'SC Heerenveen betaalt drievoudige om Veerman terug te halen'

69
'SC Heerenveen betaalt drievoudige om Veerman terug te halen'

SC Heerenveen tast diep in de buidel om Henk Veerman na twee jaar terug te halen naar het Abe Lenstra Stadion. Volgens het Duitse Kicker betalen de Friezen anderhalf miljoen euro om het nog eenjarige contract van de 29-jarige spits bij FC St. Pauli af te kopen.

Dit bedrag is aanzienlijk meer dan wat St. Pauli in de zomer van 2018 betaalde. Volgens lokale berichten van toen kostte Veerman zo'n 450.000 euro, want een verdrievoudiging zou betekenen. Kicker voegt daaraan toe dat er ook prestatiebonussen zijn waardoor het bedrag nog verder kan oplopen.

69 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Aug 2020 om 16:18
    • Quote van 28 Aug 2020 om 16:01
      ik ook totaal niet , vooral ook omdat je nogal wat spelers moet halen voor overige posities vooral door dit soort kreten " Neffens Dútske media betellet Hearrenfean sa'n 1,5 miljoen euro foar Veerman" gewoon klakkeloos overgenomen van Kicker st pauli en transfermarkt Niet bepaald de meest betrouwbare nieuws bronnen.
    Hmm lastig. Aan de ene kant verwacht je dat Heerenveen niet snel 1,5-2 miljoen betaald voor een speler die ze uiteindelijk niet winst kunnen gaan doorverkopen. Aan de andere kant er was interesse vanuit Duitsland, Engeland en Nederland voor Veerman, dus ze zullen echt wel een goed bod moeten hebben doen om tot een akkoord te komen met St. Pauli.
  • 28 Aug 2020 om 16:01
    • Quote van 28 Aug 2020 om 15:53
      Ik ook niet.

    ik ook totaal niet , vooral ook omdat je nogal wat spelers moet halen voor overige posities vooral door dit soort kreten " Neffens Dútske media betellet Hearrenfean sa'n 1,5 miljoen euro foar Veerman" gewoon klakkeloos overgenomen van Kicker st pauli en transfermarkt Niet bepaald de meest betrouwbare nieuws bronnen.
  • 28 Aug 2020 om 15:53
    • Quote van 28 Aug 2020 om 15:29
      Geloof hier niet veel van haha
    Ik ook niet.

  • 28 Aug 2020 om 15:29
    Geloof hier niet veel van haha
  • 28 Aug 2020 om 13:57
    Ik kan mij nog steeds niet voorstellen dat wij 1,5-2 miljoen hebben betaald voor Veerman. De RVC keurt continu transfers af, we hebben wekenlang niks kunnen doen omdat er geen geld was en ineens zouden wij zo'n bedrag betalen. Eerlijk gezegd denk ik dat 1 mio echt wel de max is. Mocht, puur hypothetisch Hamstra hier echt 1,5-2 mio voor hebben betaald dan is dat een regelrechte schande. Dan hebben ze hun huiswerk niet goed gedaan, voor 1,5-2 mio moet je toch in staat zijn om een jongere spits met minstens dezelfde kwaliteiten te kunnen halen. Maar nogmaals, ik ga er niet vanuit dat wij zo'n bedrag hebben betaald.
  • 28 Aug 2020 om 13:38
    • Quote van 28 Aug 2020 om 13:31
      Ik mag hopen dat dit een grap is. 1.5 miljoen voor een dertig jaar oude Veerman?
    Soms is Hamstra niet te volgen, hij hoopt natuurlijk dat het positief over komt wat betreft de supporters. In deze tijd en vooral met die Corona is het onbegrijpelijk.
  • 28 Aug 2020 om 13:31
    Ik mag hopen dat dit een grap is. 1.5 miljoen voor een dertig jaar oude Veerman?
  • 28 Aug 2020 om 13:19
    • Quote van 28 Aug 2020 om 12:38
      Groningen vond zijn salaris te gortig niet de vraagprijs daarbij schijnt Veerman zelf contact op te hebben genomen met Hamstra dus het lijkt mij dat hij ( boter bij de vis ) water bij de wijn heeft gedaan.
    In de LC staat anders dat ze ver wilden gaan om zijn contract af te kopen. Ook zijn salaris zal vergelijkbaar zijn als wat ie bij St Pauli verdiende. Ik lees nu net dat het nabij anderhalf miljoen en twee miljoen heeft gekost.
    Ik vind dit persoonlijk zonde van het geld, ze hebben sentiment gekocht.
