Floranus: ''Heb hier drie jaar rondgelopen, maar ik moet door''

15
Floranus: ''Heb hier drie jaar rondgelopen, maar ik moet door''

SC Heerenveen pakte vorige week in het Phillips Stadion knap een punt door met 2-2 gelijk te spelen tegen PSV. De Friezen traden aan in een 5-3-2-systeem, een systeem dat rechtsback Sherel Floranus wel beviel.

"Dat beviel inderdaad wel. Het plan dat we kregen hebben we goed uitgevoerd als team", zo vertelt Floranus in gesprek met SC Heerenveen TV. "Ik denk dat we dat wel goed hebben gedaan."

De rechtervleugelverdediger ziet een bepaald patroon bij SC Heerenveen. "Als je terugkijkt naar de wedstrijden die we hebben gespeeld tegen mindere ploegen, dan zie je dat we verliezen of veel minder spelen. Tegen grotere ploegen doen we dan wel gewoon mee."

Ook Floranus beseft dat SC Heerenveen zich nog altijd kan plaatsen voor de play-offs voor Europees voetbal. "We hebben nog drie belangrijke wedstrijden en we moeten ze alle drie proberen te winnen. Ik denk dat dat onze hoofdtaak is nu."

Floranus is bezig aan zijn laatste drie duels bij de club. "Ik hoop dat ik ze alle drie nog mag spelen en ik zal in alle drie mijn best doen. Daarna gaan onze wegen toch echt scheiden. Ik heb hier drie jaar rondgelopen, maar ik moet door", aldus Floranus.

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 May 2021 om 12:13
    • Quote van 8 May 2021 om 09:23
      Ik denk 2e Bundesliga.
    Denk te hoog gegrepen dat is middenmoot Eredivisie. Komt eerder de 3e bundesliga of Oberliga.
  • 8 May 2021 om 12:12
    Idd heeft wat rondgelopen, meestal wist hij niet waar hij was en zijn tegenstander was hij ook vaak kwijt. Erg matige speler gaat naar Kkd club denk ik.
  • 8 May 2021 om 09:28
    • Quote van 7 May 2021 om 18:55
      Ik wens hem net als ieder ander het beste voor de toekomst. Ik heb mijzelf geweldig geërgerd en hij heeft zich niet ontwikkeld zoals waarschijnlijk de club ook had gehoopt. Desondanks begint voor hem nu het avontuur. Ik zou nooit bij een lager geklasseerd club als Heerenveen in de eredivisie voetballen als ik hem zou zijn. Lekker naar het buitenland en misschien nog een lekker zakcentje verdienen.
    Italië of Duitsland wellicht in de wat lagere regionen!?
  • 8 May 2021 om 09:23
    Ik denk 2e Bundesliga.
  • 8 May 2021 om 08:50
    Succes Floranus. Het is helaas niet de match geworden die eenieder voor ogen had. Je hebt in drie jaar tijd tenminste alles gegeven. Hoop dat je de juiste keuze maakt en in ieder geval veel gaat spelen komende jaren!
  • 8 May 2021 om 02:53
    Sherel bedankt, hoop dat je een mooie club vind, bij Heerenveen word je niet beter, in ieder geval niet onder de huidige technische staf.
  • 8 May 2021 om 00:06
    Het ga je goed Floranus!
  • 7 May 2021 om 20:58
    Als hij hogerop wil kan hij in de auto stappen en 30 km rijden misschien dat ze daar iets met hem kunnen maar t is in ieder geval hogerop in de provincie
  • 7 May 2021 om 20:38
    Cyprus
  • 7 May 2021 om 20:20
    Hij kan nog altijd solliciteren bij Circus Renz als clown Alan Rossi.
  • 7 May 2021 om 19:35
    Laten we toch blij zijn dat hij de club tegen zichzelf in bescherming neemt. Verlegen zou betekenen dat we nog 2 jaar tegen deze jongen aan zitten te kijken. Dank daar voor Floranus!
  • 7 May 2021 om 18:55
    Ik wens hem net als ieder ander het beste voor de toekomst. Ik heb mijzelf geweldig geërgerd en hij heeft zich niet ontwikkeld zoals waarschijnlijk de club ook had gehoopt. Desondanks begint voor hem nu het avontuur. Ik zou nooit bij een lager geklasseerd club als Heerenveen in de eredivisie voetballen als ik hem zou zijn. Lekker naar het buitenland en misschien nog een lekker zakcentje verdienen.
  • 7 May 2021 om 18:55
    PSV of Ajax denk ik haha.
  • 7 May 2021 om 18:33
    Rondgelopen ja... hij zal toch echt niet naar een betere club verhuizen dan Heerenveen. Niveau Emmen wellicht
  • 7 May 2021 om 18:30
    Rondgelopen.... enough said.
Sunday 26 September 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›