Feancafé: ''SC Heerenveen ziet erg graag een nieuwe spits komen''

175
Feancafé: ''SC Heerenveen ziet erg graag een nieuwe spits komen''

De komkommertijd is aangebroken en daarom vinden wij het tijd om ons Feancafé officieel te openen. Wij houden jullie op de hoogte van de laatste nieuwtjes, geruchten en roddels uit de voetbalwereld, maar voel je ook vrij om lekker off-topic te gaan.

Donderdag 22 juli:

''In afwachting van de perikelen rond Joey Veerman heeft Heerenveen zijn eigen prioriteiten bij het versterken van de voorhoede gelegd", schrijft Reon Boeringa in het weekblad van Voetbal International. "De Friezen zien erg graag een nieuwe spits komen", weet hij. 

Dinsdag 20 juli:

"De verhuurperiode van Runar Espejord aan Tromso IL loopt vandaag af", laat clubwatcher Reon Boeringa weten via Twitter. "De Noorse spits hoeft zich echter niet bij SC Heerenveen te melden. De Friese club hoopt binnenkort namelijk een nieuwe overeenkomst te sluiten met Tromso."

Donderdag 1 juli:

Runar Espejord heeft definitief geen toekomst meer bij SC Heerenveen. Tromsø IL hoopt opnieuw op de komst van Espejord, maar wil geen transfersom betalen. Dit meldt SC Heerenveen Transfermarkt op Twitter. SC Heerenveen wil wel een deel van de in 2019 betaalde transfersom terugzien.

Woensdag 30 juni:

Sherel Floranus tekent spoedig een contract bij het Turkse Antalyaspor. Dit meldt SC Heerenveen Transfermarkt via Twitter. De jeugdinternational was transfervrij nadat hij besloot zijn aflopende contract bij SC Heerenveen niet te verlengen.

Donderdag 24 juni: Volgens 'SecondSCH' zijn er nog twee clubs in de markt voor Jurgen Ekkelenkamp. "SC Heerenveen heeft de beste papieren om Jurgen Ekkelenkamp te huren van Ajax", schrijft hij op Twitter. "Ajax wil het liefst zijn contract verlengen om hem daarna te verhuren. Ook Vitesse heeft interesse. Twente lijkt te zijn afgehaakt", onthult hij. 

Dinsdag 22 juni: Marco Timmer weet op de website van VI te melden dat Bayern München de verrichtingen van Denzel Dumfries met 'zeer veel interesse' volgt. Ook Internazionale, AC Milan en Everton worden in verband gebracht met de rechtsback. Duidelijk is in elk geval dat PSV flink kan gaan cashen voor Dumfries", aldus Timmer. SC Heerenveen profiteert in dat geval eveneens.

Dinsdag 15 juni: FeanOnline heeft er afgelopen weekend een opvallende volger bij gekregen op Twitter: Ronald Graafland. De 42-jarige oud-keeper is keeperstrainer bij Excelsior, de oude club van technisch manager Ferry de Haan. Bovendien concurreerde hij enkele seizoenen met Erwin Mulder bij Feyenoord. SC Heerenveen zoekt ondertussen een nieuwe keeperstrainer. 1+1=2?  

Donderdag 10 juni: Klaas-Jan Huntelaar lijkt de clubs voor het uitkiezen te hebben. De aanvaller zou in de belangstelling staan van FC Twente en De Graafschap, maar hij wordt nu ook in verband gebracht met NEC. "Ik ga niet in op geruchten, maar dat Klaas-Jan en ik goed met elkaar kunnen opschieten, dat is bekend", laat technisch directeur Ted van Leeuwen weten in de Gelderlander. 

Woensdag 2 juni: Voormalig SC Heerenveen-aanvaller Sam Lammers keert mogelijk terug in de Eredivisie, zo weet Tijmen van Wissing te melden via Twitter. "Meerdere clubs in Nederland, ook in Overijssel, hebben hem vanzelfsprekend hoog op de lijst", laat de verslaggever van RTV Oost weten. 

Dinsdag 1 juni: VVV-Venlo heeft na de degradatie afscheid genomen van maar liefst veertien spelers, onder wie voormalig SC Heerenveen-verdediger Christian Kum. Ook Thorsten Kirschbaum, Joshua John, Torino Hunte, Arjan Swinkels, Jafar Arias, Lukas Schmitz, Steffen Schäfer, Zinedine Machach, Leon Guwara, Christos Donis, Anastasios Donis en Meritan Shabani vertrekken.

Dinsdag 1 juni: Oud-Heerenveenspeler Oussama Assaidi is volgens het Turkse nieuwsmedium Yenicag in onderhandeling met Göztepe. De Turkse middenmoter heeft zijn sportief directeur Erk Toros de opdracht gegeven om de transfer van Assaidi naar Göztepe zo snel mogelijk af te ronden. Assaidi zit al twee jaar zonder club, de vraag is dus hoe fit hij bij zijn nieuwe club aankomt. 

Maandag 31 mei: De zaakwaarnemer van Sherel Floranus (22) zat te denken aan een club uit de Nederlandse top-vier, maar vooralsnog is het vooral stil rondom de transfervrije rechtsback. Op Twitter sijpelen er nu wel geruchten door over interesse van Antalyaspor, dat het afgelopen seizoen als zestiende eindigde in de Turkse Süper Lig.

Donderdag 27 mei: De transfervrije Sydney van Hooijdonk (21) is in beeld bij SC Heerenveen, meldt SecondSCH op Twitter. Volgens hem gaan de Friezen een 'serieuze poging' doen om hem naar Friesland te halen. Er is echter concurrentie uit binnen- en buitenland voor de spits, die afgelopen seizoen vijftien keer trefzeker was in de Keuken Kampioen Divisie.

Vrijdag 21 mei: SC Heerenveen heeft bij NEC geïnformeerd naar Elayis Tavsan, meldt SecondSCH op Twitter. De vleugelaanvaller maakt dit seizoen indruk met elf doelpunten en zeven assists. Ook de Turkse topclubs Galatasaray en Besiktas hebben belangstelling voor de twintigjarige rechtsbuiten, die naar verluidt anderhalf miljoen euro moet kosten.

Woensdag 19 mei: Almere City-aanvaller Thomas Verheydt (29) mag zich volgens TransfersNieuwsNL in de belangstelling verheugen van de volgende clubs: SC Heerenveen, ADO Den Haag, De Graafschap, FC Emmen en FC Twente. Hij is vanwege een aflopend contract transfervrij. 

