Feancafé: Volgt keeperstrainer Excelsior De Haan naar Friesland?

88
Feancafé: Volgt keeperstrainer Excelsior De Haan naar Friesland?

De komkommertijd is aangebroken en daarom vinden wij het tijd om ons Feancafé officieel te openen. Wij houden jullie op de hoogte van de laatste nieuwtjes, geruchten en roddels uit de voetbalwereld, maar voel je ook vrij om lekker off-topic te gaan.

Dinsdag 15 juni: FeanOnline heeft er afgelopen weekend een opvallende volger bij gekregen op Twitter: Ronald Graafland. De 42-jarige oud-keeper is keeperstrainer bij Excelsior, de oude club van technisch manager Ferry de Haan. Bovendien concurreerde hij enkele seizoenen met Erwin Mulder bij Feyenoord. SC Heerenveen zoekt ondertussen een nieuwe keeperstrainer. 1+1=2?  

Donderdag 10 juni: Klaas-Jan Huntelaar lijkt de clubs voor het uitkiezen te hebben. De aanvaller zou in de belangstelling staan van FC Twente en De Graafschap, maar hij wordt nu ook in verband gebracht met NEC. "Ik ga niet in op geruchten, maar dat Klaas-Jan en ik goed met elkaar kunnen opschieten, dat is bekend", laat technisch directeur Ted van Leeuwen weten in de Gelderlander. 

Woensdag 2 juni: Voormalig SC Heerenveen-aanvaller Sam Lammers keert mogelijk terug in de Eredivisie, zo weet Tijmen van Wissing te melden via Twitter. "Meerdere clubs in Nederland, ook in Overijssel, hebben hem vanzelfsprekend hoog op de lijst", laat de verslaggever van RTV Oost weten. 

Dinsdag 1 juni: VVV-Venlo heeft na de degradatie afscheid genomen van maar liefst veertien spelers, onder wie voormalig SC Heerenveen-verdediger Christian Kum. Ook Thorsten Kirschbaum, Joshua John, Torino Hunte, Arjan Swinkels, Jafar Arias, Lukas Schmitz, Steffen Schäfer, Zinedine Machach, Leon Guwara, Christos Donis, Anastasios Donis en Meritan Shabani vertrekken.

Dinsdag 1 juni: Oud-Heerenveenspeler Oussama Assaidi is volgens het Turkse nieuwsmedium Yenicag in onderhandeling met Göztepe. De Turkse middenmoter heeft zijn sportief directeur Erk Toros de opdracht gegeven om de transfer van Assaidi naar Göztepe zo snel mogelijk af te ronden. Assaidi zit al twee jaar zonder club, de vraag is dus hoe fit hij bij zijn nieuwe club aankomt. 

Maandag 31 mei: De zaakwaarnemer van Sherel Floranus (22) zat te denken aan een club uit de Nederlandse top-vier, maar vooralsnog is het vooral stil rondom de transfervrije rechtsback. Op Twitter sijpelen er nu wel geruchten door over interesse van Antalyaspor, dat het afgelopen seizoen als zestiende eindigde in de Turkse Süper Lig.

Donderdag 27 mei: De transfervrije Sydney van Hooijdonk (21) is in beeld bij SC Heerenveen, meldt SecondSCH op Twitter. Volgens hem gaan de Friezen een 'serieuze poging' doen om hem naar Friesland te halen. Er is echter concurrentie uit binnen- en buitenland voor de spits, die afgelopen seizoen vijftien keer trefzeker was in de Keuken Kampioen Divisie.

Vrijdag 21 mei: SC Heerenveen heeft bij NEC geïnformeerd naar Elayis Tavsan, meldt SecondSCH op Twitter. De vleugelaanvaller maakt dit seizoen indruk met elf doelpunten en zeven assists. Ook de Turkse topclubs Galatasaray en Besiktas hebben belangstelling voor de twintigjarige rechtsbuiten, die naar verluidt anderhalf miljoen euro moet kosten.

Woensdag 19 mei: Almere City-aanvaller Thomas Verheydt (29) mag zich volgens TransfersNieuwsNL in de belangstelling verheugen van de volgende clubs: SC Heerenveen, ADO Den Haag, De Graafschap, FC Emmen en FC Twente. Hij is vanwege een aflopend contract transfervrij. 

