''Heeft Veerman het heilige vuur om in de absolute top te spelen?''

20
''Heeft Veerman het heilige vuur om in de absolute top te spelen?''

Joey Veerman zou een versterking zijn voor PSV. Dat stelt Kenneth Perez bij ESPN. De middenvelder liet deze week al doorschemeren dat hij een stap binnen Nederland wel ziet zitten komende zomer.

''Ik denk dat hij er bij PSV heel veel voetbal in zou kunnen brengen, mits de trainer dat wil. Anders heeft het geen zin. Daar moet hij goed naar kijken. Omdat het nu zo loopt met Mohamed Ihattaren, denken wij: Schmidt kan niet omgaan met technische spelers. Maar dat zal toch niet het geval zijn? Hij zal heus wel met Veerman kunnen omgaan'', aldus Perez.

''Maar hij zegt zelf ook een bepaalde gebruiksaanwijzing te hebben: als je iets tegen hem zegt, kun je ook iets terug verwachten. Dat is niet altijd handig, zeker niet bij een club waar twee spelers op jouw plek azen'', aldus de analist, die Veerman wel een 'heerlijk joch' vindt. ''Maar heeft hij ook het heilige vuur om in de absolute top te spelen?  Hij hoort bij de allerbeste voetballers in de Eredivisie, maar bij topclubs gaat het niet altijd zoals jij dat wil.''

20 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Mar 2021 om 14:06
    • Quote van 4 Mar 2021 om 11:50
      Veerman heeft absoluut topkwaliteit in huis. Maar die kan er alleen uit komen als hij tactisch goed gebruikt wordt (goede positie, goed plan, juiste spelers om zich heen). Dat kan wat makkelijker bij een betere ploeg. Verdedigend (ja dat hoort er ook bij) mag het een stuk feller. Dat ogenschijnlijke ‘gewandel’...
    Klopt, dan heeft de tegenstander meer om op te letten. Probleem is wel dat als bij hem er goed op zit, hij direct uit de wedstrijd is. Veerman heeft niets om daar dan weer wat tegenover te zetten.
  • 4 Mar 2021 om 13:20
    • Quote van 4 Mar 2021 om 11:50
      Veerman heeft absoluut topkwaliteit in huis. Maar die kan er alleen uit komen als hij tactisch goed gebruikt wordt (goede positie, goed plan, juiste spelers om zich heen). Dat kan wat makkelijker bij een betere ploeg. Verdedigend (ja dat hoort er ook bij) mag het een stuk feller. Dat ogenschijnlijke ‘gewandel’...
    Veerman heeft absoluut topkwaliteit in huis. Maar die lijken er alleen uit komen als hij, zoals tegen Feyenoord, zijn gang kan gaan zonder al te veel tegenstand.

    In zo'n beetje alle andere situaties heeft ie per wedstrijd een paar goede/geniale momenten. En vooral in de eerste seizoenshelft waren dat er voldoende omdat Henk ook boven zijn kunnen presteerde.
    Als Joey het lastiger krijgt, speelt ie een meteen een stuk minder.
    Ziyech, om maar iemand te noemen, was een paar klassen beter toen hij naar Twente ging.
  • 4 Mar 2021 om 11:50
    Veerman heeft absoluut topkwaliteit in huis. Maar die kan er alleen uit komen als hij tactisch goed gebruikt wordt (goede positie, goed plan, juiste spelers om zich heen). Dat kan wat makkelijker bij een betere ploeg. Verdedigend (ja dat hoort er ook bij) mag het een stuk feller. Dat ogenschijnlijke ‘gewandel’...
  • 4 Mar 2021 om 07:35
    • Quote van 3 Mar 2021 om 23:28
      Hij speelt een keer slecht, zonder hem stonden we nog veel lager op de ranglijst. Beetje meer respect mag wel hoor
    Dit inderdaad. Verreweg de beste speler in ons team. Draagt dit team al het hele seizoen en het is al zo'n slecht seizoen. Deze jonge kan zeker een stap hogerop maar was tegen Ajax inderdaad in totale offday. Snap de teleurstelling bij iedereen maar deze jonge de grond in trappen is niet nodig en we hebben juist hem nodig voor transferinkomsten om de koop boven water te houden.
  • 4 Mar 2021 om 07:22
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Een keer slecht ?? Al maanden zul je bedoelen.
  • 3 Mar 2021 om 23:28
    • Quote van 3 Mar 2021 om 23:09
      Klasse beter dan Veerman ja! Nakketikker
    Hij speelt een keer slecht, zonder hem stonden we nog veel lager op de ranglijst. Beetje meer respect mag wel hoor
  • 3 Mar 2021 om 23:14
    • Quote van 3 Mar 2021 om 23:02
      Och schone speelt ook zo goed....
    Schöne speelde op een positie waar hij niet tot zijn recht komt en waar onze trainer hem nooit neer had mogen zetten. Schöne hoort centraal op het middenveld te spelen en niet als hangende linksbuiten, want daar heeft Schöne niet het loopvermogen voor. Tactisch echt een dramatische blunder van Johnny Jansen.
  • 3 Mar 2021 om 23:09
    • Quote van 3 Mar 2021 om 23:02
      Och schone speelt ook zo goed....
    Klasse beter dan Veerman ja! Nakketikker
  • 3 Mar 2021 om 23:02
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:43
      Ergeren! Genieten doe je van spelers als Schöne!
    Och schone speelt ook zo goed....
  • 3 Mar 2021 om 23:01
    Simpel antwoord op de titel: NEE!
  • 3 Mar 2021 om 22:59
    Als Joey zo blijft spelen gaat hij niet weg deze zomer. Laat overduidelijk zien dat hij het tempo en niveau niet aan kan. Misschien maar eens banken en daarna de goede vorm weer oppakken
  • 3 Mar 2021 om 22:57
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:56
      Uiteraard want die was geweldig vandaag....
    Klasse of 30 beter dan Joey.
  • 3 Mar 2021 om 22:56
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:43
      Ergeren! Genieten doe je van spelers als Schöne!
    Uiteraard want die was geweldig vandaag....
  • 3 Mar 2021 om 22:50
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:43
      Ergeren! Genieten doe je van spelers als Schöne!
    Oké
  • 3 Mar 2021 om 22:49
    Stap hogerop???? Dat hij dat denkt is het grootste probleem. Vanavond heel duidelijk geworden.
  • 3 Mar 2021 om 22:43
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:40
      1 voordeel kunnen we nog een seizoen van hem genieten. En dan hopelijk weer live in het stadion.
    Ergeren! Genieten doe je van spelers als Schöne!
  • 3 Mar 2021 om 22:40
    1 voordeel kunnen we nog een seizoen van hem genieten. En dan hopelijk weer live in het stadion.
  • 3 Mar 2021 om 22:39
    Rijp voor VVV
  • 3 Mar 2021 om 22:36
    Matige hap! Rijp voor de bank!
  • 3 Mar 2021 om 22:31
    Antwoord op deze vraag heeft hij inmiddels wel gegeven vanavond. Pfffff slappe hap
Saturday 24 April 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›