'Southampton meldt zich bij SC Heerenveen door transfer PSV'

30
'Southampton meldt zich bij SC Heerenveen door transfer PSV'

SC Heerenveen moet rekening houden met een vertrek van Joey Veerman. De uitblinkende middenvelder kan een transfer maken naar de Premier League.

Southampton is geïnteresseerd in de 21-jarige middenvelder en heeft die belangstelling ook kenbaar gemaakt in Friesland. Van een officieel bod is echter geen sprake. Southampton moet snel schakelen nadat PSV afgelopen weekend Ibrahim Sangaré van Toulouse wist te strikken, dat meldt De Telegraaf. De Ivoriaan stond ook hoog op het lijstje bij The Saints.

SC Heerenveen is niet van plan om Veerman zonder slag of stoot te verkopen en bevindt zich in een luxepositie. Afgelopen zomer verlengde de Volendammer zijn contract in het Abe Lenstra Stadion tot medio 2024. SC Heerenveen kan en wil dan ook de hoofdprijs ontvangen voor Veerman, die wel openstaat voor een stap hogerop. Het complete plaatje moet dan wel kloppen.

30 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Sep 2020 om 01:10
    • Quote van 29 Sep 2020 om 15:01
      Niet als je nog steeds elk jaar minstens 6 miljoen in de Tjonger mikt. Dat is iets structureels, en de transferinkomsten zijn hoe hoog ook, nog steeds incidenteel.
    Precies..! En die 6m heb ik allang uit mijn fuikjes gehaald in de Tjonger ;)
  • 30 Sep 2020 om 01:07
    • Quote van 29 Sep 2020 om 14:37
      Stel dat je 15 miljoen pakt. Welke middenmoter verdiend er in 1 seizoen voor bijna 30 miljoen aan spelers? Daarmee kun je toch echt wel structureel stappen zetten
    15 m is véél te weinig...dan gaan middelmatige clubs als SH weer lachen met een priet bedrag voor één van de toekomstige Europeesche topspelers. 30,35 miljoen is reëel na dit seizoen. En anders maar niet. Als je ziet (wat voor bedragen) er ...over en weer , links en rechts, over de tafel vliegen. Houd 'm aan zijn contract...na dit seizoen pak je dat bedrag ! Op zeker ...Hamstra!.....en Joey!
  • 29 Sep 2020 om 19:44
    • Quote van 29 Sep 2020 om 14:11
      Dus hoeven we helemaal nergens voor te spelen? Joey is absoluut de beste speler op het moment. Als hij vertrekt, zou dat weleens een flinke aderlating kunnen betekeken voor het elftal. Met het risico op weer een tegenvallend seizoen. Die inkomsten komende zomer maar innen.
    Liever spektakel voetbal publiek, als dat er is vermaken. We spelen niet in Italië
  • 29 Sep 2020 om 17:01
    • Quote van 29 Sep 2020 om 13:54
      Ik moet zeggen dat ik voornamelijk genoten heb van v/d Heide.....lekker bravoure, leuke speler!
    door v.d.Heide gaat Woudenberg ook beter spelen.
  • 29 Sep 2020 om 16:58
    • Quote van 29 Sep 2020 om 15:44
      Ja, maar goed voor Joey ga je toch wel een goed bedrag krijgen, ook na dit seizoen. Dan heb ik liever spelers die zoals je ook zegt meegroeien en daarbij dus ook weer meer geld opleveren na dit seizoen. Een van Bergen kan (als ie een wat beter seizoen draait) natuurlijk ook nog steeds wat opleveren. En het bedrag van Ejuke hebben we ook nog daarbij al.

