'AC Milan gaat voormalig SC Heerenveen-target mogelijk verhuren'

23
'AC Milan gaat voormalig SC Heerenveen-target mogelijk verhuren'

SC Heerenveen kan een jaar na het mislopen van Jens Petter Hauge mogelijk alsnog toeslaan. De Noorse buitenspeler staat namelijk op de nominatie om verhuurd te worden door AC Milan, meldt La Gazzetta Dello Sport.

De 21-jarige buitenspeler is in zijn eerste jaar in Milaan geen basisspeler geworden. In de Serie kwam Hauge tot achttien wedstrijden. Hierin kwam hij twee keer tot scoren. In de Europa League scoorde de international van Noorwegen drie keer in vijf wedstrijden.

SC Heerenveen was afgelopen zomer ook in de markt voor Hauge, toen nog spelend bij Bodø/Glimt. De Friezen moesten echter wachten tot het geld beschikbaar kwam om de deal rond te maken. Ook waren er geruchten dat Hauge niet wilde vertrekken omdat Bodø/Glimt kampioen ging worden van Noorwegen.

23 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 May 2021 om 14:07
    Kijk is naar de EK selecties. Zitten best een heel aantal spelers bij die (nog) bij kleine clubs spelen. Zal vast wel gebeuren.. maar na een EK waarin ze minuten maken zijn ze meestal meteen onhaalbaar geworden.
  • 23 May 2021 om 12:00
    @sibbele lees je het bericht hieronder even , je wou graag dat ik het hier poste maar je reageert dan weer niet.
  • 21 May 2021 om 17:11
    • Quote van 20 May 2021 om 22:33
      Nee hoor...dat valt best mee. Je kunt het Brandsma gerust even vragen hoor mocht je ( zoals immer) in je eigen bedenksels zó enorm in je eigen gelijk geloven ! Dan ben je meteen even op de hoogte....maar het dan hier ook even melden hè!
    Kwam hem op Skoaterwald tegen, en direct de vraag gesteld , de naam Sibbele zei hem niet zo veel , ook gaf hij aan vaak tips te krijgen van mensen die denken dat ze er kijk op hebben , maar wanneer een eerste check wordt gedaan deze spelers vaak als veel te licht worden bevonden. Ze reageren vaak vriendelijk naar de tipgever toe met een dank je wel voor het meedenken maar meestal wordt er niet veel mee gedaan , aldus Brandsma. Ze werken toch liever met beeld analytici , een bekende voetballer/trainer uit het vak, zaakwaarnemers en of een scout uit die regio dan dat ze tijd en geld uitgeven aan tips van jan piet of klaas. De kosten zijn gewoon te hoog om een tip van een fan op te volgen zoals een scout erheen sturen of er als er beelden zijn, een analyticus erop los te laten . Hierbij ben ik op de hoogte en heb het hier gemeld
  • 20 May 2021 om 22:33
    • Quote van 20 May 2021 om 22:13
      Voor de zelfbenoemde expert van die regio ben je niet echt op de hoogte , Mlakar verkast naar Brighton voor de lieve som van 1.6 mln. Dus die is A niet meer te halen en was B niet eens haalbaar. Het valt mij wel vaker op dat wanneer iemand een willekeurige speler noemt , jij hem al getipt hebt bij Brandsma en dat de superlatieven weer tekort schieten. Die Brandsma en de zijnen moeten inmiddels die spam wel een beetje zat zijn zo vaak heb jij ze getipt en gemailed. En Ik heb totaal geen info verder over Mlakar dus daar ga ik ook geen mening over vormen , net zoals ik met alle spelers doe , al ben ik vaak sceptisch als jij de woorden uitspreekt als "pareltje" "harde werker" etc.
    Nee hoor...dat valt best mee. Je kunt het Brandsma gerust even vragen hoor mocht je ( zoals immer) in je eigen bedenksels zó enorm in je eigen gelijk geloven ! Dan ben je meteen even op de hoogte....maar het dan hier ook even melden hè!
  • 20 May 2021 om 22:13
    • Quote van 20 May 2021 om 20:37
      Als ik dat beaam en dat doe ik van harte ! maar tevens zie ik de kritiek er dan al weer aankomen..."de balkan, Slo freak". Mlakar heb ik járen geleden al eens hier op 't forum getipt doorgegeven en aan Karel Brandsma. Het zou zeker geen verkeerde spits zijn voor Hveen..veel beter dan ( liever lui dan moe) Henkie.
    Voor de zelfbenoemde expert van die regio ben je niet echt op de hoogte , Mlakar verkast naar Brighton voor de lieve som van 1.6 mln. Dus die is A niet meer te halen en was B niet eens haalbaar. Het valt mij wel vaker op dat wanneer iemand een willekeurige speler noemt , jij hem al getipt hebt bij Brandsma en dat de superlatieven weer tekort schieten. Die Brandsma en de zijnen moeten inmiddels die spam wel een beetje zat zijn zo vaak heb jij ze getipt en gemailed. En Ik heb totaal geen info verder over Mlakar dus daar ga ik ook geen mening over vormen , net zoals ik met alle spelers doe , al ben ik vaak sceptisch als jij de woorden uitspreekt als "pareltje" "harde werker" etc.
  • 20 May 2021 om 20:37
    • Quote van 19 May 2021 om 22:51
