Kwakman: ''Hij gaat nog beter worden met betere spelers om hem heen''

12
Kwakman: ''Hij gaat nog beter worden met betere spelers om hem heen''

Joey Veerman speelde tegen Feyenoord een geweldige wedstrijd. Ronald de Boer en Kees Kwakman denken dat de middenvelder niet lang meer in het pompeblêdenshirt speelt.

"Ik denk dat het Spaanse voetbal hem ligt, dat is ook technisch, daar moet hij het van hebben", begint Kwakman bij ESPN. Ronald de Boer kan zich daar ook wel in vinden. "Het Duits voetbal is toch veel rennen, al ligt het eraan in wat voor ploeg hij terecht komt", stelt De Boer, die ook in Nederland meerdere clubs ziet waar de middenvelder goed zou passen.

"In Nederland zou ik AZ een hele goede ploeg vinden. Hij past ook in het spel van Ajax en bij PSV. Als je Ibrahim Sangaré en Pablo Rosario ziet spelen, daartussen misstaat Joey niet", aldus De Boer. Beide analisten zijn het er sowieso over eens dat Veerman niet veel langer in Friesland te bewonderen zal zijn.

"Hij moet echt een stap gaan maken", stelt Kwakman. "Hij moet dingen verbeteren, absoluut, daar is hij echt wel mee bezig, daar wordt hij ook op gewezen. Als hij met betere voetballers om zich heen gaat spelen, want zo'n voetballer is het echt, dan gaat hij nog beter worden."

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Jan 2021 om 18:45
    • Quote van 28 Jan 2021 om 17:15
      HAha Breuertje, er zijn toch een groot aantal Heerenveen spelers geslaagd bij Ajax zoals je hieronder kunt lezen. Sinkgraven en in mindere mate Suljemani kunnen we aan het rijtje toevoegen. Pierre is mislukt, maar op welke spelers doel jij eigenlijk?
    Sinkgraven en Sulejmani geslaagd?! Dacht het niet...
  • 28 Jan 2021 om 17:15
    • Quote van 28 Jan 2021 om 13:21
      Ajax is in Nederland de enige club die bij hem past naar mijn inzien. Zou het ook wel mooi vinden.
      Een keer een Heerenveen speler die wel in de hoofdstad weet te slagen haha.
    HAha Breuertje, er zijn toch een groot aantal Heerenveen spelers geslaagd bij Ajax zoals je hieronder kunt lezen. Sinkgraven en in mindere mate Suljemani kunnen we aan het rijtje toevoegen. Pierre is mislukt, maar op welke spelers doel jij eigenlijk?
  • 28 Jan 2021 om 14:22
    Ik hoop dat hij na dit jaar nog een jaartje blijft kunnen we hem ook nog een jaartje bewond
  • 28 Jan 2021 om 14:14
    Bij de NOS weer het gelul dat Veerman bijna bij Feyenord had gespeeld, afgelopen zomer. Alsof die ook masr in de verste verte zicht hadden op een voor te betalen transfersom. Niet dus.
  • 28 Jan 2021 om 14:04
    • Quote van 28 Jan 2021 om 13:55
      Hoop echt dat hij nog in Nederland blijft. Vind Joey een hele mooie voetballer om naar te kijken. Beetje een type frenkie de jong. Ik denk ook oprecht dat hij het in zich heeft om het Nederlands elftal te halen.
    Dat hoop ik ook... maar denk dat hij toch naar het buitenland gaat. Ajax past in NL goed bij hem maar die hebben echt veel middenvelders. Gravenberch Kudus Veerman zou trouwens niet verkeerd staan. In Spanje komt hij beter tot zijn recht. Villareal en Sociedad vind ik wel bij hem passen.
  • 28 Jan 2021 om 13:55
    Hoop echt dat hij nog in Nederland blijft. Vind Joey een hele mooie voetballer om naar te kijken. Beetje een type frenkie de jong. Ik denk ook oprecht dat hij het in zich heeft om het Nederlands elftal te halen.
  • 28 Jan 2021 om 13:50
    • Quote van 28 Jan 2021 om 13:38
      Hakim Ziyech lijkt me toch ook wel geslaagd in Amsterdam.
    Huntelaar en natuurlijk Schone :-)
  • 28 Jan 2021 om 13:48
    • Quote van 28 Jan 2021 om 13:38
      Hakim Ziyech lijkt me toch ook wel geslaagd in Amsterdam.
    Laten we een zekere Klaas-Jan Huntelaar niet vergeten.
  • 28 Jan 2021 om 13:38
    • Quote van 28 Jan 2021 om 13:21
      Ajax is in Nederland de enige club die bij hem past naar mijn inzien. Zou het ook wel mooi vinden.
      Een keer een Heerenveen speler die wel in de hoofdstad weet te slagen haha.
    Hakim Ziyech lijkt me toch ook wel geslaagd in Amsterdam.
  • 28 Jan 2021 om 13:26
    • Quote van 28 Jan 2021 om 13:21
      Ajax is in Nederland de enige club die bij hem past naar mijn inzien. Zou het ook wel mooi vinden.
      Een keer een Heerenveen speler die wel in de hoofdstad weet te slagen haha.
    Ole Tobiasen redde het daar ook. Raakte alleen helaas zwaar geblesseerd.
  • 28 Jan 2021 om 13:21
    Ajax is in Nederland de enige club die bij hem past naar mijn inzien. Zou het ook wel mooi vinden.
    Een keer een Heerenveen speler die wel in de hoofdstad weet te slagen haha.
  • 28 Jan 2021 om 13:19
    Ik hoor analisten/presentators vaak clubs als AZ en Feyenoord noemen. Maar zij kunnen toch never nooit 10+ miljoen betalen? Hoogste transferbedrag wat AZ en Feyenoord ooit hebben neergelegd voor een speler is 7 miljoen. Alleen PSV en Ajax zijn instaat dit soort bedragen neer te leggen.