'SC Heerenveen en ADO voeren gesprek over transfer rechtsback'

17
'SC Heerenveen en ADO voeren gesprek over transfer rechtsback'

Milan van Ewijk staat in de belangstelling van verscheidene clubs. SC Heerenveen zou zelfs al een bod hebben uitgebracht op de verdediger van ADO Den Haag. Volgens Voetbal International hebben de clubs inmiddels meerdere gesprekken gevoerd.

"Er kan intussen snel duidelijkheid komen over de toekomst van Milan van Ewijk", zo begint ADO Den Haag-watcher Chris Tempelman in de nieuwste VI. "SC Heerenveen en ADO Den Haag hebben inmiddels meerdere gesprekken gevoerd over de transfer van de rechtsback, die toestemming heeft gekregen om een gesprek te voeren met de Friese club."

Van Ewijk is duidelijk over de vermeende interesse. "Of Heerenveen bij mij past? In de wedstrijden dat wij met ADO tegen hen hebben gespeeld zag het er wel aantrekkelijk uit", zo vertelt Van Ewijk tegen Omroep West. "Zij spelen met backs die hoog staan, die veel aan de bal komen. Stel dat er een gesprek komt, dan wil ik graag weten wat hun plan is."

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Apr 2021 om 14:57
    Ben benieuwd op wat voor bedrag ze uitkomen. Bizar dat hij in 2019 nog bij de Maassluis speelde.
  • 8 Apr 2021 om 08:55
    • Quote van 7 Apr 2021 om 17:36
      Maar verder dan 2M+ zal het niet zijn, wel?
    En dan spreek je dus over een paar miljoen toch? Dus wat is er zo vreemd aan?
  • 7 Apr 2021 om 21:44
    Prima backie
  • 7 Apr 2021 om 21:40
    • Quote van 7 Apr 2021 om 19:50
      Hamstra heeft dat verteld in de podcast bij Omrop Frl of Radio Camataru. Dat hij een gok is die ze durfden te nemen vanwege de lage transfersom.
    Toen gaf hij aan dat het een miskoop is?
  • 7 Apr 2021 om 20:30
    • Quote van 7 Apr 2021 om 17:36
      Maar verder dan 2M+ zal het niet zijn, wel?
    2.5
  • 7 Apr 2021 om 19:50
    • Quote van 7 Apr 2021 om 18:25
      Hoe wist do dat jong? Ga maar eens verhuizen naar de andere kant vd wereld in corona tijd. 0 wedstrijden kunnen spelen. Laten we die jonge het voordeel van de twijfel geven!
    Hamstra heeft dat verteld in de podcast bij Omrop Frl of Radio Camataru. Dat hij een gok is die ze durfden te nemen vanwege de lage transfersom.
  • 7 Apr 2021 om 18:25
    • Quote van 7 Apr 2021 om 17:36
      Fernandez is gehaald op basis van beelden en is een misrekening gebleken. De stap die hij moet maken om niveau eredivisie td woren, is wel heel groot. Ljjkt me niet realistisch.
    Hoe wist do dat jong? Ga maar eens verhuizen naar de andere kant vd wereld in corona tijd. 0 wedstrijden kunnen spelen. Laten we die jonge het voordeel van de twijfel geven!
  • 7 Apr 2021 om 18:25
    • Quote van 7 Apr 2021 om 15:21
      Ik hoop dat hij blijft. Dresevic weg voor een paar miljoen (weet niet wat realistisch is). Van Hecke nog een jaartje huren. Dan heb idd een mooie basis met van Ewijk, van Hecke, Bochniewicz en Kaib. Het liefst zie ik ook nog talentvolle links en rechtsback komen voor de toekomst. Heb niet het idee dat er in de jeugd veel goeds rondloopt op die positie. Van Ottele als back-up, misschien dat die Fernandez nog wat wordt volgend seizoen
    Volgens mij is dit wel een vrij talentvolle back, een goeie back up voor linksback zou zeker welkom zijn, want Kaib kan voor geen pepernoot verdedigen, al voegt hij aanvallend wel veel toe.
  • 7 Apr 2021 om 17:36
    Fernandez is gehaald op basis van beelden en is een misrekening gebleken. De stap die hij moet maken om niveau eredivisie td woren, is wel heel groot. Ljjkt me niet realistisch.
  • 7 Apr 2021 om 17:36
    • Quote van 7 Apr 2021 om 17:28