      Ikzelf hecht als supporter in ieder geval veel waarde aan weer eens een seizoen met leuk voetbal en een betekenisvolle rol kunnen spelen in de competitie. Iets dat we de laatste seizoenen maar bij vlagen gezien hebben. Duo Veerman & Veerman in vorm kom je bijvoorbeeld voor naar het stadion. Een goed resultaat neerzetten dit seizoen en alles eromheen kan goed bijdragen aan het beleid van de club om het stadion weer voller te krijgen. Dat begint tenslotte bij wat er op het veld gebeurd. Voller stadion betekent op den duur weer meer inkomsten (meer supporters, sponsoren etc.).
    Dat is zeker waar, maar snel meer geld betekent een hoger EV, dus meer kansen bijvoorbeeld qua upgrade SKW. Ik zie ook liever echt een goed jaar met Joey er bij. Maar ik kan het de club niet kwalijk nemen als ze overstag gaan bij een goed bod. Je weet het nooit zeker wat voor bod er straks komt, bijvoorbeeld door Corona invloeden bij de clubs.
  • 29 Sep 2020 om 16:54
    • Quote van 29 Sep 2020 om 15:48
      15 miljoen....dubbele..ze willen m graag hebben, laat maar zien dan.
    15 mln zou al een top bedrag zijn. Dat sommigen hier een hoger bedrag willen zien van zelfs dubbele hier van, die spelen alleen maar Fifa of FM.
  • 29 Sep 2020 om 15:48
    • Quote van 29 Sep 2020 om 10:47
      15 miljoen pakken.. toffe peer Veerman, maar dit kun je niet laten gaan.
    15 miljoen....dubbele..ze willen m graag hebben, laat maar zien dan.
  • 29 Sep 2020 om 15:44
    • Quote van 29 Sep 2020 om 15:03
      Zo is het uiteindelijk wel. Het gaat niet alleen om goede bedragen, maar ook om hoe vaak je bedragen voor spelers binnen krijgt. Als je elke speler 3 jaar laat blijven en dan voor 15 miljoen verkoopt, verdien je evenveel als wanneer je alle spelers elk jaar voor 5 miljoen verkoopt. Als we Joey nu houden gaat dat ons denk ik beperken in de financiële wederopbouw.

      Andere kant: het is wel belangrijk dat er een degelijke vervanger is en het team alsnog mooi vooruit kan, anders zakt het voetbal in en zal de rest van het team ook minder waarde vertegenwoordigen. Spelers in een goed functionerend team zijn natuurlijk meer waard dan die in een twijfelachtiger team.
    Ja, maar goed voor Joey ga je toch wel een goed bedrag krijgen, ook na dit seizoen. Dan heb ik liever spelers die zoals je ook zegt meegroeien en daarbij dus ook weer meer geld opleveren na dit seizoen. Een van Bergen kan (als ie een wat beter seizoen draait) natuurlijk ook nog steeds wat opleveren. En het bedrag van Ejuke hebben we ook nog daarbij al.

    Ikzelf hecht als supporter in ieder geval veel waarde aan weer eens een seizoen met leuk voetbal en een betekenisvolle rol kunnen spelen in de competitie. Iets dat we de laatste seizoenen maar bij vlagen gezien hebben. Duo Veerman & Veerman in vorm kom je bijvoorbeeld voor naar het stadion. Een goed resultaat neerzetten dit seizoen en alles eromheen kan goed bijdragen aan het beleid van de club om het stadion weer voller te krijgen. Dat begint tenslotte bij wat er op het veld gebeurd. Voller stadion betekent op den duur weer meer inkomsten (meer supporters, sponsoren etc.).
  • 29 Sep 2020 om 15:04
    • Quote van 29 Sep 2020 om 15:01
      Niet als je nog steeds elk jaar minstens 6 miljoen in de Tjonger mikt. Dat is iets structureels, en de transferinkomsten zijn hoe hoog ook, nog steeds incidenteel.
    Je geeft jezelf ruimte en lucht met dit bedrag. Juist nu andere clubs het ook zwaar gaan krijgen. Je kan dan 2 dingen doen. 1. Investeren in de toekomst en zorgen dat je na deze crisis er enorm sterk en stabiel uitkomt of 2. Gokken op nieuwe spelers die op hun tijd ook weer geld moeten opleveren. In dat laatste geval blijf je roulette.
  • 29 Sep 2020 om 15:03
    • Quote van 29 Sep 2020 om 14:37
      Stel dat je 15 miljoen pakt. Welke middenmoter verdiend er in 1 seizoen voor bijna 30 miljoen aan spelers? Daarmee kun je toch echt wel structureel stappen zetten
    Zo is het uiteindelijk wel. Het gaat niet alleen om goede bedragen, maar ook om hoe vaak je bedragen voor spelers binnen krijgt. Als je elke speler 3 jaar laat blijven en dan voor 15 miljoen verkoopt, verdien je evenveel als wanneer je alle spelers elk jaar voor 5 miljoen verkoopt. Als we Joey nu houden gaat dat ons denk ik beperken in de financiële wederopbouw.

