Tol op weg naar SC Cambuur? ''We hebben een mondeling akkoord''

7
Tol op weg naar SC Cambuur? ''We hebben een mondeling akkoord''

Vermeend SC Heerenveen-target Marco Tol moet de eerste zomerse aanwinst voor SC Cambuur worden. De verdediger loopt uit zijn contract bij FC Volendam en heeft een mondeling akkoord bereikt met de koploper van de Keuken Kampioen Divisie.

“Ik heb nog niks getekend. Er is ook nog niks getekend, maar we hebben wel een mondeling akkoord”, aldus Booy bij KOKO Radio. “Wij hadden onderling een afspraak dat we het over deze wedstrijd heen zouden tillen. We gaan eerst zorgen dat alles juist is en dan gaan we pas tekenen.”

Toen Booy de vraag over Tol kreeg besloot hij niet te gaan liegen. “Zowel Marco als wij voelden ons er heel ongemakkelijk bij. Volendam hoeft niet verbaasd te zijn, want hij loopt uit zijn contract. Hij wilde daar ook niet verlengen. Er was heel veel belangstelling van meerdere Eredivisieclubs.” Een van de clubs is mogelijk SC Heerenveen geweest.

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Apr 2021 om 16:55
    • Quote van 7 Apr 2021 om 16:48
      Zo werkt dat niet kerel. Als je 6 miljoen begrotingstekort hebt dan hoef je heus niet voor zes miljoen te verkopen om iets te kopen. Je hebt ook nog iets als eigen vermogen.

      En inderdaad, zo gauw als je met een KKD club moet concurreren dan is er wel wat mis met je. Riemer en Foppe zouden dit nooit doen.
    Zucht. Daar zijn R en F ook weer. Zucht zucht
  • 7 Apr 2021 om 16:48
    • Quote van 6 Apr 2021 om 22:38
      Eh.. we hebben geen rooie cent he? We concurreren dus met iedereen feitelijk. Pas als er voor meer dan 6mln verkocht wordt hebben we weer geld voor versterkingen. Feitelijk loopt iedereen dus voor op ons.
    Zo werkt dat niet kerel. Als je 6 miljoen begrotingstekort hebt dan hoef je heus niet voor zes miljoen te verkopen om iets te kopen. Je hebt ook nog iets als eigen vermogen.

    En inderdaad, zo gauw als je met een KKD club moet concurreren dan is er wel wat mis met je. Riemer en Foppe zouden dit nooit doen.
  • 6 Apr 2021 om 22:38
    • Quote van 6 Apr 2021 om 15:37
      Er is genoeg ander talent beschikbaar, misschien is het m’n verkeerde realiteitszin, maar het moment dat we met Cambuur gaan concurreren voor spelers zijn we verder gezakt dan ik dacht. Dit is een prima verdediger, maar niet als je mee wil doen om de play-offs elk jaar
    Eh.. we hebben geen rooie cent he? We concurreren dus met iedereen feitelijk. Pas als er voor meer dan 6mln verkocht wordt hebben we weer geld voor versterkingen. Feitelijk loopt iedereen dus voor op ons.
  • 6 Apr 2021 om 19:09
    • Quote van 6 Apr 2021 om 15:37
      Er is genoeg ander talent beschikbaar, misschien is het m’n verkeerde realiteitszin, maar het moment dat we met Cambuur gaan concurreren voor spelers zijn we verder gezakt dan ik dacht. Dit is een prima verdediger, maar niet als je mee wil doen om de play-offs elk jaar
    Inderdaad, tsjongejonge!
  • 6 Apr 2021 om 15:37
    • Quote van 6 Apr 2021 om 14:29
      Vissen ze weer achter het net...
    Er is genoeg ander talent beschikbaar, misschien is het m’n verkeerde realiteitszin, maar het moment dat we met Cambuur gaan concurreren voor spelers zijn we verder gezakt dan ik dacht. Dit is een prima verdediger, maar niet als je mee wil doen om de play-offs elk jaar
  • 6 Apr 2021 om 14:36
    • Quote van 6 Apr 2021 om 14:29
      Vissen ze weer achter het net...
    Daar zijn het Volendammers voor.
  • 6 Apr 2021 om 14:29
    Vissen ze weer achter het net...
Saturday 24 April 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›