175 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jul 2021 om 23:43
    • Quote van 22 Jul 2021 om 21:48
      Dat is een hele goede vraag. Volgens mij wordt hij in Mexico ook echt gezien als een groot talent, maar als ze hem nu thuis laten en wel een 17-jarige jongen uit IJsland meenemen naar Garderen... Dan denk ik dat Braams in elk geval nog niet zo ver is als we denken.
    Nee precies! Dat blijkt dan wel, vraag rijst dan wel of een verhuurperiode misschien niet beter is. Afgelopen jaar met corona lagen alle jeugdteams op hun gat en hebben ze weinig tot geen wedstrijden gespeeld. Nu hoop ik dat dit aankomend seizoen weer kan, maar anders is een verhuurperiode bij een KKD club altijd aan te raden. Mits ze nog steeds potentie in deze jongen zien.
  • 22 Jul 2021 om 22:12
    • Quote van 22 Jul 2021 om 22:01
      Die Gudnason is misschien ook vrij ver voor zijn leeftijd. Ze waren in ieder geval bijzonder blij toen ze hem contracteerden. Zelden gezien hier, terwijl er toch vaker een buitenlandse jongen aangetrokken wordt.
    Lekker opstellen. Beetje klaar met kansloze spitsen vd laatste tijd. Voordat je van Espejord af bent zijn we alweer 2 jaar verder :( Dan maar een frisse jeugdspeler voor laatste half uur. Prima
  • 22 Jul 2021 om 22:01
    • Quote van 22 Jul 2021 om 21:48
      Dat is een hele goede vraag. Volgens mij wordt hij in Mexico ook echt gezien als een groot talent, maar als ze hem nu thuis laten en wel een 17-jarige jongen uit IJsland meenemen naar Garderen... Dan denk ik dat Braams in elk geval nog niet zo ver is als we denken.
    Die Gudnason is misschien ook vrij ver voor zijn leeftijd. Ze waren in ieder geval bijzonder blij toen ze hem contracteerden. Zelden gezien hier, terwijl er toch vaker een buitenlandse jongen aangetrokken wordt.
  • 22 Jul 2021 om 21:48
    • Quote van 22 Jul 2021 om 12:57
      Vraagje trouwens: iemand die weet hoe het zit met Teun Wilke Braams? Werd in mijn ogen toch gezien als een redelijk beloftevolle speler die ook jeugd interlands voor mexico heeft gespeeld… 19-jarige spits nu
    Dat is een hele goede vraag. Volgens mij wordt hij in Mexico ook echt gezien als een groot talent, maar als ze hem nu thuis laten en wel een 17-jarige jongen uit IJsland meenemen naar Garderen... Dan denk ik dat Braams in elk geval nog niet zo ver is als we denken.
  • 22 Jul 2021 om 17:55
    • Quote van 22 Jul 2021 om 16:20
      Stuur even een mailtje naar Ferry;)
    Ferry leest vast en zeker alle comments op FeanOnline, bij deze Ferry! Ik zie m'n scouting-vergoeding wel op de bankrekening verschijnen!
  • 22 Jul 2021 om 16:40
    • Quote van 22 Jul 2021 om 13:05
      Wahid Faghir zou wel een stunt zijn, weet niet of hij nog haalbaar is. In potentie wel een hele goeie voor ons!
    Die kan ik helemaal niet
  • 22 Jul 2021 om 16:20
    • Quote van 22 Jul 2021 om 13:39
      Hoop dat ze weer eens wat meer in Denemarken gaan kijken, wegens familie volg ik het voetbal daar nog wat en er lopen een paar absolute parels rond. Magnus Mattsson, 21 jaar van Silkeborg (19 goals en 8 assists in 28 wedstrijden), gaat nu naar NEC dus was absoluut haalbaar geweest. Daramy van Kopenhagen, al zal die wel niet meer haalbaar zijn nu Milan hem wil (Hauge verhaal weer opnieuw). Kofod van Nordsjaelland 1 van de beste middenvelders, de hardwerkende versie van Veerman. Anderson van Midtjylland, zal ook wel niet haalbaar zijn maar vergelijkbaar met Ejuke. Bech van Viborg is een jongen met super veel potentie en nog net niet doorgebroken dus vrij goedkoop. Allemaal jongens die in de afgelopen seizoenen super veel stappen hebben gemaakt, daar moet je als scout toch ook van op de hoogte zijn lijkt me (wat ze wellicht ook wel zijn, is nu makkelijk praten natuurlijk)
    Stuur even een mailtje naar Ferry;)
  • 22 Jul 2021 om 13:39
    Hoop dat ze weer eens wat meer in Denemarken gaan kijken, wegens familie volg ik het voetbal daar nog wat en er lopen een paar absolute parels rond. Magnus Mattsson, 21 jaar van Silkeborg (19 goals en 8 assists in 28 wedstrijden), gaat nu naar NEC dus was absoluut haalbaar geweest. Daramy van Kopenhagen, al zal die wel niet meer haalbaar zijn nu Milan hem wil (Hauge verhaal weer opnieuw). Kofod van Nordsjaelland 1 van de beste middenvelders, de hardwerkende versie van Veerman. Anderson van Midtjylland, zal ook wel niet haalbaar zijn maar vergelijkbaar met Ejuke. Bech van Viborg is een jongen met super veel potentie en nog net niet doorgebroken dus vrij goedkoop. Allemaal jongens die in de afgelopen seizoenen super veel stappen hebben gemaakt, daar moet je als scout toch ook van op de hoogte zijn lijkt me (wat ze wellicht ook wel zijn, is nu makkelijk praten natuurlijk)
  • 22 Jul 2021 om 13:38
    Zeg het maarWaar moeten we versterkt worden en wie zien we komen!?Ik zeg flankspeler , spits , middenvelder en vrediger middenvelderWelke spelers zien we graag komen
  • 22 Jul 2021 om 13:38
    Zeg het maarWaar moeten we versterkt worden en wie zien we komen!?Ik zeg flankspeler , spits , middenvelder en vrediger middenvelderWelke spelers zien we graag komen
  • 22 Jul 2021 om 13:21
    • Quote van 22 Jul 2021 om 12:51
      Hoop toch op een jonge talentvolle spits, we hebben voor volgend jaar nog niet echt een potentiele miljoenenverkoper in de selectie zitten a la Ejuke, Veerman, Vlap, Dumfries en in een verder verleden Sulejmani en Afonso Alves. Mocht Veerman verkocht worden hoop ik dat er een goed bedrag gaat (2 a 3 miljoen) naar een jonge spits zoals Groningen dat heeft gedaan met Paolos Abraham dit seizoen.Om maar een aantal namen te noemen: Wahid Faghir, Fodé Fofana, Samuele Mullatierri, Giakoumakis (niet echt heel jong meer) Sontje hansen
    We hebben niet echt 1 klapper, maar spelers als Tibor en Pawel kunnen beide een redelijk bedrag opleveren (beetje zoals Larsson en st Juste samen) waardoor je prima vooruit kan. Dat wil niet zeggen dat er voorin echt wat kwaliteit bij moet, anders wordt het hele team minder waard....
  • 22 Jul 2021 om 13:13
    • Quote van 22 Jul 2021 om 12:55
      Transfermarkt geeft aan tot januari 2022 verhuurd aan een Uruguayaanse club met optie tot koop. Anders tot 2023 nog contract hier. Linksbenige CV, dus mocht ie enigszins progressie hebben geboekt heb je een back-up voor Pawel.
    Jammer. Hoopte op onze zuid Amerikaanse breker
  • 22 Jul 2021 om 13:05
    • Quote van 22 Jul 2021 om 12:51
      Hoop toch op een jonge talentvolle spits, we hebben voor volgend jaar nog niet echt een potentiele miljoenenverkoper in de selectie zitten a la Ejuke, Veerman, Vlap, Dumfries en in een verder verleden Sulejmani en Afonso Alves. Mocht Veerman verkocht worden hoop ik dat er een goed bedrag gaat (2 a 3 miljoen) naar een jonge spits zoals Groningen dat heeft gedaan met Paolos Abraham dit seizoen.Om maar een aantal namen te noemen: Wahid Faghir, Fodé Fofana, Samuele Mullatierri, Giakoumakis (niet echt heel jong meer) Sontje hansen
    Wahid Faghir zou wel een stunt zijn, weet niet of hij nog haalbaar is. In potentie wel een hele goeie voor ons!
  • 22 Jul 2021 om 12:57
    Vraagje trouwens: iemand die weet hoe het zit met Teun Wilke Braams? Werd in mijn ogen toch gezien als een redelijk beloftevolle speler die ook jeugd interlands voor mexico heeft gespeeld… 19-jarige spits nu
  • 22 Jul 2021 om 12:55
    • Quote van 22 Jul 2021 om 12:49
      Waar is Fernandez nu eigenlijk ?
    Transfermarkt geeft aan tot januari 2022 verhuurd aan een Uruguayaanse club met optie tot koop. Anders tot 2023 nog contract hier. Linksbenige CV, dus mocht ie enigszins progressie hebben geboekt heb je een back-up voor Pawel.
  • 22 Jul 2021 om 12:51
    Hoop toch op een jonge talentvolle spits, we hebben voor volgend jaar nog niet echt een potentiele miljoenenverkoper in de selectie zitten a la Ejuke, Veerman, Vlap, Dumfries en in een verder verleden Sulejmani en Afonso Alves. Mocht Veerman verkocht worden hoop ik dat er een goed bedrag gaat (2 a 3 miljoen) naar een jonge spits zoals Groningen dat heeft gedaan met Paolos Abraham dit seizoen.Om maar een aantal namen te noemen: Wahid Faghir, Fodé Fofana, Samuele Mullatierri, Giakoumakis (niet echt heel jong meer) Sontje hansen
  • 22 Jul 2021 om 12:49
    • Quote van 22 Jul 2021 om 12:43
      Van Hau zou ik niet onder de missers scharen dat was een commerciële zet , Fernandez en Runar waren inderdaad een verkeerde keuze maar zo heeft elke TD wel een rijtje mislukkingen en sucsessen
    Waar is Fernandez nu eigenlijk ?
  • 22 Jul 2021 om 12:49
    • Quote van 22 Jul 2021 om 12:43
      Van Hau zou ik niet onder de missers scharen dat was een commerciële zet , Fernandez en Runar waren inderdaad een verkeerde keuze maar zo heeft elke TD wel een rijtje mislukkingen en sucsessen
    Waar is Fernandez nu eigenlijk ?
  • 22 Jul 2021 om 12:43
    • Quote van 1 Jul 2021 om 22:53
      Ja ook paar hele goede dingen gedaan (Ejuke, Botman, Veerman, Lammers, etc.) Maar ook bijzondere missers zoals van hau, runar, joaquin, en vast nog een paar. Niet alles kan veranderen in goud.
    Van Hau zou ik niet onder de missers scharen dat was een commerciële zet , Fernandez en Runar waren inderdaad een verkeerde keuze maar zo heeft elke TD wel een rijtje mislukkingen en sucsessen
  • 22 Jul 2021 om 12:42
    Als ze een spits graag zien komen, hadden ze Jizz niet moeten laten gaan
  • 20 Jul 2021 om 12:55
    We bestaan 101 jaar, gefeliciteerd! Vandaag maar de bekendmaking van de shirts dan?
  • 1 Jul 2021 om 22:53
    • Quote van 1 Jul 2021 om 22:25
      Die Hamstra heeft iets te veel gokjes genomen. Wat dat betreft geeft het mij wel vertrouwen wat Ferry nu neerzet in de staffen, lijken stuk voor stuk kundige mensen.
    Ja ook paar hele goede dingen gedaan (Ejuke, Botman, Veerman, Lammers, etc.) Maar ook bijzondere missers zoals van hau, runar, joaquin, en vast nog een paar. Niet alles kan veranderen in goud.
  • 1 Jul 2021 om 22:25
    • Quote van 1 Jul 2021 om 22:09
      Ja kwestie van gegokt en verloren. Achteraf teveel risico gelopen aangezien onvoorstelbaar blessure gevoelig is.
    Die Hamstra heeft iets te veel gokjes genomen. Wat dat betreft geeft het mij wel vertrouwen wat Ferry nu neerzet in de staffen, lijken stuk voor stuk kundige mensen.
  • 1 Jul 2021 om 22:09
    • Quote van 1 Jul 2021 om 20:35
      Met terugwerkende kracht zou Hamstra salaris moeten inleveren voor de aankoop Espejord. Wat een drama.
    Ja kwestie van gegokt en verloren. Achteraf teveel risico gelopen aangezien onvoorstelbaar blessure gevoelig is.
  • 1 Jul 2021 om 22:09
    • Quote van 30 Jun 2021 om 14:53
      Wie hadden er destijds allemaal interesse in Ødegaard?
    In het begin voor transfer naar Real? Ajax, Dortmund, Leipzig iig. Engelse clubs kwamen iets later en minder in publiciteit maar die zullen er ook wel tussen hebben gezeten. De top iig
  • 1 Jul 2021 om 21:24
    • Quote van 25 Jun 2021 om 12:26
      Iemand nog belang bij kortingscoupons voor seizoenskaarten? Heb er 8!
    http://koartingruilje.nl Daar heb ik ze ook aangeboden. Sowieso goed als deze actie van NN en Feanfan hier nog ff wordt gedeeld. Of is dat wel gebeurd?
  • 1 Jul 2021 om 20:35
    Met terugwerkende kracht zou Hamstra salaris moeten inleveren voor de aankoop Espejord. Wat een drama.
  • 30 Jun 2021 om 21:09
    Anderlecht verkoopt hun middenvelder Lokonga voor minimaal 17,5 miljoen aan Arsenal. Ondanks de min of meer mislukte transfer van Vlap, zou het toch fantastisch zijn als deze club bij Joey Veerman uitkomt als opvolger. Niet al te ver van Nederland. Ik zie hem eigenlijk niet zomaar naar Italië of Spanje vertrekken namelijk.
  • 30 Jun 2021 om 14:53
    • Quote van 30 Jun 2021 om 13:57
      Zie m nu pas maar als je ziet welke clubs interesse hebben in Hauge te huren dan heb je t over Wolfsburg/Leipzig kaliber. Aan alle kanten kansloos ben ik bang.
    Wie hadden er destijds allemaal interesse in Ødegaard?
  • 30 Jun 2021 om 13:57
    • Quote van 24 Jun 2021 om 23:25
      V.d. Heide is niet goed genoeg,beter een jaar verhuren en probeer Hague te huren van Milaan?
    Zie m nu pas maar als je ziet welke clubs interesse hebben in Hauge te huren dan heb je t over Wolfsburg/Leipzig kaliber. Aan alle kanten kansloos ben ik bang.
  • 30 Jun 2021 om 12:51
    Deelt straks een kleedkamer met Nuri Sahin en Lukas Podolski. Benieuwd of hij aan spelen toekomt maar qua salaris wel een stap vooruit. Jammer dat hij zich niet ontwikkelde zoals gehoopt, veel succes gewenst in Turkije.
  • 30 Jun 2021 om 12:50
    • Quote van 30 Jun 2021 om 12:13
      Antalyaspor, AZ, Feyenoord, PSV, Ajax..
      Het ontloopt elkaar niet zo heel erg veel :D
    Idd, zover het stapje hogerop.....
  • 30 Jun 2021 om 12:13
    Antalyaspor, AZ, Feyenoord, PSV, Ajax..
    Het ontloopt elkaar niet zo heel erg veel :D
  • 30 Jun 2021 om 10:56
    Had niet anders verwacht, veel spelers van zijn niveau vertrekken naar Turkije...
  • 25 Jun 2021 om 12:26
    Iemand nog belang bij kortingscoupons voor seizoenskaarten? Heb er 8!
  • 24 Jun 2021 om 23:25
    • Quote van 24 Jun 2021 om 19:55
      Dan zou ik eerder van Ottele ipv Zaal doen. En Zaal als centrale verdediger back up. En van der Heide gewoon linksvoor. Ik zie wel graag vleugelspelers op de vleugels en geen middenvelders zoals onder Streppel
    V.d. Heide is niet goed genoeg,beter een jaar verhuren en probeer Hague te huren van Milaan?
  • 24 Jun 2021 om 23:21
    • Quote van 24 Jun 2021 om 23:10
      Maar goed dat jij de trainer niet bent. 1. Ekkelenkamp is nog niet eens binnen. 2. Timo Zaal is potentie top centerback dus waarom zou je dat riskeren. 3. Een CVM (Shopov) kun je niet zomaar veranderen naar een linksbuiten, tenzij je weer dingen wilt gaan 'proberen' net als vorig seizoen, en dat ging gewoon kut.
    Shopov is geen verdedigende middenvelder maar een aanvallende middenvelder met een uitstekend linker been!
  • 24 Jun 2021 om 23:21
    • Quote van 24 Jun 2021 om 23:10
      Maar goed dat jij de trainer niet bent. 1. Ekkelenkamp is nog niet eens binnen. 2. Timo Zaal is potentie top centerback dus waarom zou je dat riskeren. 3. Een CVM (Shopov) kun je niet zomaar veranderen naar een linksbuiten, tenzij je weer dingen wilt gaan 'proberen' net als vorig seizoen, en dat ging gewoon kut.
    Shopov is geen verdedigende middenvelder maar een aanvallende middenvelder met een uitstekend linker been!
  • 24 Jun 2021 om 23:10
    • Quote van 24 Jun 2021 om 17:17
      Timo Zaal in de voor bereiding uit proberen als verdedigende middenvelder,dan Halilovic op 8 en Ekkelenkamp op 10. Hajal en Schopov proberen op linksbuiten?
    Maar goed dat jij de trainer niet bent. 1. Ekkelenkamp is nog niet eens binnen. 2. Timo Zaal is potentie top centerback dus waarom zou je dat riskeren. 3. Een CVM (Shopov) kun je niet zomaar veranderen naar een linksbuiten, tenzij je weer dingen wilt gaan 'proberen' net als vorig seizoen, en dat ging gewoon kut.
  • 24 Jun 2021 om 19:55
    • Quote van 24 Jun 2021 om 17:17
      Timo Zaal in de voor bereiding uit proberen als verdedigende middenvelder,dan Halilovic op 8 en Ekkelenkamp op 10. Hajal en Schopov proberen op linksbuiten?
    Dan zou ik eerder van Ottele ipv Zaal doen. En Zaal als centrale verdediger back up. En van der Heide gewoon linksvoor. Ik zie wel graag vleugelspelers op de vleugels en geen middenvelders zoals onder Streppel
  • 24 Jun 2021 om 19:26
    • Quote van 24 Jun 2021 om 16:33
      Iemand al een nieuwe update van het aantal seizoenskaarten?
    De club heeft tien dagen geleden voor het laatst een tussenstand bekend gemaakt. Op dat moment waren er 9.004 seizoenkaarten verkocht. Dus we zullen nu wel richting de 9.500 gaan. Maar ik ben ook wel benieuwd en wat mij betreft mag de club binnenkort weer met een update komen.
  • 24 Jun 2021 om 19:12
    • Quote van 24 Jun 2021 om 13:24
      Dan kunnen we dus concluderen dat een komst van ekkelenkamp redelijkerwijs niet logisch is en dus niet klopt?
    Het lijkt me niet de eerste versterking die we nodig hebben. Maar misschien dat men vindt dat het huren van Ekkelenkamp een buitenkansje is.
  • 24 Jun 2021 om 17:21
    • Quote van 24 Jun 2021 om 13:51
      Van Ottele, Shopov en Ras?
    Ja ,hoe is het eigenlijk met Ras,is hij fit of nog geblesseerd,iemand die dat weet?
  • 24 Jun 2021 om 17:17
    • Quote van 24 Jun 2021 om 11:37
      Op zich een prima speler die Ekkelenkamp. Maar ik denk niet dat we hem nodig hebben op dit moment. Voor aanvallende middenvelder hebben we genoeg opties (de Jong, Hajal, Shopov, Halilovic). Als Siem weggaat dan mag hij wel komen. Heb liever Ekkelenkamp dan Siem. Die heeft meer snelheid en conditie denk ik. Ik denk dat we beter een verdeigende middenvelder kunnen gebruiken zoals een de Roon. Onze middenvelders kunnen allemaal (behalve Kongolo) wel aanvallen. Verdedigend is het een stuk minder
    Timo Zaal in de voor bereiding uit proberen als verdedigende middenvelder,dan Halilovic op 8 en Ekkelenkamp op 10. Hajal en Schopov proberen op linksbuiten?
  • 24 Jun 2021 om 16:33
    Iemand al een nieuwe update van het aantal seizoenskaarten?
  • 24 Jun 2021 om 16:13
    • Quote van 24 Jun 2021 om 13:24
      Dan kunnen we dus concluderen dat een komst van ekkelenkamp redelijkerwijs niet logisch is en dus niet klopt?
    Lijkt me niet… Gezien alles wat er gezegd is.
  • 24 Jun 2021 om 14:29
    • Quote van 24 Jun 2021 om 13:44
      Geruchten rond Ekkelenkamp druisen in tegen alles wat we de laatste weken gehoord hebben: focus op aanvallende versterkingen, jeugd niet blokkeren, terughoudend zijn met huren en pas iets halen als duidelijk is wie er vertrekt. J. Veerman, Halilovic, De Jong, Kongolo, Hajal, Akijobi zijn al zes middenvelders.
    Of er spelen op de achtergrond zaken waar wij nog geen weet van hebben.