88 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Jun 2021 om 22:19
    • Quote van 15 Jun 2021 om 20:01
      Zou ik ook toejuichen. Heb toen die doc gezien over de voetbalschool van hem en Niedzielan. En met hem en Ole heb je 2 mannen uit de school van Foppe en met internationale visie.
    Zou het ook toejuichen. Radomski is een van mijn favoriete Heerenveen spelers, zou het geweldig vinden als hij in een rol terugkeert.
  • 15 Jun 2021 om 20:01
    • Quote van 15 Jun 2021 om 18:26
      Eind april heeft Arek Radomski in een interview gezegd dat hij in gesprek is met een club, op het hoogste niveau, om assistent te worden. Heerenveen?
    Zou ik ook toejuichen. Heb toen die doc gezien over de voetbalschool van hem en Niedzielan. En met hem en Ole heb je 2 mannen uit de school van Foppe en met internationale visie.
  • 15 Jun 2021 om 18:26
    Eind april heeft Arek Radomski in een interview gezegd dat hij in gesprek is met een club, op het hoogste niveau, om assistent te worden. Heerenveen?
  • 15 Jun 2021 om 12:54
    • Quote van 28 May 2021 om 19:23
      Van der Heide kan er geen kut van,er moeten 2 nieuwe buitenspelers komen!
    mannetje toch , voor iemand die niet eens weet hoe een doorverkoop percentage werkt heb jij het wel erg hoog in de bol zitten of niet , met domme uitspraken over Lammers en ga zo maar door.
  • 10 Jun 2021 om 16:30
    • Quote van 31 May 2021 om 20:47
      Gok, wens, vooraankondiging, bron. Zeg het! Haha.
    Was een wens haha
  • 10 Jun 2021 om 12:57
    • Quote van 2 Jun 2021 om 14:10
      Gewoon ruilen; win-win
      Of Veerman + 500.000 voor Lammers; gaan we er nog steeds op vooruit.
    Lammers verdient 8 ton. Zelfs de helft is voor ons niet op te brengen
  • 2 Jun 2021 om 14:48
    • Quote van 2 Jun 2021 om 14:16
      En dan Henk sturen! ;)
    Die krijgen ze er als kadootje bij; Joey heeft wel een chauffeur nodig ;)
  • 2 Jun 2021 om 14:16
    • Quote van 2 Jun 2021 om 14:10
      Gewoon ruilen; win-win
      Of Veerman + 500.000 voor Lammers; gaan we er nog steeds op vooruit.
    En dan Henk sturen! ;)
  • 2 Jun 2021 om 14:10
    • Quote van 2 Jun 2021 om 13:14
      Ik waardeer je optimisme, maar vergeet niet dat Atalanta minder dan een jaar geleden 10 miljoen voor Lammers heeft betaald aan psv. Dus die gaan ze nooit voor een appel en een ei weg doen. Zelfs niet definitief gok ik. Dat zal een huur constructie worden.
    Gewoon ruilen; win-win
    Of Veerman + 500.000 voor Lammers; gaan we er nog steeds op vooruit.
  • 2 Jun 2021 om 13:14
    • Quote van 2 Jun 2021 om 12:54
      Joey naar Atalanta, wij Lammers+10 miljoen!
    Ik waardeer je optimisme, maar vergeet niet dat Atalanta minder dan een jaar geleden 10 miljoen voor Lammers heeft betaald aan psv. Dus die gaan ze nooit voor een appel en een ei weg doen. Zelfs niet definitief gok ik. Dat zal een huur constructie worden.
  • 2 Jun 2021 om 13:14
    Lammers is natuurlijk een goede spits voor ons, maar na zijn transfer naar Atalanta, een bespeler van de Champions League, niet meer te betalen. Lijkt me dan ook uitgesloten, ook voor clubs uit Overijssel.
  • 2 Jun 2021 om 13:10
    Lammers in de spits scheelt al een enorme slok op een borrel in vergelijking met Henk. Ik zou het alleen maar toejuichen. Wellicht via een constructie met Joey. Daar zijn vast wel wat varianten op te vinden
