BREAKING | SC Heerenveen presenteert vanmiddag kersverse aanwinst

15
BREAKING | SC Heerenveen presenteert vanmiddag kersverse aanwinst

SC Heerenveen presenteert dinsdagmiddag een nieuwe speler. Dat bericht heeft de club zelf naar buiten gebracht in de vorm van een persuitnodiging. Naar alle waarschijnlijkheid gaat het om Ulysses Llanez of Jan Paul van Hecke.

Volgens het bericht van de club wordt de nieuwe speler rond 17.30 uur gepresenteerd. "SC Heerenveen wacht nog steeds op het definitief afronden van de transfers van Ulysses Llanez en Jan Paul van Hecke", schreef Sander de Vries, journalist van de Leeuwarder Courant, eerder al.

"Met beide spelers is de club al een tijd rond, maar vooral de situatie rond Van Hecke (groen licht van de voetbalbonden) is inmiddels een klein hoofdpijndossier", aldus De Vries.

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Sep 2020 om 16:41
    • Quote van 15 Sep 2020 om 16:33
      Ulysses Llanez volgens de tattoo op de foto.
    Klopt inderdaad, het is Llanez.
  • 15 Sep 2020 om 16:38
    • Quote van 15 Sep 2020 om 16:33
      Ulysses Llanez volgens de tattoo op de foto.
    Officiële website sc Heerenveen
  • 15 Sep 2020 om 16:36
    • Quote van 15 Sep 2020 om 16:35
      Welke foto ?
    Dat dacht ik ook al indd ????
  • 15 Sep 2020 om 16:35
    • Quote van 15 Sep 2020 om 16:33
      Ulysses Llanez volgens de tattoo op de foto.
    Welke foto ?
  • 15 Sep 2020 om 16:33
    Ulysses Llanez volgens de tattoo op de foto.
  • 15 Sep 2020 om 16:32
    • Quote van 15 Sep 2020 om 16:31
      In de instastory van Sch staat wel iets met een shirt en rugnummer maar niet te zien wat voor nummer
    Lijkt een 2. 2, 12 of 22????
  • 15 Sep 2020 om 16:31
    In de instastory van Sch staat wel iets met een shirt en rugnummer maar niet te zien wat voor nummer
  • 15 Sep 2020 om 16:28
    Nog geen Van Hecke vandaag.
  • 15 Sep 2020 om 16:16
    • Quote van 15 Sep 2020 om 15:50
      Ambtenaren bij de knvb?
    Denk dat dit eerder met de Brexit te maken heeft in het geval Van Hecke.
  • 15 Sep 2020 om 16:06
    Na deze aanwinsten komt er nog een keeper en een middenvelder? En heel misschien Hauge alvast?
  • 15 Sep 2020 om 15:50
    Ambtenaren bij de knvb?
  • 15 Sep 2020 om 15:39
    • Quote van 15 Sep 2020 om 15:38
      Zou er nog een aanvallende middenvelder bij komen? Of is daar Batista Meijer voor gehaald?
    Geen koopoptie voor zover ik weet (reactie op vorige comment) en ja, Batista Meier is gehaald als een ‘10’ die ook op de vleugels kan.
  • 15 Sep 2020 om 15:38
    Zou er nog een aanvallende middenvelder bij komen? Of is daar Batista Meijer voor gehaald?
  • 15 Sep 2020 om 15:36
    Is er een koopoptie bedongen op Lianez?
  • 15 Sep 2020 om 15:26
    Ben benieuwd hoe de buitenspeler het gaat doen, we gaan het zien!
zaterdag 26 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›