'Fenerbahçe gaat zich binnenkort melden bij SC Heerenveen'

18
'Fenerbahçe gaat zich binnenkort melden bij SC Heerenveen'

Als we de laatste geruchten uit Turkije mogen geloven gaat Fenerbahçe zich in mei bij SC Heerenveen melden voor Joey Veerman. De Turkse krant Fotomaç moet de 22-jarige middenvelder de club in aanvallend opzicht van meer creativiteit moeten gaan voorzien.

Volgens de grootste sportkrant van Turkije is Luiz Gustavo (33) momenteel de belangrijkste defensieve middenvelder, maar heeft hij niet de splijtende steekpasses en diepteballen waarover Veerman wel beschikt. De Turken zouden vanwege zijn tot 2024 durende contract in eerste instantie denken aan een huurperiode, maar dat zal voor de Friezen niet bespreekbaar zijn.

Het is daarbij sowieso de vraag hoe serieus de geruchten zijn. In het verleden werden onder meer Joost van Aken, Arber Zeneli en Chidera Ejuke aan Turkse clubs gelinkt, maar bleek hier maar weinig van waar. Fenerbahçe heeft de afgelopen seizoen ook niet meer dan zeven miljoen euro voor één speler uitgegeven, terwijl de Friezen toch minimaal tien miljoen euro voor Veerman willen zien.

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Apr 2021 om 19:12
    • Quote van 16 Apr 2021 om 21:30
      Trappen nog wel, misschien moet deze “groep” eerst even overleggen. Pfff
    Trappen mag. Schoppen is ook een optie. Zo ontdoe je je doorgaans van trollen.
  • 16 Apr 2021 om 21:30
    • Quote van 16 Apr 2021 om 21:09
      Ik zie hem wel naar PSV gaan. Lees net dat die een kapitaalinjectie van 50 miljoen krijgen.
    Zeker, ik lees het nu ook ! PSV is dan zeker ook in de markt.
  • 16 Apr 2021 om 21:30
    • Quote van 16 Apr 2021 om 19:26
      Op zich niets mis mee om er even op in te gaan. Als Ynze07 ('07 geboortejaar?) binnen twee dagen niet met de gevraagde informatie op de proppen komt, dan gelijk uit deze groep trappen.
    Trappen nog wel, misschien moet deze “groep” eerst even overleggen. Pfff
  • 16 Apr 2021 om 21:25
    • Quote van 16 Apr 2021 om 18:20
      Joey gaat naar Ajax.
    Ik hoop het, maar Joey is fan van feyenoord dus ik verwacht eigenlijk dat Feyenoord straks richting de 8 a 10 mil op tafel gaat leggen. Hoe ze dat gaan doen, geen idee, wellicht een investeringsgroep. Verder verwacht ik ook nog steeds dat er een gelimiteerde transfersom in zijn contract staat. Hoop natuurlijk van niet, maar denk dat het een voorwaarde was van zijn kant bij de contractverlenging. Ook verwacht ik dat deze rond de 10 miljoen ligt.
  • 16 Apr 2021 om 21:09
    • Quote van 16 Apr 2021 om 18:19
      Misstap van de eeuw. Gaat ie ook niet doen, wordt gewoon AZ of Ajax
    Ik zie hem wel naar PSV gaan. Lees net dat die een kapitaalinjectie van 50 miljoen krijgen.
  • 16 Apr 2021 om 20:27
    • Quote van 16 Apr 2021 om 18:44
      Door de riante salarissen van ons management zijn we genoodzaakt om elk jaar de beste spelers te verkopen. Daar wordt je als seizoenskaart houder niet vrolijk van...
    Graag verdere informatie hierover
  • 16 Apr 2021 om 19:26
    • Quote van 16 Apr 2021 om 18:59
      Ga daar toch niet op in man.
    Op zich niets mis mee om er even op in te gaan. Als Ynze07 ('07 geboortejaar?) binnen twee dagen niet met de gevraagde informatie op de proppen komt, dan gelijk uit deze groep trappen.
  • 16 Apr 2021 om 18:59
    • Quote van 16 Apr 2021 om 18:58
      Vertel mij dat salarishuis dan eens....graag man en paard noemen
    Ga daar toch niet op in man.
  • 16 Apr 2021 om 18:58
    • Quote van 16 Apr 2021 om 18:44
      Door de riante salarissen van ons management zijn we genoodzaakt om elk jaar de beste spelers te verkopen. Daar wordt je als seizoenskaart houder niet vrolijk van...
    Vertel mij dat salarishuis dan eens....graag man en paard noemen
  • 16 Apr 2021 om 18:44
    Door de riante salarissen van ons management zijn we genoodzaakt om elk jaar de beste spelers te verkopen. Daar wordt je als seizoenskaart houder niet vrolijk van...
  • 16 Apr 2021 om 18:22
    • Quote van 16 Apr 2021 om 18:19
      Misstap van de eeuw. Gaat ie ook niet doen, wordt gewoon AZ of Ajax
    AZ gaat geen 12 miljoen aan 1 speler uitgeven.
  • 16 Apr 2021 om 18:20
    Joey gaat naar Ajax.
  • 16 Apr 2021 om 18:19
    Misstap van de eeuw. Gaat ie ook niet doen, wordt gewoon AZ of Ajax
  • 16 Apr 2021 om 16:56
    • Quote van 16 Apr 2021 om 16:53
      Hopelijk helpt het om de prijs wat op te drijven, voor de rest hoeven we zulke geruchten niet heel serieus te nemen. Dat heeft het verleden wel bewezen. De enige Turkse club met wie we te maken hebben gehad is tweededivisionist Boluspor, voor Mitchell te Vrede en Caner Cavlan. Of mis ik er nog meer?
    Rienstra en Otigba
  • 16 Apr 2021 om 16:55
    • Quote van 16 Apr 2021 om 16:49
      Ik heb het altijd het idee dat bijna alle spelers aan Turkse clubs worden gelinkt, maar dat er bijna nooit een transfer achterweg komt. Vind Veerman ook totaal niet een persoon om naar Turkije te gaan.
    Nee vind ik ook niet, te ver van Volendam af haha
  • 16 Apr 2021 om 16:53
    Hopelijk helpt het om de prijs wat op te drijven, voor de rest hoeven we zulke geruchten niet heel serieus te nemen. Dat heeft het verleden wel bewezen. De enige Turkse club met wie we te maken hebben gehad is tweededivisionist Boluspor, voor Mitchell te Vrede en Caner Cavlan. Of mis ik er nog meer?
  • 16 Apr 2021 om 16:50
    Broodje aap.
  • 16 Apr 2021 om 16:49
    Ik heb het altijd het idee dat bijna alle spelers aan Turkse clubs worden gelinkt, maar dat er bijna nooit een transfer achterweg komt. Vind Veerman ook totaal niet een persoon om naar Turkije te gaan.
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›