kwaliteit, geen meeloper die id weg zit van G.
  • 7 Aug 2021 om 13:19
    Zo kort voor de aanvang van de competitie hebben we nog steeds geen 2de spits. De focus zou op de aanval liggen, daarvoor is enkel Stevanovic gehuurd. Verder zijn er twee verdedigers aangetrokken en een keeper. Krijg het idee dat de club de noodzaak niet echt inziet. Ferry de Haan lijkt tot dusver niet echt daadkrachtig. Het doel van het spelletje is goals maken, maar doelpuntenmakers hebben we nauwelijks. Werk aan de winkel Ferry!!
  • 7 Aug 2021 om 10:28
    • Quote van 7 Aug 2021 om 07:23
      Verbaas me er ook wel over dat Felida nog speelt bij Den Bosch.. die had ik toch al wel eens een stap zien maken richting clubs van ons kaliber.
    Felida zou een uitstekende nummer 6 voor ons zijn. De man waar de opbouw begint. Die jongen is balvast, heeft al flink wat wedstrijden gespeeld ondanks zijn leeftijd. Een pareltje.
  • 7 Aug 2021 om 08:44
    • Quote van 7 Aug 2021 om 01:41
      Moet je Hans kraai nog! Serieus nemen
    Is dit een vraag voor jezelf?
  • 7 Aug 2021 om 07:23
    Verbaas me er ook wel over dat Felida nog speelt bij Den Bosch.. die had ik toch al wel eens een stap zien maken richting clubs van ons kaliber.
  • 7 Aug 2021 om 01:41
    • Quote van 6 Aug 2021 om 22:52
      Volgens HansKraay jr heeft Heerenveen interesse in Ringo Meerveld van den Bosch als J Veerman is verkocht.
    Moet je Hans kraai nog! Serieus nemen
  • 6 Aug 2021 om 23:49
    • Quote van 6 Aug 2021 om 22:52
      Volgens HansKraay jr heeft Heerenveen interesse in Ringo Meerveld van den Bosch als J Veerman is verkocht.
    Zeker een goede optie, weer een potentiele diamant
  • 6 Aug 2021 om 23:42
    Pffff…. Zerrouki van Twente halen!
  • 6 Aug 2021 om 23:38
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Goede speler met potentie. Al vraag ik me wel af of je van hem mag verwachten dat hij er gelijk staat.
  • 6 Aug 2021 om 22:52
    Volgens HansKraay jr heeft Heerenveen interesse in Ringo Meerveld van den Bosch als J Veerman is verkocht.
  • 6 Aug 2021 om 22:23
    • Quote van 6 Aug 2021 om 14:49
      En dat is betrouwbaar? Opeens zijn er allemaal Heerenveen watchers op twitter..
    Het is niet zo moeilijk roepen dat er een speler niet naar sc Heerenveen komt. Grote kans dat je gelijk hebt. Dat iemand wel komt is lastiger te voorspellen, als er geen mededelingen vanuit de club zijn gedaan.
  • 6 Aug 2021 om 22:04
    Veerman ruilen en geld toe ?? Nee liever Van Hecke. Maar is dat haalbaar ??
  • 6 Aug 2021 om 21:30
    • Quote van 6 Aug 2021 om 20:54
      Van Hecke maar die is vertrouwd
    Eens.
  • 6 Aug 2021 om 20:54
    Van Hecke maar die is vertrouwd
  • 6 Aug 2021 om 15:51
    Ik wil niemand afkraken en wellicht dat mensen soms wat horen. Maar accounts met respectievelijk 6 en 80 volgers op Twitter heb ik moeite om geheel serieus te nemen.
  • 6 Aug 2021 om 15:41
    • Quote van 6 Aug 2021 om 15:01
      Als de bron goed is waarom zou het dan niet goed zijn
    ALS de bron goed is, maar is dat zo? Dat is het hele probleem hier
  • 6 Aug 2021 om 15:01
    • Quote van 6 Aug 2021 om 14:49
      En dat is betrouwbaar? Opeens zijn er allemaal Heerenveen watchers op twitter..
    Als de bron goed is waarom zou het dan niet goed zijn
  • 6 Aug 2021 om 14:49
    • Quote van 6 Aug 2021 om 13:50
      Oscar aga niet naar heerenveen zo meld 1920SCH op twitter en instagram!
    En dat is betrouwbaar? Opeens zijn er allemaal Heerenveen watchers op twitter..
  • 6 Aug 2021 om 14:08
    • Quote van 6 Aug 2021 om 13:30
      Interessante discussie over spelers uit Balkan. Heb zelf iets met Deense spelers waar ook een goede lichting is. Zie weinig naar NL komen, laat staan H’veen. Ad andere kant, veel spelers als Shopov of Gudnason (lang wachten tot ze basisspeler worden) kunnen we ons niet veroorloven.
    Probleem met Deense spelers is ook wel dat de Deense competitie sterker is dan een aantal jaar geleden. Met Kopenhagen, Midtsjyland en Nordsjaelland. Daar spelen veel talenten en maken ook veel talenten een tussenstap. Op het moment dat ze daar presteren zijn ze al onhaalbaar voor ons. Daar moet je vroeg bij zijn en het talent en potentie vroegtijdig herkennen.
  • 6 Aug 2021 om 13:50
    Oscar aga niet naar heerenveen zo meld 1920SCH op twitter en instagram!
