Hamstra nog niet uitgewinkeld: ''Gecharmeerd van Ekkelenkamp''

29
Hamstra nog niet uitgewinkeld: ''Gecharmeerd van Ekkelenkamp''

SC Heerenveen wist zich na het vertrek van Chidera Ejuke al te versterken met Pawel Bochniewicz, Oliver Batista Meier, Ullyses Llanez en de Friezen hopen 'vandaag of morgen' groen licht te krijgen voor de transfer van Jan Paul van Hecke. 

Reon Boeringa verwacht dat de 'Hamstraweken' echter nog niet helemaal voorbij zijn. "Heerenveen is nog niet uitgewinkeld. Een tweede doelman is nu prioriteit", schrijft hij op de website van Voetbal International. "Komen er voor het middenveld en de voorhoede nog interessante spelers beschikbaar, dan houdt Heerenveen zijn ogen open. Zo is Heerenveen gecharmeerd van Jurgen Ekkelenkamp."

"Ajax liet eerder weten dat de middenvelder niet te huur was, maar begin deze week heeft het talent zelf aangegeven wél open te staan voor een tijdelijk vertrek", blikt Boeringa terug. "Het is een situatie die Heerenveen nauwlettend volgt. Net als de ontwikkelingen van linksbuiten Jens Petter Hauge bij Bødø/Glimt. Heerenveen wil hem zoals bekend graag in de winterstop binnenhalen", legt hij uit. 

"Verder zal de transferactiviteit van Heerenveen vooral samenhangen met belangstelling voor huidige contractspelers. Keert Runar Espejord inderdaad terug naar Noorwegen, dan is een extra spits welkom", vervolgt de verslaggever. "Komt er een bod binnen op Mitchell van Bergen, dan zal er voorin weer geschakeld moeten worden", aldus Boeringa. 

"En trekt Joey Veerman zijn vorm van afgelopen weekend de komende weken door, dan valt concrete interesse voor hem niet uit te sluiten", beseft hij. "Maar aangezien de Volendammer onlangs zijn contract heeft verlengd, zal er absoluut een enorm bedrag op tafel moeten komen, wil Heerenveen er zelfs maar over nadenken", besluit Boeringa. 

29 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Sep 2020 om 06:12
    • Quote van 16 Sep 2020 om 20:02
      Dus omdat er geld is, moet het uitgegeven worden?
      Op welke positie zou die ervaren speler moeten komen en ten koste van wie?

      Je kunt het geld ook ff bewaren. Als er weer eens een buitenkansje te koop is, dat de RvC je niet weer terugfluit.
    Wie? Weet ik niet. Welke positie? Linksback
  • 16 Sep 2020 om 23:05
    Ik hoor zo weinig namen... veel meningen, maar weinig oplossingen. Welke spelers kunnen ons nu werkelijk sterker maken binnen ons budget?
  • 16 Sep 2020 om 20:02
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Dus omdat er geld is, moet het uitgegeven worden?
    Op welke positie zou die ervaren speler moeten komen en ten koste van wie?

