'Buitenkansje' voor SC Heerenveen? El Khayati (31) transfervrij

9
'Buitenkansje' voor SC Heerenveen? El Khayati (31) transfervrij

Nasser El Khayati (31) moet op zoek naar een nieuwe club, zo weet Voetbal International te melden. De aanvallende middenvelder, die in het verleden furore maakte bij ADO Den Haag, is transfervrij nadat zijn contract bij Qatar SC ontbonden is. 

El Khayati, die een jaartje in de jeugdopleiding bij PSV speelde, werd in 2017 door ADO Den Haag naar Nederland gehaald en in de Eredivisie maakte hij indruk met talloze assists en 25 doelpunten in 65 wedstrijden. Eerder speelde El Khayati onder andere voor NAC Breda en Kozakken Boys. 

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Oct 2020 om 17:14
    Op zich zou het wel een leuke rubriek kunnen zijn. Welke haalbare transfervrije spelers zijn interessant voor Heerenveen. Dan zou deze jongen zeker niet misstaan.
  • 20 Oct 2020 om 14:02
    • Quote van 20 Oct 2020 om 13:41
      Beetje zinloze reactie. Het boeit je niet, maar je leest het toch en je reageert ook nog. Je bent niet verplicht om alles op deze site te lezen. Je kan er, als je je aan de content die geplaatst wordt irriteert, altijd voor kiezen om Feanonline niet te bezoeken.
    Ik kom hier vooral regelmatig om het nieuws omtrent Heerenveen te volgen, aangezien FeanOnline vrijwel de enige is die constant informatie geeft. Ik vind het dan inderdaad vrij zinloos om een artikel te plaatsen over een willekeurige transfervrije speler die toevallig in Nederland heeft gespeeld. Als die nou nog enigszins aan Heerenveen was gelinkt, had ik dat begrepen. Ik las dit artikel dus in de verwachting dat het ook maar iets met Heerenveen te maken zou hebben. Dat was niet het geval.
  • 20 Oct 2020 om 13:41
    • Quote van 20 Oct 2020 om 12:25
      Wat heeft dit verder met Heerenveen te maken? Gaan we elke speler die transfervrij is nu een artikel geven op deze site? Heeft ook nooit bij Heerenveen gespeeld of iets dergelijks, dus een beetje een zinloos artikel wat mij betreft. Er zal wel niets te melden zijn.
    Beetje zinloze reactie. Het boeit je niet, maar je leest het toch en je reageert ook nog. Je bent niet verplicht om alles op deze site te lezen. Je kan er, als je je aan de content die geplaatst wordt irriteert, altijd voor kiezen om Feanonline niet te bezoeken.
  • 20 Oct 2020 om 13:05
    Zie dan liever janmaat komen. Al denk ik inderdaad ook dat beide spelers niet haalbaar zijn. Dus zo kan je nog wel doorgaan de komende tijd met transfervrije spelers linken aan Fean. Focus zal waarschijnlijk alleen nog liggen op een tweede keeper.
  • 20 Oct 2020 om 13:01
    Denk dat dit voor Groningen perfect zou zijn, wij hebben hem wat minder hard nodig. Wel een heerlijke voetballer.
  • 20 Oct 2020 om 12:45
    Mwah. Beter nog een goede back erbij of tweede keeper.
  • 20 Oct 2020 om 12:42
    Zie de logica achter dit bericht niet. Selectie is rond op een keeper na.
  • 20 Oct 2020 om 12:26
    Om my hoecht it net... Wat sizze jimme?
  • 20 Oct 2020 om 12:25
    Wat heeft dit verder met Heerenveen te maken? Gaan we elke speler die transfervrij is nu een artikel geven op deze site? Heeft ook nooit bij Heerenveen gespeeld of iets dergelijks, dus een beetje een zinloos artikel wat mij betreft. Er zal wel niets te melden zijn.
zaterdag 28 november 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›