    En Van Ottele zal in principe voor één van de 2 centrale verdediging posities in aanmerking kom. Daar is hij voor gehaald.
  • 24 Jun 2021 om 14:14
    • Quote van 24 Jun 2021 om 13:51
      Van Ottele, Shopov en Ras?
    Ja vooral die eerste moet nog in dit rijtje staan als volwaaddig alternatief. Die amdere twee zijn talenten die zeker ook hun minuten zoiden moeten kunnen pakken. Dus zeg maar dat we er 9 hebben.
  • 24 Jun 2021 om 13:51
    • Quote van 24 Jun 2021 om 13:44
      Geruchten rond Ekkelenkamp druisen in tegen alles wat we de laatste weken gehoord hebben: focus op aanvallende versterkingen, jeugd niet blokkeren, terughoudend zijn met huren en pas iets halen als duidelijk is wie er vertrekt. J. Veerman, Halilovic, De Jong, Kongolo, Hajal, Akijobi zijn al zes middenvelders.
    Van Ottele, Shopov en Ras?
  • 24 Jun 2021 om 13:44
    Geruchten rond Ekkelenkamp druisen in tegen alles wat we de laatste weken gehoord hebben: focus op aanvallende versterkingen, jeugd niet blokkeren, terughoudend zijn met huren en pas iets halen als duidelijk is wie er vertrekt. J. Veerman, Halilovic, De Jong, Kongolo, Hajal, Akijobi zijn al zes middenvelders.
  • 24 Jun 2021 om 13:24
    • Quote van 24 Jun 2021 om 13:07
      Bij het vertrek van Schöne heeft men ook al laten weten dat de prioriteiten niet bij die positie en dat type liggen. De focus zal op de CVM en aanvallende posities liggen, denk ik.
    Dan kunnen we dus concluderen dat een komst van ekkelenkamp redelijkerwijs niet logisch is en dus niet klopt?
  • 24 Jun 2021 om 13:07
    • Quote van 24 Jun 2021 om 11:43
      Daarom. Ik zie dan liever inderdaad een stofzuiger op het middenveld ernaast. Halilovic kan Veerman prima opvangen en Hajal zou ik persoonlijk ook graag zien als diepste middenvelder. Dan lijkt mij dat ekkelenkamp niet echt prioriteit heeft momenteel, aangezien hij aanvallend ingesteld is. Lijkt mij handiger dat de focus eerst op een ander type middenvelder ligt en natuurlijk op andere posities binnen het team.
    Bij het vertrek van Schöne heeft men ook al laten weten dat de prioriteiten niet bij die positie en dat type liggen. De focus zal op de CVM en aanvallende posities liggen, denk ik.
  • 24 Jun 2021 om 12:56
    Ow nee... geen huurlingen svp graag eigen jeugd / contractspelers de kans geven en niet opleiden voor een andere club!
  • 24 Jun 2021 om 12:00
    • Quote van 23 Jun 2021 om 06:48
      Top! Hoe kunnen we elkaar bereiken? Per mail? Die wil je ook niet op het openbare internet zetten natuurlijk ;)
    Zit je ook op Twitter? Als dat zo is, vermeld dan je naam, stuur ik je wel een dm
  • 24 Jun 2021 om 11:45
    • Quote van 24 Jun 2021 om 11:31
      AM of CM.
      Een beetje anticiperen op een mogelijk vertrek van Siem de Jong, J. Veerman en Kongolo is niet erg.
      Shopov en Hajal zijn dan wel talenten, maar beide (met name Shopov) heeft een jaar lang nauwelijks een wedstrijd gespeeld. Denk niet dat je een seizoen lang op die 2 kunt bouwen/vertrouwen.
      Ekkelenkamp is wat dat betreft een paar stappen verder in z'n ontwikkeling.
      Het is ook niet zo dat ze alle 3 maar op 1 positie kunnen spelen.
    Klopt. We worden er ook zeker niet minder van als deze jongen komt. Alleen snap ik de gedachten gang wat minder. Ekkelenkamp is sowieso niet de vervanger van Veerman en Kongolo is een heel ander type.
  • 24 Jun 2021 om 11:43
    • Quote van 24 Jun 2021 om 11:37
      Ekkelenkamp komt als diepgaande middenvelder wel het beste uit de verf. Als je er dan vanuit gaat dat Halilovic een basisplaats zal hebben, dan is er nog maar één plekje over. Bij Halilovic past meer een rol als pendelaar en in ieder geval geen CVM, maar die plek is weer niet waar je Hajal zou willen zien. Ekkelenkamp loopt daarmee Hajal wel in de weg en ik vind eigenlijk dat die wel een echte kans zou moeten krijgen dit jaar. Met Siem heeft hij al een concurrent en met Ekkelenkamp erbij gaat het wel een lastig verhaal worden.
    Daarom. Ik zie dan liever inderdaad een stofzuiger op het middenveld ernaast. Halilovic kan Veerman prima opvangen en Hajal zou ik persoonlijk ook graag zien als diepste middenvelder. Dan lijkt mij dat ekkelenkamp niet echt prioriteit heeft momenteel, aangezien hij aanvallend ingesteld is. Lijkt mij handiger dat de focus eerst op een ander type middenvelder ligt en natuurlijk op andere posities binnen het team.
  • 24 Jun 2021 om 11:37
    Op zich een prima speler die Ekkelenkamp. Maar ik denk niet dat we hem nodig hebben op dit moment. Voor aanvallende middenvelder hebben we genoeg opties (de Jong, Hajal, Shopov, Halilovic). Als Siem weggaat dan mag hij wel komen. Heb liever Ekkelenkamp dan Siem. Die heeft meer snelheid en conditie denk ik. Ik denk dat we beter een verdeigende middenvelder kunnen gebruiken zoals een de Roon. Onze middenvelders kunnen allemaal (behalve Kongolo) wel aanvallen. Verdedigend is het een stuk minder
  • 24 Jun 2021 om 11:37
    • Quote van 24 Jun 2021 om 11:31
      AM of CM.
      Een beetje anticiperen op een mogelijk vertrek van Siem de Jong, J. Veerman en Kongolo is niet erg.
      Shopov en Hajal zijn dan wel talenten, maar beide (met name Shopov) heeft een jaar lang nauwelijks een wedstrijd gespeeld. Denk niet dat je een seizoen lang op die 2 kunt bouwen/vertrouwen.
      Ekkelenkamp is wat dat betreft een paar stappen verder in z'n ontwikkeling.
      Het is ook niet zo dat ze alle 3 maar op 1 positie kunnen spelen.
    Ekkelenkamp komt als diepgaande middenvelder wel het beste uit de verf. Als je er dan vanuit gaat dat Halilovic een basisplaats zal hebben, dan is er nog maar één plekje over. Bij Halilovic past meer een rol als pendelaar en in ieder geval geen CVM, maar die plek is weer niet waar je Hajal zou willen zien. Ekkelenkamp loopt daarmee Hajal wel in de weg en ik vind eigenlijk dat die wel een echte kans zou moeten krijgen dit jaar. Met Siem heeft hij al een concurrent en met Ekkelenkamp erbij gaat het wel een lastig verhaal worden.
  • 24 Jun 2021 om 11:32
    • Quote van 23 Jun 2021 om 05:48
      Denk niet dat de vraagprijs daarvoor de reden is; als je 'm echt wilt, dan ga je onderhandelen.
      Van Ewijk moest eerst toch ook iets van anderhalve miljoen kosten?
    We weten natuurlijk niet precies wat Heerenveen vraagt, maar als dat boven de 10 miljoen is.. Afzakken naar 6 (zoals uiteindelijk bij Van Ewijk) zie ik ook niet gebeuren, dat zal Heerenveen niet snel accepteren. PSV kan na afgelopen corona jaar ook niet zomaar even 10+ bedragen aftikken, zeker niet als er goedkopere alternatieven zijn met Pröpper en Van Ginkel.
    Atalanta is een ander verhaal, maar die hebben voor een vergelijkbaar bedrag blijkbaar liever Koopmeiners en dat begrijp ik wel. Die is een stap verder en heeft naast een goede trap ook nog wat verdedigende kwaliteiten. Die heeft Joey niet. Daarnaast zit die ook bij het Nederlands elftal, Joey is daar nog ver vandaan.
  • 24 Jun 2021 om 11:31
    • Quote van 24 Jun 2021 om 10:57
      Ekkelenkamp is een aanvallende middenvelder? Dus ik snap niet goed wat je met deze jongen wil. We hebben de Jong nog en daarnaast Hajal en Shopov als eigen talenten, die je eigenlijk zoveel mogelijk speeltijd moet geven als je nadenkt over kapitaal creëren. Verder is het niet een breker en ook niet eenzelfde type als Veerman. Dus daarvoor kan hij ook niet de vervanger zijn.
    AM of CM.
    Een beetje anticiperen op een mogelijk vertrek van Siem de Jong, J. Veerman en Kongolo is niet erg.
    Shopov en Hajal zijn dan wel talenten, maar beide (met name Shopov) heeft een jaar lang nauwelijks een wedstrijd gespeeld. Denk niet dat je een seizoen lang op die 2 kunt bouwen/vertrouwen.
    Ekkelenkamp is wat dat betreft een paar stappen verder in z'n ontwikkeling.
    Het is ook niet zo dat ze alle 3 maar op 1 positie kunnen spelen.
  • 24 Jun 2021 om 11:26
    • Quote van 24 Jun 2021 om 10:57
      Ekkelenkamp is een aanvallende middenvelder? Dus ik snap niet goed wat je met deze jongen wil. We hebben de Jong nog en daarnaast Hajal en Shopov als eigen talenten, die je eigenlijk zoveel mogelijk speeltijd moet geven als je nadenkt over kapitaal creëren. Verder is het niet een breker en ook niet eenzelfde type als Veerman. Dus daarvoor kan hij ook niet de vervanger zijn.
    Met Halilovic en Hajal heb je middenvelders die de rol van Veerman wel kunnen invullen. Een verdedigende middenvelder ontbreekt nog, want ook Kongolo is dat eigenlijk net niet (wat hij wel is, weet ik ook niet). Ekkelenkamp kan wel diepte in het spel brengen met zijn loopvermogen, iets dat Siem niet meer kan en Hajal is een ander type. Shopov weet ik niet.
  • 24 Jun 2021 om 11:00
    Van otele hebben we ook nog
  • 24 Jun 2021 om 10:57
    Ekkelenkamp is een aanvallende middenvelder? Dus ik snap niet goed wat je met deze jongen wil. We hebben de Jong nog en daarnaast Hajal en Shopov als eigen talenten, die je eigenlijk zoveel mogelijk speeltijd moet geven als je nadenkt over kapitaal creëren. Verder is het niet een breker en ook niet eenzelfde type als Veerman. Dus daarvoor kan hij ook niet de vervanger zijn.
  • 24 Jun 2021 om 10:33
    Middenveld met Halilovic ekkelenkamp en hajal
  • 23 Jun 2021 om 07:18
    • Quote van 23 Jun 2021 om 06:48
      Top! Hoe kunnen we elkaar bereiken? Per mail? Die wil je ook niet op het openbare internet zetten natuurlijk ;)
    Eventueel iets zoals https://10minutemail.com/ gebruiken om daar contact gegevens uit te wisselen :)
  • 23 Jun 2021 om 06:48
    • Quote van 22 Jun 2021 om 16:42
      Ik wel. Heb al 6 van de 8 weggegeven.
    Top! Hoe kunnen we elkaar bereiken? Per mail? Die wil je ook niet op het openbare internet zetten natuurlijk ;)
  • 23 Jun 2021 om 05:48
    • Quote van 23 Jun 2021 om 00:56
      Dat ligt dan ook aan de prijs die Heerenveen vraagt dat die clubs niet serieus zijn geworden. Zoals je zelf al zegt, veel clubs lijken dat wat te gortig te vinden en kiezen voor anderen.
    Denk niet dat de vraagprijs daarvoor de reden is; als je 'm echt wilt, dan ga je onderhandelen.
    Van Ewijk moest eerst toch ook iets van anderhalve miljoen kosten?
  • 23 Jun 2021 om 00:56
    • Quote van 22 Jun 2021 om 14:50
      PSV en Atalanta zijn nooit serieus in de markt geweest voor Joey; volgens mij geen enkele club tot op heden.
      Daarnaast zijn Koopmeiners, Van Ginkel en Pröpper allen betere/professionelere spelers dan Veerman. Die keuzes zijn niet meer dan logisch.
    Dat ligt dan ook aan de prijs die Heerenveen vraagt dat die clubs niet serieus zijn geworden. Zoals je zelf al zegt, veel clubs lijken dat wat te gortig te vinden en kiezen voor anderen.
  • 22 Jun 2021 om 18:43
    • Quote van 22 Jun 2021 om 17:59
      Natuurlijk, net als de bezuinigingen op het personeel. Maar dit is het enige wat bekend is, de rest is gissen. Vandaar dat ik dit bedrag verstrek.
    Maar het is over 2019/2020, niet over afgelopen seizoen.
    Daarom is het niet echt relevant.
  • 22 Jun 2021 om 18:19
    • Quote van 22 Jun 2021 om 17:59
      Natuurlijk, net als de bezuinigingen op het personeel. Maar dit is het enige wat bekend is, de rest is gissen. Vandaar dat ik dit bedrag verstrek.
    Behalve op personeelskosten op kantoor is er ook verder bezuinigt op het spelersbudget. Bovendien zijn de sponsorinkomsten ten opzichte van het seizoen 2019 - 2020 ook toegenomen met enkele tonnen. Dus ik verwacht dat er echt wel stappen zijn gemaakt om het tekort terug te dringen. Het is alleen doodzonde dat we door de slechte prestaties op het veld weer € 500.000,- TV-geld hebben ingeleverd.
  • 22 Jun 2021 om 17:59
    • Quote van 22 Jun 2021 om 15:00
      Dat was van vorig jaar en voor deze zomer niet geheel relevant omdat het al weggewerkt is (met uiteindelijk 1,1miljoen winst).
      Wat het uiteindelijke tekort dit jaar is, daar komen we pas over enkele maanden achter.