    Je kunt het geld ook ff bewaren. Als er weer eens een buitenkansje te koop is, dat de RvC je niet weer terugfluit.
  • 16 Sep 2020 om 18:47
    • Quote van 16 Sep 2020 om 18:28
      Met Erwin Mulder, Henk Veerman en Pawel Bochniewicz zijn er al drie ervaren spelers gekocht in de as van het veld. Wat je zegt is dus feitelijk onjuist.
    Mag ook nog wel een middenvelder met ervaring bij.
  • 16 Sep 2020 om 18:39
    Koop vooral een goede speler. Ervaring is leuk maar geen garantie (Van Rhijn, Espejord, eerder Bulthuis). Liever een onervaren Botman dan een ervaren Bulthuis. Het gaat primair om voetbalkwaliteit, techniek , fysiek, snelheod, inzicht.
  • 16 Sep 2020 om 18:28
    • Quote van 16 Sep 2020 om 16:19
      Koop maar een ervaren speler. Tot opheden nog maar weinig uitgegeven van de 12 miljoen - onkosten... Zie alleen maar jeugdige huur spelers..
    Met Erwin Mulder, Henk Veerman en Pawel Bochniewicz zijn er al drie ervaren spelers gekocht in de as van het veld. Wat je zegt is dus feitelijk onjuist.
  • 16 Sep 2020 om 18:24
    • Quote van 16 Sep 2020 om 16:19
      Koop maar een ervaren speler. Tot opheden nog maar weinig uitgegeven van de 12 miljoen - onkosten... Zie alleen maar jeugdige huur spelers..
    Klopt
    Veel huur spelers.
    En erg jong.
  • 16 Sep 2020 om 18:03
    • Quote van 16 Sep 2020 om 17:39
      Ekkelenkamp zou met zijn diepgang wel een erg goede speler zijn voor ons, huren met percentage bij doorverkoop zou helemaal geen slechte keuze zijn, het gaat om kwaliteit! 2e keeper moet er nog wel bij.
    Eens. Jong Ajax - jong PSV gekeken. Ekkelenkamp stak daar echt boven de rest uit en is zowel verdedigend als aanvallend inzetbaar. En gezien de financiële situatie zijn nog meer aankopen onmogelijk laat staan ervaren spelers. Daarnaast is huren tamelijk risicoloos. Maar goed, denk niet dat hij mag gaan
  • 16 Sep 2020 om 17:39
    Ekkelenkamp zou met zijn diepgang wel een erg goede speler zijn voor ons, huren met percentage bij doorverkoop zou helemaal geen slechte keuze zijn, het gaat om kwaliteit! 2e keeper moet er nog wel bij.
  • 16 Sep 2020 om 16:45
    • Quote van 16 Sep 2020 om 16:19
      Koop maar een ervaren speler. Tot opheden nog maar weinig uitgegeven van de 12 miljoen - onkosten... Zie alleen maar jeugdige huur spelers..
    Hendriksen ervaring en transfervrij
  • 16 Sep 2020 om 16:31
    • Quote van 16 Sep 2020 om 14:51
      De club is goed bezig met het halen van nieuwelingen, maar wat moeten wij met Ekkelenkamp? Ons middenveld stond prima tegen Willem II. Daar hoeft Ekkelenkamp niet bij. Dewaele en Hajal hebben we achter de hand en Akujobi kan daar ook nog spelen. Dus absoluut niet aan beginnen. Geen Ajacieden opleiden.
    Wijs gesproken!!
  • 16 Sep 2020 om 16:25
    • Quote van 16 Sep 2020 om 16:19
      Koop maar een ervaren speler. Tot opheden nog maar weinig uitgegeven van de 12 miljoen - onkosten... Zie alleen maar jeugdige huur spelers..
    Klopt. Veerman, Bochniewicz en Mulder vallen allemaal onder de categorie jeugdige huurspelers.
  • 16 Sep 2020 om 16:25
    • Quote van 16 Sep 2020 om 16:19
      Koop maar een ervaren speler. Tot opheden nog maar weinig uitgegeven van de 12 miljoen - onkosten... Zie alleen maar jeugdige huur spelers..
    Klopt. Veerman, Bochniewicz en Mulder vallen allemaal onder de categorie jeugdige huurspelers.
  • 16 Sep 2020 om 16:19
    • Quote van 16 Sep 2020 om 15:38
      Nog een middenvelder met ervaring. Een leider.
      Zou wel goed zijn voor dit elftal.
    Koop maar een ervaren speler. Tot opheden nog maar weinig uitgegeven van de 12 miljoen - onkosten... Zie alleen maar jeugdige huur spelers..
  • 16 Sep 2020 om 15:38
    Nog een middenvelder met ervaring. Een leider.
    Zou wel goed zijn voor dit elftal.
  • 16 Sep 2020 om 15:37
    Ruilen voor J. Veerman + 15 miljoen en een huurconstructie voor doorverkoop van 20% (voor Veerman als hij weer doorverkocht wordt EN voor Ekkelenkamp als hij na een aantal seizoenen voor paar miljoen vertrekt)
  • 16 Sep 2020 om 15:07
    Genoeg opties voor deze positie, zou eerder voor een verdedigender type gaan.
  • 16 Sep 2020 om 14:51
    De club is goed bezig met het halen van nieuwelingen, maar wat moeten wij met Ekkelenkamp? Ons middenveld stond prima tegen Willem II. Daar hoeft Ekkelenkamp niet bij. Dewaele en Hajal hebben we achter de hand en Akujobi kan daar ook nog spelen. Dus absoluut niet aan beginnen. Geen Ajacieden opleiden.
  • 16 Sep 2020 om 14:28
    Lijkt mij een prima speler voor ons, met een constructie erbij zoals Botman ook nog aan te verdienen.
  • 16 Sep 2020 om 14:20
    Ik denk zijn Ajax shirt.
  • 16 Sep 2020 om 14:13
    Het zal vast aan mij liggen maar wat maakt Ekkelenkamp zo bijzonder.. ik heb het nog niet kunnen ontdekken.
  • 16 Sep 2020 om 13:16
    Zo. Voor het eerst een naam die ik liever niet zie. Alsjeblieft niet, zeg...
  • 16 Sep 2020 om 13:10
    Buitenkansjes.
  • 16 Sep 2020 om 12:43
    Ben trouwens ook heel benieuwd waar Hamstra nog mee aan komt zetten. Vorig seizoen kwam ook opeens heel onverwachts Halilovic nog binnen....
  • 16 Sep 2020 om 12:43
    • Quote van 16 Sep 2020 om 12:38
      Hmm als we Batista Meier nog niet hadden gehuurd dan zou ik zeggen graag, maar nu we op die positie al een huurling hebben zie ik liever een koop/transfervrije speler op het middenveld.
    Eens maar dat za dan transfervrij (en hoog salaris?) worden. Lastig verhaal.
  • 16 Sep 2020 om 12:40
    • Quote van 16 Sep 2020 om 12:38
      Hmm als we Batista Meier nog niet hadden gehuurd dan zou ik zeggen graag, maar nu we op die positie al een huurling hebben zie ik liever een koop/transfervrije speler op het middenveld.
    Mee eens, daarbij heb je ook al een Hajal op de bank die eventueel kan uitgroeien tot vaste basisspeler.
  • 16 Sep 2020 om 12:38
    • Quote van 16 Sep 2020 om 12:30
      Nou eerst naar een keepertje lijkt me beter. Ekkelenkamp is welkom met een mooie constructie. Dan even situatie van Bergen oplossen. Prima lijkt me
    Hmm als we Batista Meier nog niet hadden gehuurd dan zou ik zeggen graag, maar nu we op die positie al een huurling hebben zie ik liever een koop/transfervrije speler op het middenveld.
  • 16 Sep 2020 om 12:35
    Kan Espejord niet een beetje keepen? Dan slaan we twee vliegen in een klap.
  • 16 Sep 2020 om 12:30
    Nou eerst naar een keepertje lijkt me beter. Ekkelenkamp is welkom met een mooie constructie. Dan even situatie van Bergen oplossen. Prima lijkt me
zaterdag 26 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›