Ferry de Haan: ''Er is geen akkoord, maar dat kan wel komen''

10
Ferry de Haan: ''Er is geen akkoord, maar dat kan wel komen''

SC Heerenveen is druk bezig met het samenstellen van de selectie en de staf van het team voor het aankomende seizoen. Er wordt al over nieuwe namen gesproken.

Zo laat Reon Boeringa, journalist van Voetbal International, op Twitter weten dat het vormen van een technische staf snel gaat bij de Friezen: "Heerenveen maakt vaart met de nieuwe technische staf. Ferry de Haan laat weten dat hij het team van Johnny Jansen op 28-6 (start voorbereiding) compleet wil hebben."

Ook weet hij dat Ole Tobiasen waarschijnlijk de man is die aan de staf toegevoegd gaat worden. "Aardige kans dat Ole Tobiasen daar deel van uit gaat maken. De Haan: Er is geen akkoord, maar dat kan wel komen."

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Jun 2021 om 23:39
    • Quote van 16 Jun 2021 om 23:34
      Die is al naar Volendam
    Jammer zou prima op plek van Hecke kunnen die wij niet meer kunnen huren. Maar wellicht hebben ze een ander op het oog. Prima speler bijzonder dat hij naar Volendam gaat.
  • 16 Jun 2021 om 23:34
    • Quote van 16 Jun 2021 om 22:59
      Mirani van Almere is transfervrij. Zou Ferry wel moeten kennen. Heeft Jeugdopleiding Ajax doorlopen en jeugdselecties Nederland. Centrale verdediger met goede pass.opbouw.
    Die is al naar Volendam
  • 16 Jun 2021 om 22:59
    Mirani van Almere is transfervrij. Zou Ferry wel moeten kennen. Heeft Jeugdopleiding Ajax doorlopen en jeugdselecties Nederland. Centrale verdediger met goede pass.opbouw.
  • 16 Jun 2021 om 17:59
    • Quote van 16 Jun 2021 om 14:37
      Hoeveel inbreng heeft een keeperstrainer?
    Uiteindelijk bepaald de hoofdtrainer hoeveel inbreng een keeperstrainer heeft schat ik zo in. Maar of hij nu een kleine of grote inbreng heeft, in alle gevallen moet het iemand zijn vol passie en die bereid is hard te werken om het maximale eruit te halen. Professionaliteit met inzet.
  • 16 Jun 2021 om 16:54
    • Quote van 16 Jun 2021 om 14:37
      Hoeveel inbreng heeft een keeperstrainer?
    Ik denk niet dat Henk hierdoor meer gaat scoren, dus ja wat is de inbreng? Goede vraag!..
  • 16 Jun 2021 om 16:30
    • Quote van 16 Jun 2021 om 14:37
      Hoeveel inbreng heeft een keeperstrainer?
    Net welke rol je hem geeft... Bij de meeste clubs doen de keeperstrainers ook de spelhervattingen, corners en vrije trappen.
  • 16 Jun 2021 om 14:37
    Hoeveel inbreng heeft een keeperstrainer?
  • 16 Jun 2021 om 14:20
    • Quote van 16 Jun 2021 om 13:51
      Heeft VDB niet net ergens anders getekend?
    Ik zie het ja. Dan zal het die Graafland wel worden.
  • 16 Jun 2021 om 13:51
    • Quote van 16 Jun 2021 om 13:44
      Naast Tobiasen zet ik ook nog in op Radomski en VDB als keeperstrainer. Niet gek.
    Heeft VDB niet net ergens anders getekend?
  • 16 Jun 2021 om 13:44
    Naast Tobiasen zet ik ook nog in op Radomski en VDB als keeperstrainer. Niet gek.
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›