Miazek op proef bij SC Heerenveen: ''Wat van de radar verdwenen''

7
Miazek op proef bij SC Heerenveen: ''Wat van de radar verdwenen''

Kamil Miazek krijgt de komende periode de tijd om zichzelf te laten zien bij SC Heerenveen. De Poolse doelman is op proef bij de Friezen, die nog altijd op zoek zijn naar een tweede goalie achter Erwin Mulder.

"Het is al langer onze wens om een tweede doelman aan te trekken. Deze proefperiode is een goede manier om te bekijken of de samenwerking met Kamil bevalt", zo begint technisch directeur Gerry Hamstra bij Voetbal International.

De laatste drie seizoenen speelde Miazek bij Leeds United, waar hij geen duel speelde. "We kennen Kamil al uit zijn periode in de jeugd van Feyenoord, maar daarna is hij wat van de radar verdwenen. Het is voor ons belangrijk om een goed beeld van hem te krijgen."

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Nov 2020 om 14:21
    • Quote van 18 Nov 2020 om 17:54
      Mulder was in zijn eerste periode onder andere speler van het jaar...
    Zegt ook wel wat dat de keeper de speler van het jaar was haha
  • 20 Nov 2020 om 14:20
    • Quote van 18 Nov 2020 om 14:06
      een ex keeper van Feyenoord, dat klinkt niet hoopgevend. De laatste goede keeper van Feyenoord stamt uit seizoen 01/02 Jerzy Dudek, van de 20 na hem was het weinig soeps!!! Enkele f'noord keepers; joris Delle, Konstantinos Lamprou, Ronald Graafland, darley, ekramey, aerts, malkowski, hele lijst. https://www.transfermarkt.nl/feyenoord-rotterdam/torhueterchronik/verein/234
    Zitten ook wel goede keepers tussen hoor, Brad Jones, Vermeer, Bijlow
  • 18 Nov 2020 om 17:54
    • Quote van 18 Nov 2020 om 14:26
      Ieder zijn mening. Hahn was een twijvelaar, die de mensen voor hem onrustig maakte. Mulder zijn eerste periode, nooit een bal vast (grabelaar) Mulder zijn tweede periode idd beter.
    Mulder was in zijn eerste periode onder andere speler van het jaar...
  • 18 Nov 2020 om 14:26
    • Quote van 18 Nov 2020 om 14:20
      Erwin Mulder. Warner Hahn. Prima doelmannen voor ons geweest
    Ieder zijn mening. Hahn was een twijvelaar, die de mensen voor hem onrustig maakte. Mulder zijn eerste periode, nooit een bal vast (grabelaar) Mulder zijn tweede periode idd beter.
  • 18 Nov 2020 om 14:20
    • Quote van 18 Nov 2020 om 14:06
      een ex keeper van Feyenoord, dat klinkt niet hoopgevend. De laatste goede keeper van Feyenoord stamt uit seizoen 01/02 Jerzy Dudek, van de 20 na hem was het weinig soeps!!! Enkele f'noord keepers; joris Delle, Konstantinos Lamprou, Ronald Graafland, darley, ekramey, aerts, malkowski, hele lijst. https://www.transfermarkt.nl/feyenoord-rotterdam/torhueterchronik/verein/234
    Erwin Mulder. Warner Hahn. Prima doelmannen voor ons geweest
  • 18 Nov 2020 om 14:06
    een ex keeper van Feyenoord, dat klinkt niet hoopgevend. De laatste goede keeper van Feyenoord stamt uit seizoen 01/02 Jerzy Dudek, van de 20 na hem was het weinig soeps!!! Enkele f'noord keepers; joris Delle, Konstantinos Lamprou, Ronald Graafland, darley, ekramey, aerts, malkowski, hele lijst. https://www.transfermarkt.nl/feyenoord-rotterdam/torhueterchronik/verein/234
  • 18 Nov 2020 om 12:46
    Inderdaad afwachten maar. Kennelijk heeft Feyenoord geen behoefte aan deze ex- doelman van hun ondanks de acute keepetsproblemen daar.