BREAKING | 'SC Heerenveen haalt Amerikaanse aanvaller van Wolfsburg'

77
BREAKING | 'SC Heerenveen haalt Amerikaanse aanvaller van Wolfsburg'

SC Heerenveen hoopt op korte termijn Ulysses Llanez voor een seizoen te huren van VFL Wolfsburg, zo meldt de Leeuwarder Courant donderdagavond. De 19-jarige Amerikaanse vleugelaanvaller speelde vorig seizoen in het tweede elftal van de Duitse Bundesliga-club.

De Amerikaanse aanvaller wacht nog op zijn debuut in de Bundesliga. Wolfsburg nam Llanez in 2018 over van MLS-club LA Galaxy. Llanez heeft al wel in het Amerikaanse nationale elftal gespeeld. Bij zijn debuut scoorde hij het winnende doelpunt tegen Costa Rica.

Met het huren van Oliver Batista Meier en Ulysses Llanez heeft SC Heerenveen de posities op de zijkanten nu goed gevuld. Het duo moet dit seizoen gaan concurreren met Arjen van der Heide en Mitchell van Bergen.

77 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Sep 2020 om 10:31
    Wat mij betreft spelen we morgen met: Mulder; Floranus - Dresevic - Bochniewicz - Woudenberg (zie liever Fernandez, maar Jansen niet); Veerman - Kongolo; Batista; Van Bergen - H. Veerman - van der Heide. Wellicht Hajal op de plek van Batista, die van der Heide (die ik totaal niet vind overtuigen deze voorbereiding) vervangt.
  • 11 Sep 2020 om 10:28
    Ik zou Dewaele zeker niet opstellen. Dan heb je wel een heel vlak middenveld. Iets meer creativiteit graag. Zet die van Bayern maar op 10. Dat is Veerman niet.
  • 11 Sep 2020 om 09:26
    • Quote van 11 Sep 2020 om 09:23
      Joey Veerman is ook gelukt
    Dat was één keer iets van €500.000.
    Jij hebt het over ruim €2.500.000 voor plekken die niet persé gevuld moeten worden. Vandaan; onrealistisch.
  • 11 Sep 2020 om 09:24
    • Quote van 11 Sep 2020 om 09:01
      Ik zou Felida zwarts en de rooij nog halenHeel veel talent en voor ruim 2.5 miljoen heb je deze 3 talenten wel binnen dan klaarstomen en goed doorverkopen
      Hoe zien jullie de opstelling tegen Willem ll??

    Mulder, Floranus, Dresevic, Bosniwiech, Woudenberg, Kongolo, Veerman, Dewaele, Van der Heide/Batista, Veerman, Van bergen
  • 11 Sep 2020 om 09:24
    • Quote van 11 Sep 2020 om 09:01
      Ik zou Felida zwarts en de rooij nog halenHeel veel talent en voor ruim 2.5 miljoen heb je deze 3 talenten wel binnen dan klaarstomen en goed doorverkopen
      Hoe zien jullie de opstelling tegen Willem ll??

    Mulder, Floranus, Dresevic, Bosniwiech, Woudenberg, Kongolo, Veerman, Dewaele, Van der Heide/Batista, Veerman, Van bergen
  • 11 Sep 2020 om 09:23
    • Quote van 11 Sep 2020 om 09:12
      Hebben we hier een topscout van de jupiler league, of zijn deze spelers gebaseerd op uitspraken van Hans Kraay. Denk dat het zeer onrealistisch is dat al deze 3 spelers gaan komen.
    Joey Veerman is ook gelukt
  • 11 Sep 2020 om 09:12
    • Quote van 11 Sep 2020 om 09:01
      Ik zou Felida zwarts en de rooij nog halenHeel veel talent en voor ruim 2.5 miljoen heb je deze 3 talenten wel binnen dan klaarstomen en goed doorverkopen
      Hoe zien jullie de opstelling tegen Willem ll??