  • 6 Aug 2021 om 13:30
    Interessante discussie over spelers uit Balkan. Heb zelf iets met Deense spelers waar ook een goede lichting is. Zie weinig naar NL komen, laat staan H’veen. Ad andere kant, veel spelers als Shopov of Gudnason (lang wachten tot ze basisspeler worden) kunnen we ons niet veroorloven.
  • 6 Aug 2021 om 12:51
    • Quote van 30 Jul 2021 om 16:02
      Ik weet dat het aan Putevski ligt , kan en wil hier niet verder op ingaan, respecteer dat!? Jij zult wel weer reageren met tegen argumenten. Maar neem nu ook eens iets van mij aan!
    Iets de wereld in helpen waarbij je de positie van iemand zwaar ter discussie stelt, maar vervolgens geen bron of feiten overleggen. Of je ‘bron’ nu wel of niet klopt, dan kan je beter niets zeggen.
  • 31 Jul 2021 om 20:36
    • Quote van 30 Jul 2021 om 10:59
      Resumé. Je hebt geen idee dus welke spelers Putevski scout en aandraagt bij de club en omdat er niet genoeg Balkan spelers hier lopen ligt dat dus aan Putevski. Wie weet ligt dat niet aan Putevski maar aan andere oorzaken.
    Zou zeggen pak morgen samen een terasje en praat het uit miss optie
  • 31 Jul 2021 om 15:52
    • Quote van 31 Jul 2021 om 14:16
      Jij zou 'pedante trekjes hebben' !? En mensen zouden wegblijven om jou irritant betweterige gedrag !? Las ik in een ander topic. Het wordt nu alweer bevestigd gezien jou inderdaad storende 'betweterigheid'.
    Goed op de man gespeeld. Knap. Dat lukt je elke keer weer. Een absolute kwaliteit. Wat weet ik beter dan jou? Zeg het mij maar? Je doet weer geen onderbouwing van je geroeptoeter qua Putevski. Minder knap en inmiddels bij iedereen bekend.
  • 31 Jul 2021 om 15:52
    • Quote van 31 Jul 2021 om 14:16
      Jij zou 'pedante trekjes hebben' !? En mensen zouden wegblijven om jou irritant betweterige gedrag !? Las ik in een ander topic. Het wordt nu alweer bevestigd gezien jou inderdaad storende 'betweterigheid'.
    Goed op de man gespeeld. Knap. Dat lukt je elke keer weer. Een absolute kwaliteit. Weer geen onderbouwing van je geroeptoeter van je geroeptoeter qua Putevski. Minder knap en inmiddels bij iedereen bekend.
  • 31 Jul 2021 om 14:16
    • Quote van 30 Jul 2021 om 18:39
      Ik de alwetende aha, vertel wat beweer ik wat ik niet kan onderbouwen? Prima dat je gelijk als een malle weer om je heen slaat en het nog steeds niet onderbouwd, ik had niet anders verwacht. Je hebt helemaal niet gemeld dat je dit uit een ‘zeer betrouwbare’ hebt gehoord. Dat beweer je nu. Dus iemand maakt Petovski zwart, jij dropt het hier even, onderbouwt niks en we moeten je allemaal geloven hier? Zo maak je mensen dus zwart. Sjiek van je.
    Jij zou 'pedante trekjes hebben' !? En mensen zouden wegblijven om jou irritant betweterige gedrag !? Las ik in een ander topic. Het wordt nu alweer bevestigd gezien jou inderdaad storende 'betweterigheid'.
  • 30 Jul 2021 om 18:50
    • Quote van 30 Jul 2021 om 18:33
      Ben ik gedeeltelijk met je eens Zem. Maar dan benodig je wel ern goed werkend scoutingsteam en precies dat schort eraan op de Balkan..lees Putevski.
    Ik zie kritiek van jou over Putevski. Maar staat hij hier onder contract? Is hij freelancer? Is hij gewoon tipgever? Als jij het weet, zeg het dan maar. Ik ben ook voorstander van een goed scoutingsteam, voor het aanboren van nieuwe markten, maar je moet ook de financiële armslag hebben om dan ook spelers te kunnen halen. Een tweede rechtsback of een reservekeeper hoef je niet uit de Balkan te halen, daar moet je moneymakers weghalen, maar dat soort spelers hebben vaak ook een hoge aankoopsom. En ik denk dat ze die risico's niet willen nemen.
  • 30 Jul 2021 om 18:39
    • Quote van 30 Jul 2021 om 18:30
      Dan neem je het toch niet aan! Mij om het even hoor. Ik heb je gemeld dat ik dit uit zeer betrouwbare bron heb die ik niet ga noemen en bescherm. Maar jij bent( denkt) wederom de alwetende te zijn bij Hveen . Onderbouw jij alles wat je zegt schrijft enz!?...nee dus.
    Ik de alwetende aha, vertel wat beweer ik wat ik niet kan onderbouwen? Prima dat je gelijk als een malle weer om je heen slaat en het nog steeds niet onderbouwd, ik had niet anders verwacht. Je hebt helemaal niet gemeld dat je dit uit een ‘zeer betrouwbare’ hebt gehoord. Dat beweer je nu. Dus iemand maakt Petovski zwart, jij dropt het hier even, onderbouwt niks en we moeten je allemaal geloven hier? Zo maak je mensen dus zwart. Sjiek van je.
  • 30 Jul 2021 om 18:33
    • Quote van 30 Jul 2021 om 18:29
      Waarschijnlijk loopt het talent er dan niet. Als er één regio in Europa is waar zo goed gescout wordt dan is het de Balkan wel.
