VIDEO | Maak kennis met de nieuwe rechtsback van SC Heerenveen

11
VIDEO | Maak kennis met de nieuwe rechtsback van SC Heerenveen

Volgens De Telegraaf heeft SC Heerenveen een akkoord bereikt met ADO Den Haag over de transfer van Milan van Ewijk en is er ook een persoonlijk akkoord met de verdediger over een vierjarig contract. De geboren Amsterdammer is dit seizoen één van de beste spelers bij ADO.

Nadat Van Ewijk in april 2019 zijn debuut maakte voor ADO in het profvoetbal, beleefde hij dit seizoen zijn definitieve doorbraak en miste hij geen enkele minuut bij de Haagse laagvlieger. De 1.75 lange rechtsback is technisch begaafd, toont zich agressief in de duels, durft zich ook aanvallend te zien en lijkt ook een prima voorzet in huis te hebben.

ADO Den Haag zette eind maart de onderstaande compilatie van Van Ewijk online. SC Heerenveen betaalt naar verluidt een bedrag van tussen de 500.000 en 750.000 euro.

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 May 2021 om 23:32
    'Haantje' de eerste! Lijkt geen slechte aanwinst, en inderdaad de benodigde 'vechtmentaliteit' te hebben.
  • 4 May 2021 om 22:50
    • Quote van 4 May 2021 om 22:37
      Ik kan via de iPhone app filmpjes die in het bericht staan nooit zien. Meer die daar last van hebben? Of heb ik mijn instellingen niet goed.
    Heb ik ook altijd last van
  • 4 May 2021 om 22:37
    Ik kan via de iPhone app filmpjes die in het bericht staan nooit zien. Meer die daar last van hebben? Of heb ik mijn instellingen niet goed.
  • 4 May 2021 om 22:20
    • Quote van 4 May 2021 om 22:01
      Nu zal Floranus wel naar Ajax of PSV vertrekken..
    Denk dat floranus de omgekeerde weg bewandeld.. Dus volgend jaar in het groen-geel te zien is
  • 4 May 2021 om 22:01
    Nu zal Floranus wel naar Ajax of PSV vertrekken..
  • 4 May 2021 om 22:00
    Denk dat we er ten opzichte van Floranus aardig op vooruit gaan! En dan met name qua uitstraling en lef om naar voren te spelen, een keer uit te halen of een voorzet te geven. Dat zal niet altijd goed gaan maar dat is wel waarvoor we naar het stadion komen. Niet voor die risicoloze balletjes terug naar de centrale verdedigers.
  • 4 May 2021 om 21:48
    Top investering
  • 4 May 2021 om 21:25
    Pinas na dit seizoen transfervrij misschien ook een optie
  • 4 May 2021 om 21:16
    Dit is een goede speler hoor, mooie aanwinst.
  • 4 May 2021 om 21:03
    • Quote van 4 May 2021 om 20:58
      Zo'n filmpje zegt natuurlijk niet alles maar hij heeft sowieso wel power. Kan een goede tackle inzetten en durft de duels wel aan te gaan. En hij is wel rap! Ben blij dat we de eerste aanwinst voor komend seizoen binnen hebben.
    Inderdaad, nu al slagvaardiger dan de hamstraweken.
  • 4 May 2021 om 20:58
    Zo'n filmpje zegt natuurlijk niet alles maar hij heeft sowieso wel power. Kan een goede tackle inzetten en durft de duels wel aan te gaan. En hij is wel rap! Ben blij dat we de eerste aanwinst voor komend seizoen binnen hebben.
Thursday 13 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›