Llanez dolblij met SC Heerenveen: ''Ik wil zo graag minuten maken"

16
Llanez dolblij met SC Heerenveen: ''Ik wil zo graag minuten maken"

SC Heerenveen heeft dinsdag de komst van kersverse aankoop Ulysses Llanez afgerond. De 19-jarige Amerikaan komt over van VfL Wolfsburg. "Toen ik hoorde dat ik naar Heerenveen kon, was ik gelijk heel enthousiast", liet Llanez dinsdag weten tijdens zijn presentatie.

"Ik wil zo graag minuten maken in een eerste elftal, dat zat er bij Wolfsburg niet in. De Eredivisie is een geweldige competitie voor vleugelspelers. Ik zat zaterdag op de tribune tegen Willem II. In een helft kregen de buitenspelers al vaker de bal dan ik normaal gewend ben in een hele wedstrijd. Daarom heb ik zo’n zin in dit avontuur."

Llanez stond bij Wolfsburg tot medio 2022 onder contract, maar de Amerikaan maakte dinsdag bekend zijn contract met twee seizoenen te verlengen. Zelf heeft de Amerikaan er ontzettend veel zin in. In een interview met de club vertelde hij: "ik ga hard werken voor dit team."

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Sep 2020 om 23:24
    • Quote van 16 Sep 2020 om 06:57
      Bijzonder dat je zonder hem hebt zien spelen al je vraagtekens hebt. Ik zie hem liever eerst even spelen of trainen en dan kijken of het een aanwinst is. Begrijp me niet verkeerd hoor maar vind het op voorhand mensen beoordelen en al bijna afserveren wel gek. Daarnaast heeft hij wel het voordeel dat die zowel op links als rechts kan spelen. Dus dat houdt sowieso de druk erop bij de huidige spelers. Dus levert extra concurrentie op.
    Heb tot zover alleen beelden gezien verder niet. Maar ik schrijf hem ook niet af en geef aan dat ik twijfels heb dat hij het verschil maakt. Naar mijn mening kun je daar vast wel een andere speler voor halen
  • 16 Sep 2020 om 10:32
    Stadion jingle moet niet moeilijk zijn : Fritz Ferdinand - https://youtu.be/31sZ9xZr_Ew
  • 16 Sep 2020 om 10:00
    • Quote van 16 Sep 2020 om 09:55
      Enige reden dat er nog een vleugel speler bij zou komen is in mijn ogen het (tijdelijke) vertrek van één (of meer). Bv verhuur vd Heide of verkoop van Bergen...
    Zeker mee eens. Ik kan mij echter ook voorstellen dat ze graag een speler die ze echt onder contract hebben erbij willen voor op de vleugels, zeker met het aanstaande vertrek van Van Bergen (als het niet nu is, is het in de winter of in de zomer volgend jaar wel). Het zou kunnen zijn dat ze bijvoorbeeld nu een speler die in Scandinavie speelt (daar spelen een aantal redelijke vleugelspelers) alvast een contract aanbieden en nog een jaar verhuren om daar het huidige seizoen af te maken. Dit is allemaal natuurlijk speculatief en ik heb werkelijk geen idee of dit echt een optie is, maar ik kan mij niet voorstellen dat er op dit moment nog gezocht wordt naar een vleugelspeler die op dit moment een directe versterking moet zijn.
  • 16 Sep 2020 om 09:55
    • Quote van 16 Sep 2020 om 09:51
      Die extra middenvelder 'verwacht' ik in zekere zin ook nog wel, aangezien Hamstra meerdere keren benoemd heeft dat hij nog een '10' én een extra 'gewone' middenvelder erbij wilde bij het opsommen van het lijstje dat er volgens hem nog moest komen. Van dat lijstje is verder alleen nog de tweede keeper niet afgestreept. Waar de extra vleugelspeler vandaan komt, weet ik niet maar over het algemeen is Sander wel redelijk ingevoerd.
    Enige reden dat er nog een vleugel speler bij zou komen is in mijn ogen het (tijdelijke) vertrek van één (of meer). Bv verhuur vd Heide of verkoop van Bergen...
  • 16 Sep 2020 om 09:51
    • Quote van 16 Sep 2020 om 09:48
      Sander de Vries van LC verwacht dat er nog een middenvelder en vleugelaanvaller bij komen, maar vind dit wel een beetje erg enthousiast.
    Die extra middenvelder 'verwacht' ik in zekere zin ook nog wel, aangezien Hamstra meerdere keren benoemd heeft dat hij nog een '10' én een extra 'gewone' middenvelder erbij wilde bij het opsommen van het lijstje dat er volgens hem nog moest komen. Van dat lijstje is verder alleen nog de tweede keeper niet afgestreept. Waar de extra vleugelspeler vandaan komt, weet ik niet maar over het algemeen is Sander wel redelijk ingevoerd.
  • 16 Sep 2020 om 09:48
    • Quote van 16 Sep 2020 om 07:22