  • 2 Jun 2021 om 13:00
    • Quote van 2 Jun 2021 om 12:54
      Joey naar Atalanta, wij Lammers+10 miljoen!
    Lammers kan ook wel weer 10mil opleveren als hij een goed seizoen draait
  • 2 Jun 2021 om 12:54
    • Quote van 2 Jun 2021 om 12:44
      Lammers en Vlap huren, vast onmogelijk. Maar zou wel heel mooi zijn
    Joey naar Atalanta, wij Lammers+10 miljoen!
  • 2 Jun 2021 om 12:54
    • Quote van 2 Jun 2021 om 12:44
      Lammers en Vlap huren, vast onmogelijk. Maar zou wel heel mooi zijn
    Joey naar Atalanta, wij Lammers+10 miljoen!
  • 2 Jun 2021 om 12:44
    Lammers en Vlap huren, vast onmogelijk. Maar zou wel heel mooi zijn
  • 2 Jun 2021 om 01:28
    Floranus z'n zelfkennis is niet helemaal ok of up to date, maar als je dan ook nog een zaakwaarnemer hebt die zijn niveau niet in kan schatten dan zou ik als ik hem was maar eens een andere overwegen. Van de gewenste top4 in NL naar nummer 16 in Turkije. Het kan verkeren. Hebben Turkse clubs trouwens nog steeds de naam van slecht of te laat betalen? Ook wel een dingetje.
  • 31 May 2021 om 20:47
    • Quote van 28 May 2021 om 21:42
      Allback wordt assistent
    Gok, wens, vooraankondiging, bron. Zeg het! Haha.
  • 31 May 2021 om 20:40
    • Quote van 31 May 2021 om 20:29
      Antalya ligt op 30-100 meter hoog, het ALS op +-5, zou hij dat bedoeld hebben? ;)
    Ja nu je het zo zegt. Dit is dan een behoorlijke stap omhoog haha
  • 31 May 2021 om 20:29
    • Quote van 31 May 2021 om 20:25
      Zijn gewenste stap omhoog naar de nummer 16 van Turkije!
    Antalya ligt op 30-100 meter hoog, het ALS op +-5, zou hij dat bedoeld hebben? ;)
  • 31 May 2021 om 20:28
    • Quote van 31 May 2021 om 20:25
      Zijn gewenste stap omhoog naar de nummer 16 van Turkije!
    Ik denk niet dat dit de gewenste club is. Zijn zaakwaarnemer zal eerst wel bij Ajax en PSV aankloppen.
  • 31 May 2021 om 20:27
    • Quote van 28 May 2021 om 21:42
      Allback wordt assistent
    Zou wel vet zijn
  • 31 May 2021 om 20:25
    Zijn gewenste stap omhoog naar de nummer 16 van Turkije!
  • 29 May 2021 om 12:12
    • Quote van 28 May 2021 om 21:42
      Allback wordt assistent
    Allback is meer dan welkom. Denk echter dat hij het assistent bondscoachschap Zweden niet op zal geven om assistent bij Heerenveen te worden.
  • 28 May 2021 om 21:42
    Allback wordt assistent
  • 28 May 2021 om 20:36
    • Quote van 28 May 2021 om 19:23
      Van der Heide kan er geen kut van,er moeten 2 nieuwe buitenspelers komen!
    Jij bent af.
  • 28 May 2021 om 19:35
    • Quote van 28 May 2021 om 13:49
      Huh?! Komt Hornkamp terug?? Top!
    Zag het ook net voor bij komen op twitter. Zou mooi zijn. Ik dacht dat Second ermee kwam ?
  • 28 May 2021 om 19:23
    • Quote van 28 May 2021 om 13:02
      Zowel qua transferbedrag (waarschijnlijk) als salaris (zo goed als zeker; geen EU) niet haalbaar.
    Van der Heide kan er geen kut van,er moeten 2 nieuwe buitenspelers komen!
  • 28 May 2021 om 17:04
    • Quote van 28 May 2021 om 12:11
      Karakter etc. kan je gestolen worden? Je kunt pas echt goed presteren als alle neuzen dezelfde kant op wijzen. Sfeer in een groep is van uitermate groot belang om prestaties neer te kunnen zetten.