    Andere kant: het is wel belangrijk dat er een degelijke vervanger is en het team alsnog mooi vooruit kan, anders zakt het voetbal in en zal de rest van het team ook minder waarde vertegenwoordigen. Spelers in een goed functionerend team zijn natuurlijk meer waard dan die in een twijfelachtiger team.
  • 29 Sep 2020 om 15:01
    • Quote van 29 Sep 2020 om 14:37
      Stel dat je 15 miljoen pakt. Welke middenmoter verdiend er in 1 seizoen voor bijna 30 miljoen aan spelers? Daarmee kun je toch echt wel structureel stappen zetten
    Niet als je nog steeds elk jaar minstens 6 miljoen in de Tjonger mikt. Dat is iets structureels, en de transferinkomsten zijn hoe hoog ook, nog steeds incidenteel.
  • 29 Sep 2020 om 14:37
    Stel dat je 15 miljoen pakt. Welke middenmoter verdiend er in 1 seizoen voor bijna 30 miljoen aan spelers? Daarmee kun je toch echt wel structureel stappen zetten
  • 29 Sep 2020 om 14:11
    • Quote van 29 Sep 2020 om 14:03
      Nou dat stelt ook niet zo veel meer voor. Weinig animo en als je al wint dan vliegen we in de 1e ronde er al uit. Liever aantrekkelijk voetbal waarmee we worden vermaakt
    Dus hoeven we helemaal nergens voor te spelen? Joey is absoluut de beste speler op het moment. Als hij vertrekt, zou dat weleens een flinke aderlating kunnen betekeken voor het elftal. Met het risico op weer een tegenvallend seizoen. Die inkomsten komende zomer maar innen.
  • 29 Sep 2020 om 14:06
    • Quote van 29 Sep 2020 om 14:03
      Nou dat stelt ook niet zo veel meer voor. Weinig animo en als je al wint dan vliegen we in de 1e ronde er al uit. Liever aantrekkelijk voetbal waarmee we worden vermaakt
    Inderdaad als je ziet welke weg Willem 2 moest bewandelen. Eerst Rangers en dan Galatasaray. Ik zie ons niet snel weer in Europa spelen.
  • 29 Sep 2020 om 14:03
    • Quote van 29 Sep 2020 om 13:53
      Lijkt mij wel weer eens leuk om te strijden voor play offs ipv een grijs seizoen in de middenmoot..
    Nou dat stelt ook niet zo veel meer voor. Weinig animo en als je al wint dan vliegen we in de 1e ronde er al uit. Liever aantrekkelijk voetbal waarmee we worden vermaakt
  • 29 Sep 2020 om 14:01
    • Quote van 29 Sep 2020 om 13:55
      Het zou heel jammer zijn maar de continuïteit vd club is wel weer even gewaarborgd dan. Je moet toch rekening houden met een scenario van een seizoen lang geen toeschouwers in je stadion. Dus een tekort dat verder op loopt. Felida zou een goede vervanger kunnen zijn. Eentje die al een goed niveau heeft en hier weer beter kan worden.
    Zo is het je moet het ijzer smeden als het heet is
  • 29 Sep 2020 om 13:55
    Het zou heel jammer zijn maar de continuïteit vd club is wel weer even gewaarborgd dan. Je moet toch rekening houden met een scenario van een seizoen lang geen toeschouwers in je stadion. Dus een tekort dat verder op loopt. Felida zou een goede vervanger kunnen zijn. Eentje die al een goed niveau heeft en hier weer beter kan worden.
