Kaib gepresenteerd: ''Ik hou van rennen en kan ook heel lang rennen''

10
Kaib gepresenteerd: ''Ik hou van rennen en kan ook heel lang rennen''

Rami Kaib is woensdag gepresenteerd bij SC Heerenveen. De linksback heeft voor 3,5 jaar getekend in het Abe Lenstra stadion en hoopt snel zijn debuut te gaan maken.

"Ik ben iemand die graag de gehele linkerflank bestrijkt. Ik zou mezelf omschrijven als iemand met veel uithoudingsvermogen. Ik hou van rennen en ik kan ook heel lang rennen. Dat is mijn specialiteit", aldus Kaib bij SC Heerenveen TV. "Ik ben erg blij. Ik wil goed voetbal spelen, nieuwe vrienden maken en mijzelf verbeteren."
 
"Ik weet dat Lasse Nilsson, Arber Zeneli en Ibrahim Dresevic hier hebben gespeeld. Ik weet dat het een club is met een familiaire sfeer en dat het stadion is vernoemd naar Abe Lenstra", gaat hij verder.
 
Kaib had onlangs nog contact met Dresevic. "Ik heb hem twee weken geleden gebeld en gevraagd over de club, het team en alles daaromheen. Hij gaf aan dat het de goede overstap zou zijn en dat ik hierheen moest komen. Dus het voelde goed. Wij hebben vijf of zes jaar samengespeeld in de jeugd van Elfsborg en daarna nog twee jaar in het tweede elftal."

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jan 2021 om 08:54
    Onze eigen Roberto Carlos.
  • 13 Jan 2021 om 23:36
    Hoop dat hij niet alleen van rennen houdt
  • 13 Jan 2021 om 19:57
    • Quote van 13 Jan 2021 om 19:48
      De voorbeelden die je geeft zijn jongens die niet de basis zouden halen op hun eigen positie. Van Bergen is gewoon een basisspeler bij ons.
    En hij heeft totaal niet de fysiek voor een rechtsback. Ik heb die gast nog nooit een fysiek duel zien winnen
  • 13 Jan 2021 om 19:48
    • Quote van 13 Jan 2021 om 19:10
      Is dat zo gek? Ze wilden van een spits zelfs een back maken (hornkamp) en proberen dat nu ook met een nummer 10 (ras). En dan heb je er met Akujobi nog een waar ze een back van willen maken. Van rechtsbuiten naar rechtsback is logischer hoor, zeker als je het systeem er iets op aanpast zodat de backs veel op kunnen komen. Veel verdedigers zijn in de jeugd aanvaller geweest, kwamen op die positie te kort voor betaald voetbal en zijn als verdediger alsnog doorgebroken.
    De voorbeelden die je geeft zijn jongens die niet de basis zouden halen op hun eigen positie. Van Bergen is gewoon een basisspeler bij ons.
  • 13 Jan 2021 om 19:39
    • Quote van 13 Jan 2021 om 19:10
      Is dat zo gek? Ze wilden van een spits zelfs een back maken (hornkamp) en proberen dat nu ook met een nummer 10 (ras). En dan heb je er met Akujobi nog een waar ze een back van willen maken. Van rechtsbuiten naar rechtsback is logischer hoor, zeker als je het systeem er iets op aanpast zodat de backs veel op kunnen komen. Veel verdedigers zijn in de jeugd aanvaller geweest, kwamen op die positie te kort voor betaald voetbal en zijn als verdediger alsnog doorgebroken.
    Zou dan denk ik eerder voor Driouech kiezen. Die heeft meer pit en gaat duels niet uit de weg. Hij doet me een beetje denken aan Hakimi van Inter die is ook van rechtsbuiten naar rechtsback gegaan, omdat als je vooral op de helft van de tegenstander speelt je meer aan een creatieve speler hebt op die positie hebt.
  • 13 Jan 2021 om 19:10
    • Quote van 13 Jan 2021 om 18:36
      Van Bergen rechtsback? Koekoek
    Is dat zo gek? Ze wilden van een spits zelfs een back maken (hornkamp) en proberen dat nu ook met een nummer 10 (ras). En dan heb je er met Akujobi nog een waar ze een back van willen maken. Van rechtsbuiten naar rechtsback is logischer hoor, zeker als je het systeem er iets op aanpast zodat de backs veel op kunnen komen. Veel verdedigers zijn in de jeugd aanvaller geweest, kwamen op die positie te kort voor betaald voetbal en zijn als verdediger alsnog doorgebroken.
  • 13 Jan 2021 om 18:36
    • Quote van 13 Jan 2021 om 17:57
      Gewoon Van Bergen rechtsback. Rendement is toch nihil en dat is als back wat minder erg. Snelheid en loopvermogen heeft hij wel, en is ook bereid hard te werken. Ik zeg doen bij gebrek aan iets anders
    Van Bergen rechtsback? Koekoek
  • 13 Jan 2021 om 17:57
    • Quote van 13 Jan 2021 om 16:11
      Ik denk dat dit een heel mooi tandem met Van der Heide kan worden. Van der Heide die niet vies is om mee te verdedigen en ook pit heeft en deze jongen die op durft te stomen. Nu moet Gerry nog iets moois voor de rechterflank weten te vinden.
    Gewoon Van Bergen rechtsback. Rendement is toch nihil en dat is als back wat minder erg. Snelheid en loopvermogen heeft hij wel, en is ook bereid hard te werken. Ik zeg doen bij gebrek aan iets anders
  • 13 Jan 2021 om 17:10
    Hij loopt al mooi vooruit op de zaken. Dresevic en ‘hier hebben gespeeld’.
  • 13 Jan 2021 om 16:11
    Ik denk dat dit een heel mooi tandem met Van der Heide kan worden. Van der Heide die niet vies is om mee te verdedigen en ook pit heeft en deze jongen die op durft te stomen. Nu moet Gerry nog iets moois voor de rechterflank weten te vinden.
zaterdag 23 januari 2021
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›