      Als van Hooijdonk qua karakter niet in je elftal past moet je er niet aan beginnen.
    Van Noa Lang werd ook gezegd dat het een speler met vreemde maniertjes was. Hij maakt wel het mooie weer bij Brugge momenteel.
    En Heerenveen heeft wel eens spelers nodig met wat karakter. Sfeer in een ploeg kan ook TE goed wezen dat ze elkaar niet willen/kunnen corrigeren.
    Vroeger had je Alves, ook een vreemd/eigenzinnig karakter. Romario bij PSV en Barcelona.

    Het is juist goed als je er 1 bij hebt zitten waar iedereen zich aan ergert. Dat is goed voor het groepsproces. En als die ene dan veel scoort maar niet lekker ligt in de groep is het een win/win situatie.
  • 28 May 2021 om 16:14
    • Quote van 28 May 2021 om 15:49
      Eens maar dat is vaak ‘hear say’ en gebaseerd op z’n vader. Niks van aantrekken. Die gast scoort en heeft een vrije trap, prima. Leer m de rest maar bij of gebruik m op z’n beste punten. Corrigeren lukt wel met is Schone id ploeg, lijkt me totaal geen probleem. Daarnaast komt Joey vdBerg terug in de staf (?) Lekker knallen zou ik zeggen, liever ruzie dan gelatenheid. Scorend vermogen is wel een probleem. Veerman lekker laten blijven idd, 2 spitsen is niet gek lijkt me. Beetje (af)wisselen, prima.
    De maniertjes van de laatste wedstrijden (Emmen en NEC) stonden mij niet echt aan. Maar aan de andere kant ik heb Huntelaar zien voetballen voordat die bij Heerenveen kwam en toen vond ik het ook maar een bloedzuiger :). Verbaas mij wel over dat hij geen basisplaats had. Naar mijn weten is hij amper geblesseerd geweest dus blijkbaar kon hij niet overtuigen. Dus lastig te beoordelen hoe goed hij nu echt is. Ja hij heeft een goede (vrije)trap en scoort aardig wat in de KKD maar of dat goed genoeg is voor middenmoot eredivisie weet ik niet.
  • 28 May 2021 om 15:49
    • Quote van 28 May 2021 om 12:11
      Karakter etc. kan je gestolen worden? Je kunt pas echt goed presteren als alle neuzen dezelfde kant op wijzen. Sfeer in een groep is van uitermate groot belang om prestaties neer te kunnen zetten.

      Als van Hooijdonk qua karakter niet in je elftal past moet je er niet aan beginnen.
    Eens maar dat is vaak ‘hear say’ en gebaseerd op z’n vader. Niks van aantrekken. Die gast scoort en heeft een vrije trap, prima. Leer m de rest maar bij of gebruik m op z’n beste punten. Corrigeren lukt wel met is Schone id ploeg, lijkt me totaal geen probleem. Daarnaast komt Joey vdBerg terug in de staf (?) Lekker knallen zou ik zeggen, liever ruzie dan gelatenheid. Scorend vermogen is wel een probleem. Veerman lekker laten blijven idd, 2 spitsen is niet gek lijkt me. Beetje (af)wisselen, prima.
  • 28 May 2021 om 14:41
    • Quote van 28 May 2021 om 13:49
      Huh?! Komt Hornkamp terug?? Top!
    Wist niet dat we nóg een rechtsback zochten :D
  • 28 May 2021 om 13:49
    • Quote van 27 May 2021 om 21:34
      Als supporters onder elkaar is het leuk om te speculeren over eventuele spelers in de comments. Echter denk ik dat je als platform het feitelijk moet houden. Ik kan ook een tweet plaatsen met "Terugkeer Hornkamp in de maak!". Wat uiteindelijk nergens op gebaseerd is..
    Huh?! Komt Hornkamp terug?? Top!
  • 28 May 2021 om 13:02
    • Quote van 28 May 2021 om 12:21
      Lassina Traore van Ajax mag weg omdat ie niet voldoet/goed genoeg is, geen idee of dat qua transfer/salaris haalbaar is maar zou een geweldige aanwinst zijn. Met Tavsan en vd Heide op de flanken heb je dan een playoffs waardige voorhoede
    Zowel qua transferbedrag (waarschijnlijk) als salaris (zo goed als zeker; geen EU) niet haalbaar.
  • 28 May 2021 om 12:21
    Lassina Traore van Ajax mag weg omdat ie niet voldoet/goed genoeg is, geen idee of dat qua transfer/salaris haalbaar is maar zou een geweldige aanwinst zijn. Met Tavsan en vd Heide op de flanken heb je dan een playoffs waardige voorhoede
  • 28 May 2021 om 12:11
    • Quote van 28 May 2021 om 07:43
      Veel vinden m slecht of apart karakter hebben, kan me allemaal gestolen worden, hij scoort regelmatig. Rest is flauwekul. Meevoetballen?? Doen ze maar achter hem. Vorig jaar was idealer geweest nog, compleet gratis en niet id belangstelling. Maar men is heel negatief over m. Apart.
    Karakter etc. kan je gestolen worden? Je kunt pas echt goed presteren als alle neuzen dezelfde kant op wijzen. Sfeer in een groep is van uitermate groot belang om prestaties neer te kunnen zetten.