      Dresevic vertegenwoordigd zeker wel 1 à 2 miljoen euro
    Maar verder dan 2M+ zal het niet zijn, wel?
  • 7 Apr 2021 om 17:28
    • Quote van 7 Apr 2021 om 17:08
      Leef je op planeet Aarde, of in je eigen fantasiewereld? Dresevic voor een paar miljoen? Fernandez die nog terugkeert?
    Dresevic vertegenwoordigd zeker wel 1 à 2 miljoen euro
  • 7 Apr 2021 om 17:08
    • Quote van 7 Apr 2021 om 15:21
      Ik hoop dat hij blijft. Dresevic weg voor een paar miljoen (weet niet wat realistisch is). Van Hecke nog een jaartje huren. Dan heb idd een mooie basis met van Ewijk, van Hecke, Bochniewicz en Kaib. Het liefst zie ik ook nog talentvolle links en rechtsback komen voor de toekomst. Heb niet het idee dat er in de jeugd veel goeds rondloopt op die positie. Van Ottele als back-up, misschien dat die Fernandez nog wat wordt volgend seizoen
    Leef je op planeet Aarde, of in je eigen fantasiewereld? Dresevic voor een paar miljoen? Fernandez die nog terugkeert?
  • 7 Apr 2021 om 15:21
    • Quote van 7 Apr 2021 om 14:38
      Pawel is enigszins op leeftijd. 26 jaar als ik me niet vergis en aangezien hij sinds een paar weken niet meer bij de Poolse selectie zit voor het EK staat hij ook minder in de belangstelling. Mocht hij vertrekken, dan zal daar ook weer een aardige vergoeding tegenover staan.
    Ik hoop dat hij blijft. Dresevic weg voor een paar miljoen (weet niet wat realistisch is). Van Hecke nog een jaartje huren. Dan heb idd een mooie basis met van Ewijk, van Hecke, Bochniewicz en Kaib. Het liefst zie ik ook nog talentvolle links en rechtsback komen voor de toekomst. Heb niet het idee dat er in de jeugd veel goeds rondloopt op die positie. Van Ottele als back-up, misschien dat die Fernandez nog wat wordt volgend seizoen
  • 7 Apr 2021 om 14:38
    • Quote van 7 Apr 2021 om 14:26
      De vraag is of Bochniewicz ook te houden is. Mocht dat het geval zijn, dan heb je een prima verdediging staan inderdaad. Aanvallende backs, betrouwbare CV's. Gaan er ook allemaal 100% voor. Een goede basis.
    Pawel is enigszins op leeftijd. 26 jaar als ik me niet vergis en aangezien hij sinds een paar weken niet meer bij de Poolse selectie zit voor het EK staat hij ook minder in de belangstelling. Mocht hij vertrekken, dan zal daar ook weer een aardige vergoeding tegenover staan.
  • 7 Apr 2021 om 14:26
    • Quote van 7 Apr 2021 om 14:08
      Goede speler die het zelfde pad kan gaan bewandelen als Dumfries en Janmaat. Sowieso handig om zsm de verdediging op orde te hebben aan het begin van de voorbereiding, toch de basis voor goede resultaten. Dresevic zal een stap willen maken denk ik, dan zou je Van Hecke nog een jaar kunnen huren zodat Van Ottele zich nog een jaartje kan ontwikkelen.
    De vraag is of Bochniewicz ook te houden is. Mocht dat het geval zijn, dan heb je een prima verdediging staan inderdaad. Aanvallende backs, betrouwbare CV's. Gaan er ook allemaal 100% voor. Een goede basis.
  • 7 Apr 2021 om 14:08
    Goede speler die het zelfde pad kan gaan bewandelen als Dumfries en Janmaat. Sowieso handig om zsm de verdediging op orde te hebben aan het begin van de voorbereiding, toch de basis voor goede resultaten. Dresevic zal een stap willen maken denk ik, dan zou je Van Hecke nog een jaar kunnen huren zodat Van Ottele zich nog een jaartje kan ontwikkelen.
  • 7 Apr 2021 om 14:05
    Zou mooi zijn als je nu, of in ieder geval voor de start van het nieuwe seizoen, al een vervanger voor Floranus weet aan te trekken. Dan draait zo'n jongen de hele voorbereiding mee.
Saturday 24 April 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›