  • 29 Sep 2020 om 13:54
    • Quote van 29 Sep 2020 om 13:12
      Ik kan wel genieten van de acties van Joey Veerman.
    Ik moet zeggen dat ik voornamelijk genoten heb van v/d Heide.....lekker bravoure, leuke speler!
  • 29 Sep 2020 om 13:53
    • Quote van 29 Sep 2020 om 13:00
      Snel verkopen voor de hoofdprijs. We hebben het geld hard nodig in deze tijd. En met 9 punten in de pocket hoeven we vooralsnog niet te vrezen voor degradatie
    Lijkt mij wel weer eens leuk om te strijden voor play offs ipv een grijs seizoen in de middenmoot..
  • 29 Sep 2020 om 13:12
    • Quote van 29 Sep 2020 om 13:01
      Mooi voetbal?
    Ik kan wel genieten van de acties van Joey Veerman.
  • 29 Sep 2020 om 13:01
    • Quote van 29 Sep 2020 om 12:32
      minimaal 15-20 mln pakken en anders niet. Zou toch wel weer heel jammer zijn, het grote geld regeert... Een hele gemiddelde Engelse club komt hier weer lekker komt shoppen en wij kunnen weer een seizoen tegen middelmaat aan kijken ipv genieten van mooi voetbal.
    Mooi voetbal?
  • 29 Sep 2020 om 13:00
    Snel verkopen voor de hoofdprijs. We hebben het geld hard nodig in deze tijd. En met 9 punten in de pocket hoeven we vooralsnog niet te vrezen voor degradatie
  • 29 Sep 2020 om 12:59
    • Quote van 29 Sep 2020 om 11:26
      Als PSV 9 of 10 miljoen heeft betaald voor die Sangare en daarmee Southampton aftroeft dan verwacht ik niet dat Southampton meer dan dat bedrag gaat betalen voor Veerman. Dus dit gaat geen transfer worden. Fijne dag allemaal!
    Dat is ook mijn idee. Hamstra laat hem niet gaan voor onder de 10 miljoen. Daarentegen ging Ejuke naar Rusland waar ze nog veel geld voor een transfer betalen maar daar zie ik bv een Joey niet heengaan.
  • 29 Sep 2020 om 12:45
    Zou jammer zijn hoor
  • 29 Sep 2020 om 12:32
    minimaal 15-20 mln pakken en anders niet. Zou toch wel weer heel jammer zijn, het grote geld regeert... Een hele gemiddelde Engelse club komt hier weer lekker komt shoppen en wij kunnen weer een seizoen tegen middelmaat aan kijken ipv genieten van mooi voetbal.
  • 29 Sep 2020 om 11:26
    Als PSV 9 of 10 miljoen heeft betaald voor die Sangare en daarmee Southampton aftroeft dan verwacht ik niet dat Southampton meer dan dat bedrag gaat betalen voor Veerman. Dus dit gaat geen transfer worden. Fijne dag allemaal!
  • 29 Sep 2020 om 10:50
    Minimaal 20 miljoen pakken
  • 29 Sep 2020 om 10:47
    15 miljoen pakken.. toffe peer Veerman, maar dit kun je niet laten gaan.
  • 29 Sep 2020 om 10:34
    Het lijken mij totaal andere spelers. Weet ook niet of Veerman de stap naar de premier league al aan kan.
  • 29 Sep 2020 om 10:13
    Ik ken de club niet goed genoeg maar gevoelsmatig heb ik niet het idee dat dit de juiste club/stap voor Veerman is?