'Kaib vanwege quarantaine pas later deze week gepresenteerd'

18
'Kaib vanwege quarantaine pas later deze week gepresenteerd'

Na het vastleggen van Siem de Jong, Ariel Harush, Syb van Ottele en Tibor Halilovic moet Rami Kaib spoedig de vijfde winterversterking worden voor SC Heerenveen. De 23-jarige linksback zit vanwege voorzorgsmaatregelen echter nog even in de wachtkamer.

Of in dit geval is de kans groot dat de Zweed ergens in een hotel in Heerenveen vertoefd om geen risico's te nemen met betrekking tot het coronavirus, weet FeanOnline. Eerder deed de club dit ook al met Halilovic. Volgens Voetbal International zal Kaib 'later deze week' medisch gekeurd en daarna zijn handtekening zetten onder een meerjarig contract.

Het weekblad vermoedt dat technisch manager Gerry Hamstra daarna door zijn transfers heen is. Al is het niet uitgesloten dat er nog iets gaat spelen rondom Sherel Floranus, die zijn aflopende contract nog niet wil verlengen. Daarnaast is het de vraag hoe gelukkig de huurlingen Sieben Dewaele (Anderlecht) en Ullyses Llanez (VfL Wolfsburg) nog zijn met hun reserverol.

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jan 2021 om 11:21
    • Quote van 13 Jan 2021 om 11:10
      Bron??
    https://www.lc.nl/sport/SC-Heerenveen-presenteert-linksback-Rami-Kaib-26351233.html
  • 13 Jan 2021 om 11:10
    • Quote van 13 Jan 2021 om 10:42
      Kaib toch gepresenteerd vandaag! Hopelijk kan hij er morgen al bij zijn.
    Bron??
  • 13 Jan 2021 om 10:42
    Kaib toch gepresenteerd vandaag! Hopelijk kan hij er morgen al bij zijn.
  • 13 Jan 2021 om 10:25
    Ze kunnen hem toch laten testen? Vreemd inderdaad.
  • 13 Jan 2021 om 00:49
    • Quote van 13 Jan 2021 om 00:02
      Idd wel een beetje vreemd; Haller kan een dag na aankomst spelen, waarbij de aankopen van Heerenveen 10 dagen niets mogen...
    Omdat Heerenveen niet zo'n club die het randje opzoekt en het risico neemt om de rest van de selectie te besmetten. Wat op zich wel bewonderenswaardig is. Maar of het nodig is is de vraag, want als de andere clubs het wel doen, en als het binnen de regels is, zou het veilig moeten zijn toch? Net zoiets dat Heerenveen nooit eens in beroep gaat tegen een rode kaart ofzo. We zijn wat betreft soms wat te netjes. Geen pure winnaars (regelmatig is dat positief, maar nog wat vaker negatief in mijn ogen)
  • 13 Jan 2021 om 00:02
    Idd wel een beetje vreemd; Haller kan een dag na aankomst spelen, waarbij de aankopen van Heerenveen 10 dagen niets mogen...
  • 12 Jan 2021 om 23:28
    • Quote van 12 Jan 2021 om 22:31
      Heeft net bijgetekend bij NAC
    Klopt met een clausule dat hij weg voor een redelijk transferbedrag wanneer er een Eredivisie ploeg komt.
  • 12 Jan 2021 om 22:53
    5-4-1 met ruit op het middenveld lijkt me ook een goede optie. Dresevic erbij centraal achterin met de opdracht indribbelen zodra het kan. Drie achterop zorgt er voor dat de backs ten alle tijde rugdekking kunnen krijgen. Backs kunnen in de opbouw zonder risico veel hoger gaan staan zodat je tegenstanders tot keuzes dwingt, en ze geen grote afstanden meer af hoeven leggen als de mogelijkheid er is er overheen te gaan. Halilovic als cvm, Veerman linksmidden, De Jong kort achter H Veerman en rechtsmidden Kongolo/Dewaele/Akujobi (maakt niet uit lood om oud ijzer). Als backs zou je in dit systeem zelfs kunnen kiezen voor van Bergen en vd Heide en later voor van Bergen en Kaib.