    Hebben we hier een topscout van de jupiler league, of zijn deze spelers gebaseerd op uitspraken van Hans Kraay. Denk dat het zeer onrealistisch is dat al deze 3 spelers gaan komen.
  • 11 Sep 2020 om 09:01
    Ik zou Felida zwarts en de rooij nog halenHeel veel talent en voor ruim 2.5 miljoen heb je deze 3 talenten wel binnen dan klaarstomen en goed doorverkopen
    Hoe zien jullie de opstelling tegen Willem ll??

  • 11 Sep 2020 om 08:33
    • Quote van 11 Sep 2020 om 00:35
      Het is denk ik wel heel verstandig om een 10 en een buitenspeler te huren. Je moet niet vergeten dat Hajal en van der Heide beiden veel potentie hebben. Als je daar nu spelers voor koopt dan blokkeer je hun ontwikkeling.
    Zo is 't en hopelijk gaan deze twee dit jaar doorbreken. Potentie zat !
  • 11 Sep 2020 om 08:23
    Maar feitelijk gezien klopt wel dat Johnny en staf in wezen weer beginnen waar ze in juli stonden. De winst is wel dat veel jinkies speeltijd hebben gehad tegen serieuze tegenstanders. Dat duidelijk is geworden waar het knelt. Dat er een gevoel van urgentie zal zijn in de groep. Ook in andere jaren vertrokken en kwamen er nog spelers na de start vd competitie. Waarschijnlijk is de selectie nu wel compleet, m.u.v. 2e keeper, en dat is wel eens anders geweest bij de start.
  • 11 Sep 2020 om 07:11
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:54
      Idd mooi werk van Gerry. Qua teambuilding kun je wel weer opnieuw beginnen das wel jammer
    Knap dat er altijd een negatief randje te bespeuren is bij je. Ditmaal over iets waarvan we allemaal de redenen kennen. Iets waar we maar zeker Hamstra het maar mee te doen heeft.
  • 11 Sep 2020 om 06:27
    • Quote van 11 Sep 2020 om 04:42
      De huid niet verkopen voor de beer geschoten is. Indien Ejuke niet verkocht zou zijn, maar je had er nog wel een buitenspeler bij gehaald (huur of koop) dan zit je met én een extra buitenspeler én die dure buiten EU speler. Nu wordt er met het geld van Chiddi gehaald wat nodig is. Dat is wat er moet gebeuren en waar de mogelijkheden liggen. Voor nu prima en hopelijk voor de toekomst wat minder zorgwekkend. We moeten maar hopen dat Veerman het volgende pareltje gaat worden. Daarna lijkt de vijver met eigen goudmijntjes wel een beetje op te drogen tenzijn er een aantal eigen spelers zich enorm door gaan ontwikkelen. Ik zie dat alleen nog niet binnen nu en 2 jaar gebeuren, maar ik laat me graag verrassen.
    Naast Veerman denk ik dat ze hopen dat er nog wat winst op Van Bergen te halen is en zal oa die Pool wellicht voor het volgende geld moeten zorgen en misschien die Hauge (mits ze daar op de achtergrond idd echt mee bezig zijn). Daarnaast zal er gesprokkeld worden met de hoop op verkoop van die huurspelers (mits bij allen de "Hamstra" huurdeal verwerkt is :) ) nadat ze hier hun kunnen hebben vertoont en zo in ieder geval een inkomstenstroom op gang houden en op die manier, hopelijk, weer toewerken naar betere tijden (meer publiek en sponsoren).
  • 11 Sep 2020 om 06:06
    • Quote van 11 Sep 2020 om 04:42
      De huid niet verkopen voor de beer geschoten is. Indien Ejuke niet verkocht zou zijn, maar je had er nog wel een buitenspeler bij gehaald (huur of koop) dan zit je met én een extra buitenspeler én die dure buiten EU speler. Nu wordt er met het geld van Chiddi gehaald wat nodig is. Dat is wat er moet gebeuren en waar de mogelijkheden liggen. Voor nu prima en hopelijk voor de toekomst wat minder zorgwekkend. We moeten maar hopen dat Veerman het volgende pareltje gaat worden. Daarna lijkt de vijver met eigen goudmijntjes wel een beetje op te drogen tenzijn er een aantal eigen spelers zich enorm door gaan ontwikkelen. Ik zie dat alleen nog niet binnen nu en 2 jaar gebeuren, maar ik laat me graag verrassen.