    Natuurlijk, net als de bezuinigingen op het personeel. Maar dit is het enige wat bekend is, de rest is gissen. Vandaar dat ik dit bedrag verstrek.
  • 22 Jun 2021 om 16:42
    • Quote van 22 Jun 2021 om 14:48
      Is er iemand die eventueel 2 kortingscodes heeft voor 2 seizoenkaarten? Zitten er nu toch serieus over na te denken. Komen uit de Zaanstreek.
    Ik wel. Heb al 6 van de 8 weggegeven.
  • 22 Jun 2021 om 16:38
    • Quote van 22 Jun 2021 om 14:48
      Is er iemand die eventueel 2 kortingscodes heeft voor 2 seizoenkaarten? Zitten er nu toch serieus over na te denken. Komen uit de Zaanstreek.
    Jawel
  • 22 Jun 2021 om 15:50
    • Quote van 22 Jun 2021 om 14:50
      PSV en Atalanta zijn nooit serieus in de markt geweest voor Joey; volgens mij geen enkele club tot op heden.
      Daarnaast zijn Koopmeiners, Van Ginkel en Pröpper allen betere/professionelere spelers dan Veerman. Die keuzes zijn niet meer dan logisch.
    Daarin kan je natuurlijk van mening verschillen. Ik had als ik PSV was liever Veerman gehaald dan Propper, die al 29 is en waarop waarschijnlijk weinig winst op te behalen valt. Een Joey kan een zelfde traject als Dumfries doorlopen. 2 jaartjes psv en je verkoopt hem voor het dubbele als dat ze er voor betaald hebben.
    Dus logisch? Mwa valt te betwisten, Maar goed ik ben ook een groot fan van de voetballer Joey :D
  • 22 Jun 2021 om 15:16
    • Quote van 22 Jun 2021 om 14:21
      Het begrotingstekort bedraagt €6.779.898.- (2019-2020).
    Dit is een onjuist bedrag, want in verband met corona is er een reservering gemaakt van € 1,0 miljoen. Dit bedrag moet je van jouw bedrag aftrekken. Het feitelijke begrotingstekort van twee seizoenen geleden was dus € 5,8 miljoen.

