'Atalanta is overtuigd en maakt interesse in Veerman concreet'

24
'Atalanta is overtuigd en maakt interesse in Veerman concreet'

Atalanta lijkt de eerste club te gaan worden die concreet in de markt is voor Joey Veerman. Volgens Bergamo & Sport staat de middenvelder van SC Heerenveen bovenaan het wensenlijstje van trainer Gian Piero Gasperini.

Naast Atalanta zijn onder meer ook PSV en Rangers FC geïnteresseerd in de diensten van Veerman. Die clubs pakten vooralsnog echter nog niet door. PSV lijkt momenteel een voorkeur te hebben voor een terugkeer van Davy Pröpper.

Welke vraagprijs SC Heerenveen hanteert voor Veerman is niet bekend. Eerder verkochten de Friezen Marten de Roon al aan Atalanta. De middenvelder groeide bij de Italiaanse club uit tot vaste waarde in de Oranje-selectie.

24 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 May 2021 om 17:27
    • Quote van 31 May 2021 om 14:58
      Dat is niet helemaal waar. De laatste jaren presteren ze goed waardoor ze meer inkomsten hebben uit CL deelname en transfers. Afgelopen zomer hebben ze 3 spelers voor boven de 10 miljoen gekocht en daarnaast nog 2 spelers net onder de 10 miljoen. Nu ze opnieuw verzekerd zijn van CL deelname kunnen ze ook weer meer besteden.
    Inderdaad, die krijgen ook een behoorlijke koek uit die UEFA pot, die kunnen voor Veerman ook best wel 10m neer leggen, mooie club met al een aantal Nederlanders, denk dat hij en De Roon best wel door een en dezelfde deur kunnen.
  • 31 May 2021 om 14:58
    • Quote van 31 May 2021 om 14:29
      Kan aan mij liggen maar bij Atalanta denk ik nou niet aan bepaald hoge transfersommen dus ook die club gaat niet met de door hier velen begoogde 10+mln komen vermoed ik.
    Dat is niet helemaal waar. De laatste jaren presteren ze goed waardoor ze meer inkomsten hebben uit CL deelname en transfers. Afgelopen zomer hebben ze 3 spelers voor boven de 10 miljoen gekocht en daarnaast nog 2 spelers net onder de 10 miljoen. Nu ze opnieuw verzekerd zijn van CL deelname kunnen ze ook weer meer besteden.
  • 31 May 2021 om 14:29
    Kan aan mij liggen maar bij Atalanta denk ik nou niet aan bepaald hoge transfersommen dus ook die club gaat niet met de door hier velen begoogde 10+mln komen vermoed ik.
  • 31 May 2021 om 14:25
    • Quote van 31 May 2021 om 12:57
      Alleen Ajax kan hem echt betalen en die zullen geen interesse hebben. PSV zou het theoretisch kunnen betalen maar gaan dat niet doen omdat het een te grote gok voor ze is (10m+).
    Ik geloof er echt niets van dat ie voor 10+ weg gaat.
    Ik verwacht iets tussen 5 en 8 miljoen.
  • 31 May 2021 om 12:57
    Alleen Ajax kan hem echt betalen en die zullen geen interesse hebben. PSV zou het theoretisch kunnen betalen maar gaan dat niet doen omdat het een te grote gok voor ze is (10m+).
  • 31 May 2021 om 10:13
    • Quote van 31 May 2021 om 09:54
      Ik kan mij in ieder geval niet voorstellen dat stel Atalanta komt met een goed bod en vanuit Nederland komt er geen interesse, dat hij dan zegt ik blijf wel lekker bij Heerenveen want het is tenminste dicht bij Volendam.
    Nee, het is voor iedereen beter dat ie vertrekt.
    Maar een Ajax/PSV zal wel met een goed/beter dan standaard salaris moeten komen "om hem te overtuigen".