    Als van Hooijdonk qua karakter niet in je elftal past moet je er niet aan beginnen.
  • 28 May 2021 om 10:08
    • Quote van 28 May 2021 om 07:43
      Veel vinden m slecht of apart karakter hebben, kan me allemaal gestolen worden, hij scoort regelmatig. Rest is flauwekul. Meevoetballen?? Doen ze maar achter hem. Vorig jaar was idealer geweest nog, compleet gratis en niet id belangstelling. Maar men is heel negatief over m. Apart.
    Dus Henk kan blijven?
    Want ook Henk scoort regelmatig en ook nog op een niveautje hoger; rest is flauwekul ;)
  • 28 May 2021 om 07:43
    • Quote van 27 May 2021 om 23:03
      Als Van Hooijdonk komt hoop ik toch echt dat Henk vertrekt en er een technisch begaafde meevoetballende spits voor terug komt die goed is in de kleine ruimte. Delano Burgzorg bijvoorbeeld vind ik altijd sterk aan de bal. Dan kan je makkelijker aanvallend voetbal spelen met Van Hooijdonk in eerste instantie als pinchhitter. Van Hooijdonk is een afmaker, maar in het meevoetballen een stuk minder vind ik.
    Veel vinden m slecht of apart karakter hebben, kan me allemaal gestolen worden, hij scoort regelmatig. Rest is flauwekul. Meevoetballen?? Doen ze maar achter hem. Vorig jaar was idealer geweest nog, compleet gratis en niet id belangstelling. Maar men is heel negatief over m. Apart.
  • 27 May 2021 om 23:03
    Als Van Hooijdonk komt hoop ik toch echt dat Henk vertrekt en er een technisch begaafde meevoetballende spits voor terug komt die goed is in de kleine ruimte. Delano Burgzorg bijvoorbeeld vind ik altijd sterk aan de bal. Dan kan je makkelijker aanvallend voetbal spelen met Van Hooijdonk in eerste instantie als pinchhitter. Van Hooijdonk is een afmaker, maar in het meevoetballen een stuk minder vind ik.
  • 27 May 2021 om 22:57
    Kan me nog herinneren dat we op het oude forum dagen, zo niet weken, discussies hadden over een mogelijke overgang van Alves naar AZ. Er waren allemaal berichten de wereld in geslingerd op basis van één enkele tweet die op niks gebaseerd was: "#ALVES NAAR #AZ" of iets in die trant. Vervolgens pakte het complete Nederlandse spoetjournaille het op en had zelfs studio sport een item gemaakt. Als er meer oude forum veteranen zijn die het zich beter voor de geest hebben (heeft Jeroen zijn frikandel nog gehad?), vul alsjeblieft aan waar ik ernaast zit!
    On topic: ken van Hooijdonk niet zo goed, eigenlijk alleen uit de play-offs, maar maakte wel een bedreven indruk. Transfervrij kun je dus wel een poging wagen, concurrentie is alleen maar goed en het is wel iemand die in een invalbeurt wat energie kan brengen. Onze nieuwe TD kent de eerste divisie en dus de ontwikkeling en potentie van deze speler goed, dus heb er wel vertrouwen in dat de club hier een goede keuze maakt in het wel/niet aantrekken.
  • 27 May 2021 om 22:52
    • Quote van 27 May 2021 om 22:12
      Filip Djuricic komt terug heb ik vernomen.
    Hahaha xD
  • 27 May 2021 om 22:49
    • Quote van 27 May 2021 om 22:14
      Zou wel mooi zijn dat het hier om realistische speculaties en geruchten zou gaan.
    Eerst maar op FdH wachten.
  • 27 May 2021 om 22:14
    Zou wel mooi zijn dat het hier om realistische speculaties en geruchten zou gaan.
  • 27 May 2021 om 22:12
    Filip Djuricic komt terug heb ik vernomen.
  • 27 May 2021 om 21:39
    • Quote van 27 May 2021 om 21:34
      Als supporters onder elkaar is het leuk om te speculeren over eventuele spelers in de comments. Echter denk ik dat je als platform het feitelijk moet houden. Ik kan ook een tweet plaatsen met "Terugkeer Hornkamp in de maak!". Wat uiteindelijk nergens op gebaseerd is..
    Eens hoor, maar voor feitelijkheden is dit topic specifiek niet bedoeld. Puur voor de roddels. Alle 100 andere topics per dag mogen dan wel feitelijk zijn.
  • 27 May 2021 om 21:34
    • Quote van 27 May 2021 om 21:31
      Het staat ook nog eens duidelijk in de omschrijving van dit topic. Dit gaat over geruchten. Lekker speculeren. Een nieuwe manier van FO waar nog maar 2 tweets, toevallig van Second, in zijn behandeld. Super leuk idee vind ik.
    Prima idee inderdaad. Ben benieuwd of Second eens gelijk zal hebben. Als V Hooijdonk komt is die iig wel de eerste die het gemeld heeft.
  • 27 May 2021 om 21:34
    • Quote van 27 May 2021 om 21:21