    Dit brdrag zegt echt niks over het opetationeel tekort van afgelopen seizoen en al helemaal niks over het operationeel tekort voor komend seizoen.

    Naar verluid zou het operationeel verlies over afgelopen seizoen uitkomen op € 3,0 miljoen. Voor komend seizoen lopen we weer € 500.000 TV gelden mis dus dan zou het tekort weer oplopen richting € 3,5 miljoen.

  • 22 Jun 2021 om 15:00
    • Quote van 22 Jun 2021 om 14:21
      Het begrotingstekort bedraagt €6.779.898.- (2019-2020).
    Dat was van vorig jaar en voor deze zomer niet geheel relevant omdat het al weggewerkt is (met uiteindelijk 1,1miljoen winst).
    Wat het uiteindelijke tekort dit jaar is, daar komen we pas over enkele maanden achter.


  • 22 Jun 2021 om 14:50
    • Quote van 22 Jun 2021 om 13:16
      Ik vind het wel zorgwekkend dat Atalanta met AZ in onderhandeling is over Koopmeiners en PSV haar pijlen op Pröpper (naast Van Ginkel) heeft gericht. Dat zijn toch twee clubs die serieus in de markt leken voor onze Joey Veerman. Het liefst zie ik hem nog binnen een maand een transfer maken, maar het wordt wel lastiger.
    PSV en Atalanta zijn nooit serieus in de markt geweest voor Joey; volgens mij geen enkele club tot op heden.
    Daarnaast zijn Koopmeiners, Van Ginkel en Pröpper allen betere/professionelere spelers dan Veerman. Die keuzes zijn niet meer dan logisch.
  • 22 Jun 2021 om 14:48
    Is er iemand die eventueel 2 kortingscodes heeft voor 2 seizoenkaarten? Zitten er nu toch serieus over na te denken. Komen uit de Zaanstreek.
  • 22 Jun 2021 om 14:38
    • Quote van 22 Jun 2021 om 13:40
      Zou het heel gek zijn als Kongolo wordt gesleten voor 1 miljoen, misschien 2 miljoen door verkoop van Dumfries en evt. 1 miljoen verdiend door doorverkooppercentages en je dus 4 miljoen hebt bespaard. Heb je Joey Veerman volgend jaar om naar te kinken!
    Joey wil gewoon weg, liever gisteren dan vandaag. Gewoon verkopen dus, want je hebt er in dat geval helemaal niets aan. Daarbij is de combinatie van Joey en Henk te veel grappen en grollen. Het mag allemaal wel een beetje professioneler en de mentaliteit moet gewoon anders in de groep.
  • 22 Jun 2021 om 14:21
    • Quote van 22 Jun 2021 om 13:59
      Daarnaast heb je nog de verkoop van van Bergen en evt. Dresevic. Als je dan ook nog bedenkt dat eventuele transfers van st. Juste, Thorsby en Ziyech waarschijnlijk wel meer dan 1 miljoen opleveren heb je inderdaad wel een redelijke buffer. Aan de andere kant weet ik niet hoe groot het begrotingstekort is, dus is het gokken hoeveel er dan overblijft om te herinvesteren. Ik blijf hopen dat Feijenoord nog komt om Henk op te pikken, dan hebben we net dat beetje meer budget om echt leuke spelers te halen.
    Het begrotingstekort bedraagt €6.779.898.- (2019-2020).
  • 22 Jun 2021 om 14:21
    • Quote van 22 Jun 2021 om 13:59
      Daarnaast heb je nog de verkoop van van Bergen en evt. Dresevic. Als je dan ook nog bedenkt dat eventuele transfers van st. Juste, Thorsby en Ziyech waarschijnlijk wel meer dan 1 miljoen opleveren heb je inderdaad wel een redelijke buffer. Aan de andere kant weet ik niet hoe groot het begrotingstekort is, dus is het gokken hoeveel er dan overblijft om te herinvesteren. Ik blijf hopen dat Feijenoord nog komt om Henk op te pikken, dan hebben we net dat beetje meer budget om echt leuke spelers te halen.
    Het begrotingstekort bedraagt €6.779.898.- (2019-2020).
  • 22 Jun 2021 om 14:11
    Ik ben nog niet zo hoopvol over de verkoop van die jongens. Kongolo, van Bergen, Woudenberg hebben een mager seizoen gedraaid. Wie gaat Siem de Jong nog ophalen? Zie ik ook niet zo snel gebeuren.
  • 22 Jun 2021 om 14:04
    • Quote van 22 Jun 2021 om 13:40
      Zou het heel gek zijn als Kongolo wordt gesleten voor 1 miljoen, misschien 2 miljoen door verkoop van Dumfries en evt. 1 miljoen verdiend door doorverkooppercentages en je dus 4 miljoen hebt bespaard. Heb je Joey Veerman volgend jaar om naar te kinken!
    We kunnen er vanuit gaan dat als alle 1-jarige contracten niet worden verlengd, misschien die van Dresevic nog… dan vertrekken deze zomer van Bergen en Kongolo sowieso. Met een beetje geluk vang je daar samen zo’n 2,5 tot 3 miljoen voor. Doorverkoop percentage van een verkoop van Dumfries en een solidariteitsbijdrage van de transfer van St. Juste die ook sowieso gaat vertrekken bij Mainz. Naast deze gegarandeerde transfers is de verkoop van Joey ook aannemelijk (waarschijnlijk is Heerenveen vanaf 8 a 9 miljoen wel bereid mee te denken). Verder hoop ik persoonlijk op het slijten van een Siem de Jong (transfervrij). Dat scheelt weer salaris en biedt ruimte voor talenten en het evt halen van een andere ervaren kracht. Die wat meer voor balans zorgt in het elftal. Het geraamte staat al voor het grootste deel, het is nu zaak om aan het begrotingstekort te denken en het invullen van specifieke posities en eventuele vervangers. Denk aan een tweede doelman, tweede/eerste spits en vleugelspelers.
  • 22 Jun 2021 om 13:59
    • Quote van 22 Jun 2021 om 13:40
      Zou het heel gek zijn als Kongolo wordt gesleten voor 1 miljoen, misschien 2 miljoen door verkoop van Dumfries en evt. 1 miljoen verdiend door doorverkooppercentages en je dus 4 miljoen hebt bespaard. Heb je Joey Veerman volgend jaar om naar te kinken!
    Daarnaast heb je nog de verkoop van van Bergen en evt. Dresevic. Als je dan ook nog bedenkt dat eventuele transfers van st. Juste, Thorsby en Ziyech waarschijnlijk wel meer dan 1 miljoen opleveren heb je inderdaad wel een redelijke buffer. Aan de andere kant weet ik niet hoe groot het begrotingstekort is, dus is het gokken hoeveel er dan overblijft om te herinvesteren. Ik blijf hopen dat Feijenoord nog komt om Henk op te pikken, dan hebben we net dat beetje meer budget om echt leuke spelers te halen.
  • 22 Jun 2021 om 13:40
    • Quote van 22 Jun 2021 om 13:29
      Een transfer voor Joey kan wel eens een heel lastige toestand worden. Met belangstelling van clubs waar hij niet heen wil maar die wel willen betalen. En de clubs waar hij heen wil hoeven hem niet of niet voor de prijs die Heerenveen wil. PSV kan in ieder geval worden geschrapt. AZ heeft straks de middelen maar of ze die aan Joey willen uitgeven is maar zeer de vraag.
    Zou het heel gek zijn als Kongolo wordt gesleten voor 1 miljoen, misschien 2 miljoen door verkoop van Dumfries en evt. 1 miljoen verdiend door doorverkooppercentages en je dus 4 miljoen hebt bespaard. Heb je Joey Veerman volgend jaar om naar te kinken!
  • 22 Jun 2021 om 13:29
    • Quote van 22 Jun 2021 om 13:16
      Ik vind het wel zorgwekkend dat Atalanta met AZ in onderhandeling is over Koopmeiners en PSV haar pijlen op Pröpper (naast Van Ginkel) heeft gericht. Dat zijn toch twee clubs die serieus in de markt leken voor onze Joey Veerman. Het liefst zie ik hem nog binnen een maand een transfer maken, maar het wordt wel lastiger.
    Een transfer voor Joey kan wel eens een heel lastige toestand worden. Met belangstelling van clubs waar hij niet heen wil maar die wel willen betalen. En de clubs waar hij heen wil hoeven hem niet of niet voor de prijs die Heerenveen wil. PSV kan in ieder geval worden geschrapt. AZ heeft straks de middelen maar of ze die aan Joey willen uitgeven is maar zeer de vraag.
  • 22 Jun 2021 om 13:16
    Ik vind het wel zorgwekkend dat Atalanta met AZ in onderhandeling is over Koopmeiners en PSV haar pijlen op Pröpper (naast Van Ginkel) heeft gericht. Dat zijn toch twee clubs die serieus in de markt leken voor onze Joey Veerman. Het liefst zie ik hem nog binnen een maand een transfer maken, maar het wordt wel lastiger.
  • 15 Jun 2021 om 22:19
    • Quote van 15 Jun 2021 om 20:01
      Zou ik ook toejuichen. Heb toen die doc gezien over de voetbalschool van hem en Niedzielan. En met hem en Ole heb je 2 mannen uit de school van Foppe en met internationale visie.
    Zou het ook toejuichen. Radomski is een van mijn favoriete Heerenveen spelers, zou het geweldig vinden als hij in een rol terugkeert.
  • 15 Jun 2021 om 20:01
    • Quote van 15 Jun 2021 om 18:26
      Eind april heeft Arek Radomski in een interview gezegd dat hij in gesprek is met een club, op het hoogste niveau, om assistent te worden. Heerenveen?
    Zou ik ook toejuichen. Heb toen die doc gezien over de voetbalschool van hem en Niedzielan. En met hem en Ole heb je 2 mannen uit de school van Foppe en met internationale visie.
  • 15 Jun 2021 om 18:26
    Eind april heeft Arek Radomski in een interview gezegd dat hij in gesprek is met een club, op het hoogste niveau, om assistent te worden. Heerenveen?
  • 15 Jun 2021 om 12:54
    • Quote van 28 May 2021 om 19:23
      Van der Heide kan er geen kut van,er moeten 2 nieuwe buitenspelers komen!
    mannetje toch , voor iemand die niet eens weet hoe een doorverkoop percentage werkt heb jij het wel erg hoog in de bol zitten of niet , met domme uitspraken over Lammers en ga zo maar door.
  • 10 Jun 2021 om 16:30
    • Quote van 31 May 2021 om 20:47
      Gok, wens, vooraankondiging, bron. Zeg het! Haha.
    Was een wens haha
  • 10 Jun 2021 om 12:57
    • Quote van 2 Jun 2021 om 14:10
      Gewoon ruilen; win-win
      Of Veerman + 500.000 voor Lammers; gaan we er nog steeds op vooruit.
    Lammers verdient 8 ton. Zelfs de helft is voor ons niet op te brengen
  • 2 Jun 2021 om 14:48
    • Quote van 2 Jun 2021 om 14:16
      En dan Henk sturen! ;)
    Die krijgen ze er als kadootje bij; Joey heeft wel een chauffeur nodig ;)
  • 2 Jun 2021 om 14:16
    • Quote van 2 Jun 2021 om 14:10
      Gewoon ruilen; win-win
      Of Veerman + 500.000 voor Lammers; gaan we er nog steeds op vooruit.
    En dan Henk sturen! ;)
  • 2 Jun 2021 om 14:10
    • Quote van 2 Jun 2021 om 13:14
      Ik waardeer je optimisme, maar vergeet niet dat Atalanta minder dan een jaar geleden 10 miljoen voor Lammers heeft betaald aan psv. Dus die gaan ze nooit voor een appel en een ei weg doen. Zelfs niet definitief gok ik. Dat zal een huur constructie worden.
    Gewoon ruilen; win-win
    Of Veerman + 500.000 voor Lammers; gaan we er nog steeds op vooruit.
  • 2 Jun 2021 om 13:14
    • Quote van 2 Jun 2021 om 12:54
      Joey naar Atalanta, wij Lammers+10 miljoen!
    Ik waardeer je optimisme, maar vergeet niet dat Atalanta minder dan een jaar geleden 10 miljoen voor Lammers heeft betaald aan psv. Dus die gaan ze nooit voor een appel en een ei weg doen. Zelfs niet definitief gok ik. Dat zal een huur constructie worden.
  • 2 Jun 2021 om 13:14
    Lammers is natuurlijk een goede spits voor ons, maar na zijn transfer naar Atalanta, een bespeler van de Champions League, niet meer te betalen. Lijkt me dan ook uitgesloten, ook voor clubs uit Overijssel.
  • 2 Jun 2021 om 13:10
    Lammers in de spits scheelt al een enorme slok op een borrel in vergelijking met Henk. Ik zou het alleen maar toejuichen. Wellicht via een constructie met Joey. Daar zijn vast wel wat varianten op te vinden
  • 2 Jun 2021 om 13:00
    • Quote van 2 Jun 2021 om 12:54
      Joey naar Atalanta, wij Lammers+10 miljoen!
    Lammers kan ook wel weer 10mil opleveren als hij een goed seizoen draait
  • 2 Jun 2021 om 12:54
    • Quote van 2 Jun 2021 om 12:44
      Lammers en Vlap huren, vast onmogelijk. Maar zou wel heel mooi zijn
    Joey naar Atalanta, wij Lammers+10 miljoen!
  • 2 Jun 2021 om 12:54
    • Quote van 2 Jun 2021 om 12:44
      Lammers en Vlap huren, vast onmogelijk. Maar zou wel heel mooi zijn
    Joey naar Atalanta, wij Lammers+10 miljoen!
  • 2 Jun 2021 om 12:44
    Lammers en Vlap huren, vast onmogelijk. Maar zou wel heel mooi zijn
  • 2 Jun 2021 om 01:28
    Floranus z'n zelfkennis is niet helemaal ok of up to date, maar als je dan ook nog een zaakwaarnemer hebt die zijn niveau niet in kan schatten dan zou ik als ik hem was maar eens een andere overwegen. Van de gewenste top4 in NL naar nummer 16 in Turkije. Het kan verkeren. Hebben Turkse clubs trouwens nog steeds de naam van slecht of te laat betalen? Ook wel een dingetje.
  • 31 May 2021 om 20:47
    • Quote van 28 May 2021 om 21:42
      Allback wordt assistent
    Gok, wens, vooraankondiging, bron. Zeg het! Haha.
  • 31 May 2021 om 20:40
    • Quote van 31 May 2021 om 20:29
      Antalya ligt op 30-100 meter hoog, het ALS op +-5, zou hij dat bedoeld hebben? ;)
    Ja nu je het zo zegt. Dit is dan een behoorlijke stap omhoog haha
  • 31 May 2021 om 20:29
    • Quote van 31 May 2021 om 20:25
      Zijn gewenste stap omhoog naar de nummer 16 van Turkije!
    Antalya ligt op 30-100 meter hoog, het ALS op +-5, zou hij dat bedoeld hebben? ;)
  • 31 May 2021 om 20:28
    • Quote van 31 May 2021 om 20:25
      Zijn gewenste stap omhoog naar de nummer 16 van Turkije!
    Ik denk niet dat dit de gewenste club is. Zijn zaakwaarnemer zal eerst wel bij Ajax en PSV aankloppen.
  • 31 May 2021 om 20:27
    • Quote van 28 May 2021 om 21:42
      Allback wordt assistent
    Zou wel vet zijn
  • 31 May 2021 om 20:25
    Zijn gewenste stap omhoog naar de nummer 16 van Turkije!
  • 29 May 2021 om 12:12
    • Quote van 28 May 2021 om 21:42
      Allback wordt assistent
    Allback is meer dan welkom. Denk echter dat hij het assistent bondscoachschap Zweden niet op zal geven om assistent bij Heerenveen te worden.
  • 28 May 2021 om 21:42
    Allback wordt assistent
  • 28 May 2021 om 20:36
    • Quote van 28 May 2021 om 19:23
      Van der Heide kan er geen kut van,er moeten 2 nieuwe buitenspelers komen!
    Jij bent af.
  • 28 May 2021 om 19:35
    • Quote van 28 May 2021 om 13:49
      Huh?! Komt Hornkamp terug?? Top!
    Zag het ook net voor bij komen op twitter. Zou mooi zijn. Ik dacht dat Second ermee kwam ?
  • 28 May 2021 om 19:23
    • Quote van 28 May 2021 om 13:02
      Zowel qua transferbedrag (waarschijnlijk) als salaris (zo goed als zeker; geen EU) niet haalbaar.
    Van der Heide kan er geen kut van,er moeten 2 nieuwe buitenspelers komen!
  • 28 May 2021 om 17:04
    • Quote van 28 May 2021 om 12:11
      Karakter etc. kan je gestolen worden? Je kunt pas echt goed presteren als alle neuzen dezelfde kant op wijzen. Sfeer in een groep is van uitermate groot belang om prestaties neer te kunnen zetten.