  • 12 Jan 2021 om 22:40
    Gevoelsmatig zijn wij de enige club die zijn spelers in quarantaine stopt. Zijn wij roomser dan de paus of zoeken die andere clubs gewoon het randje op(of er overheen)?
  • 12 Jan 2021 om 22:31
    • Quote van 12 Jan 2021 om 21:29
      Robin Schouten van NAC zou ik daar neer willen zetten. Wij hebben toch een rechtsback nodig deze zomer.
    Heeft net bijgetekend bij NAC
  • 12 Jan 2021 om 21:45
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:55
      En wie wil je daar neerzetten dan? Akujobi weer? Zagen allemaal hoe dat ging, die wil je daar echt niet hebben. Hij heeft gewoon geen concurrent en tot die tijd zullen we er mee moeten leven.
    Nouja Akujobi is zijn concurrent, dat zegt genoeg.
  • 12 Jan 2021 om 21:29
    • Quote van 12 Jan 2021 om 20:46
      Klopt als een zwerende vinger
    Robin Schouten van NAC zou ik daar neer willen zetten. Wij hebben toch een rechtsback nodig deze zomer.
  • 12 Jan 2021 om 21:15
    • Quote van 12 Jan 2021 om 21:08
      Van mij mogen Llanez en Dewaele sowieso wel weg. Die spelen nu al nauwelijks, en in hun plaats kan je ook jeugdspelers neerzetten die tot nu toe net zo veel of meer indruk hebben gemaakt. Batista Meier zie ik ook nog niet echt zitten, maar een beetje breedte is wel goed, en liet in het begin wel een goede indruk achter. En ik zie ook nog wel graag een rechtsback komen, en stiekem ook nog een aanvaller die wél wat toevoegt.
    Dus Kiab kan donderdag nog niet meedoen, hoop zondag wel,zitten nog opgescheept met Woudenberg!
  • 12 Jan 2021 om 21:08
    Van mij mogen Llanez en Dewaele sowieso wel weg. Die spelen nu al nauwelijks, en in hun plaats kan je ook jeugdspelers neerzetten die tot nu toe net zo veel of meer indruk hebben gemaakt. Batista Meier zie ik ook nog niet echt zitten, maar een beetje breedte is wel goed, en liet in het begin wel een goede indruk achter. En ik zie ook nog wel graag een rechtsback komen, en stiekem ook nog een aanvaller die wél wat toevoegt.
  • 12 Jan 2021 om 20:46
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:55
      En wie wil je daar neerzetten dan? Akujobi weer? Zagen allemaal hoe dat ging, die wil je daar echt niet hebben. Hij heeft gewoon geen concurrent en tot die tijd zullen we er mee moeten leven.
    Klopt als een zwerende vinger
  • 12 Jan 2021 om 19:55
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:28
      Floranus verkopen en die twee huurlingen terugsturen
    En wie wil je daar neerzetten dan? Akujobi weer? Zagen allemaal hoe dat ging, die wil je daar echt niet hebben. Hij heeft gewoon geen concurrent en tot die tijd zullen we er mee moeten leven.
  • 12 Jan 2021 om 19:51
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:28
      Floranus verkopen en die twee huurlingen terugsturen
    Eens, naar wie zou Floranus willen hebben op dit monent ? Voor hemzelf is een transfervrije status beter.

    Ik zou alvast een andere rechtsback halen en Floranus op de tribune zetten. Te slecht en denk alleen aan zichzelf. Llanez en Dewaele kunnen ook terug en OBM ook nu De Jong en Halilovic er zijn.
  • 12 Jan 2021 om 19:28
    Floranus verkopen en die twee huurlingen terugsturen
zaterdag 23 januari 2021
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›