'SC Heerenveen meldt zich opnieuw bij Vitesse voor Buitink'

22
'SC Heerenveen meldt zich opnieuw bij Vitesse voor Buitink'

Vitesse-aanvaller Thomas Buitink staat in de belangstelling van meerdere Eredivisieclubs, weet De Stentor. Onder meer SC Heerenveen, FC Utrecht en PEC Zwolle hebben zich volgens het medium gemeld bij de zaakwaarnemer van Buitink.

Ook Fortuna Sittard, RKC Waalwijk en Sparta Rotterdam hebben interesse in de 20-jarige spits van Vitesse. Buitink is ook dit seizoen geen vaste waarde in Arnhem. De aanvaller was zaterdag nog belangrijk voor Vitesse met een doelpunt tegen FC Emmen.

Dit seizoen was Buitink dertien keer invaller. In een eerder stadium was Buitink al nadrukkelijk in beeld bij SC Heerenveen. Destijds wisten Vitesse en de Friezen geen akkoord te bereiken over een transfer.

22 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Jan 2021 om 16:50
    • Quote van 18 Jan 2021 om 03:41
      Dacht dat dat jong destijds liever bij Vitesse wilde blijven, dan naar Heerenveen te komen..?
    Ik geloof ook niet dat dit serieus is, voor wat mij bestond werd die jongen ook niet heel warm van Heerenveen dus om dan alsnog voor jongen te gaan lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
  • 18 Jan 2021 om 16:47
    • Quote van 18 Jan 2021 om 09:27
      We eindigen 'gewoon' in het linkerrijtje. Wat prima is. Er gaan vanaf nu weer en meer punten gepakt worden. Daar ben ik heilig van overtuigd
    Dat hoop ik, maar om te stijgen hebben wij minimaal 7 punten nodig en mag de "concurrentie" even geen punt meer pakken echter, naar beneden is het maar 2 punten kortom, je hebt niet eens meer de speelruimte om punten te verliezen.....onder ons worden er ineens veel punten gepakt terwijl wij puntjes sprokkelen. Het gat naar boven is nu al enorm terwijl het gat naar beneden miniem is. Ik ga er vanuit dat de motor weer aan het draaien komt maar om nu te stellen dat we linkerrijtje gaan eindigen, nee, dat durf ik niet zo stellig te zeggen helaas
  • 18 Jan 2021 om 10:23
    • Quote van 18 Jan 2021 om 10:18
      Dat zou wel knap zijn, want de tegenstanders worden steeds beter met vrijwel alleen maar ploegen uit de top 6.
    En het rechterrijtje wordt ook sterker. Met verzorgder spel, meer urgentie in het spel. Fortuna, RKC en Sparta staan er nu heel anders voor dan in het begin van de competitie.
  • 18 Jan 2021 om 10:18
    • Quote van 18 Jan 2021 om 09:27
      We eindigen 'gewoon' in het linkerrijtje. Wat prima is. Er gaan vanaf nu weer en meer punten gepakt worden. Daar ben ik heilig van overtuigd
    Dat zou wel knap zijn, want de tegenstanders worden steeds beter met vrijwel alleen maar ploegen uit de top 6.
  • 18 Jan 2021 om 10:09
    Buitink kan ook wel vanaf de zijkant, wellicht hebben we dan wél eens een scorende buitenspeler.
  • 18 Jan 2021 om 09:27
    • Quote van 18 Jan 2021 om 09:02
      Je moet zelf niet overdrijven droeftoeter. Kijk naar het spel van Heerenveen. Met dit spel en Floranus blijven we verliezen. Deze week plek 8, volgende week plek 11. En zo blijven we maar aanmodderen. Als het spel/ tactiek niet snel gaat veranderen zie ik ons zo nacompetitie ipv play offs spelen.
    We eindigen 'gewoon' in het linkerrijtje. Wat prima is. Er gaan vanaf nu weer en meer punten gepakt worden. Daar ben ik heilig van overtuigd
  • 18 Jan 2021 om 09:20
    Het puntengemiddelde van de laatste 10 wedstrijden is dusdanig dat je rond de 30 punten uitkomt. Dan zit je in de gevarenzone. De meeste clubs onder ons voetballen gewoon beter, RKC, Heracles, dat soort ploegen. Dat zegt niet alles over waar je eindigt maar het is uiteindelijk wel de basis voor resultaat. We pakken best nog wel eens een mazzeltje mee dus we redden het wel dit jaar. Maar als het voetballend en qua beleving niet beter wordt, is plaats 13, 14 heel wel mogelijk.