      Na van hecke en een 2e keeper.... Zouden we dan klaar zijn op de markt? Er van uit gaande dat de selectie intact blijft
    Sander de Vries van LC verwacht dat er nog een middenvelder en vleugelaanvaller bij komen, maar vind dit wel een beetje erg enthousiast.
  • 16 Sep 2020 om 07:23
    Leuke speler hoor, afwachten of hij t ook op dit niveau kan natuurlijk maar razend populair is States, zeker na zijn goal tegen Costa Rica. Hamstra stelt meer in Duitsland te scouten en als je ziet wat daar rondloopt bij tweede elftallen.. goed idee. Daarnaast is huren top oplossing in corona tijd. De herrie duurt nog wel dit seizoen dus er gaan weer miljoenen bij t tekort. Uitstekende zet dit. Nu hopen dat hij zich verder ontwikkelt
  • 16 Sep 2020 om 07:22
    Na van hecke en een 2e keeper.... Zouden we dan klaar zijn op de markt? Er van uit gaande dat de selectie intact blijft
  • 16 Sep 2020 om 06:57
    • Quote van 16 Sep 2020 om 04:57
      Klopt en dat is ook nog eens speculatief. Wat je nodig hebt is aanvallend vermogen en dat oogt op het moment niet sterk. Hopelijk wordt m’n ongelijk bewezen de komende wedstrijden maar ik betwijfel het
    Bijzonder dat je zonder hem hebt zien spelen al je vraagtekens hebt. Ik zie hem liever eerst even spelen of trainen en dan kijken of het een aanwinst is. Begrijp me niet verkeerd hoor maar vind het op voorhand mensen beoordelen en al bijna afserveren wel gek. Daarnaast heeft hij wel het voordeel dat die zowel op links als rechts kan spelen. Dus dat houdt sowieso de druk erop bij de huidige spelers. Dus levert extra concurrentie op.
  • 16 Sep 2020 om 04:57
    • Quote van 16 Sep 2020 om 01:02
      Directe concurrentie Van der Heide, verdienmodel, opvulling voor de breedte, Heerenveen terug op de kaart in een deel van Amerika wie weet wat daar uit voortkomt, contacten bij een andere grote club. Zo even een greep uit de voordelen die deze huur bevat.
    Klopt en dat is ook nog eens speculatief. Wat je nodig hebt is aanvallend vermogen en dat oogt op het moment niet sterk. Hopelijk wordt m’n ongelijk bewezen de komende wedstrijden maar ik betwijfel het
  • 16 Sep 2020 om 01:02
    • Quote van 15 Sep 2020 om 22:59
      Ik zie niet veel toegevoegde waarde in deze huur. Ik begrijp dat links onderbezet is met ‘alleen’ vd Heide daar. Nu krijgen we llanez erbij en ik weet niet hoe goed hij is, geloof alleen niet dat hij het verschil maakt. Maar dat zijn ook weer eens jongens onder de 20 jaar.
    Directe concurrentie Van der Heide, verdienmodel, opvulling voor de breedte, Heerenveen terug op de kaart in een deel van Amerika wie weet wat daar uit voortkomt, contacten bij een andere grote club. Zo even een greep uit de voordelen die deze huur bevat.
  • 15 Sep 2020 om 23:04
    Ik lees nu op twitter van Sander de Vries dat men ook een verdienmodel heeft op de huur van deze Llanez, maar ook op die van Batista. Dat kan interessant zijn.
    Ik zie deze zet vooral als tussenoplossing. Concurrentie voor Vd Heide, die wel regelmatig zal spelen, maar nog geen constant seizoen zal draaien en wie weet een bruggetje naar een directe aanwinst op de vleugels in de winter.
    Ben juist blij dat men ervoor gaat om dit soort jongens te huren en directe aanwinsten zoals Veerman, Bodniewicz en andere Veerman koopt.
  • 15 Sep 2020 om 22:59
    Ik zie niet veel toegevoegde waarde in deze huur. Ik begrijp dat links onderbezet is met ‘alleen’ vd Heide daar. Nu krijgen we llanez erbij en ik weet niet hoe goed hij is, geloof alleen niet dat hij het verschil maakt. Maar dat zijn ook weer eens jongens onder de 20 jaar.
  • 15 Sep 2020 om 21:49
    • Quote van 15 Sep 2020 om 20:22
      Als ik de reacties op Twitter een beetje lees, dan is dit mannetje wel populair. Komen zelfs al shirtaanvragen uit de USA.
    Viel mij ook al op! Aan de commerciële afdeling om hierop in te spelen! Zag ook al dat mensen vroegen om een Bradley-shirt uit die tijd..
  • 15 Sep 2020 om 20:22
    Als ik de reacties op Twitter een beetje lees, dan is dit mannetje wel populair. Komen zelfs al shirtaanvragen uit de USA.
  • 15 Sep 2020 om 20:09
    Morgen presentatie v Hecke. Wie zou de tweede keeper worden?
zaterdag 26 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›