    Timo Zaal is het volgende pareltje,16 jaar en nu al zo goed!
  • 11 Sep 2020 om 04:42
    • Quote van 11 Sep 2020 om 00:34
      En toch, we moesten wachten op de transfer van Ejuke totdat er wat mogelijk was. Vervolgens huur je drie spelers, dan denk ik, was dat niet mogelijk voor Ejuke of moeten wij gigantische huursommen betalen. Qua salarisruimte moet het prima passen, zijn zoveel (dure) jongens weggegaan. Vind dat persoonlijk dan wel weer een beetje gek. Mag hopen dat we toch nog wel minstens in staat zijn om nog twee spelers te kopen ipv huren.
    De huid niet verkopen voor de beer geschoten is. Indien Ejuke niet verkocht zou zijn, maar je had er nog wel een buitenspeler bij gehaald (huur of koop) dan zit je met én een extra buitenspeler én die dure buiten EU speler. Nu wordt er met het geld van Chiddi gehaald wat nodig is. Dat is wat er moet gebeuren en waar de mogelijkheden liggen. Voor nu prima en hopelijk voor de toekomst wat minder zorgwekkend. We moeten maar hopen dat Veerman het volgende pareltje gaat worden. Daarna lijkt de vijver met eigen goudmijntjes wel een beetje op te drogen tenzijn er een aantal eigen spelers zich enorm door gaan ontwikkelen. Ik zie dat alleen nog niet binnen nu en 2 jaar gebeuren, maar ik laat me graag verrassen.
  • 11 Sep 2020 om 00:35
    Het is denk ik wel heel verstandig om een 10 en een buitenspeler te huren. Je moet niet vergeten dat Hajal en van der Heide beiden veel potentie hebben. Als je daar nu spelers voor koopt dan blokkeer je hun ontwikkeling.
  • 11 Sep 2020 om 00:34
    En toch, we moesten wachten op de transfer van Ejuke totdat er wat mogelijk was. Vervolgens huur je drie spelers, dan denk ik, was dat niet mogelijk voor Ejuke of moeten wij gigantische huursommen betalen. Qua salarisruimte moet het prima passen, zijn zoveel (dure) jongens weggegaan. Vind dat persoonlijk dan wel weer een beetje gek. Mag hopen dat we toch nog wel minstens in staat zijn om nog twee spelers te kopen ipv huren.
  • 11 Sep 2020 om 00:34
    En toch, we moesten wachten op de transfer van Ejuke totdat er wat mogelijk was. Vervolgens huur je drie spelers, dan denk ik, was dat niet mogelijk voor Ejuke of moeten wij gigantische huursommen betalen. Qua salarisruimte moet het prima passen, zijn zoveel (dure) jongens weggegaan. Vind dat persoonlijk dan wel weer een beetje gek. Mag hopen dat we toch nog wel minstens in staat zijn om nog twee spelers te kopen ipv huren.
  • 11 Sep 2020 om 00:31
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:21
      Vindt je, 2 x 19 jaar geen ervaring
    *vind
  • 11 Sep 2020 om 00:26
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:26
      Prima! Van Der Heide zal weten dat hij moet gaan vechten voor zijn plek en ik denk dat een beetje concurrentie ook Van Bergen niet slecht zal doen. Hij was de laatste weken/maanden ook niet om over een huis te schrijven.
    Hoop dat we van Bergen nog slijten, anders loopt die volgend seizoen gratis de deur uit.