      Als van Hooijdonk qua karakter niet in je elftal past moet je er niet aan beginnen.
    Van Noa Lang werd ook gezegd dat het een speler met vreemde maniertjes was. Hij maakt wel het mooie weer bij Brugge momenteel.
    En Heerenveen heeft wel eens spelers nodig met wat karakter. Sfeer in een ploeg kan ook TE goed wezen dat ze elkaar niet willen/kunnen corrigeren.
    Vroeger had je Alves, ook een vreemd/eigenzinnig karakter. Romario bij PSV en Barcelona.

    Het is juist goed als je er 1 bij hebt zitten waar iedereen zich aan ergert. Dat is goed voor het groepsproces. En als die ene dan veel scoort maar niet lekker ligt in de groep is het een win/win situatie.
  • 28 May 2021 om 16:14
    • Quote van 28 May 2021 om 15:49
      Eens maar dat is vaak ‘hear say’ en gebaseerd op z’n vader. Niks van aantrekken. Die gast scoort en heeft een vrije trap, prima. Leer m de rest maar bij of gebruik m op z’n beste punten. Corrigeren lukt wel met is Schone id ploeg, lijkt me totaal geen probleem. Daarnaast komt Joey vdBerg terug in de staf (?) Lekker knallen zou ik zeggen, liever ruzie dan gelatenheid. Scorend vermogen is wel een probleem. Veerman lekker laten blijven idd, 2 spitsen is niet gek lijkt me. Beetje (af)wisselen, prima.
    De maniertjes van de laatste wedstrijden (Emmen en NEC) stonden mij niet echt aan. Maar aan de andere kant ik heb Huntelaar zien voetballen voordat die bij Heerenveen kwam en toen vond ik het ook maar een bloedzuiger :). Verbaas mij wel over dat hij geen basisplaats had. Naar mijn weten is hij amper geblesseerd geweest dus blijkbaar kon hij niet overtuigen. Dus lastig te beoordelen hoe goed hij nu echt is. Ja hij heeft een goede (vrije)trap en scoort aardig wat in de KKD maar of dat goed genoeg is voor middenmoot eredivisie weet ik niet.
  • 28 May 2021 om 15:49
    • Quote van 28 May 2021 om 12:11
      Karakter etc. kan je gestolen worden? Je kunt pas echt goed presteren als alle neuzen dezelfde kant op wijzen. Sfeer in een groep is van uitermate groot belang om prestaties neer te kunnen zetten.