      Jan Mlakar uit de Sloveense competitie, is dat een leuke spits voor ons?
    Als ik dat beaam en dat doe ik van harte ! maar tevens zie ik de kritiek er dan al weer aankomen..."de balkan, Slo freak". Mlakar heb ik járen geleden al eens hier op 't forum getipt doorgegeven en aan Karel Brandsma. Het zou zeker geen verkeerde spits zijn voor Hveen..veel beter dan ( liever lui dan moe) Henkie.
  • 19 May 2021 om 22:51
    • Quote van 19 May 2021 om 21:49
      Ze hebben daar géén keukens... Dus ook geen kkd....
    Jan Mlakar uit de Sloveense competitie, is dat een leuke spits voor ons?
  • 19 May 2021 om 21:49
    • Quote van 19 May 2021 om 21:32
      Hebben ze in Kroatie ook een KKD waar we kunnen scouten ?
    Ze hebben daar géén keukens... Dus ook geen kkd....
  • 19 May 2021 om 21:48
    • Quote van 19 May 2021 om 20:57
      Wat!? Loopt daar een Kroatische speler die voor ons interessant is???
    Welnee joh. Allemaal " mooi weer en broodvoetballers..." net als er veel teveel bij H'veen rondlopen.
  • 19 May 2021 om 21:32
    • Quote van 19 May 2021 om 20:57
      Wat!? Loopt daar een Kroatische speler die voor ons interessant is???
    Hebben ze in Kroatie ook een KKD waar we kunnen scouten ?
  • 19 May 2021 om 20:57
    • Quote van 19 May 2021 om 19:45
      Ik zou ook nog eens goed ronkijken bij HNK Rijeka !. En hierover even een goed en informatief gesprek hebben met Tibor Halilovic als ik de Haan was.
    Wat!? Loopt daar een Kroatische speler die voor ons interessant is???
  • 19 May 2021 om 20:41
    • Quote van 19 May 2021 om 19:45
      Ik zou ook nog eens goed ronkijken bij HNK Rijeka !. En hierover even een goed en informatief gesprek hebben met Tibor Halilovic als ik de Haan was.
    Heb het al eerder gezegd, loopt een goede rechtsbuiten. Transfervrij op te halen.
  • 19 May 2021 om 20:27
    • Quote van 19 May 2021 om 17:11
      De volgende optie maar bekijken. Kereltje wou graag naar AC Milaan, succes haha.
    Denk dat hij 2 miljoen euro verder is dit seizoen dus hij lacht harder dan jij.
  • 19 May 2021 om 20:00
    • Quote van 19 May 2021 om 19:35
      AC Milan en Heerenveen is nogal een verschil pik. Met concurrentie van Brahim Diaz, Calhanoglu, Leao, Saelemakers, Castillejo kom je er niet zo makkelijk door. Heeft ook in Milaan laten zien een goede speler te zijn in de schaarse minuten die hij kreeg. In de Eredivisie is dit gewoon 1 van de 5 beste buitenspelers en dat kan Heerenveen veel punten opleveren.
    Zeker met je eens pik, maar om te veronderstellen dat een wisselspeler van ac Milaan ons naar de EL gaat brengen is misschien een beetje overdreven
  • 19 May 2021 om 19:45
    Ik zou ook nog eens goed ronkijken bij HNK Rijeka !. En hierover even een goed en informatief gesprek hebben met Tibor Halilovic als ik de Haan was.
  • 19 May 2021 om 19:37
    • Quote van 19 May 2021 om 18:46
      Is hij echt zo buitenproportioneel goed?
    Buitenproportioneel zou ik niet zeggen, maar voor Heerenveen en de Eredivisie is dit wel een speler van grote klasse.
  • 19 May 2021 om 19:35
    • Quote van 19 May 2021 om 19:05
      Hahahha, hij is zo exceptioneel goed dat Ac Milaan hem zelf verhuren wil :-)
    AC Milan en Heerenveen is nogal een verschil pik. Met concurrentie van Brahim Diaz, Calhanoglu, Leao, Saelemakers, Castillejo kom je er niet zo makkelijk door. Heeft ook in Milaan laten zien een goede speler te zijn in de schaarse minuten die hij kreeg. In de Eredivisie is dit gewoon 1 van de 5 beste buitenspelers en dat kan Heerenveen veel punten opleveren.
  • 19 May 2021 om 19:05
    • Quote van 19 May 2021 om 17:30
      Gelijk toeslaan, niet dat gezeur on restwaarde. Deze man brengt je naar de Europa League.
    Hahahha, hij is zo exceptioneel goed dat Ac Milaan hem zelf verhuren wil :-)
  • 19 May 2021 om 18:46
    • Quote van 19 May 2021 om 17:30
      Gelijk toeslaan, niet dat gezeur on restwaarde. Deze man brengt je naar de Europa League.
    Is hij echt zo buitenproportioneel goed?
  • 19 May 2021 om 17:30
    Gelijk toeslaan, niet dat gezeur on restwaarde. Deze man brengt je naar de Europa League.
  • 19 May 2021 om 17:22
    Dat zou mooi zijn. Zie hem graag in het Heerenveen shirt. Dus snel doorpakken dan!
  • 19 May 2021 om 17:15
    Als ze toch willen/moeten huren is het zeker een optie. Met het oog op talent ontwikkeling en waardecreatie is het niet een optie. Wel iemand die er meteen kan staan. Niet zoals een batista meier en Llanez.
  • 19 May 2021 om 17:11
    De volgende optie maar bekijken. Kereltje wou graag naar AC Milaan, succes haha.
Saturday 23 October 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›