    Ben ik gedeeltelijk met je eens Zem. Maar dan benodig je wel ern goed werkend scoutingsteam en precies dat schort eraan op de Balkan..lees Putevski.
  • 30 Jul 2021 om 18:30
    • Quote van 30 Jul 2021 om 18:16
      Nee ik neem dat niet van je aan. Je verwijt weer eens iemand van alles zonder context. Je roept hier dingen die je voor de zoveelste keer niet onderbouwt.
    Dan neem je het toch niet aan! Mij om het even hoor. Ik heb je gemeld dat ik dit uit zeer betrouwbare bron heb die ik niet ga noemen en bescherm. Maar jij bent( denkt) wederom de alwetende te zijn bij Hveen . Onderbouw jij alles wat je zegt schrijft enz!?...nee dus.
  • 30 Jul 2021 om 18:29
    • Quote van 30 Jul 2021 om 17:21
      Het is inderdaad dan ( weer) een geldkwestie. Maar over -21 moet toch doende zijn!?...goed scouten op de Balkan..scheelt een hoop duiten..( zie mijn stukje over Putevski).
    Waarschijnlijk loopt het talent er dan niet. Als er één regio in Europa is waar zo goed gescout wordt dan is het de Balkan wel.
  • 30 Jul 2021 om 18:16
    • Quote van 30 Jul 2021 om 16:02
      Ik weet dat het aan Putevski ligt , kan en wil hier niet verder op ingaan, respecteer dat!? Jij zult wel weer reageren met tegen argumenten. Maar neem nu ook eens iets van mij aan!
    Nee ik neem dat niet van je aan. Je verwijt weer eens iemand van alles zonder context. Je roept hier dingen die je voor de zoveelste keer niet onderbouwt.
  • 30 Jul 2021 om 18:15
    Men neme de selectie van Kroatië onder 20.
    Men mag verwachten dat dat wel de talenten zijn, zeg maar.
    Nou, bij welke topclubs spelen die dan allemaal wel niet zul je je ongetwijfeld afvragen.

    Cyprus: 1x
    Kroatië: 7x, op hoogste én 2e niveau
    Slovenië: 1x
    Duitsland: 1x, op 4e niveau
    België: 3x, waarvan 1 Man.City huurling
    Engeland: 1x, 5e niveau
    Portugal: 1x, 2e niveau
    Nederland: 1x
    Italië:1x

    Je zou bijna denken dat het qua talenten wel iets meevalt.
    Of bijna alle top en sub-top clubs hebben van die kut scouts zoals Putevski.
  • 30 Jul 2021 om 17:21
    • Quote van 30 Jul 2021 om 17:16
      Het probleem is dat een -21 speler een dikke 2 ton moet verdienen en een 21+ speler 4,5 ton. Dat laatste kunnen we niet ophoesten, en het eerste is een te groot risico.
    Het is inderdaad dan ( weer) een geldkwestie. Maar over -21 moet toch doende zijn!?...goed scouten op de Balkan..scheelt een hoop duiten..( zie mijn stukje over Putevski).
  • 30 Jul 2021 om 17:16
    • Quote van 30 Jul 2021 om 16:05
      Het verkassen naar Italië van Kroatische spelers valt mee. Bosnische spelers spelen in de hele eu dus zie het ( echte) probleem niet.
    Het probleem is dat een -21 speler een dikke 2 ton moet verdienen en een 21+ speler 4,5 ton. Dat laatste kunnen we niet ophoesten, en het eerste is een te groot risico.
  • 30 Jul 2021 om 16:05
    • Quote van 30 Jul 2021 om 12:05
      Veel talenten uit Kroatië gaan naar Italië. Bosnië is geen EU-land, net als Servië, dus het risico met die spelers is natuurlijk wat groter.
    Het verkassen naar Italië van Kroatische spelers valt mee. Bosnische spelers spelen in de hele eu dus zie het ( echte) probleem niet.
  • 30 Jul 2021 om 16:02
    • Quote van 30 Jul 2021 om 10:59
      Resumé. Je hebt geen idee dus welke spelers Putevski scout en aandraagt bij de club en omdat er niet genoeg Balkan spelers hier lopen ligt dat dus aan Putevski. Wie weet ligt dat niet aan Putevski maar aan andere oorzaken.
    Ik weet dat het aan Putevski ligt , kan en wil hier niet verder op ingaan, respecteer dat!? Jij zult wel weer reageren met tegen argumenten. Maar neem nu ook eens iets van mij aan!
  • 30 Jul 2021 om 12:05
    • Quote van 30 Jul 2021 om 10:29
      Hoop dat de Haan Maas en (Derksen) eens goed de taakstelling van Putevski tegen het licht houden.Meen dat Maas ook zelf de nodige ervaring op de Balkan heeft, dan is dat hopelijk positief. Het is toch zeer magertjes als je notabene er een 'scout' hebt die er zelf woont en dan bekant niets ' vindt '. Nogmaals Ik kan er niet bij dat je niets vind met een pursang balkanscout daar ook nog wonende notabene....Een tip kijk eens in de Lagere divisies en dan met name in Kroatië, Bosnië. Resumerend, ik denk dat Putevski 'over de datum is'. Anders kan ik het niet verklaren.
    Veel talenten uit Kroatië gaan naar Italië. Bosnië is geen EU-land, net als Servië, dus het risico met die spelers is natuurlijk wat groter.
