Henk Veerman: ''Ik denk dat het één van die clubs gaat worden''

12
Henk Veerman: ''Ik denk dat het één van die clubs gaat worden''

Henk Veerman baalt dat Joey Veerman komende zomer naar alle waarschijnlijkheid gaat vertrekken bij SC Heerenveen. Het duo heeft zowel op als buiten het veld een goede klik met elkaar.

"Dan verandert het enorm, dat is waar. Dat is voor mij een serieus probleem", begint Veerman bij Omrop Fryslân. De naam van Lasse Schöne wordt als opvolger van Joey Veerman geopperd. "Ik vind Lasse een geweldige speler. Maar ik weet niet of hij Joey is. Het is een compleet andere rol en ik heb Lasse daar nog niet vaak zien spelen. Het zou kunnen."

De toekomst van Joey Veerman wordt ook besproken. "Ik heb gelezen over Atalanta, Rangers, Celtic, PSV, Ajax en AZ. Ik denk dat het één van die clubs gaat worden", aldus de spits van SC Heerenveen. "Ik denk dat Joey een meerwaarde is voor elke club in Nederland."

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 May 2021 om 17:57
    • Quote van 27 May 2021 om 17:43
      Midsjo knapt het verdedigende werk wel op ,dan kan Joey lekker aanvallen en zijn passies geven!
    En daarom gaan ze er echt op achteruit; Koopmeiners maakt gigantisch veel meters en staat verdedigend zijn mannetje en speelt behoorlijk constant.
    Zet je Veerman op zijn plek, dan verzuipt ook Midsjo.
  • 27 May 2021 om 17:43
    • Quote van 27 May 2021 om 12:49
      Dan gaat AZ er, op de positie van verdedigende middenvelder, toch echt wel op achteruit hoor.
    Midsjo knapt het verdedigende werk wel op ,dan kan Joey lekker aanvallen en zijn passies geven!
  • 27 May 2021 om 14:39
    • Quote van 27 May 2021 om 13:44
      Nah, die haal ik sowieso wel binnen ;)
    Ik kan mij nog een VI uitzending herinneren dat de heren daar denken dat Joey een betere speler is dan Koopmeiners, maar goed dat zegt natuurlijk niks maar ik deel die mening wel.
    Maar dan wel als nummer 8 en niet perse als nummer 6 met de punt naar achteren.
  • 27 May 2021 om 13:44
    • Quote van 27 May 2021 om 13:40
      dat zeg je ook alleen maar omdat je bang bent voor de weddenschap ;)
    Nah, die haal ik sowieso wel binnen ;)
  • 27 May 2021 om 13:40
    • Quote van 27 May 2021 om 12:49
      Dan gaat AZ er, op de positie van verdedigende middenvelder, toch echt wel op achteruit hoor.
    dat zeg je ook alleen maar omdat je bang bent voor de weddenschap ;)
  • 27 May 2021 om 12:49
    • Quote van 27 May 2021 om 12:14
      Dat dacht ik ook bij AZ, die is ook nooit serieus genoemd toch? Zou bij vertrek Koopmeiners wel een perfecte vervanger zijn, maar denk dat AZ hem niet kan/wil betalen.
    Dan gaat AZ er, op de positie van verdedigende middenvelder, toch echt wel op achteruit hoor.
  • 27 May 2021 om 12:14
    • Quote van 27 May 2021 om 09:30
      Celtic? Weet Henk meer dan wat wij gelezen hebben...? ;)
    Dat dacht ik ook bij AZ, die is ook nooit serieus genoemd toch? Zou bij vertrek Koopmeiners wel een perfecte vervanger zijn, maar denk dat AZ hem niet kan/wil betalen.
  • 27 May 2021 om 09:57
    Henk jaagt ons een beetje op de kast, vermoed ik.
  • 27 May 2021 om 09:37
    Als het een Nederlandse club gaat worden, dan gaan Henk kilometers maken want Joey kan natuurlijk niet zonder z'n privé chauffeur. ;)
  • 27 May 2021 om 09:31
    • Quote van 27 May 2021 om 09:30
      Celtic? Weet Henk meer dan wat wij gelezen hebben...? ;)
    Haha, Henk weet denk ik precies waar Joey zijn wensen liggen, ze zitten namelijk samen op Ibiza.
  • 27 May 2021 om 09:30
    Celtic? Weet Henk meer dan wat wij gelezen hebben...? ;)
  • 27 May 2021 om 09:29
    Kan henk niet mee?
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›