      Toch is het leuk om een vaste plek te hebben op feanonline om met elkaar over mogelijke versterkingen te kunnen ‘dromen’. Daar is de zomerstop ook een ideale periode voor.
    Als supporters onder elkaar is het leuk om te speculeren over eventuele spelers in de comments. Echter denk ik dat je als platform het feitelijk moet houden. Ik kan ook een tweet plaatsen met "Terugkeer Hornkamp in de maak!". Wat uiteindelijk nergens op gebaseerd is..
  • 27 May 2021 om 21:31
    • Quote van 27 May 2021 om 21:21
      Toch is het leuk om een vaste plek te hebben op feanonline om met elkaar over mogelijke versterkingen te kunnen ‘dromen’. Daar is de zomerstop ook een ideale periode voor.
    Het staat ook nog eens duidelijk in de omschrijving van dit topic. Dit gaat over geruchten. Lekker speculeren. Een nieuwe manier van FO waar nog maar 2 tweets, toevallig van Second, in zijn behandeld. Super leuk idee vind ik.
  • 27 May 2021 om 21:22
    Zou dit wel waar zijn ? Ik vind de club wel opvallend actief terwijl Ferry de Haan er nog niet eens is.
  • 27 May 2021 om 21:21
    • Quote van 27 May 2021 om 21:12
      Echt he? Verbaas mij hier ook over. Wie had dat gedacht, van elke transferperiode uitgekotst worden door de vaste feanonline kliek, naar nu zomaar ineens een eigen vaste rubriek. #allesvoordeclicks #clickbaitsecond
    Toch is het leuk om een vaste plek te hebben op feanonline om met elkaar over mogelijke versterkingen te kunnen ‘dromen’. Daar is de zomerstop ook een ideale periode voor.
  • 27 May 2021 om 21:17
    van Hooijdonk heeft ook een goede vrijetrap we hebben nu niemand die een fatsoenlijke vrije trap kan nemen
  • 27 May 2021 om 21:13
    • Quote van 27 May 2021 om 20:56
      Ik ben nogsteeds erg benieuwd of Zian Flemming van Fortuna Sittard haalbaar zou zijn. Vind ik echt een topspeler die ons creatiefloze aanvalsspel een goede impuls zou geven.
    Mee eens ook al eerder aangeven er zit nog genoeg rek in die jongen en we missen iemand met scorend vermogen
  • 27 May 2021 om 21:12
    • Quote van 27 May 2021 om 21:00
      Heeft Second nou een eigen rubriek gekregen op Feanonline?
    Echt he? Verbaas mij hier ook over. Wie had dat gedacht, van elke transferperiode uitgekotst worden door de vaste feanonline kliek, naar nu zomaar ineens een eigen vaste rubriek. #allesvoordeclicks #clickbaitsecond
  • 27 May 2021 om 21:10
    • Quote van 27 May 2021 om 21:00
      Heeft Second nou een eigen rubriek gekregen op Feanonline?
    Dat hoop ik toch niet zeg... Ik heb hem op Twitter al op negeer staan door de hoeveelheid onzin die er dan in mijn tijdlijn komt, aangezien mensen hem ook nog geloven. Als dit soort onzin al elke keer op FeanOnline komt als hij weer wat heeft bedacht, dan heeft dit topic helemaal geen zin. Dan kan je elke willekeurige naam namelijk wel aan Heerenveen linken, iets wat Second graag doet. Hoewel ik het wel een interessant idee vind verder, heeft het dan weinig toegevoegde waarde.
  • 27 May 2021 om 21:03
    • Quote van 27 May 2021 om 20:56
      Ik ben nogsteeds erg benieuwd of Zian Flemming van Fortuna Sittard haalbaar zou zijn. Vind ik echt een topspeler die ons creatiefloze aanvalsspel een goede impuls zou geven.
    Kost wel wat. Heeft nog een paar jaar contract las ik laatst volgens mij. Maar die zie ik ook wel graag komen.
  • 27 May 2021 om 21:00
    Heeft Second nou een eigen rubriek gekregen op Feanonline?
  • 27 May 2021 om 20:58
    Gratis ophalen kan geen dacht in ik ,ikzelf denk dat hij een meerwaarde kan woorden voor het team.
  • 27 May 2021 om 20:56
    Ik ben nogsteeds erg benieuwd of Zian Flemming van Fortuna Sittard haalbaar zou zijn. Vind ik echt een topspeler die ons creatiefloze aanvalsspel een goede impuls zou geven.
  • 27 May 2021 om 20:48
    Geen gekke move, en gratis. Zou toch bij Emmen ook kijken of je Vlak niet kan ophalen. Jong technisch werklust. Zit er nog maar net dat klopt maar na de degradatie wellicht goed haalbaar.
  • 23 May 2021 om 11:49
    • Quote van 21 May 2021 om 23:50
      Off topic: holmen van Willem || z’n contract loopt als t goed is ook af en in straks transfervrij is dat niet iemand om op te pikken of is hij niet haalbaar?
    Hangt ook van het salaris etc. af lijkt mij, transfervrij is niet altijd goedkoper als bijvoorbeeld een speler onder contract .