  • 18 Jan 2021 om 09:02
    • Quote van 17 Jan 2021 om 22:54
      Plek 8, 6 punten achter plek 7.... DEGRADATIE VOETBAL.... Overdrijf niet zo man!
    Je moet zelf niet overdrijven droeftoeter. Kijk naar het spel van Heerenveen. Met dit spel en Floranus blijven we verliezen. Deze week plek 8, volgende week plek 11. En zo blijven we maar aanmodderen. Als het spel/ tactiek niet snel gaat veranderen zie ik ons zo nacompetitie ipv play offs spelen.
  • 18 Jan 2021 om 03:41
    • Quote van 17 Jan 2021 om 20:53
      Die zaakwaarnemer loopt zeker weer te leuren. Niet weer aan beginnen, deze soap.
    Dacht dat dat jong destijds liever bij Vitesse wilde blijven, dan naar Heerenveen te komen..?
  • 18 Jan 2021 om 01:21
    • Quote van 17 Jan 2021 om 22:54
      Plek 8, 6 punten achter plek 7.... DEGRADATIE VOETBAL.... Overdrijf niet zo man!
    Het ziet er wel uit als degradatievoetbal, bovendien hebben we al hoelang niet gewonnen? 10 wedstrijden?
  • 18 Jan 2021 om 00:35
    • Quote van 17 Jan 2021 om 22:54
      Buitink komt echt niet om bij ons op de bank te gaan zitten. Alleen bij verkoop Veerman interessant voor hem.. maar betwijfel of hij goed genoeg is om nu al onze eerste spits te zijn. Zie liever een speler als Danilo komen, neusje voor de goal en voetballend veel potentie. Maar is duur denk vanwege niet eu salaris
    En te duur omdat ie van Ajax is en Ajax wel meer aan hem kan verdienen dan een miljoen
  • 17 Jan 2021 om 22:54
    • Quote van 17 Jan 2021 om 22:10
      Die komt echt niet. Die heeft geen zin in degredatie voetbal.
    Plek 8, 6 punten achter plek 7.... DEGRADATIE VOETBAL.... Overdrijf niet zo man!
  • 17 Jan 2021 om 22:54
    Buitink komt echt niet om bij ons op de bank te gaan zitten. Alleen bij verkoop Veerman interessant voor hem.. maar betwijfel of hij goed genoeg is om nu al onze eerste spits te zijn. Zie liever een speler als Danilo komen, neusje voor de goal en voetballend veel potentie. Maar is duur denk vanwege niet eu salaris
  • 17 Jan 2021 om 22:10
    Die komt echt niet. Die heeft geen zin in degredatie voetbal.
  • 17 Jan 2021 om 22:05
    • Quote van 17 Jan 2021 om 21:14
      Dat gevoel had ik ook al , echt een bericht waar een zaakwaarnemer achter zit
    Nou en ? Dat is een teken dat Buitink verder wil kijken voor meer speeltijd. Daar moet Hamstra op inspelen en hem proberen vast te leggen.
  • 17 Jan 2021 om 21:36
    • Quote van 17 Jan 2021 om 21:01
      Direct halen! goede concurrent voor Henk... de doet de laatste tijd weinig voor het team. Werkt niet hard en mist zijn kansen. Een concurrent kan hem scherper maken
    Henk is de allergevaarlijkste binnen het team. Houd verdedigers bezig zodat anderen kunnem excellereren. Henk is onmisbaar.
  • 17 Jan 2021 om 21:14
    • Quote van 17 Jan 2021 om 20:53
      Die zaakwaarnemer loopt zeker weer te leuren. Niet weer aan beginnen, deze soap.
    Dat gevoel had ik ook al , echt een bericht waar een zaakwaarnemer achter zit
  • 17 Jan 2021 om 21:08
    Ja niet meer dan logisch! 4-4-2
  • 17 Jan 2021 om 21:01
    Direct halen! goede concurrent voor Henk... de doet de laatste tijd weinig voor het team. Werkt niet hard en mist zijn kansen. Een concurrent kan hem scherper maken
  • 17 Jan 2021 om 20:59
    Goede zaak. Talentvol en nog Nederlands ook. We hebben zeker nog een back up nodig in de spits !
  • 17 Jan 2021 om 20:53
    Die zaakwaarnemer loopt zeker weer te leuren. Niet weer aan beginnen, deze soap.
  • 17 Jan 2021 om 20:44
    Heb liever dat ze van dat geld een nieuwe rechtsback halen. Ben nooit overtuigd geweest van deze jongen, laat ook weinig zien in de minuten die hij krijgt.
Saturday 13 March 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›