  • 10 Sep 2020 om 23:37
    • Quote van 10 Sep 2020 om 23:23
      Klopt niet Meier is aanvallende middenvelder speelde hij ook bij Bayern 2. Hij kan ook als buitenspeler spelen. Eigenlijk mist nu alleen een ervaren buitenspeler met power. Op links hebben wij nu twee jongens van 19. Van der Heide en die Amerikaan.

      Ik zou er nog van der Water of Zwarts bijhalen.
    Zo kan je het ook bekijken inderdaad. Ken de speler in kwestie niet goed genoeg om te zeggen of hij een linksbuiten of een 10 is. Wat ik wel weet is dat er in of nog een 10, of nog een linksbuiten bij moet.
  • 10 Sep 2020 om 23:23
    • Quote van 10 Sep 2020 om 22:59
      Van Hecke komt er nog bij, deze jongen dus. En vind eigenlijk dat er nog wel een nummer 10 en een middenvelder bij mogen. En natuurlijk een 2e doelman. Onze vriend van Bayern staat vrijwel overal aangeschreven als een buitenspeler. Hier komt bij dat we, als deze transfer ook door gaat, 4 buitenspelers hebben wat absoluut niet te veel is. Je moet namelijk maar afwachten wie van de 4 aan de eisen kan voldoen. Hier heb ik bij van Bergen en Van der Heide namelijk mijn twijfels bij.
    Klopt niet Meier is aanvallende middenvelder speelde hij ook bij Bayern 2. Hij kan ook als buitenspeler spelen. Eigenlijk mist nu alleen een ervaren buitenspeler met power. Op links hebben wij nu twee jongens van 19. Van der Heide en die Amerikaan.

    Ik zou er nog van der Water of Zwarts bijhalen.
  • 10 Sep 2020 om 23:18
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:03
      Gerry Hamstra complimenten!
    Hoezo...!??
  • 10 Sep 2020 om 22:59
    • Quote van 10 Sep 2020 om 22:39
      Komt er nog meer versterkingen aan ? Of was dit het tot de winter
    Van Hecke komt er nog bij, deze jongen dus. En vind eigenlijk dat er nog wel een nummer 10 en een middenvelder bij mogen. En natuurlijk een 2e doelman. Onze vriend van Bayern staat vrijwel overal aangeschreven als een buitenspeler. Hier komt bij dat we, als deze transfer ook door gaat, 4 buitenspelers hebben wat absoluut niet te veel is. Je moet namelijk maar afwachten wie van de 4 aan de eisen kan voldoen. Hier heb ik bij van Bergen en Van der Heide namelijk mijn twijfels bij.
  • 10 Sep 2020 om 22:39
    Komt er nog meer versterkingen aan ? Of was dit het tot de winter
  • 10 Sep 2020 om 22:03
    • Quote van 10 Sep 2020 om 21:59
      Ehm... verassing???
    Aangezien iedereen ons ziet als degradatie kandidaat kunnen alleen maar verrassen
  • 10 Sep 2020 om 21:59
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:49
      Heerenveen gaat de verassing van het seizoen worden.
    Ehm... verassing???
  • 10 Sep 2020 om 21:59
    • Quote van 10 Sep 2020 om 21:30
      Ik liever de rooij die 8 ton kan na Ejuke echt wel missen
    Misschien kiest Hamstra er in de winterstop voor om dan Hauge te halen in plaats van nu de Rooij. Zou ik een verdedigbare keuze vinden.
  • 10 Sep 2020 om 21:57
    • Quote van 10 Sep 2020 om 21:50
      Off topic:
      Best bijzonder dat de vertrekkende spelers van Heerenveen bijna allemaal nog geen club hebben.
      Høegh, Hahn, Van Rhijn. Halilovic en Odgaard terug naar een club zonder uitzicht op speeltijd. En dan nog jongens als Rienstra en Mihajlovic die alweer verkasten na hun vertrek. Misschien wel veelzeggend.
    Alleen Halilovic zou ik terug willen zien. De rest kon er in mijn ogen niet veel van.
  • 10 Sep 2020 om 21:50
    Off topic:
    Best bijzonder dat de vertrekkende spelers van Heerenveen bijna allemaal nog geen club hebben.