    Vaak eisen transfervrije spelers meer bonussen , tekengeld en salaris omdat het de club niets kost om hem binnen te halen , het is niet ongewoon dat een transfervrije speler zelfs duurder is als een speler uit pak hem beet de KKD.
  • 22 May 2021 om 11:02
    • Quote van 22 May 2021 om 10:02
      Dat is wel echt een goede verdediger. Zou mooi zijn!
    Pawel en die holmen samen centraal is geen misselijk centraal duo
  • 22 May 2021 om 10:02
    • Quote van 21 May 2021 om 23:50
      Off topic: holmen van Willem || z’n contract loopt als t goed is ook af en in straks transfervrij is dat niet iemand om op te pikken of is hij niet haalbaar?
    Dat is wel echt een goede verdediger. Zou mooi zijn!
  • 22 May 2021 om 09:20
    • Quote van 21 May 2021 om 23:50
      Off topic: holmen van Willem || z’n contract loopt als t goed is ook af en in straks transfervrij is dat niet iemand om op te pikken of is hij niet haalbaar?
    Er is vast en zeker meer interesse, maar wie weet is er een aanbieding gedaan van onze kant.
  • 21 May 2021 om 23:50
    Off topic: holmen van Willem || z’n contract loopt als t goed is ook af en in straks transfervrij is dat niet iemand om op te pikken of is hij niet haalbaar?
  • 21 May 2021 om 22:30
    • Quote van 21 May 2021 om 20:34
      Volgens AD moet hij twee miljoen kosten.
    Wat "Gekko" zegt is juist. Go Ahead heeft aan Ajax het driedubbele gevraagd: 2.25M. Ajax weigerde, Vitesse weigerde het voorstel van 750K ook, wat me toch een redelijk bedrag lijkt.
  • 21 May 2021 om 22:20
    • Quote van 21 May 2021 om 20:34
      Volgens AD moet hij twee miljoen kosten.
    Aan Vitesse is 7,5K gevraagd en aan Ajax 2 miljoen.
  • 21 May 2021 om 20:34
    • Quote van 21 May 2021 om 19:50
      GAE maakt bekend dat Gorter 750.000 kost.
    Volgens AD moet hij twee miljoen kosten.
  • 21 May 2021 om 20:20
    • Quote van 21 May 2021 om 18:42
      Heb jij ergens een alarm ingesteld staan die je wakker maakt als Second genoemd wordt?
      Want buiten dat zie ik volgens mij weinig van je voorbij komen.
    Dat zou niet hoeven. Je kan gewoon verder slapen tot er wel een bericht klopt ;-)
  • 21 May 2021 om 20:09
    NEC wil voor deze jongen echt gaan cashen dus reken maar eens met 4 miljoen of zo.
  • 21 May 2021 om 19:50
    GAE maakt bekend dat Gorter 750.000 kost.
  • 21 May 2021 om 18:42
    • Quote van 21 May 2021 om 15:44
      De komkommertijd is aangebroken en daarom... kleunen we er een post van SecondSCH in?
    Heb jij ergens een alarm ingesteld staan die je wakker maakt als Second genoemd wordt?
    Want buiten dat zie ik volgens mij weinig van je voorbij komen.
  • 21 May 2021 om 17:26
    • Quote van 21 May 2021 om 16:30
      Deze jongen halen en dan Woudenberg terug naar NEC ,heeft het daar eerder goed gedaan?
    Deal
  • 21 May 2021 om 17:07
    • Quote van 21 May 2021 om 16:10
      Transfermarkt is alles behalve betrouwbaar voor wat betreft marktwaarde.
    Inderdaad als het op transfermarkt aankomt dan is het vaak , of ze worden voor minder verkocht of voor het dubbele van de geschatte marktwaarde bij TM .
  • 21 May 2021 om 16:38
    De beide backs van NEC zijn ook goed, waren ook wel wat geweest.
  • 21 May 2021 om 16:30
    • Quote van 21 May 2021 om 15:27
      Maar is 1,5 niet veel?
    Deze jongen halen en dan Woudenberg terug naar NEC ,heeft het daar eerder goed gedaan?
  • 21 May 2021 om 16:17
    • Quote van 21 May 2021 om 16:05
      Ik mag de geruchten van Second altijd wel, krijgen we eindelijk iets anders dan de standaard "Heerenveen was echt slecht dit seizoen, volgens " topics
    Tsja, het laatste is helaas wel waar, en het eerste bijna nooit.
  • 21 May 2021 om 16:10
    • Quote van 21 May 2021 om 15:54