    Spelletje speel ik ook wel eens; Als je mij echt graag wilt hebben, toko x biedt dit aan salaris. Kun je dat evenaren?
  • 31 May 2021 om 09:54
    • Quote van 31 May 2021 om 09:50
      Voetballers zeggen zo vaak wat, dat moet je vaak met een grote korrel zout nemen.
      Bovendien is dit wel dé manier om je salaris een boost te geven; "ik wil eigenlijk naar het buitenland, overtuig me maar om hier te blijven; met een goed salaris".
    Ik kan mij in ieder geval niet voorstellen dat stel Atalanta komt met een goed bod en vanuit Nederland komt er geen interesse, dat hij dan zegt ik blijf wel lekker bij Heerenveen want het is tenminste dicht bij Volendam.
  • 31 May 2021 om 09:50
    • Quote van 31 May 2021 om 09:42
      Iedereen heeft het hier over dat hij persé dicht bij Volendam wil blijven. Hij geeft in de Mini Special aan dat hij graag naar een mooie competitie als Italië of Spanje wil (Eventueel met tussenstap in NL). Ik denk dat het dus best wel meevalt en vooral iets is wat door de media een eigen leven is gaan leiden.
    Voetballers zeggen zo vaak wat, dat moet je vaak met een grote korrel zout nemen.
    Bovendien is dit wel dé manier om je salaris een boost te geven; "ik wil eigenlijk naar het buitenland, overtuig me maar om hier te blijven; met een goed salaris".
  • 31 May 2021 om 09:48
    • Quote van 31 May 2021 om 08:18
      Joey wil niet weg uit Volendam.
    Dan lekker terug gaan naar fc Volendam tóch !? (;
  • 31 May 2021 om 09:42
    Iedereen heeft het hier over dat hij persé dicht bij Volendam wil blijven. Hij geeft in de Mini Special aan dat hij graag naar een mooie competitie als Italië of Spanje wil (Eventueel met tussenstap in NL). Ik denk dat het dus best wel meevalt en vooral iets is wat door de media een eigen leven is gaan leiden.
  • 31 May 2021 om 09:30
    • Quote van 31 May 2021 om 09:11
      Precies, reken maar dat een top 3 club in Nederland bovenaan zijn lijstje staat. Joey is veel te veel gehecht aan Volendam / Nederland. Enige wat zou kunnen helpen is dat er meer Nederlanders zitten bij Atalanta...
    En laat dat nou net zo zijn, vier notabene.
  • 31 May 2021 om 09:28
    • Quote van 31 May 2021 om 09:11
      Precies, reken maar dat een top 3 club in Nederland bovenaan zijn lijstje staat. Joey is veel te veel gehecht aan Volendam / Nederland. Enige wat zou kunnen helpen is dat er meer Nederlanders zitten bij Atalanta...
    Joey wil het liefst naar Feyenoord..
    Denk alleen niet dat het voor Feyenoord te betalen is maar dat is wel zijn persoonlijke voorkeur
  • 31 May 2021 om 09:11
    • Quote van 31 May 2021 om 07:53
      Atalanta zou dan geïnteresseerd zijn, maar is Joey dat ook? Atalanta is geen Volendam.
    Precies, reken maar dat een top 3 club in Nederland bovenaan zijn lijstje staat. Joey is veel te veel gehecht aan Volendam / Nederland. Enige wat zou kunnen helpen is dat er meer Nederlanders zitten bij Atalanta...
  • 31 May 2021 om 08:18
    • Quote van 31 May 2021 om 07:53
      Atalanta zou dan geïnteresseerd zijn, maar is Joey dat ook? Atalanta is geen Volendam.
    Ja dat was ook mijn eerste gedachte
  • 31 May 2021 om 08:18
    • Quote van 31 May 2021 om 07:53
      Atalanta zou dan geïnteresseerd zijn, maar is Joey dat ook? Atalanta is geen Volendam.
    Joey wil niet weg uit Volendam.
  • 31 May 2021 om 07:53
    Atalanta zou dan geïnteresseerd zijn, maar is Joey dat ook? Atalanta is geen Volendam.
  • 31 May 2021 om 06:30
    • Quote van 31 May 2021 om 05:34
      Vijf miljoen niet meer
    Tegen de 10 redden we wel
  • 31 May 2021 om 05:34
    Vijf miljoen niet meer
  • 31 May 2021 om 00:45
    • Quote van 30 May 2021 om 23:11
      Uuuh.. Kijk je weleens een duel van Atalanta?
    Hahaha ik weet hoe ze spelen Pes5, bedoelde De Roon als centrale linksmid. Dan heb je helemaal links Gosens, in principe ook een Nederlander. Daarnaast De Roon. Dan mag Veerman met Freuler gaan strijden voor die centrale rechtsmid positie, en Hateboer op rechts. Leuke uitdaging voor Joey, en als het hem lukt heb je gewoon een volledig (4x) Nederlands middenveld!
  • 31 May 2021 om 00:13
    • Quote van 30 May 2021 om 21:46
      Misschien Sam Lammers in de koopdeal betrekken.
    10miljoen + Lammers lijkt een goede deal!
  • 30 May 2021 om 23:11
    • Quote van 30 May 2021 om 21:44
      Dat zou heel sick zijn. De Roon linksmid, Hateboer rechtsmid en Veerman ervoor ;)
    Uuuh.. Kijk je weleens een duel van Atalanta?
  • 30 May 2021 om 21:48
    • Quote van 30 May 2021 om 21:46
      Misschien Sam Lammers in de koopdeal betrekken.
    Ja die mag wel terug komen.
  • 30 May 2021 om 21:46
    Misschien Sam Lammers in de koopdeal betrekken.
  • 30 May 2021 om 21:44
    Dat zou heel sick zijn. De Roon linksmid, Hateboer rechtsmid en Veerman ervoor ;)
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›