  • 28 Aug 2020 om 13:13
    k ben blij dat de speler en persoon Henk Veerman weer bij ons komt spelen maar krijg een vervelend gevoel bij het horen van de transfersom tussen de anderhalf en 2 miljoen euro. We zitten al krap bij kas en het kapitaal moet op het veld staan, dat bedrag ga je waarschijnlijk niet meer terugverdienen op hem.


    Aan de andere kant, als hij het goed doet als aanspeelpunt en veel scorend vermogen met zich meebrengt dan is dit een zinvolle investering...bij een jong talent is het ook maar de vraag of deze er snel staat, al blijft die vraag bij Henk Veerman ook nog wel een beetje staan. Stond vroeger ook nog al eens te dromen..
  • 28 Aug 2020 om 13:11
    • Quote van 28 Aug 2020 om 12:38
      Groningen vond zijn salaris te gortig niet de vraagprijs daarbij schijnt Veerman zelf contact op te hebben genomen met Hamstra dus het lijkt mij dat hij ( boter bij de vis ) water bij de wijn heeft gedaan.
    Pfff, te vette, boterige vis met waterige wijn, daar word ik niet blij van.
  • 28 Aug 2020 om 12:38
    • Quote van 28 Aug 2020 om 12:36
      Nee, juist niet, want Kicker meldt dit dus pas net, hij al 12 uur geleden. En de bedragen zijn ook verschillend. Daarbij vind ik anderhalf miljoen voor een spits in belangstelling en een flink aantal goals niet enorm veel, maar de vraag is vooral of wij dat in deze situatie moeten neerleggen voor iemand die in januari al 30 wordt. Groningen vond hem bijvoorbeeld al te duur. Ik hoop uiteraard dat hij er straks bij de eerste wedstrijd een paar in knalt en we allemaal de polonaise lopen, iets dat bij deze grillige spits ook zo maar kan gebeuren.
    Groningen vond zijn salaris te gortig niet de vraagprijs daarbij schijnt Veerman zelf contact op te hebben genomen met Hamstra dus het lijkt mij dat hij ( boter bij de vis ) water bij de wijn heeft gedaan.
  • 28 Aug 2020 om 12:36
    • Quote van 28 Aug 2020 om 12:16
      transfermarkt baseert zich ook op geruchten net zoals de transfer bedragen als er iets onbetrouwbaar is qua waardes is het wel transfermarkt . Daarbij nemen die lui alles over van sites zoals daarkomt ie Kicker. En dan komen ze bij transfermarkt ook nog eens met 2 miljoen aanzetten ......
    Nee, juist niet, want Kicker meldt dit dus pas net, hij al 12 uur geleden. En de bedragen zijn ook verschillend. Daarbij vind ik anderhalf miljoen voor een spits in belangstelling en een flink aantal goals niet enorm veel, maar de vraag is vooral of wij dat in deze situatie moeten neerleggen voor iemand die in januari al 30 wordt. Groningen vond hem bijvoorbeeld al te duur. Ik hoop uiteraard dat hij er straks bij de eerste wedstrijd een paar in knalt en we allemaal de polonaise lopen, iets dat bij deze grillige spits ook zo maar kan gebeuren.
  • 28 Aug 2020 om 12:29
    • Quote van 28 Aug 2020 om 12:20
      dat mag jij vinden .... wie er ook gehaald wordt enkele hier moeten toch iets hebben om over te klagen ,zeiken zeuren etc
    We hebben het over een spits die drie jaar bij ons heeft gezeten, niet een basisplaats kon veroveren in die tijd onder verschillende trainers met minste spitsen van de afgelopen 15 jaar in de basis, waar 1,5 miljoen euro voor wordt betaald. Fors in onze situatie. Dan is het vrij logisch dat het verlossende beeld van Veerman een klein beetje genuanceerd wordt. Zoals ik gister al aangaf, ik hoop dat hij zijn zwakke punten heeft verbetert die ervoor zorgden dat hij (ondanks meer kwaliteiten) hier niet van de bank kwam. Hoezo zeiken en zeuren?
  • 28 Aug 2020 om 12:20
    • Quote van 28 Aug 2020 om 12:17
      Ik vind het veelzeggend dat Veerman zelfs met Te Vrede op de bank zat. En daarna met Reza in het tweede seizoen. Zou het dan alleen aan de trainers liggen?
    dat mag jij vinden .... wie er ook gehaald wordt enkele hier moeten toch iets hebben om over te klagen ,zeiken zeuren etc
  • 28 Aug 2020 om 12:17
    • Quote van 28 Aug 2020 om 12:14
      niet goed genoeg is nogal relatief met in het achterhoofd hebbende dat Streppel voorzitter penningmeester en secretaris was van de Reza fanclub. Henk heeft nooit echt de kans gekregen zich te laten zien , en als hij al een goede periode had kwam hij weer op de bank omdat de Reza FC voorzitter het nodig vond Reza nadat hij herstelt was erin te zetten.