      Als van Hooijdonk qua karakter niet in je elftal past moet je er niet aan beginnen.
    Eens maar dat is vaak ‘hear say’ en gebaseerd op z’n vader. Niks van aantrekken. Die gast scoort en heeft een vrije trap, prima. Leer m de rest maar bij of gebruik m op z’n beste punten. Corrigeren lukt wel met is Schone id ploeg, lijkt me totaal geen probleem. Daarnaast komt Joey vdBerg terug in de staf (?) Lekker knallen zou ik zeggen, liever ruzie dan gelatenheid. Scorend vermogen is wel een probleem. Veerman lekker laten blijven idd, 2 spitsen is niet gek lijkt me. Beetje (af)wisselen, prima.
  • 28 May 2021 om 14:41
    • Quote van 28 May 2021 om 13:49
      Huh?! Komt Hornkamp terug?? Top!
    Wist niet dat we nóg een rechtsback zochten :D
  • 28 May 2021 om 13:49
    • Quote van 27 May 2021 om 21:34
      Als supporters onder elkaar is het leuk om te speculeren over eventuele spelers in de comments. Echter denk ik dat je als platform het feitelijk moet houden. Ik kan ook een tweet plaatsen met "Terugkeer Hornkamp in de maak!". Wat uiteindelijk nergens op gebaseerd is..
    Huh?! Komt Hornkamp terug?? Top!
  • 28 May 2021 om 13:02
    • Quote van 28 May 2021 om 12:21
      Lassina Traore van Ajax mag weg omdat ie niet voldoet/goed genoeg is, geen idee of dat qua transfer/salaris haalbaar is maar zou een geweldige aanwinst zijn. Met Tavsan en vd Heide op de flanken heb je dan een playoffs waardige voorhoede
    Zowel qua transferbedrag (waarschijnlijk) als salaris (zo goed als zeker; geen EU) niet haalbaar.
  • 28 May 2021 om 12:21
    Lassina Traore van Ajax mag weg omdat ie niet voldoet/goed genoeg is, geen idee of dat qua transfer/salaris haalbaar is maar zou een geweldige aanwinst zijn. Met Tavsan en vd Heide op de flanken heb je dan een playoffs waardige voorhoede
  • 28 May 2021 om 12:11
    • Quote van 28 May 2021 om 07:43
      Veel vinden m slecht of apart karakter hebben, kan me allemaal gestolen worden, hij scoort regelmatig. Rest is flauwekul. Meevoetballen?? Doen ze maar achter hem. Vorig jaar was idealer geweest nog, compleet gratis en niet id belangstelling. Maar men is heel negatief over m. Apart.
    Karakter etc. kan je gestolen worden? Je kunt pas echt goed presteren als alle neuzen dezelfde kant op wijzen. Sfeer in een groep is van uitermate groot belang om prestaties neer te kunnen zetten.

    Als van Hooijdonk qua karakter niet in je elftal past moet je er niet aan beginnen.
  • 28 May 2021 om 10:08
    • Quote van 28 May 2021 om 07:43
      Veel vinden m slecht of apart karakter hebben, kan me allemaal gestolen worden, hij scoort regelmatig. Rest is flauwekul. Meevoetballen?? Doen ze maar achter hem. Vorig jaar was idealer geweest nog, compleet gratis en niet id belangstelling. Maar men is heel negatief over m. Apart.
    Dus Henk kan blijven?
    Want ook Henk scoort regelmatig en ook nog op een niveautje hoger; rest is flauwekul ;)
  • 28 May 2021 om 07:43
    • Quote van 27 May 2021 om 23:03
      Als Van Hooijdonk komt hoop ik toch echt dat Henk vertrekt en er een technisch begaafde meevoetballende spits voor terug komt die goed is in de kleine ruimte. Delano Burgzorg bijvoorbeeld vind ik altijd sterk aan de bal. Dan kan je makkelijker aanvallend voetbal spelen met Van Hooijdonk in eerste instantie als pinchhitter. Van Hooijdonk is een afmaker, maar in het meevoetballen een stuk minder vind ik.
    Veel vinden m slecht of apart karakter hebben, kan me allemaal gestolen worden, hij scoort regelmatig. Rest is flauwekul. Meevoetballen?? Doen ze maar achter hem. Vorig jaar was idealer geweest nog, compleet gratis en niet id belangstelling. Maar men is heel negatief over m. Apart.
  • 27 May 2021 om 23:03
    Als Van Hooijdonk komt hoop ik toch echt dat Henk vertrekt en er een technisch begaafde meevoetballende spits voor terug komt die goed is in de kleine ruimte. Delano Burgzorg bijvoorbeeld vind ik altijd sterk aan de bal. Dan kan je makkelijker aanvallend voetbal spelen met Van Hooijdonk in eerste instantie als pinchhitter. Van Hooijdonk is een afmaker, maar in het meevoetballen een stuk minder vind ik.
  • 27 May 2021 om 22:57
    Kan me nog herinneren dat we op het oude forum dagen, zo niet weken, discussies hadden over een mogelijke overgang van Alves naar AZ. Er waren allemaal berichten de wereld in geslingerd op basis van één enkele tweet die op niks gebaseerd was: "#ALVES NAAR #AZ" of iets in die trant. Vervolgens pakte het complete Nederlandse spoetjournaille het op en had zelfs studio sport een item gemaakt. Als er meer oude forum veteranen zijn die het zich beter voor de geest hebben (heeft Jeroen zijn frikandel nog gehad?), vul alsjeblieft aan waar ik ernaast zit!
    On topic: ken van Hooijdonk niet zo goed, eigenlijk alleen uit de play-offs, maar maakte wel een bedreven indruk. Transfervrij kun je dus wel een poging wagen, concurrentie is alleen maar goed en het is wel iemand die in een invalbeurt wat energie kan brengen. Onze nieuwe TD kent de eerste divisie en dus de ontwikkeling en potentie van deze speler goed, dus heb er wel vertrouwen in dat de club hier een goede keuze maakt in het wel/niet aantrekken.
  • 27 May 2021 om 22:52
    • Quote van 27 May 2021 om 22:12
      Filip Djuricic komt terug heb ik vernomen.
    Hahaha xD
  • 27 May 2021 om 22:49
    • Quote van 27 May 2021 om 22:14
      Zou wel mooi zijn dat het hier om realistische speculaties en geruchten zou gaan.
    Eerst maar op FdH wachten.
  • 27 May 2021 om 22:14
    Zou wel mooi zijn dat het hier om realistische speculaties en geruchten zou gaan.
  • 27 May 2021 om 22:12
    Filip Djuricic komt terug heb ik vernomen.
  • 27 May 2021 om 21:39
    • Quote van 27 May 2021 om 21:34
      Als supporters onder elkaar is het leuk om te speculeren over eventuele spelers in de comments. Echter denk ik dat je als platform het feitelijk moet houden. Ik kan ook een tweet plaatsen met "Terugkeer Hornkamp in de maak!". Wat uiteindelijk nergens op gebaseerd is..
    Eens hoor, maar voor feitelijkheden is dit topic specifiek niet bedoeld. Puur voor de roddels. Alle 100 andere topics per dag mogen dan wel feitelijk zijn.
  • 27 May 2021 om 21:34
    • Quote van 27 May 2021 om 21:31
      Het staat ook nog eens duidelijk in de omschrijving van dit topic. Dit gaat over geruchten. Lekker speculeren. Een nieuwe manier van FO waar nog maar 2 tweets, toevallig van Second, in zijn behandeld. Super leuk idee vind ik.
    Prima idee inderdaad. Ben benieuwd of Second eens gelijk zal hebben. Als V Hooijdonk komt is die iig wel de eerste die het gemeld heeft.
  • 27 May 2021 om 21:34
    • Quote van 27 May 2021 om 21:21
      Toch is het leuk om een vaste plek te hebben op feanonline om met elkaar over mogelijke versterkingen te kunnen ‘dromen’. Daar is de zomerstop ook een ideale periode voor.
    Als supporters onder elkaar is het leuk om te speculeren over eventuele spelers in de comments. Echter denk ik dat je als platform het feitelijk moet houden. Ik kan ook een tweet plaatsen met "Terugkeer Hornkamp in de maak!". Wat uiteindelijk nergens op gebaseerd is..
  • 27 May 2021 om 21:31
    • Quote van 27 May 2021 om 21:21
      Toch is het leuk om een vaste plek te hebben op feanonline om met elkaar over mogelijke versterkingen te kunnen ‘dromen’. Daar is de zomerstop ook een ideale periode voor.
    Het staat ook nog eens duidelijk in de omschrijving van dit topic. Dit gaat over geruchten. Lekker speculeren. Een nieuwe manier van FO waar nog maar 2 tweets, toevallig van Second, in zijn behandeld. Super leuk idee vind ik.
  • 27 May 2021 om 21:22
    Zou dit wel waar zijn ? Ik vind de club wel opvallend actief terwijl Ferry de Haan er nog niet eens is.
  • 27 May 2021 om 21:21
    • Quote van 27 May 2021 om 21:12
      Echt he? Verbaas mij hier ook over. Wie had dat gedacht, van elke transferperiode uitgekotst worden door de vaste feanonline kliek, naar nu zomaar ineens een eigen vaste rubriek. #allesvoordeclicks #clickbaitsecond
    Toch is het leuk om een vaste plek te hebben op feanonline om met elkaar over mogelijke versterkingen te kunnen ‘dromen’. Daar is de zomerstop ook een ideale periode voor.
  • 27 May 2021 om 21:17
    van Hooijdonk heeft ook een goede vrijetrap we hebben nu niemand die een fatsoenlijke vrije trap kan nemen
  • 27 May 2021 om 21:13
    • Quote van 27 May 2021 om 20:56
      Ik ben nogsteeds erg benieuwd of Zian Flemming van Fortuna Sittard haalbaar zou zijn. Vind ik echt een topspeler die ons creatiefloze aanvalsspel een goede impuls zou geven.
    Mee eens ook al eerder aangeven er zit nog genoeg rek in die jongen en we missen iemand met scorend vermogen
  • 27 May 2021 om 21:12
    • Quote van 27 May 2021 om 21:00
      Heeft Second nou een eigen rubriek gekregen op Feanonline?
    Echt he? Verbaas mij hier ook over. Wie had dat gedacht, van elke transferperiode uitgekotst worden door de vaste feanonline kliek, naar nu zomaar ineens een eigen vaste rubriek. #allesvoordeclicks #clickbaitsecond
  • 27 May 2021 om 21:10
    • Quote van 27 May 2021 om 21:00
      Heeft Second nou een eigen rubriek gekregen op Feanonline?
    Dat hoop ik toch niet zeg... Ik heb hem op Twitter al op negeer staan door de hoeveelheid onzin die er dan in mijn tijdlijn komt, aangezien mensen hem ook nog geloven. Als dit soort onzin al elke keer op FeanOnline komt als hij weer wat heeft bedacht, dan heeft dit topic helemaal geen zin. Dan kan je elke willekeurige naam namelijk wel aan Heerenveen linken, iets wat Second graag doet. Hoewel ik het wel een interessant idee vind verder, heeft het dan weinig toegevoegde waarde.
  • 27 May 2021 om 21:03
    • Quote van 27 May 2021 om 20:56
      Ik ben nogsteeds erg benieuwd of Zian Flemming van Fortuna Sittard haalbaar zou zijn. Vind ik echt een topspeler die ons creatiefloze aanvalsspel een goede impuls zou geven.
    Kost wel wat. Heeft nog een paar jaar contract las ik laatst volgens mij. Maar die zie ik ook wel graag komen.
  • 27 May 2021 om 21:00
    Heeft Second nou een eigen rubriek gekregen op Feanonline?
  • 27 May 2021 om 20:58
    Gratis ophalen kan geen dacht in ik ,ikzelf denk dat hij een meerwaarde kan woorden voor het team.
  • 27 May 2021 om 20:56
    Ik ben nogsteeds erg benieuwd of Zian Flemming van Fortuna Sittard haalbaar zou zijn. Vind ik echt een topspeler die ons creatiefloze aanvalsspel een goede impuls zou geven.
  • 27 May 2021 om 20:48
    Geen gekke move, en gratis. Zou toch bij Emmen ook kijken of je Vlak niet kan ophalen. Jong technisch werklust. Zit er nog maar net dat klopt maar na de degradatie wellicht goed haalbaar.
  • 23 May 2021 om 11:49
    • Quote van 21 May 2021 om 23:50
      Off topic: holmen van Willem || z’n contract loopt als t goed is ook af en in straks transfervrij is dat niet iemand om op te pikken of is hij niet haalbaar?
    Hangt ook van het salaris etc. af lijkt mij, transfervrij is niet altijd goedkoper als bijvoorbeeld een speler onder contract .