    Høegh, Hahn, Van Rhijn. Halilovic en Odgaard terug naar een club zonder uitzicht op speeltijd. En dan nog jongens als Rienstra en Mihajlovic die alweer verkasten na hun vertrek. Misschien wel veelzeggend.
  • 10 Sep 2020 om 21:34
    • Quote van 10 Sep 2020 om 21:30
      Ik liever de rooij die 8 ton kan na Ejuke echt wel missen
    Vinden ze nog nie goed genoeg.
    Anders hadden ze hem wel gehaald.
  • 10 Sep 2020 om 21:30
    • Quote van 10 Sep 2020 om 20:59
      Meier is een goede speler. Speelde bij Bayern 2 3e bundesliga. Llanez weet ik niet wat ik daarvan moet denken. Die speelde slechts Regionalliga bij Wolfsburg 2. Ik had daarvoor liever een speler gehaald uit de KKD zoals Zwarts.
    Ik liever de rooij die 8 ton kan na Ejuke echt wel missen
  • 10 Sep 2020 om 21:13
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:49
      Heerenveen gaat de verassing van het seizoen worden.
    Mei Iens age bokma
  • 10 Sep 2020 om 21:01
    • Quote van 10 Sep 2020 om 20:36
      Off topic: Marko Vejinovic transfervrij. Is toch een leuke voetballer.
    Nee.
  • 10 Sep 2020 om 20:59
    Meier is een goede speler. Speelde bij Bayern 2 3e bundesliga. Llanez weet ik niet wat ik daarvan moet denken. Die speelde slechts Regionalliga bij Wolfsburg 2. Ik had daarvoor liever een speler gehaald uit de KKD zoals Zwarts.
  • 10 Sep 2020 om 20:58
    • Quote van 10 Sep 2020 om 20:36
      Off topic: Marko Vejinovic transfervrij. Is toch een leuke voetballer.
    En hebben we niks aan
  • 10 Sep 2020 om 20:36
    Off topic: Marko Vejinovic transfervrij. Is toch een leuke voetballer.
  • 10 Sep 2020 om 20:35
    • Quote van 10 Sep 2020 om 20:30
      Welke officiële bron? LC geloof ik niet echt
    En waarom geloof je LC niet? LC is vrijwel altijd de eerste die iets meldt en het klopt ook vrijwel altijd.
  • 10 Sep 2020 om 20:35
    • Quote van 10 Sep 2020 om 20:15
      Eens met dit
    Klopt helemaal
  • 10 Sep 2020 om 20:35
    • Quote van 10 Sep 2020 om 20:08
      Moet zeggen dat ik wel hoop dat er ook wat aanvallende kracht gekocht gaat worden, al dan niet in de winter (met Hauge). Op 2 van de 4 aanvallende posities (aanvallende middenvelder) staan straks huurspelers, waar je dus geen geld aan gaat verdienen. Daarnaast heb je een Van Bergen uit vorm (die waarschijnlijk ook niet enorm veel gaat opleveren) en Veerman (die toch ook al wat ouder is, ga je wsl geen enorme winst op maken). Uiteindelijk zal er ook weer kapitaal op het veld moeten komen. Wel positief over deze aanwinsten, waar de selectie in ieder geval tijdelijk mee (bijna) volledig ingevuld kan worden. Hopelijk in de winter dus vol gaan voor Hauge, dit lijkt mij écht een aanwinst.
