Floranus bezig aan afscheidstour?: ''Aanbieding gedaan in de zomer''

6
Floranus bezig aan afscheidstour?: ''Aanbieding gedaan in de zomer''

Het is goed mogelijk dat Sherel Floranus aan zijn laatste maanden bezig is bij SC Heerenveen. De 22-jarige rechtsback kan zijn aflopende verbintenis in Friesland verlengen, maar de onderhandelingen lopen inmiddels al bijna een half jaar.

"In de zomer hebben we hem een aanbieding gedaan. Daar is wat tijd overheen gegaan en dat heeft ook wel wat te maken met omstandigheden (onder meer vanwege een nieuwe zaakwaarnemer, red.). Dus we gaan nu een nieuwe afspraak maken en gaan we eerst met hem zelf om tafel om te kijken hoe we verder gaan", vertelt technisch manager Gerry Hamstra bij Omrop Fryslân.

Hoewel Floranus een half jaar geleden dus een nieuwe contractaanbod heeft gekregen, wil Hamstra nu niet aangeven wat de intenties van de gesprekken zijn. "Ik zou heel graag dingen willen zeggen, maar ik vind het fair om dat eerst met de betrokkenen om tafel te zitten en dat moet nog gebeuren", besluit Hamstra.

6 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Jan 2021 om 15:51
    Ik hoop in ieder geval dat Floranus er zondag weer bij is maar als het ontbreken vanwege het virus is heb ik er een hard hoofd in.
  • 15 Jan 2021 om 15:23
    • Quote van 15 Jan 2021 om 14:48
      Laten gaan. Deze jongen mag blij zijn dat hij in ons shirt mag spelen. Verder kijken? Prima. Halen wij een ander.
      Het zegt genoeg dat Akujobi, notabene een middenvelder, nu op zijn plek speelt en je niet direct het idee hebt "Goh speelde Floranus maar."
    Met Floranus weet ik zeker dat wij die tegen goal niet zo hadden tegen gekregen. Die was wel op het conto van Akujobi te schrijven
  • 15 Jan 2021 om 15:12
    • Quote van 15 Jan 2021 om 14:48
      Laten gaan. Deze jongen mag blij zijn dat hij in ons shirt mag spelen. Verder kijken? Prima. Halen wij een ander.
      Het zegt genoeg dat Akujobi, notabene een middenvelder, nu op zijn plek speelt en je niet direct het idee hebt "Goh speelde Floranus maar."
    Nou ik denk dat je daar dan de enige in was, ik had continu het gevoel, hadden we Floranus daar nu maar staan. Die Akujobi is echt velen malen minder dan Floranus.
  • 15 Jan 2021 om 15:11
    • Quote van 15 Jan 2021 om 14:48
      Laten gaan. Deze jongen mag blij zijn dat hij in ons shirt mag spelen. Verder kijken? Prima. Halen wij een ander.
      Het zegt genoeg dat Akujobi, notabene een middenvelder, nu op zijn plek speelt en je niet direct het idee hebt "Goh speelde Floranus maar."
    Nou dat had ik wel een beetje hoor. Zijn positionering is iets beter dan dat van Ajukjobi. En hij weet ook beter wanneer hij mee naar voren moet. Maar in duels maakt het niet zoveel uit. Het liefste heb ik dat we nog een rechtsback halen die wél sterk is in duels, en Floranus mag dan wel blijven. Misschien dat een echte concurrent wat helpt. Vorig jaar deed hij het wel beter had ik het idee, toen hij van Rhijn als concurrent had.
  • 15 Jan 2021 om 14:54
    • Quote van 15 Jan 2021 om 14:48
      Laten gaan. Deze jongen mag blij zijn dat hij in ons shirt mag spelen. Verder kijken? Prima. Halen wij een ander.
      Het zegt genoeg dat Akujobi, notabene een middenvelder, nu op zijn plek speelt en je niet direct het idee hebt "Goh speelde Floranus maar."
    Nou ik heb dat wel. Het is niet dat ik Floranus een geweldige verdediger vind, maar hij is echt nog wel een stuk beter dan Akujobi. Denk ook niet dat Akujobi ooit een goede back zal worden.
  • 15 Jan 2021 om 14:48
    Laten gaan. Deze jongen mag blij zijn dat hij in ons shirt mag spelen. Verder kijken? Prima. Halen wij een ander.
    Het zegt genoeg dat Akujobi, notabene een middenvelder, nu op zijn plek speelt en je niet direct het idee hebt "Goh speelde Floranus maar."
Saturday 13 March 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›