  • 30 Jul 2021 om 10:59
    • Quote van 30 Jul 2021 om 10:29
      Hoop dat de Haan Maas en (Derksen) eens goed de taakstelling van Putevski tegen het licht houden.Meen dat Maas ook zelf de nodige ervaring op de Balkan heeft, dan is dat hopelijk positief. Het is toch zeer magertjes als je notabene er een 'scout' hebt die er zelf woont en dan bekant niets ' vindt '. Nogmaals Ik kan er niet bij dat je niets vind met een pursang balkanscout daar ook nog wonende notabene....Een tip kijk eens in de Lagere divisies en dan met name in Kroatië, Bosnië. Resumerend, ik denk dat Putevski 'over de datum is'. Anders kan ik het niet verklaren.
    Resumé. Je hebt geen idee dus welke spelers Putevski scout en aandraagt bij de club en omdat er niet genoeg Balkan spelers hier lopen ligt dat dus aan Putevski. Wie weet ligt dat niet aan Putevski maar aan andere oorzaken.
  • 30 Jul 2021 om 10:29
    Hoop dat de Haan Maas en (Derksen) eens goed de taakstelling van Putevski tegen het licht houden.Meen dat Maas ook zelf de nodige ervaring op de Balkan heeft, dan is dat hopelijk positief. Het is toch zeer magertjes als je notabene er een 'scout' hebt die er zelf woont en dan bekant niets ' vindt '. Nogmaals Ik kan er niet bij dat je niets vind met een pursang balkanscout daar ook nog wonende notabene....Een tip kijk eens in de Lagere divisies en dan met name in Kroatië, Bosnië. Resumerend, ik denk dat Putevski 'over de datum is'. Anders kan ik het niet verklaren.
  • 30 Jul 2021 om 00:44
    • Quote van 29 Jul 2021 om 23:40
      Speelde afgelopen seizoen toch voor FC Twente?Of is dat een andere Ilic?
    Dat is Luka Ilic, maar ook hij verhuurd geweest aan NAC en onder contract bij City dus deze 2 uit elkaar houden gaat zo maar fout haha
  • 30 Jul 2021 om 00:09
    • Quote van 29 Jul 2021 om 19:56
      Lijkt me ook een broodje aap van Second.. als we al niet een spits kunnen betalen uit die tweede divisie, dan is het huishoudboekje wel heel erg triest.
    Hmm , huishoudboekje is idd zo slecht, dat klopt wel
  • 29 Jul 2021 om 23:40
    • Quote van 29 Jul 2021 om 22:21
      Off topic: Hellas Verona heeft Luka Ilic overgenomen van Man City voor 7,5miljoen. Speelde jaartje op huur bij NAC. Afgelopen jaar was hij verhuurd, maar geen vaste kracht en toch 7,5mil betalen. Gek dat ze dit dan niet voor Joey op tafel zouden willen leggen?
    Speelde afgelopen seizoen toch voor FC Twente?Of is dat een andere Ilic?
  • 29 Jul 2021 om 22:52
    • Quote van 29 Jul 2021 om 22:21
      Off topic: Hellas Verona heeft Luka Ilic overgenomen van Man City voor 7,5miljoen. Speelde jaartje op huur bij NAC. Afgelopen jaar was hij verhuurd, maar geen vaste kracht en toch 7,5mil betalen. Gek dat ze dit dan niet voor Joey op tafel zouden willen leggen?
    Spelers van City zijn standaard duurder, ook al zijn ze niet veel beter. Net als bij Ajax hier, als Veerman bij Ajax zat was het minimaal een paar miljoen meer geweest
  • 29 Jul 2021 om 22:50
    • Quote van 29 Jul 2021 om 22:21
      Off topic: Hellas Verona heeft Luka Ilic overgenomen van Man City voor 7,5miljoen. Speelde jaartje op huur bij NAC. Afgelopen jaar was hij verhuurd, maar geen vaste kracht en toch 7,5mil betalen. Gek dat ze dit dan niet voor Joey op tafel zouden willen leggen?
    Omdat Joey helemaal niet zo geweldig goed is als sommigen hier denken.
    Prima voor de sub-top in Nederland, daarboven opvulling voor de selectie.
  • 29 Jul 2021 om 22:33
    • Quote van 29 Jul 2021 om 22:21
      Off topic: Hellas Verona heeft Luka Ilic overgenomen van Man City voor 7,5miljoen. Speelde jaartje op huur bij NAC. Afgelopen jaar was hij verhuurd, maar geen vaste kracht en toch 7,5mil betalen. Gek dat ze dit dan niet voor Joey op tafel zouden willen leggen?
    Hij heeft redelijk veel gespeeld 28 wedstrijden waarvan 19 in de basis. Ze weten wat ze aan hem hebben en dat hij het niveau van de Serie A aankan. Dat is bij Joey nog maar de vraag. Opzich snap ik de keus wel.
  • 29 Jul 2021 om 22:21
    Off topic: Hellas Verona heeft Luka Ilic overgenomen van Man City voor 7,5miljoen. Speelde jaartje op huur bij NAC. Afgelopen jaar was hij verhuurd, maar geen vaste kracht en toch 7,5mil betalen. Gek dat ze dit dan niet voor Joey op tafel zouden willen leggen?
  • 29 Jul 2021 om 21:58
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:44
      Feyenoord is er ook nog niet helemaal klaar. Jemig wat een gatenkaas daar in de verdediging. Dan mopperen wij af en toe wel een keer op onze club maar dit is wel heel erg matig.