    Ik vind het veelzeggend dat Veerman zelfs met Te Vrede op de bank zat. En daarna met Reza in het tweede seizoen. Zou het dan alleen aan de trainers liggen?
  • 28 Aug 2020 om 12:16
    • Quote van 28 Aug 2020 om 12:14
      Redacteur van Transfermarkt wist het anders gisteravond al te verklappen. Vind ik wel betrouwbaarder dan Kicker. https://twitter.com/benediktduda/status/1299105618024857600?s=20
    transfermarkt baseert zich ook op geruchten net zoals de transfer bedragen als er iets onbetrouwbaar is qua waardes is het wel transfermarkt . Daarbij nemen die lui alles over van sites zoals daarkomt ie Kicker. En dan komen ze bij transfermarkt ook nog eens met 2 miljoen aanzetten ......
  • 28 Aug 2020 om 12:15
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:18
      Veerman is echt niet slechter geworden de afgelopen 2 seizoenen, en wij wel. Daarnaast speelde hij vooral niet omdat Streppel tot in den treure vasthield aan Reza.
    En die concurrentiestrijd met Te Vrede dan?
  • 28 Aug 2020 om 12:14
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:08
      het gaat hier om Kicker een nieuwsbron die nog erger is dan de story weekend en bild bijelkaar , bonussen doe je eigenlijk alleen als iemand naar een grote club gaat die Europees voetbal haalt , die meedoet om het kampioenschap etc etc met andere woorden ik zou het voorlopig maar niet te serieus nemen wat bedragen etc betreft.
    Redacteur van Transfermarkt wist het anders gisteravond al te verklappen. Vind ik wel betrouwbaarder dan Kicker. https://twitter.com/benediktduda/status/1299105618024857600?s=20
  • 28 Aug 2020 om 12:14
    • Quote van 28 Aug 2020 om 12:11
      Daar komt wel bij dat hij twee jaar geleden niet goed genoeg was. Het is dan maar de vraag of hij er dus nu wel goed genoeg is.
    niet goed genoeg is nogal relatief met in het achterhoofd hebbende dat Streppel voorzitter penningmeester en secretaris was van de Reza fanclub. Henk heeft nooit echt de kans gekregen zich te laten zien , en als hij al een goede periode had kwam hij weer op de bank omdat de Reza FC voorzitter het nodig vond Reza nadat hij herstelt was erin te zetten.
  • 28 Aug 2020 om 12:11
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:04
      Laten we eerst maar eens wachten of dit überhaupt waar is. Daarnaast zijn spitsen die er direct staan gewoon prijzig. Marktconform denk ik.
    Daar komt wel bij dat hij twee jaar geleden niet goed genoeg was. Het is dan maar de vraag of hij er dus nu wel goed genoeg is.
  • 28 Aug 2020 om 12:09
    • Quote van 28 Aug 2020 om 10:54
      Als het stadion weer volloopt omdat onze cultheld terug is, verdien je het wel terug. Ik vind het met name commercieel een boppeslach Van de club.
    Weer volloopt? Omdat die ook zo volliep toen Veerman er ook was? En in de huidige situatie kan het sowieso niet.. 1,5 miljoen zou wel echt een te hoog bedrag zijn. Dat betaal je voor de Ejukes van deze wereld. Voor anderhalf miljoen had je wat anders moeten halen. Hopen dat het uit de lucht gegrepen is.
  • 28 Aug 2020 om 12:06
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:24
      Odgaard vertegenwoordigd vanwege zijn leeftijd nog waarde en heeft wel degelijk talent. 8 miljoen (als dat ook maar waar is) is ook veel te absurd maar dat is door een club geboden die het kan missen. Zoals ik Hamstra etc. hoor praten dat er weinig ruimte is en je creatief moet zijn. Maar voor 1,5 miljoen (als dat überhaupt waar is) Veerman terug halen klinkt naar mijn idee niet heel creatief en vrij duur. Of zie ik dat verkeerd? Ik keur het niet af en weet ook natuurlijk niet van de hoed en de rand qua transfermarkt maar het is wel vrij opmerkelijk.
