Vader Llanez hint op vertrek van zoon bij SC Heerenveen

9
Vader Llanez hint op vertrek van zoon bij SC Heerenveen

Het valt niet uit te sluiten dat Ulysses Llanez bezig is aan zijn laatste dagen in dienst van SC Heerenveen. De 19-jarige Amerikaan wordt dit seizoen gehuurd van het Duitse VfL Wolfsburg, maar komt amper voor in de plannen van trainer Johnny Jansen.

"Ik kan niet wachten dat Uly terugkeert naar Wolfsburg", schrijft de vader van Llanez met een breed lachende smiley op Twitter. "Soms werken huurperiodes niet zoals gepland. Just show the boy some love." Met dat laatste lijkt hij te doelen op het interview dat zijn zoon recent gaf in het Friesch Dagblad.

Technisch manager Gerry Hamstra liet vorige week nog weten dat hij van VfL Wolfsburg nog niets had gehoord over plannen om Llanez vroegtijdig terug te halen. De vleugelspeler speelde in totaal negentig minuten in vijf competitieduels.

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jan 2021 om 21:54
    Het lijkt ook wat uit z'n verband getrokken, Llanez heeft het met name over het contact met Jansen niet over de algehele begeleiding vanuit de club.Daarnaast is hij, wellicht in tegenstelling tot 'he who should not be named' zelfkritisch:-- Het is een verwijt richting de trainer, maar de aanvaller steekt ook zeker de hand in eigen boezem. ,,Ik heb er de laatste tijd veel over nagedacht. Ik moet meer praten. Ik moet zelf naar de trainer stappen en vragen ‘trainer, wat moet ik beter doen, hoe kan ik het team beter helpen, hoe kan ik kans maken op meer speelminuten?’ Daarin heb ik ook verzaakt. Maar ik ga het wel doen.” --

    Dat gastvrouw van de club Judy Bruinsma op zijn puppy passen en dat hij en z'n vriendin daar een deel van de kerst gevierd hebben geeft naar mijn mening echt wel een stuk betrokkenheid aan.
    Dat Jansen in de onderlinge verstandhouding en communicatie een steekje heeft laten vallen moge duidelijk zijn. Ik ga het dan ook niet verdedigen maar we hebben natuurlijk ook geen inzage in de situatie en omstandigheden.
    Het meest trieste van deze hele situatie is dat iemand meent even zijn gelijk te moeten halen terwijl het gehele artikel daar maar minimaal aanleiding voor geeft.
  • 21 Jan 2021 om 20:24
    • Quote van 21 Jan 2021 om 15:58
      Die reactie was ons ontgaan, maar bedankt voor de tip. In mijn ogen komt het vooral over als een stukje 'downplayen' van die eerste tweet. Waarom zou je zoiets nu tweeten als je het over komende zomer hebt?
    Dan nog zou het sieren het hele verhaal te vertellen. Kan ook in tweede instantie.
  • 21 Jan 2021 om 19:43
    Kijk en dan krijg je dit soort beslissingen / overwegingen. Wellicht is een kranten stukje iets of wat uit zijn verband gehaald!? Maar de algemene strekking is mij ( al véél langer ) volstrekt duidelijk. Zoals ik al in het andere topic heb gezegd eindelijk eens een speler die hierover zijn mond open doet terwijl hij nog bij Heerenveen is. Een veelvoud aan spelers die hetzelfde meemaakten hebben nooit deze kans gehad om te reageren en dat goed toe te lichten aangezien ze dan al weg waren.
  • 21 Jan 2021 om 18:11
    • Quote van 21 Jan 2021 om 15:58
      Die reactie was ons ontgaan, maar bedankt voor de tip. In mijn ogen komt het vooral over als een stukje 'downplayen' van die eerste tweet. Waarom zou je zoiets nu tweeten als je het over komende zomer hebt?
    Dat "downplayen" is ook maar een interpretatie.
    Bij mijn weten zit er niet een restrictie op over hoe ver van te voren je mag melden ergens naar uit te kijken.
    Als een speler over een half jaar vertrekt naar club X, dan kan en mag hij nu ook al uitspreken uit te kijken naar die overstap (of het in dat geval verstandig is, is een ander verhaal).
    Je hoeft niet overal iets achter te zoeken.
  • 21 Jan 2021 om 17:11
    • Quote van 21 Jan 2021 om 15:58
      Die reactie was ons ontgaan, maar bedankt voor de tip. In mijn ogen komt het vooral over als een stukje 'downplayen' van die eerste tweet. Waarom zou je zoiets nu tweeten als je het over komende zomer hebt?
    Waarschijnlijk had hij ook gezien dat er veel te doen was om zijn situatie op dit moment. Hij wilde gewoon melden dat het niet altijd loopt zoals gehoopt en dat deze uitlening één van deze zaken is, maar het moment van de tweet is inderdaad niet handig gekozen.
  • 21 Jan 2021 om 15:58
    • Quote van 21 Jan 2021 om 14:30
      In de tweet daarna reageert hij overigens dat hij ‘gewoon’ terug gaat in Juni, maar dat klinkt natuurlijk niet zo leuk om een artikel van te maken voor FeanOnline.
    Die reactie was ons ontgaan, maar bedankt voor de tip. In mijn ogen komt het vooral over als een stukje 'downplayen' van die eerste tweet. Waarom zou je zoiets nu tweeten als je het over komende zomer hebt?
  • 21 Jan 2021 om 15:06
    • Quote van 21 Jan 2021 om 14:30
      In de tweet daarna reageert hij overigens dat hij ‘gewoon’ terug gaat in Juni, maar dat klinkt natuurlijk niet zo leuk om een artikel van te maken voor FeanOnline.
    Inderdaad, het is belangrijk dat het hele verhaal wordt verteld. Ook bij het vorige topic over hem is er later nog een alinea toegevoegd waarin hij aangeeft dat het inmiddels beter gaat. Zorgt voor onnodige sensatie..
  • 21 Jan 2021 om 14:30
    In de tweet daarna reageert hij overigens dat hij ‘gewoon’ terug gaat in Juni, maar dat klinkt natuurlijk niet zo leuk om een artikel van te maken voor FeanOnline.
  • 21 Jan 2021 om 14:14
    In juni weer lekker naar Wolfsburg
Saturday 23 October 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›