    Ik denk dat ze Van Beek nu al missen als je die Fer daar centraal achterin ziet staan schutteren..
  • 29 Jul 2021 om 21:44
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:37
      Misschien kan Ferry eens bij Fc Drita scouten. Dan maken we in ieder geval een goede kans tegen Feyenoord :-)
    Feyenoord is er ook nog niet helemaal klaar. Jemig wat een gatenkaas daar in de verdediging. Dan mopperen wij af en toe wel een keer op onze club maar dit is wel heel erg matig.
  • 29 Jul 2021 om 21:37
    Misschien kan Ferry eens bij Fc Drita scouten. Dan maken we in ieder geval een goede kans tegen Feyenoord :-)
  • 29 Jul 2021 om 21:33
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:29
      Second doet mij denken aan Tjerkstramedia.
    Doet mij denken aan een dikke duim
  • 29 Jul 2021 om 20:59
    • Quote van 29 Jul 2021 om 19:55
      Afgezien van de top 4 wil ik dit clubicoon alleen bij ons zien schitteren
    Idd
  • 29 Jul 2021 om 20:50
    Wanneer komt Heerenveen eens met een spits. Waarom duurt het allemaal zo lang. Dit kan weleens een lastig seizoen worden zonder echte spits,
  • 29 Jul 2021 om 20:41
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:29
      Second doet mij denken aan Tjerkstramedia.
    Ja en het meest treurige is dat Feanonline hem wel serieus neemt.
  • 29 Jul 2021 om 20:29
    Second doet mij denken aan Tjerkstramedia.
  • 29 Jul 2021 om 20:29
    Twente is goed bezig, vooral de aanval.
  • 29 Jul 2021 om 19:56
    Lijkt me ook een broodje aap van Second.. als we al niet een spits kunnen betalen uit die tweede divisie, dan is het huishoudboekje wel heel erg triest.
  • 29 Jul 2021 om 19:55
    • Quote van 29 Jul 2021 om 19:50
      Want?
    Afgezien van de top 4 wil ik dit clubicoon alleen bij ons zien schitteren
  • 29 Jul 2021 om 19:50
    • Quote van 29 Jul 2021 om 19:49
      Vlap naar Twente, dat zou wel heel erg pijnlijk zijn.
    Want?
  • 29 Jul 2021 om 19:49
    Vlap naar Twente, dat zou wel heel erg pijnlijk zijn.
  • 29 Jul 2021 om 19:37
    Aub niet. AZ of Feyenoord prima, maar niet onze directe concurrenten. Haal hem dan maar weer terug naar het ALS
  • 29 Jul 2021 om 19:34
    Nu nog verhuurd moeten worden aan Twente is imo bevestiging dat de 5 grootste competities te hoog gegrepen zijn
  • 29 Jul 2021 om 16:14
    • Quote van 29 Jul 2021 om 16:01
      Het is maar de vraag of wij überhaupt interesse hebben in deze speler. Odgaard en Espejord waren spitsen uit Noorwegen die in de hoogste klasse speelden. Het 2e niveau in Noorwegen stelt weinig voor dat is minder dan de KKD. Heb er eens een wedstrijd bekeken maar daar lopen geen spelers die ons beter maken.
    Odgaard heeft nooit in Noorwegen gespeeld
  • 29 Jul 2021 om 16:01
    • Quote van 29 Jul 2021 om 14:50
      Dus SecondSCH is naast clubwatcher ook nog penningmeester. Die berichten van dat Twitter account zijn toch niet serieus te nemen. Aandachtvrager pur sang
    Het is maar de vraag of wij überhaupt interesse hebben in deze speler. Odgaard en Espejord waren spitsen uit Noorwegen die in de hoogste klasse speelden. Het 2e niveau in Noorwegen stelt weinig voor dat is minder dan de KKD. Heb er eens een wedstrijd bekeken maar daar lopen geen spelers die ons beter maken.
  • 29 Jul 2021 om 15:45
    • Quote van 29 Jul 2021 om 15:04
      Voordat ik dit bericht bevestig, wil ik eerst nog wat dichter op het vuur bevestiging krijgen dat dit klopt. Voor 25 Retweets denk ik dat ik wellicht wat meer bevestiging kan vinden.
    Haha je zorgt voor een grote glimlach op mijn gezicht.
  • 29 Jul 2021 om 15:04
    • Quote van 29 Jul 2021 om 14:50
      Dus SecondSCH is naast clubwatcher ook nog penningmeester. Die berichten van dat Twitter account zijn toch niet serieus te nemen. Aandachtvrager pur sang
    Voordat ik dit bericht bevestig, wil ik eerst nog wat dichter op het vuur bevestiging krijgen dat dit klopt. Voor 25 Retweets denk ik dat ik wellicht wat meer bevestiging kan vinden.
  • 29 Jul 2021 om 14:50
    Dus SecondSCH is naast clubwatcher ook nog penningmeester. Die berichten van dat Twitter account zijn toch niet serieus te nemen. Aandachtvrager pur sang
  • 29 Jul 2021 om 11:09
    • Quote van 29 Jul 2021 om 00:50
      Diemers is voor ons niveau een uitstekende speler. Alleen hebben we voor die plek al De Jong en Hajal.. vind het niet een type die een vertrek van Veerman op kan vangen..maar Diemers is echt wel goed genoeg voor ons niveau
    Ik zou het vertrek van Veerman ook aangrijpen om meer een Radomski-achtige balvaste controleur te halen. Met spelers als Halilovic, Hajal en (in veel mindere mate) De Jong heb je dan de voorwaarrste drift op het middenveld dan wel aardig voor elkaar.