    Je kan ook elk jaar een spits a la Espejord van 5 ton halen. Met Henkie weet je dat je goals binnen haalt en dat hij er direct staat. 1.5 miljoen is gewoon een prima bedrag, mocht dat waar zijn.
  • 28 Aug 2020 om 11:41
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:39
      ssssssssssst
    Ik heb hem al stiekem onthouden, hij kan weg worden gehaald hier :P
  • 28 Aug 2020 om 11:39
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:22
      Daarvoor heb je het SC Heerenveen forum http://sc.heerenveen.org/forum/ :)
    ssssssssssst
  • 28 Aug 2020 om 11:39
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:30
      met andere woorden je luistert naar Hamstra maar tegelijkertijd ook weer niet , het nieuws van die 1,5 mln komt van een twijfelachtige bron .
    Hoezo luister ik ook weer niet naar Hamstra? Ik zeg toch ook dat die 1.5 miljoen twijfelachtig is maar als dat waar is, dan is het redelijk tegenstrijdig met wat Hamstra zegt. Desalniettemin ben ik redelijk blij met Henk en geloof ik wel dat hij zijn waarde brengt.
  • 28 Aug 2020 om 11:38
    Traint vanmiddag al mee op de Lutte en wellicht morgen al minuten maken lijkt me.
  • 28 Aug 2020 om 11:31
    nu live op insta!
  • 28 Aug 2020 om 11:31
    Toet toet boing boing Joey & Henkie
  • 28 Aug 2020 om 11:30
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:24
      Odgaard vertegenwoordigd vanwege zijn leeftijd nog waarde en heeft wel degelijk talent. 8 miljoen (als dat ook maar waar is) is ook veel te absurd maar dat is door een club geboden die het kan missen. Zoals ik Hamstra etc. hoor praten dat er weinig ruimte is en je creatief moet zijn. Maar voor 1,5 miljoen (als dat überhaupt waar is) Veerman terug halen klinkt naar mijn idee niet heel creatief en vrij duur. Of zie ik dat verkeerd? Ik keur het niet af en weet ook natuurlijk niet van de hoed en de rand qua transfermarkt maar het is wel vrij opmerkelijk.
    met andere woorden je luistert naar Hamstra maar tegelijkertijd ook weer niet , het nieuws van die 1,5 mln komt van een twijfelachtige bron .
  • 28 Aug 2020 om 11:29
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:27
      Zeker, leuk gedaan! Was wat dat betreft weer eens te snel met een oordeel.
    Yep
  • 28 Aug 2020 om 11:27
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:23
      ze hebben anders een leuk filmpje gemaakt
    Zeker, leuk gedaan! Was wat dat betreft weer eens te snel met een oordeel.
  • 28 Aug 2020 om 11:27
    Iedereen rustig blijven, Veerman heeft Heerenveen echt geen 1,5 miljoen gekost. We hebben al weken lang geen geld, maar nu ineens hebben we een potje gevonden van 1,5 miljoen en die besteed aan Henk Veerman, geloof er helemaal niks van!
  • 28 Aug 2020 om 11:27
    • Quote van 28 Aug 2020 om 10:52
      Wat een jank kop boven dit artikel. Zal ik een voorzetje geven voor een nieuwe? "Cult held Veerman terug bij oude liefde!". Geen dank!
    Cult held lol.. Vindt de kop prima..
  • 28 Aug 2020 om 11:24
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:08
      Op odgaard is acht miljoen geboden, het is maar hoe je het bekijkt.
    Odgaard vertegenwoordigd vanwege zijn leeftijd nog waarde en heeft wel degelijk talent. 8 miljoen (als dat ook maar waar is) is ook veel te absurd maar dat is door een club geboden die het kan missen. Zoals ik Hamstra etc. hoor praten dat er weinig ruimte is en je creatief moet zijn. Maar voor 1,5 miljoen (als dat überhaupt waar is) Veerman terug halen klinkt naar mijn idee niet heel creatief en vrij duur. Of zie ik dat verkeerd? Ik keur het niet af en weet ook natuurlijk niet van de hoed en de rand qua transfermarkt maar het is wel vrij opmerkelijk.
  • 28 Aug 2020 om 11:23
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:18
      Op die hele media afdeling valt de nodige winst te behalen. Gelukkig zit er iets wat van een stijgende lijn in maar het houdt nog niet over.
    ze hebben anders een leuk filmpje gemaakt
  • 28 Aug 2020 om 11:22
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:12
      Ja. Vreselijk. Ik merk ook dat ik er te veel op reageer. Nieuw forumpje oprichten waar we met enkelen normaal over ons cluppie kunnen spreken denk ik dan maar ;-)
    Daarvoor heb je het SC Heerenveen forum http://sc.heerenveen.org/forum/ :)
  • 28 Aug 2020 om 11:18
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:09
      Voor spitsen die er gelijk staan wel ja.. Veerman was drie jaar geleden al niet goed genoeg.
