BREAKING | SC Heerenveen legt talentvolle aanvaller Driouech vast

14
BREAKING | SC Heerenveen legt talentvolle aanvaller Driouech vast

Couhaib Driouech ziet zijn goede ontwikkeling bij SC Heerenveen beloond worden met zijn eerste profcontract. De 18-jarige aanvaller heeft woensdag zijn handtekening gezet onder een contract tot medio 2022 met een optie voor nog een seizoen.

"Couhaib heeft hier hard voor gewerkt. Het is een jongen met veel power, drive en zeer gericht op de goal. Dit is een logische en terechte beloning voor zijn ontwikkeling", verklaart technisch manager Gerry Hamstra op de officiële website van SC Heerenveen.

Driouech maakte in de seizoensopener zijn debuut in het eerste elftal tegen Willem II en kwam nadien ook nog als invaller in het veld tegen Fortuna Sittard, VVV-Venlo, FC Emmen en ADO Den Haag.

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jan 2021 om 20:53
    • Quote van 12 Jan 2021 om 15:58
      Yes please. Het liefste ook nog in een 442, want deze buitenspelers houden WEL hun mannetje vast. Laat Siem een paar meter terugzakken en Henk lekker voorin. Op het midden met Halilovic en Veerman en linksachter (zo mogelijk) de nieuwe Kaib. Hopelijk binnen een week ook een nieuwe rechtsback (als de transfergeruchten van Floranus echt waar zijn) zodat die over van der Heide en Driouech heen kunnen stomen... Centraal duo en keeper staat er al.
    Klinkt als muziek inde oren maar JJ kennende gaat er niks veranderen in de basis en wisselen we bij een vroege achterstand in de 84e min.....
  • 12 Jan 2021 om 20:50
    • Quote van 12 Jan 2021 om 16:58
      Van Bergen mooi laten staan, tenslotte moet ie nog verkocht worden. Op de bank wordt ie alleen maar minder waard. Misschien krijgt ie het weer op de heupen :)
    Nou, daar wachten we al 13 wedstrijden op. Gaat hem niet meer worden, geloof me maar. Zijn hele houding spreekt boekdelen. Onze vrind profiteert nog even vd SCH centen en gaat volgend jaar lekker ergens anders ballen waar ze blinde scouts hebben. Mooier kan ik het niet maken.
  • 12 Jan 2021 om 17:18
    • Quote van 12 Jan 2021 om 16:58
      Van Bergen mooi laten staan, tenslotte moet ie nog verkocht worden. Op de bank wordt ie alleen maar minder waard. Misschien krijgt ie het weer op de heupen :)
    Ik denk dat (zoals ik vandaag ook ergens las) het al een heel eind helpt als de backs ook eens regelmatig mee naar voren gaan. Want staan de links en rechtsbuiten vaak tegenover minstens 2 man, omdat de vleugelaanvallers van de tegenstander ook meeverdedigen. Dan ben je bij voorbaat al vrij kansloos als vleugelspeler. Al mag je wel wat beter voorzetten verwachten als hij er wel een keer langskomt.
  • 12 Jan 2021 om 16:58
    Van Bergen mooi laten staan, tenslotte moet ie nog verkocht worden. Op de bank wordt ie alleen maar minder waard. Misschien krijgt ie het weer op de heupen :)
  • 12 Jan 2021 om 16:51
    • Quote van 12 Jan 2021 om 15:49
      Geef em dan nu ook een plek! Dit is de kans met een ongekend slechte van Bergen en Nygren. Batista is al helemaal niet goed genoeg bevonden. Deze jongens (van der Heide en Driouech) verdedigen mee en hebben pit, dus nog wat rendement vinden en je hebt voor dit halve en komend seizoen je buitenspelers klaar.
    Hij was kennelijk nog niet goed genoeg voor een plekje en zou dat nu plotseling wel zijn omdat hij een contract heeft gekregen? Dan moet je meer contracten gaan uitdelen ????.
  • 12 Jan 2021 om 16:16
    Is het raar als ik zeg zet die jongen rechtsback. Het is natuurlijk van nature geen verdediger, maar in de wedstrijden dat ik hem zag heeft die wel pit en is die gedreven. Als je dan kijkt naar de wedstrijden zoals tegen Fortuna dan heb je het voor een groot deel verloren omdat de backs niet van hun eigen helft komen. Driouech doet mij een beetje aan Hakimi denken (ook qua uiterlijk :-) ) en die is ook van rechtsvoor naar rechtsachter gegaan. Bedoel dit niet om hem definitief rechtsback te maken, maar in wedstrijden zoals tegen Fortuna waarbij ze met zijn allen op de eigen helft gaan staan heb je eigenlijk niks aan een Akujobi of Floranus op die positie.
  • 12 Jan 2021 om 16:16
    • Quote van 12 Jan 2021 om 16:09
      Driouech is echt nog wel minder dan v bergen.
    Nou, daar ben ik niet zeker van. EN hij verdedigt mee in ieder geval.
  • 12 Jan 2021 om 16:11
    • Quote van 12 Jan 2021 om 16:08
      Is Kiab er wel want je hoort er niets meer over
    Ja die is er al , die zat zelfs op de tribune , misschien is hij er tijdens de wedstrijd vandoor gegaan vanwege het verschrikkelijke voetbal
  • 12 Jan 2021 om 16:09
    • Quote van 12 Jan 2021 om 15:52
      Gelijk beginnen met hem en vd heide beginnen donderdag ????
    Driouech is echt nog wel minder dan v bergen.
  • 12 Jan 2021 om 16:08
    Is Kiab er wel want je hoort er niets meer over
  • 12 Jan 2021 om 15:58
    • Quote van 12 Jan 2021 om 15:52
      Gelijk beginnen met hem en vd heide beginnen donderdag ????
    Yes please. Het liefste ook nog in een 442, want deze buitenspelers houden WEL hun mannetje vast. Laat Siem een paar meter terugzakken en Henk lekker voorin. Op het midden met Halilovic en Veerman en linksachter (zo mogelijk) de nieuwe Kaib. Hopelijk binnen een week ook een nieuwe rechtsback (als de transfergeruchten van Floranus echt waar zijn) zodat die over van der Heide en Driouech heen kunnen stomen... Centraal duo en keeper staat er al.
  • 12 Jan 2021 om 15:52
    Gelijk beginnen met hem en vd heide beginnen donderdag ????
  • 12 Jan 2021 om 15:49
    Geef em dan nu ook een plek! Dit is de kans met een ongekend slechte van Bergen en Nygren. Batista is al helemaal niet goed genoeg bevonden. Deze jongens (van der Heide en Driouech) verdedigen mee en hebben pit, dus nog wat rendement vinden en je hebt voor dit halve en komend seizoen je buitenspelers klaar.
  • 12 Jan 2021 om 15:48
    Mooi nieuws voor dit grote talent!
zaterdag 23 januari 2021
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›