  • 29 Jul 2021 om 00:50
    • Quote van 28 Jul 2021 om 12:01
      Zou heel slecht zijn! Geen Diemers hier aub.
    Diemers is voor ons niveau een uitstekende speler. Alleen hebben we voor die plek al De Jong en Hajal.. vind het niet een type die een vertrek van Veerman op kan vangen..maar Diemers is echt wel goed genoeg voor ons niveau
  • 28 Jul 2021 om 16:50
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    In zn insta bio tagt hij @scheerenveenofficial
  • 28 Jul 2021 om 16:31
    • Quote van 28 Jul 2021 om 13:51
      Volgens zijn makelaar gaat Noah Stassin (17, verdediger) de overstap maken van Club Brugge naar Heerenveen. Hij deed als testspeler mee aan de wedstrijd tegen Jong PSV, voor de Future of Football Cup.
    Als dat klopt dan zal die met z’n 17 jaar nog geen directe versterking voor het eerste elftal zijn. Maar wel leuk voor de toekomst misschien, als hij z’n talent kan waarmaken.
  • 28 Jul 2021 om 15:40
    • Quote van 28 Jul 2021 om 13:51
      Volgens zijn makelaar gaat Noah Stassin (17, verdediger) de overstap maken van Club Brugge naar Heerenveen. Hij deed als testspeler mee aan de wedstrijd tegen Jong PSV, voor de Future of Football Cup.
    Speelde aardig vind ik. Balvaste centrale middenvelder. Volgens mij geen verdediger, tenminste op basis van de wedstrijd die ik gezien heb.
  • 28 Jul 2021 om 13:58
    • Quote van 28 Jul 2021 om 13:51
      Volgens zijn makelaar gaat Noah Stassin (17, verdediger) de overstap maken van Club Brugge naar Heerenveen. Hij deed als testspeler mee aan de wedstrijd tegen Jong PSV, voor de Future of Football Cup.
    Klopt @Jelmer1981

    https://www.worldfootballscouting.com/scheda-giocatore/noah-stassin-talento-belga-classe-2004/
  • 28 Jul 2021 om 13:51
    Volgens zijn makelaar gaat Noah Stassin (17, verdediger) de overstap maken van Club Brugge naar Heerenveen. Hij deed als testspeler mee aan de wedstrijd tegen Jong PSV, voor de Future of Football Cup.
  • 28 Jul 2021 om 13:40
    • Quote van 28 Jul 2021 om 11:40
      Zou niet slecht zijn maar denk dat Diemers naar het buitenland wil. Zijn eigen zakken vullen.
    Feyenoord heeft geen geld, dus gaat niet gebeuren.
  • 28 Jul 2021 om 12:01
    • Quote van 28 Jul 2021 om 12:00
      Zou liever voor Flemming gaan
    Te duur.
  • 28 Jul 2021 om 12:01
    • Quote van 28 Jul 2021 om 12:00
      Zou liever voor Flemming gaan
    Te duur.
  • 28 Jul 2021 om 12:01
    • Quote van 28 Jul 2021 om 11:40
      Zou niet slecht zijn maar denk dat Diemers naar het buitenland wil. Zijn eigen zakken vullen.
    Zou heel slecht zijn! Geen Diemers hier aub.
  • 28 Jul 2021 om 12:00
    • Quote van 28 Jul 2021 om 11:31
      Het zou me niet verbazen als Feyenoord zich met een zak geld en Diemers gaat melden voor Veerman.
    Zou liever voor Flemming gaan
  • 28 Jul 2021 om 11:40
    • Quote van 28 Jul 2021 om 11:31
      Het zou me niet verbazen als Feyenoord zich met een zak geld en Diemers gaat melden voor Veerman.
    Zou niet slecht zijn maar denk dat Diemers naar het buitenland wil. Zijn eigen zakken vullen.
  • 28 Jul 2021 om 11:31
    Het zou me niet verbazen als Feyenoord zich met een zak geld en Diemers gaat melden voor Veerman.
  • 28 Jul 2021 om 11:25
    Weer huren? Dan gaat Akujobi wel weg en heb je met Van Ewijk en deze Israelier 2 spelers die kunnen rouleren op de RB positie
  • 28 Jul 2021 om 11:01
    • Quote van 28 Jul 2021 om 10:59
      Als Akujobi daadwerkelijk vertrekt dat zou het wel logisch zijn om nog een extra back te halen. Wat dan weer niet logisch is is dat deze jongen een transfersom moet kosten terwijl we al geen geld voor een 2e spits hebben..
    Huur met optie tot koop. Vraag is dan of het een verplichte optie is of niet. Met een niet verplichte optie is het wellicht een goeie deal, kopen als hij bevalt en anders weer terugsturen maar wel het hele seizoen een back-up gehad.
  • 28 Jul 2021 om 10:59
    • Quote van 28 Jul 2021 om 10:53
      Met een nieuwe rechtsback heb je wel alle posities achter dubbel bezet met spelers die ook op hun natuurlijke posities staan. Van Ewijk is nummer 1 op rechtsback ook vanwege eigen kapitaal. Verder vraag ik mij af hoe geloofwaardig dit verhaal is. Als het nou een rechtsbuiten of spits zou zijn had ik het meer gelooft
    Als Akujobi daadwerkelijk vertrekt dat zou het wel logisch zijn om nog een extra back te halen. Wat dan weer niet logisch is is dat deze jongen een transfersom moet kosten terwijl we al geen geld voor een 2e spits hebben..