    Joey Veerman werd ook pas op de laatste dag gehaald. En daarnaast hebben we ook wel aardige bedragen gekregen voor spelers die ineens een jaar goed speelden, terwijl het jaar ervoor niet daarop leek. Ik denk dat volgend jaar (of in de winter) verkocht wordt, wellicht krijgt van Bergen weer een opleving. Jeugdspelers maken weer stappen. Elk jaar hetzelfde liedje. We verkopen niet elk jaar spelers voor 10 miljoen
  • 10 Sep 2020 om 20:30
    Welke officiële bron? LC geloof ik niet echt
  • 10 Sep 2020 om 20:15
    • Quote van 10 Sep 2020 om 20:08
      Moet zeggen dat ik wel hoop dat er ook wat aanvallende kracht gekocht gaat worden, al dan niet in de winter (met Hauge). Op 2 van de 4 aanvallende posities (aanvallende middenvelder) staan straks huurspelers, waar je dus geen geld aan gaat verdienen. Daarnaast heb je een Van Bergen uit vorm (die waarschijnlijk ook niet enorm veel gaat opleveren) en Veerman (die toch ook al wat ouder is, ga je wsl geen enorme winst op maken). Uiteindelijk zal er ook weer kapitaal op het veld moeten komen. Wel positief over deze aanwinsten, waar de selectie in ieder geval tijdelijk mee (bijna) volledig ingevuld kan worden. Hopelijk in de winter dus vol gaan voor Hauge, dit lijkt mij écht een aanwinst.
    Eens met dit
  • 10 Sep 2020 om 20:09
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:24
      Wat dit is? Dit is je vleugelposities dubbel bezetten. Mooi werk van Hamstra met beperkte middelen.
    Precies. Uitstekend werk.

    Iemand als Vd Heide krijgt nu niet alle druk op zijn schouders en Hamstra kan rustig een poging wagen om Hauge nog vast te leggen.

    In Gerry we trust!
  • 10 Sep 2020 om 20:08
    Moet zeggen dat ik wel hoop dat er ook wat aanvallende kracht gekocht gaat worden, al dan niet in de winter (met Hauge). Op 2 van de 4 aanvallende posities (aanvallende middenvelder) staan straks huurspelers, waar je dus geen geld aan gaat verdienen. Daarnaast heb je een Van Bergen uit vorm (die waarschijnlijk ook niet enorm veel gaat opleveren) en Veerman (die toch ook al wat ouder is, ga je wsl geen enorme winst op maken). Uiteindelijk zal er ook weer kapitaal op het veld moeten komen. Wel positief over deze aanwinsten, waar de selectie in ieder geval tijdelijk mee (bijna) volledig ingevuld kan worden. Hopelijk in de winter dus vol gaan voor Hauge, dit lijkt mij écht een aanwinst.
  • 10 Sep 2020 om 20:00
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:24
      Wat dit is? Dit is je vleugelposities dubbel bezetten. Mooi werk van Hamstra met beperkte middelen.
    Is afwachten hoe mooi dit is. Bij Roda JC zijn de vleugels ook dubbel bezet ieder jaar.
  • 10 Sep 2020 om 19:54
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:24
      Wat dit is? Dit is je vleugelposities dubbel bezetten. Mooi werk van Hamstra met beperkte middelen.
    Idd mooi werk van Gerry. Qua teambuilding kun je wel weer opnieuw beginnen das wel jammer
  • 10 Sep 2020 om 19:51
    Brighton meldt op de clubwebsite dat Van Hecke eerst verhuurd zal worden aan een club in Europa. In de UK betekent dit 'het vasteland van Europa', dus buiten de UK.
  • 10 Sep 2020 om 19:49
    Heerenveen gaat de verassing van het seizoen worden.
  • 10 Sep 2020 om 19:42
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:20
      Wat is dit.. zie toch liever v d heide uit eigen opleiding dan deze uit een 2e elftal.. ben benieuwd maar misschien een grote verrassing! Wie weet
    je zult toch dubbel bezet moeten zijn Jort , als vd Heide in oktober " ff afkloppen" geblesseerd raakt heb je geen vervanging.
  • 10 Sep 2020 om 19:42
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:38
      Offtopic: NAC heeft officieel bekendgemaakt dat Jan Paul van Hecke naar Brighton gaat. Verwacht dat hij morgen gewoon gepresenteerd word.
    Ik Hoop het.
    Groot talent.
  • 10 Sep 2020 om 19:40
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:38
      Offtopic: NAC heeft officieel bekendgemaakt dat Jan Paul van Hecke naar Brighton gaat. Verwacht dat hij morgen gewoon gepresenteerd word.
