'AC Milan wil SC Heerenveen-doelwit Hauge aantrekken'

15
'AC Milan wil SC Heerenveen-doelwit Hauge aantrekken'

Het vertrek van Chidera Ejuke heeft een gat achtergelaten in de selectie van SC Heerenveen. Gelukkig biedt de transfersom ook mogelijkheden om een vervanger, zoals FK Bodø/Glimt-aanvaller Jens Petter Hauge, naar Friesland te halen.

De Noor staat bovenaan het lijstje van SC Heerenveen om in de winterse transferperiode te halen. Hij liet zich al in de Europa League goed zien tegen AC Milan en nu blijkt dat landgenoot Erling Braut Haaland ook al fan is van de jonge middenvelder.

AC Milan heeft zelf echter ook gezien hoe goed Hauga is en is volgens Fabrizio Romano zelfs al in gesprek om hem aan te trekken. De Italianen zouden binnenkort zelfs al een bod willen doen.

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Sep 2020 om 21:16
    • Quote van 27 Sep 2020 om 21:12
      Wanneer is de Noorse competitie afgelopen? De club van Hauge is al uitgeschakeld voor de Europa League toch?
    Is je google stuk? ;)
  • 27 Sep 2020 om 21:12
    Wanneer is de Noorse competitie afgelopen? De club van Hauge is al uitgeschakeld voor de Europa League toch?
  • 27 Sep 2020 om 08:34
    • Quote van 27 Sep 2020 om 08:12
      Hoe komen mensen erbij dat Heerenveen belangstelling heeft voor deze speler? Is dit bevestigd door Hveen? Of is het bedacht door een aantal mensen hier?
    Dat is vrij algemeen bekend. Oa Reon Boeringa, VI, heeft dit gemeld. Hij was daarin niet de enige, ver daarvoor is hij al regelmatig met ons gelinkt
  • 27 Sep 2020 om 08:12
    Hoe komen mensen erbij dat Heerenveen belangstelling heeft voor deze speler? Is dit bevestigd door Hveen? Of is het bedacht door een aantal mensen hier?
  • 26 Sep 2020 om 21:09
    • Quote van 26 Sep 2020 om 18:11
      Alleen vreemd genoeg vaak reactie 2x geplaatst..
    Exact, bij mij ook vaak. Super irritant
  • 26 Sep 2020 om 20:24
    Het is maar net wat hij wil. Wil hij bij AC Milan op de bank zitten of in de basis bij Heerenveen. Als ie verstandig is dan gaat ie voor nog een tussenstap naar Heerenveen om zich nog beter te ontwikkelen, om daarna die stap hogerop te maken.
  • 26 Sep 2020 om 19:59
    Misschien heeft Hamstra al een soort van deal gemaakt, ze hebben hem al een tijdje in de smiezen toch?
  • 26 Sep 2020 om 18:53
    Hauge wordt m inderdaad niet meer. Kan veelvoudige gelijk al verdienen dan bij Sc
  • 26 Sep 2020 om 18:11
    • Quote van 26 Sep 2020 om 18:10
      App is inderdaad ok
    Alleen vreemd genoeg vaak reactie 2x geplaatst..
  • 26 Sep 2020 om 18:11
    • Quote van 26 Sep 2020 om 18:10
      App is inderdaad ok
    Alleen vreemd genoeg vaak reactie 2x geplaatst..
  • 26 Sep 2020 om 18:10
    • Quote van 26 Sep 2020 om 17:42
      Gewoon de app downloaden en klaar
    App is inderdaad ok
  • 26 Sep 2020 om 18:10
    • Quote van 26 Sep 2020 om 17:42
      Gewoon de app downloaden en klaar
    App is inderdaad ok
  • 26 Sep 2020 om 17:59
    • Quote van 26 Sep 2020 om 17:27
      Een beetje offtopic maar wat is deze website pure schurft om op mobile te bekijken. De ene advertentie na de andere, de hele website klapt open en dan heb je nog eens 1 of 2 overliggende advertenties.
      ik snap best dat er wat geld moet binnenkomen, maar de website is niet te bezoeken via mobiel.
    Je kan het beste een webbrowser als Bromite of Brave gebruiken. Of gewoon uBlock Origin installeren als add-on. Maar Bromite of Brave heeft mijn voorkeur. Websites laden soms ook veel sneller doordat veel trackers/advertenties enzo standaard geblokkeerd worden dus dan hoeft je browser die niet meer te laden. Chrome en Edge doen dat niet en Firefox en Safari doen het beperkt geloof ik.
  • 26 Sep 2020 om 17:42
    • Quote van 26 Sep 2020 om 17:27
      Een beetje offtopic maar wat is deze website pure schurft om op mobile te bekijken. De ene advertentie na de andere, de hele website klapt open en dan heb je nog eens 1 of 2 overliggende advertenties.
      ik snap best dat er wat geld moet binnenkomen, maar de website is niet te bezoeken via mobiel.
    Gewoon de app downloaden en klaar
  • 26 Sep 2020 om 17:27
    Een beetje offtopic maar wat is deze website pure schurft om op mobile te bekijken. De ene advertentie na de andere, de hele website klapt open en dan heb je nog eens 1 of 2 overliggende advertenties.
    ik snap best dat er wat geld moet binnenkomen, maar de website is niet te bezoeken via mobiel.