  • 28 Jul 2021 om 10:53
    Met een nieuwe rechtsback heb je wel alle posities achter dubbel bezet met spelers die ook op hun natuurlijke posities staan. Van Ewijk is nummer 1 op rechtsback ook vanwege eigen kapitaal. Verder vraag ik mij af hoe geloofwaardig dit verhaal is. Als het nou een rechtsbuiten of spits zou zijn had ik het meer gelooft
  • 28 Jul 2021 om 10:49
    • Quote van 27 Jul 2021 om 18:22
      Hmm. Vleugelspelers omscholen tot (wing)backs is ook weer niet zo heel gek. Zie NL in Brazilie
    Ja maar een spits of een centrale middenvelder is wat anders dan een vleugelaanvaller
  • 27 Jul 2021 om 19:09
    • Quote van 27 Jul 2021 om 18:22
      Hmm. Vleugelspelers omscholen tot (wing)backs is ook weer niet zo heel gek. Zie NL in Brazilie
    Dat gebeurt al tientallen jaren. Heel veel backs zijn daar terecht gekomen omdat ze als aanvaller tekort kwamen.
  • 27 Jul 2021 om 18:22
    • Quote van 27 Jul 2021 om 12:17
      Misschien bakt hij er op het middenveld meer van. Jansen wilde Hornkamp ook rechtsback maken terwijl hij op zich een prima spits was.
    Hmm. Vleugelspelers omscholen tot (wing)backs is ook weer niet zo heel gek. Zie NL in Brazilie
  • 27 Jul 2021 om 13:16
    • Quote van 27 Jul 2021 om 13:11
      Jan Olde Riekerink bedoel je.
    Was volgens Hornkamp toch echt een idee van JJ. JOR was overigens wel eindverantwoordelijke toen. https://www.feanonline.nl/nieuws/historie-oud-spelers/336271/hornkamp-jansen-heeft-mij-gepusht-om-het-wel-te-doen
  • 27 Jul 2021 om 13:11
    • Quote van 27 Jul 2021 om 12:17
      Misschien bakt hij er op het middenveld meer van. Jansen wilde Hornkamp ook rechtsback maken terwijl hij op zich een prima spits was.
    Jan Olde Riekerink bedoel je.
  • 27 Jul 2021 om 12:41
    • Quote van 27 Jul 2021 om 12:39
      Verkopen voor 1 miljoen
    500.000 is al prima. Hij heeft hier (nog) niks van waarde laten zien. Potentie zal er vast in zitten op zijn eigen positie... Niet op de back. Verkopen en doorschakelen, kan mooi geïnvesteerd worden!
  • 27 Jul 2021 om 12:41
    • Quote van 27 Jul 2021 om 12:39
      Verkopen voor 1 miljoen
    Dan kan de vlag uit. Zal max een paar ton zijn mocht het doorgaan.
  • 27 Jul 2021 om 12:40
    • Quote van 27 Jul 2021 om 12:23
      https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/2021/omdat-we-wat-extra-s-willen-doen-voor-ons-personeel
    Bakkerij Schreuder, welkom als sponsor bij sc Heerenveen. Mooi dat er wederom een nieuwe sponsor zich heeft verbonden aan onze mooie club. Gelukkig blijven er toch met enige regelmaat nieuwe sponsoren gepresenteerd worden. Hopelijk zijn er niet al teveel sponsoren die hun sponsorschap hebben opgezegd na afgelopen seizoen zodat we ook het komende seizoen zullen gaan groeien qua aantal sponsoren. Helaas is er nog altijd geen OSSH lijst op de nieuwe site te vinden om dit ook daadwerkelijk te kunnen checken.
  • 27 Jul 2021 om 12:39
    Verkopen voor 1 miljoen
  • 27 Jul 2021 om 12:33
    Vorig jaar was Akujobi op de radar van Sampdoria. Blijkbaar zien ze in Italië wel potentie in hem.
  • 27 Jul 2021 om 12:23
    https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/2021/omdat-we-wat-extra-s-willen-doen-voor-ons-personeel
  • 27 Jul 2021 om 12:17
    • Quote van 27 Jul 2021 om 11:33
      Waarom zou een serie A club bij een Akujobi uitkomen... Met alle respect voor die jongen, maar mijn gevoel zit dat hij alleen bij de eerste selectie als kwantiteit door beperkt budget voor nieuwe spelers. Anders had Fean denk ik echt wel al afscheid genomen van hem net zoals als een Rein Smit. Of in ieder geval verhuurd of ben ik dan heel negatief over hem?
    Misschien bakt hij er op het middenveld meer van. Jansen wilde Hornkamp ook rechtsback maken terwijl hij op zich een prima spits was.
  • 27 Jul 2021 om 12:16
    • Quote van 27 Jul 2021 om 11:33
      Waarom zou een serie A club bij een Akujobi uitkomen... Met alle respect voor die jongen, maar mijn gevoel zit dat hij alleen bij de eerste selectie als kwantiteit door beperkt budget voor nieuwe spelers. Anders had Fean denk ik echt wel al afscheid genomen van hem net zoals als een Rein Smit. Of in ieder geval verhuurd of ben ik dan heel negatief over hem?
    Is op dit moment echt een van de minsten zo niet de minste van de hele eerste selectie.