    Vaak eisen transfervrije spelers meer bonussen , tekengeld en salaris omdat het de club niets kost om hem binnen te halen , het is niet ongewoon dat een transfervrije speler zelfs duurder is als een speler uit pak hem beet de KKD.
  • 22 May 2021 om 11:02
    • Quote van 22 May 2021 om 10:02
      Dat is wel echt een goede verdediger. Zou mooi zijn!
    Pawel en die holmen samen centraal is geen misselijk centraal duo
  • 22 May 2021 om 10:02
    • Quote van 21 May 2021 om 23:50
      Off topic: holmen van Willem || z’n contract loopt als t goed is ook af en in straks transfervrij is dat niet iemand om op te pikken of is hij niet haalbaar?
    Dat is wel echt een goede verdediger. Zou mooi zijn!
  • 22 May 2021 om 09:20
    • Quote van 21 May 2021 om 23:50
      Off topic: holmen van Willem || z’n contract loopt als t goed is ook af en in straks transfervrij is dat niet iemand om op te pikken of is hij niet haalbaar?
    Er is vast en zeker meer interesse, maar wie weet is er een aanbieding gedaan van onze kant.
  • 21 May 2021 om 23:50
    Off topic: holmen van Willem || z’n contract loopt als t goed is ook af en in straks transfervrij is dat niet iemand om op te pikken of is hij niet haalbaar?
  • 21 May 2021 om 22:30
    • Quote van 21 May 2021 om 20:34
      Volgens AD moet hij twee miljoen kosten.
    Wat "Gekko" zegt is juist. Go Ahead heeft aan Ajax het driedubbele gevraagd: 2.25M. Ajax weigerde, Vitesse weigerde het voorstel van 750K ook, wat me toch een redelijk bedrag lijkt.
  • 21 May 2021 om 22:20
    • Quote van 21 May 2021 om 20:34
      Volgens AD moet hij twee miljoen kosten.
    Aan Vitesse is 7,5K gevraagd en aan Ajax 2 miljoen.
  • 21 May 2021 om 20:34
    • Quote van 21 May 2021 om 19:50
      GAE maakt bekend dat Gorter 750.000 kost.
    Volgens AD moet hij twee miljoen kosten.
  • 21 May 2021 om 20:20
    • Quote van 21 May 2021 om 18:42
      Heb jij ergens een alarm ingesteld staan die je wakker maakt als Second genoemd wordt?
      Want buiten dat zie ik volgens mij weinig van je voorbij komen.
    Dat zou niet hoeven. Je kan gewoon verder slapen tot er wel een bericht klopt ;-)
  • 21 May 2021 om 20:09
    NEC wil voor deze jongen echt gaan cashen dus reken maar eens met 4 miljoen of zo.
  • 21 May 2021 om 19:50
    GAE maakt bekend dat Gorter 750.000 kost.
  • 21 May 2021 om 18:42
    • Quote van 21 May 2021 om 15:44
      De komkommertijd is aangebroken en daarom... kleunen we er een post van SecondSCH in?
    Heb jij ergens een alarm ingesteld staan die je wakker maakt als Second genoemd wordt?
    Want buiten dat zie ik volgens mij weinig van je voorbij komen.
  • 21 May 2021 om 17:26
    • Quote van 21 May 2021 om 16:30
      Deze jongen halen en dan Woudenberg terug naar NEC ,heeft het daar eerder goed gedaan?
    Deal
  • 21 May 2021 om 17:07
    • Quote van 21 May 2021 om 16:10
      Transfermarkt is alles behalve betrouwbaar voor wat betreft marktwaarde.
    Inderdaad als het op transfermarkt aankomt dan is het vaak , of ze worden voor minder verkocht of voor het dubbele van de geschatte marktwaarde bij TM .
  • 21 May 2021 om 16:38
    De beide backs van NEC zijn ook goed, waren ook wel wat geweest.
  • 21 May 2021 om 16:30
    • Quote van 21 May 2021 om 15:27
      Maar is 1,5 niet veel?
    Deze jongen halen en dan Woudenberg terug naar NEC ,heeft het daar eerder goed gedaan?
  • 21 May 2021 om 16:17
    • Quote van 21 May 2021 om 16:05
      Ik mag de geruchten van Second altijd wel, krijgen we eindelijk iets anders dan de standaard "Heerenveen was echt slecht dit seizoen, volgens " topics
    Tsja, het laatste is helaas wel waar, en het eerste bijna nooit.
  • 21 May 2021 om 16:10
    • Quote van 21 May 2021 om 15:54
      Transfermarkt (doorgaans zeer betrouwbaar), Voetbalprimeur, Bild (want Arminia Bielefeld was toen mogelijk geïnteresseerd in Tavsan). En dat van Joey wordt overal gezongen, dus dat lijkt me voor de hand liggend. Heb het nu even niet over clubs als Barcelona, Real of Juventus.
    Transfermarkt is alles behalve betrouwbaar voor wat betreft marktwaarde.
  • 21 May 2021 om 16:05
    • Quote van 21 May 2021 om 15:44
      De komkommertijd is aangebroken en daarom... kleunen we er een post van SecondSCH in?
    Ik mag de geruchten van Second altijd wel, krijgen we eindelijk iets anders dan de standaard "Heerenveen was echt slecht dit seizoen, volgens " topics
  • 21 May 2021 om 16:01
    van die Tavsan kan je wel een topprioriteit maken deze zomer. 20 jaar, Nederlands past precies in het straatje van Heerenveen. Nu hopen dat NEC niet promoveert want dan wordt het een lastiger verhaal.
  • 21 May 2021 om 15:57
    1,5M is de vraagprijs, als je dat naar 1M kan brengen met wat bonussen is het zeker een koopje, perfecte vervanger voor V Bergen. Dan samen met Vd Heide op de flanken heb je een mooi duo, dan ook gelijk Dirk Proper maar meenemen, erg goede centrale middenvelder die ook als aanvallende middenvelder kan spelen
  • 21 May 2021 om 15:54
    • Quote van 21 May 2021 om 15:44
      Oprecht een vraag: waar baseer je deze bedragen op? Gezien het feit dat een heel aantal clubs, waaronder Barça, Real Madrid en juventus, virtueel failliet zijn, heb ik geen idee waar de transfersommen op uit zullen komen deze zomer.
    Transfermarkt (doorgaans zeer betrouwbaar), Voetbalprimeur, Bild (want Arminia Bielefeld was toen mogelijk geïnteresseerd in Tavsan). En dat van Joey wordt overal gezongen, dus dat lijkt me voor de hand liggend. Heb het nu even niet over clubs als Barcelona, Real of Juventus.
  • 21 May 2021 om 15:54
    • Quote van 21 May 2021 om 15:27
      Maar is 1,5 niet veel?
    1,3 met van Bergen erbij
  • 21 May 2021 om 15:44
    • Quote van 21 May 2021 om 15:36
      Ik vind zelf van niet voor deze jongen. Riep in de winterstop al dat ze hem moesten halen en toen was hij 650.000, dus hopelijk kunnen we er nog wat vanaf halen. Ik verwacht met Joey toch wel minimaal 10 miljoen, plus Dresevic, van Bergen en Woudenberg(?) die samen ook nog wel 5 miljoen gaan opleveren. We moeten natuurlijk eerst gaan investeren in de tekorten van 6 miljoen die aangegeven zijn. Hopelijk kan Heerenveen daarvoor zo'n 10 miljoen gebruiken, en dan houdt je ongeveer 3/5 miljoen over voor transfers.
    Oprecht een vraag: waar baseer je deze bedragen op? Gezien het feit dat een heel aantal clubs, waaronder Barça, Real Madrid en juventus, virtueel failliet zijn, heb ik geen idee waar de transfersommen op uit zullen komen deze zomer.
  • 21 May 2021 om 15:44
    De komkommertijd is aangebroken en daarom... kleunen we er een post van SecondSCH in?
  • 21 May 2021 om 15:43
    Leuk zo, feancafe. Lekker auwehoeren over geruchten! Die buitenspeler van NEC vind ik echt wat voor ons trouwens.
  • 21 May 2021 om 15:36
    • Quote van 21 May 2021 om 15:27
      Maar is 1,5 niet veel?
    Ik vind zelf van niet voor deze jongen. Riep in de winterstop al dat ze hem moesten halen en toen was hij 650.000, dus hopelijk kunnen we er nog wat vanaf halen. Ik verwacht met Joey toch wel minimaal 10 miljoen, plus Dresevic, van Bergen en Woudenberg(?) die samen ook nog wel 5 miljoen gaan opleveren. We moeten natuurlijk eerst gaan investeren in de tekorten van 6 miljoen die aangegeven zijn. Hopelijk kan Heerenveen daarvoor zo'n 10 miljoen gebruiken, en dan houdt je ongeveer 3/5 miljoen over voor transfers.
  • 21 May 2021 om 15:27
    • Quote van 21 May 2021 om 15:27
      Hoppaaaaa! Dit is een jongen waar je in moet investeren, geloof me.
    Maar is 1,5 niet veel?
  • 21 May 2021 om 15:27
    Hoppaaaaa! Dit is een jongen waar je in moet investeren, geloof me.
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›