Van Ewijk bevestigt gesprekken: ''Hoop dat het goed komt''

8
Van Ewijk bevestigt gesprekken: ''Hoop dat het goed komt''

SC Heerenveen is druk bezig om de selectie voor het komende seizoen te versterken met rechtsback Milan van Ewijk. De Friezen zijn momenteel met ADO Den Haag aan het onderhandelen over een overgang van de 20-jarige rechtsback.

"Er is nog niets rond, zeker niet. Er zijn wel al een aantal gesprekken geweest", laat Van Ewijk weten bij ESPN. "Of dat goed gaat komen? Ja, ik hoop dat het goed komt. Maar ik heb nu één prioriteit en dat is met ADO handhaven. Ik denk dat dat het belangrijkste voor mij is. Ik vind dat het nog kan, zeker weten."

Volgens ESPN-analist Marciano Vink zou het een goede transfer zijn van ADO naar Heerenveen. "Hij verdient het ook. Hij is de man van het seizoen bij ADO tot nu toe. Als er nu eentje iedere week gaat scoren en die hen erin houdt, dan verandert dat, maar ik vind hem tot nu toe de man van het seizoen."

Van Ewijk, die pas sinds 2019 bij ADO Den Haag speelt, heeft in de residentiestad nog een contract tot de zomer van 2022.

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Apr 2021 om 23:16
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:33
      De eerste voetballer die onder Jansen beter is geworden moet nog geboren worden. Onze trainer heeft niet de kwaliteiten en niet het tactisch vermogen om spelers beter te maken.
    Get a life
  • 11 Apr 2021 om 21:22
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:33
      De eerste voetballer die onder Jansen beter is geworden moet nog geboren worden. Onze trainer heeft niet de kwaliteiten en niet het tactisch vermogen om spelers beter te maken.
    Oh? Joey Veerman wordt met de dag beter. Ejuke verzesvoudigd zijn waarde in 1 seizoen werken met JJ. Hajal speelt steeds volwassener.. maar goed, deze spelers moeten inderdaad allemaal nog geboren worden.
  • 11 Apr 2021 om 15:52
    • Quote van 11 Apr 2021 om 14:08
      Als je Jansen echt een uitdaging wil geven en idee hebt dat hij spelers beter kan maken of optimale eruit halen, zijn er nog wel meer bij ADO weg te halen die veel beter moeten kunnen. Nu laten ze weinig zien maar je mag toch verwachten dat een Adekanye of Castillo misschien Mohktar zich enorm moeten kunnen verbeteren. Spelers met een krasje
    Mokthar is al in de 30 he.
  • 11 Apr 2021 om 15:33
    • Quote van 11 Apr 2021 om 14:08
      Als je Jansen echt een uitdaging wil geven en idee hebt dat hij spelers beter kan maken of optimale eruit halen, zijn er nog wel meer bij ADO weg te halen die veel beter moeten kunnen. Nu laten ze weinig zien maar je mag toch verwachten dat een Adekanye of Castillo misschien Mohktar zich enorm moeten kunnen verbeteren. Spelers met een krasje
    De eerste voetballer die onder Jansen beter is geworden moet nog geboren worden. Onze trainer heeft niet de kwaliteiten en niet het tactisch vermogen om spelers beter te maken.
  • 11 Apr 2021 om 15:01
    • Quote van 11 Apr 2021 om 14:08
      Als je Jansen echt een uitdaging wil geven en idee hebt dat hij spelers beter kan maken of optimale eruit halen, zijn er nog wel meer bij ADO weg te halen die veel beter moeten kunnen. Nu laten ze weinig zien maar je mag toch verwachten dat een Adekanye of Castillo misschien Mohktar zich enorm moeten kunnen verbeteren. Spelers met een krasje
    Zijn er spelers beter geworden onder Janssen??
  • 11 Apr 2021 om 14:28