  • 27 Jul 2021 om 11:54
    • Quote van 27 Jul 2021 om 11:33
      Waarom zou een serie A club bij een Akujobi uitkomen... Met alle respect voor die jongen, maar mijn gevoel zit dat hij alleen bij de eerste selectie als kwantiteit door beperkt budget voor nieuwe spelers. Anders had Fean denk ik echt wel al afscheid genomen van hem net zoals als een Rein Smit. Of in ieder geval verhuurd of ben ik dan heel negatief over hem?
    Serie B inmiddels. Staat niet goed in de tekst.
  • 27 Jul 2021 om 11:33
    Waarom zou een serie A club bij een Akujobi uitkomen... Met alle respect voor die jongen, maar mijn gevoel zit dat hij alleen bij de eerste selectie als kwantiteit door beperkt budget voor nieuwe spelers. Anders had Fean denk ik echt wel al afscheid genomen van hem net zoals als een Rein Smit. Of in ieder geval verhuurd of ben ik dan heel negatief over hem?
  • 25 Jul 2021 om 20:43
    En lees net dat als PSV Rosario verkoopt er een nieuwe middenvelder gehaald gaat worden, wellicht Veermen?
  • 25 Jul 2021 om 20:12
    Jammer dat Jari Vlak heeft bijgetekend in Emmen. Had hem graag op het Middenveld gezien als Joey Veerman weg gaat.
  • 17 Jul 2021 om 01:35
    • Quote van 16 Jul 2021 om 11:29
      Nope. Staat in telegraaf dat hij hoopt op bericht van Ajax.
    Hoopt op een bericht inderdaad. Dat zegt niets over dat hij niet open staat voor een andere club in NL.
  • 16 Jul 2021 om 13:41
    • Quote van 16 Jul 2021 om 12:54
      Op voetbalzone staat een stukje over Rajiv van la Parra. Hij zou graag terugkeren in de eredivisie en is transfervrij. Misschien geen slecht idee om wat ervaring toe te voegen aan onze vleugels. Maar geen idee of zijn niveau nog hoog genoeg is.
    Is bij zijn afgelopen 2 clubs, bij de nummer 20 van de 2e bundesliga en de nummer 20 van LaLiga 2, beide keren na 5 maanden weggestuurd. Ik vond het bij ons al niet vaak overtuigend en ik denk niet dat dit op dit moment een geschikte speler is.
  • 16 Jul 2021 om 12:54
    Op voetbalzone staat een stukje over Rajiv van la Parra. Hij zou graag terugkeren in de eredivisie en is transfervrij. Misschien geen slecht idee om wat ervaring toe te voegen aan onze vleugels. Maar geen idee of zijn niveau nog hoog genoeg is.
  • 16 Jul 2021 om 11:29
    • Quote van 16 Jul 2021 om 11:22
      Nigel de Jong wil terug naar Nederland voor zijn laatste kunstje, iets voor ons?
    Nope. Staat in telegraaf dat hij hoopt op bericht van Ajax.
  • 16 Jul 2021 om 11:22
    Nigel de Jong wil terug naar Nederland voor zijn laatste kunstje, iets voor ons?
  • 15 Jul 2021 om 09:37
    • Quote van 14 Jul 2021 om 22:43
      Misschien komt az nu? Stengs gaat weg.
    Ik denk niet dat Az zoveel gaat betalen voor spelers.
    Iemand een enige idee wat de duurste aankoop van Az was?

    Ik kan mij in elk geval niet heugen dat ze ooit een speler voor meer dan 7 miljoen hebben gekocht.

    Az zou wel een hele mooie vervolgstap voor hem zijn overigens.
  • 15 Jul 2021 om 00:43
    Absoluut doen als je Veerman bent en de kans krijgt. Gaat daar wel veel schoppen krijgen denk ik maar daar wordt hij alleen maar beter van. Hopelijk sleept onze mooie club er het maximale uit en pakken ze dan meteen door met het halen van een spits en een echte defensieve middenvelder. Kongolo is geen echte 6, Van Ottele zou wellicht kunnen maar is nog een gok met de weinige eredivisie ervaring die hij heeft en Halilovic is beter in een meer aanvallende rol. Dresevic is me op 6 nog nooit goed bevallen. Type Svec/Radomski/de Roon is eigenlijk onmisbaar in een elftal.
  • 14 Jul 2021 om 23:11
    • Quote van 14 Jul 2021 om 21:47
      Een prachtige club vooral als de stadions straks weer vol mogen zitten. Gerrard kan hem vast nog wel wat bijbrengen. In Schotland wennen aan het tempo en dan net als Van Dijk naar de Premier League.
    9 miljoen prima!
  • 14 Jul 2021 om 22:51
    • Quote van 14 Jul 2021 om 22:43
      Misschien komt az nu? Stengs gaat weg.
    Zou heel goed kunnen. Stengs, Boadu en Koopmeiners allen voor 15 miljoen per stuk weg. Die hebben wel +/- 8 miljoen voor Veerman liggen.
  • 14 Jul 2021 om 22:43
    Misschien komt az nu? Stengs gaat weg.
  • 14 Jul 2021 om 22:37
    Het moge duidelijk zijn, het spel is op de wagen.
  • 14 Jul 2021 om 21:47
    Een prachtige club vooral als de stadions straks weer vol mogen zitten. Gerrard kan hem vast nog wel wat bijbrengen. In Schotland wennen aan het tempo en dan net als Van Dijk naar de Premier League.
Sunday 26 September 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›