    Tuurlijk ! denk het ook.
  • 10 Sep 2020 om 19:38
    Offtopic: NAC heeft officieel bekendgemaakt dat Jan Paul van Hecke naar Brighton gaat. Verwacht dat hij morgen gewoon gepresenteerd word.
  • 10 Sep 2020 om 19:36
    Wanneer komt die jongen van NAC?Of is het papier werk nog niet geregeld. Dan vinden ze die spelen van Eindhoven toch niet goed genoeg.
  • 10 Sep 2020 om 19:34
    In het gunstigste geval zou je graag een vleugelspits kopen in plaats van huren. Maar ik ken niet de financiële mogelijkheden die Hamstra heeft. Bovendien kan het ook zo zijn dat er nu twee vleugelspelers worden gehuurd om budget over te houden om Hauge in de winter definitief vast te leggen. In dat laatste scenario zou ik het zeer verdedigbaar vinden dat er ter overbrugging tot die tijd spelers gehuurd worden.
    Bovendien hadden we vorig seizoen met Botman een huurspeler in de achterhoede. Daar is met de nieuwe Pool nu een speler gekocht.
    Mooi voor Jansen dat de keuzemogelijkheden wat toenemen om een representatief elftal op de been te kunnen brengen. Dat heeft deze clubman wel verdiend.
  • 10 Sep 2020 om 19:34
    Toch lijkt het team ondertussen niet heel onaardig vind ik. De nieuwe spelers ken ik dan nog niet zo goed maar je bent heus niet zomaar bij het Poolse team of Bayern.
  • 10 Sep 2020 om 19:32
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:26
      Mee eens, maar er mag nog wel wat ervaring bij...
    Met Mulder, Veerman, Bochnewicz en Dresevic staat er al meer ervaring dan afgelopen jaar (Faik & Hahn, toen ook Dresevic nog amper op hoog niveau). Oh ja van Rhijn hadden we ook nog. Blij dat we die ervaring weer kwijt zijn.
  • 10 Sep 2020 om 19:31
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:26
      Mee eens, maar er mag nog wel wat ervaring bij...
    Ik denk dat we met Mulder, Dresevic, Veerman en Veerman al de nodige ervaring hebben. Woudenberg en Espejord gezien hun leeftijd ook. Floranus, Kongolo en van Bergen ook al de nodige eredivisie wedstrijden gespeeld. Maarja, wanneer heeft een speler nu de ervaring...
  • 10 Sep 2020 om 19:26
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:24
      Met Bochniewicz iemand aangetrokken met ervaring. Deze huur spelers mooie opvulling voor de huidige selectie.
    Mee eens, maar er mag nog wel wat ervaring bij...
  • 10 Sep 2020 om 19:26
    Ervaring of niet...Van Rhijn was zeer ervaren. Maar daar werden we niet bkij van. Botman was onervaren maar had goede opleiding gehad. Pakte wel goed uit. Het tweede team van Bayern en Wolfsburg is hoog niveau hoor. Die zitten fysiek goed in elkaar, mentaal sterk, gewend in een goede organisatie te spelen. Daar kunnen we veel lol van hebben.
  • 10 Sep 2020 om 19:26
    Prima! Van Der Heide zal weten dat hij moet gaan vechten voor zijn plek en ik denk dat een beetje concurrentie ook Van Bergen niet slecht zal doen. Hij was de laatste weken/maanden ook niet om over een huis te schrijven.
  • 10 Sep 2020 om 19:24
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:20
      Wat is dit.. zie toch liever v d heide uit eigen opleiding dan deze uit een 2e elftal.. ben benieuwd maar misschien een grote verrassing! Wie weet
    Wat dit is? Dit is je vleugelposities dubbel bezetten. Mooi werk van Hamstra met beperkte middelen.
