'SC Heerenveen dendert door: Llanez ondergaat medische keuring'

11
'SC Heerenveen dendert door: Llanez ondergaat medische keuring'

Ulysses Llanez (19) wordt vandaag medisch gekeurd door SC Heerenveen, zo weet FeanOnline. SC Heerenveen wil de Amerikaanse aanvaller huren van VfL Wolfsburg. 

De 'Hamstraweken' lijken daardoor nog altijd in volle gang, want vorige week wisten de Friezen zich al te versterken met Pawel Bochniewicz, Oliver Batista-Meier en Jan Paul van Hecke. Laatstgenoemde was afgelopen weekend echter nog niet speelgerechtigd. 

Bochniewicz en Batista-Meier begonnen afgelopen weekend direct in de basis bij SC Heerenveen, dat in het Abe Lenstra Stadion uiteindelijk met 2-0 wist te winnen van Willem II. Bochniewicz nam de bevrijdende tweede treffer voor zijn rekening tegen de club uit Tilburg. 

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Sep 2020 om 16:06
    Vandaag geen persmoment meer vermoed ik.
  • 14 Sep 2020 om 14:35
    Denk juist dat we het heel lastig gaan krijgen tegen ploegen als Fortuna en VVV. Willem II wilde nog wel een beetje voetballen (en moest ook wel na die 1-0), maar Fortuna en zeker (het dan uitspelende VVV) zullen in principe verdedigender gaan spelen denk ik. Onze jongens kunnen goed voetballen, maar zijn wel beter als er ruimtes liggen en ze niet de opbouwende ploeg hoeven te zijn. Ik hoop dat de nieuwe spelers ervoor kunnen zorgen dat er mede dankzij hen ook meer ruimtes voor andere spelers ontstaat en we er dus iets makkelijker doorheen kunnen voetballen. Heel erg benieuwd naar de aanstaande potten in elk geval. Ik heb een stuk meer vertrouwen dan een week geleden.
  • 14 Sep 2020 om 13:07
    Vd Water en ook gelijk maar ophalen bij Heracles....
  • 14 Sep 2020 om 12:59
    Goeie spits heeft VVV, staat al bovenaan;)
  • 14 Sep 2020 om 12:51
    • Quote van 14 Sep 2020 om 12:36
      Negen punten pakken uit drie, daarna stunten tegen of Utrecht, of Ajax (als het kan allebei) en je zit na de eerste vijf potten heel erg goed.
    Hahaha goed dat je zo positief bent maar zullen we het gewoon wedstrijd voor wedstrijd bekijken?
  • 14 Sep 2020 om 12:48
    • Quote van 14 Sep 2020 om 12:36
      Negen punten pakken uit drie, daarna stunten tegen of Utrecht, of Ajax (als het kan allebei) en je zit na de eerste vijf potten heel erg goed.
    Ja joh? Als je de eerste 5 potten wint sta je er goed voor? :D
  • 14 Sep 2020 om 12:40
    • Quote van 14 Sep 2020 om 12:28
      Zonder reden hoor want ik had ze beide nog nooit zien spelen, maar om een of andere reden heb ik bij deze huurling een minder positief gevoel dan die jongen van Bayern. Hoop natuurlijk dat dit (ook) een goede speler wordt voor ons, want nog iets van versterking kunnen we op de vleugels wel gebruiken totdat Hauge (hopelijk) in de winter komt. Al zie ik dat met al die interesse die hij heeft en de prestaties die hij levert, ook niet gebeuren eerlijk gezegd.
    Hij heeft ook al voor de VS gespeeld, niet het beste elftal maar zegt al heel veel voor een Heerenveen-waardige speler vind ik.
  • 14 Sep 2020 om 12:38
    • Quote van 14 Sep 2020 om 12:28
      Zonder reden hoor want ik had ze beide nog nooit zien spelen, maar om een of andere reden heb ik bij deze huurling een minder positief gevoel dan die jongen van Bayern. Hoop natuurlijk dat dit (ook) een goede speler wordt voor ons, want nog iets van versterking kunnen we op de vleugels wel gebruiken totdat Hauge (hopelijk) in de winter komt. Al zie ik dat met al die interesse die hij heeft en de prestaties die hij levert, ook niet gebeuren eerlijk gezegd.
    Heb wat beelden gezien, maar dit is wel een leuke voetballer hoor. Snel en vaardig!
  • 14 Sep 2020 om 12:36
    Negen punten pakken uit drie, daarna stunten tegen of Utrecht, of Ajax (als het kan allebei) en je zit na de eerste vijf potten heel erg goed.
  • 14 Sep 2020 om 12:28
    Zonder reden hoor want ik had ze beide nog nooit zien spelen, maar om een of andere reden heb ik bij deze huurling een minder positief gevoel dan die jongen van Bayern. Hoop natuurlijk dat dit (ook) een goede speler wordt voor ons, want nog iets van versterking kunnen we op de vleugels wel gebruiken totdat Hauge (hopelijk) in de winter komt. Al zie ik dat met al die interesse die hij heeft en de prestaties die hij levert, ook niet gebeuren eerlijk gezegd.
  • 14 Sep 2020 om 12:23
    Wij worden kampioen!!
Saturday 23 October 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›