      Transfermarkt (doorgaans zeer betrouwbaar), Voetbalprimeur, Bild (want Arminia Bielefeld was toen mogelijk geïnteresseerd in Tavsan). En dat van Joey wordt overal gezongen, dus dat lijkt me voor de hand liggend. Heb het nu even niet over clubs als Barcelona, Real of Juventus.
    Transfermarkt is alles behalve betrouwbaar voor wat betreft marktwaarde.
  • 21 May 2021 om 16:05
    • Quote van 21 May 2021 om 15:44
      De komkommertijd is aangebroken en daarom... kleunen we er een post van SecondSCH in?
    Ik mag de geruchten van Second altijd wel, krijgen we eindelijk iets anders dan de standaard "Heerenveen was echt slecht dit seizoen, volgens " topics
  • 21 May 2021 om 16:01
    van die Tavsan kan je wel een topprioriteit maken deze zomer. 20 jaar, Nederlands past precies in het straatje van Heerenveen. Nu hopen dat NEC niet promoveert want dan wordt het een lastiger verhaal.
  • 21 May 2021 om 15:57
    1,5M is de vraagprijs, als je dat naar 1M kan brengen met wat bonussen is het zeker een koopje, perfecte vervanger voor V Bergen. Dan samen met Vd Heide op de flanken heb je een mooi duo, dan ook gelijk Dirk Proper maar meenemen, erg goede centrale middenvelder die ook als aanvallende middenvelder kan spelen
  • 21 May 2021 om 15:54
    • Quote van 21 May 2021 om 15:44
      Oprecht een vraag: waar baseer je deze bedragen op? Gezien het feit dat een heel aantal clubs, waaronder Barça, Real Madrid en juventus, virtueel failliet zijn, heb ik geen idee waar de transfersommen op uit zullen komen deze zomer.
    Transfermarkt (doorgaans zeer betrouwbaar), Voetbalprimeur, Bild (want Arminia Bielefeld was toen mogelijk geïnteresseerd in Tavsan). En dat van Joey wordt overal gezongen, dus dat lijkt me voor de hand liggend. Heb het nu even niet over clubs als Barcelona, Real of Juventus.
  • 21 May 2021 om 15:54
    • Quote van 21 May 2021 om 15:27
      Maar is 1,5 niet veel?
    1,3 met van Bergen erbij
  • 21 May 2021 om 15:44
    • Quote van 21 May 2021 om 15:36
      Ik vind zelf van niet voor deze jongen. Riep in de winterstop al dat ze hem moesten halen en toen was hij 650.000, dus hopelijk kunnen we er nog wat vanaf halen. Ik verwacht met Joey toch wel minimaal 10 miljoen, plus Dresevic, van Bergen en Woudenberg(?) die samen ook nog wel 5 miljoen gaan opleveren. We moeten natuurlijk eerst gaan investeren in de tekorten van 6 miljoen die aangegeven zijn. Hopelijk kan Heerenveen daarvoor zo'n 10 miljoen gebruiken, en dan houdt je ongeveer 3/5 miljoen over voor transfers.
    Oprecht een vraag: waar baseer je deze bedragen op? Gezien het feit dat een heel aantal clubs, waaronder Barça, Real Madrid en juventus, virtueel failliet zijn, heb ik geen idee waar de transfersommen op uit zullen komen deze zomer.
  • 21 May 2021 om 15:44
    De komkommertijd is aangebroken en daarom... kleunen we er een post van SecondSCH in?
  • 21 May 2021 om 15:43
    Leuk zo, feancafe. Lekker auwehoeren over geruchten! Die buitenspeler van NEC vind ik echt wat voor ons trouwens.
  • 21 May 2021 om 15:36
    • Quote van 21 May 2021 om 15:27
      Maar is 1,5 niet veel?
    Ik vind zelf van niet voor deze jongen. Riep in de winterstop al dat ze hem moesten halen en toen was hij 650.000, dus hopelijk kunnen we er nog wat vanaf halen. Ik verwacht met Joey toch wel minimaal 10 miljoen, plus Dresevic, van Bergen en Woudenberg(?) die samen ook nog wel 5 miljoen gaan opleveren. We moeten natuurlijk eerst gaan investeren in de tekorten van 6 miljoen die aangegeven zijn. Hopelijk kan Heerenveen daarvoor zo'n 10 miljoen gebruiken, en dan houdt je ongeveer 3/5 miljoen over voor transfers.
  • 21 May 2021 om 15:27
    • Quote van 21 May 2021 om 15:27
      Hoppaaaaa! Dit is een jongen waar je in moet investeren, geloof me.
    Maar is 1,5 niet veel?
  • 21 May 2021 om 15:27
    Hoppaaaaa! Dit is een jongen waar je in moet investeren, geloof me.
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›