  • 10 Sep 2020 om 19:24
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:20
      Wat is dit.. zie toch liever v d heide uit eigen opleiding dan deze uit een 2e elftal.. ben benieuwd maar misschien een grote verrassing! Wie weet
    Wat dit is? Dit is je vleugelposities dubbel bezetten. Mooi werk van Hamstra met beperkte middelen.
  • 10 Sep 2020 om 19:24
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:21
      Vindt je, 2 x 19 jaar geen ervaring
    Met Bochniewicz iemand aangetrokken met ervaring. Deze huur spelers mooie opvulling voor de huidige selectie.
  • 10 Sep 2020 om 19:23
    Het wel jong allemaal. Ik dacht dat ze ervaring zochten.
  • 10 Sep 2020 om 19:23
    Geweldig Hamstra! ?.?
  • 10 Sep 2020 om 19:23
    Je spreekt het uit als Jannes, geinig. Nu Hauge in de winterstop nog, zodat de club in de toekomst hopelijk weer veel geld kan verdienen aan een transfer.
  • 10 Sep 2020 om 19:22
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:21
      Vindt je, 2 x 19 jaar geen ervaring
    Ach kijken liever naar een jonge speler dan naar een ervaren oude rot die het niet kan belopen :)
  • 10 Sep 2020 om 19:21
    Klasse Gerry
  • 10 Sep 2020 om 19:21
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:03
      Gerry Hamstra complimenten!
    Vindt je, 2 x 19 jaar geen ervaring
  • 10 Sep 2020 om 19:20
    Wat is dit.. zie toch liever v d heide uit eigen opleiding dan deze uit een 2e elftal.. ben benieuwd maar misschien een grote verrassing! Wie weet
  • 10 Sep 2020 om 19:19
    Mooi dat het elftal nu meer gevormd wordt, het enige negatieve is dat ze onervaren zijn. Misschien dat er nog 1 a 2 ervaren spelers bij kunnen komen
  • 10 Sep 2020 om 19:19
    Nu nog 2 middenvelders met wat ervaring. En die jongen van NAC. En nog een 2e keeper. Dan maar afwachten hoe het gaat.
  • 10 Sep 2020 om 19:17
    Qua opvulling schiet het zo mooi op, maar twee van de drie transfers zullen niet pas doorgang hebben gevonden vanwege het vertrek van Ejuke, lijkt me. Zeer weinig ervaring op het hoogste niveau ook, dat is wel erg jammer. Ik had toch wel een Dreyer verwacht, even een paar jaar ouder, even wat meer ervaring elders opgedaan. Verwacht dat er nu nog een ervaren middenvelder en tweede keeper bij komt, idealiter een linksback en een opvolger van Van Bergen als die vertrekt.
  • 10 Sep 2020 om 19:08
    Gerry is lekker bezig!
    Al baart het mij ook zorgen dat we deze transferperiode tot nog toe geen directe vervanger voor Ejuke hebben kunnen contracteren. Als Hauge in de winter komt mogen ze dat ook wel zsm rond maken.
  • 10 Sep 2020 om 19:05
    Zo alweer zo'n verrassing! En leuke verrassingen denk ik (hoop ik). Zijn wel talentvolle spelers. Geen ervaring, maar voor de vleugels hoeft dat ook niet zo nodig denk ik. Als de as maar stabiel is.
  • 10 Sep 2020 om 19:04
    • Quote van 10 Sep 2020 om 19:01
      Nu durf ik haast wel te zeggen dat Hauge komt in de winter...
    Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar ik vind het ook steeds realistischer worden. Dit lijken allemaal tussenoplossingen om in de winter toe te kunnen slaan. Het best lijkt mij om Hauge direct aan te schaffen en een halfjaar te verhuren aan zijn huidige club, maar ik weet niet of dat mogelijk is. In ieder geval goed om te zien dat er flink wordt doorgepakt nu!
  • 10 Sep 2020 om 19:03
    Gerry Hamstra complimenten!
  • 10 Sep 2020 om 19:01
    Nu durf ik haast wel te zeggen dat Hauge komt in de winter...
Saturday 23 October 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›