    Veerman is echt niet slechter geworden de afgelopen 2 seizoenen, en wij wel. Daarnaast speelde hij vooral niet omdat Streppel tot in den treure vasthield aan Reza.
  • 28 Aug 2020 om 11:18
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:15
      Ja echt onwijs rommelig elke keer. Niet zo moeilijk lijkt mij om helder en duidelijk te communiceren waar het te volgen is.
    Op die hele media afdeling valt de nodige winst te behalen. Gelukkig zit er iets wat van een stijgende lijn in maar het houdt nog niet over.
  • 28 Aug 2020 om 11:17
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:12
      Ja. Vreselijk. Ik merk ook dat ik er te veel op reageer. Nieuw forumpje oprichten waar we met enkelen normaal over ons cluppie kunnen spreken denk ik dan maar ;-)
    Er zitten ook een paar troll accounts tussen die er alleen maar op uit zijn mensen op de stang te jagen met negatieve berichten.
  • 28 Aug 2020 om 11:15
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:14
      Instagram inderdaad in de gaten houden rond 11:30. Was met Fernandez ook zo
    Ja echt onwijs rommelig elke keer. Niet zo moeilijk lijkt mij om helder en duidelijk te communiceren waar het te volgen is.
  • 28 Aug 2020 om 11:14
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:12
      Waarschijnlijk wordt er achter afgeroepen dat dit te volgen was via Instagram
    Instagram inderdaad in de gaten houden rond 11:30. Was met Fernandez ook zo
  • 28 Aug 2020 om 11:13
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:07
      Wanbeleid!
    simpele reactie , wie zegt dat het klopt ............ beetje voorbarig vriend
  • 28 Aug 2020 om 11:13
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:05
      Tsja, dan kunnen we het op de gun factor van Henk gooien of dat we aan klantenbinding doen met alle ballen op Henkie, maar anderhalf miljoen voor een spits die hiervoor niet eens in het Heerenveen systeem paste is ronduit bezopen. Ik kan echt niks anders concluderen dat we flink bergafwaarts gaan als club mocht er meer dan 6/7 ton zijn betaald voor Henk..
    Het nieuwe stokpaardje van een aantal hier " bergafwaarts" het is niet meer degradatie spook maar we gebruiken nu 'bergafwaarts' om hetzelfde te zeggen. Ten eerste baseer je je op een nieuwsbron die bekend staat als de story , weekend , the sun en Bild en is er nog helemaal niets in de Nederlandse media over naar buiten gekomen hoeveel er betaald zou zijn . Daarbij het bonussen verhaal klinkt al helemaal kolderiek , Groningen wou Veerman ook halen maar hikte tegen het salaris aan niet de vraagprijs van St Pauli , ook dit zou je moeten doen realiseren dat 1,5 mln wel erg onwaarschijnlijk klinkt
  • 28 Aug 2020 om 11:12
    • Quote van 28 Aug 2020 om 10:56
      Echt zo jammer dat de supporters van Heerenveen zo zuur zijn geworden. Bah
    Ja. Vreselijk. Ik merk ook dat ik er te veel op reageer. Nieuw forumpje oprichten waar we met enkelen normaal over ons cluppie kunnen spreken denk ik dan maar ;-)
  • 28 Aug 2020 om 11:12
    1,5 miljoen lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Dan schrijf je wel veel af.
  • 28 Aug 2020 om 11:12
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:09
      Is de persconferentie ergens te volgen?
    Waarschijnlijk wordt er achter afgeroepen dat dit te volgen was via Instagram
  • 28 Aug 2020 om 11:09
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:04
      Laten we eerst maar eens wachten of dit überhaupt waar is. Daarnaast zijn spitsen die er direct staan gewoon prijzig. Marktconform denk ik.
    Voor spitsen die er gelijk staan wel ja.. Veerman was drie jaar geleden al niet goed genoeg.
  • 28 Aug 2020 om 11:09
    Is de persconferentie ergens te volgen?
  • 28 Aug 2020 om 11:08
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:05
      Tsja, dan kunnen we het op de gun factor van Henk gooien of dat we aan klantenbinding doen met alle ballen op Henkie, maar anderhalf miljoen voor een spits die hiervoor niet eens in het Heerenveen systeem paste is ronduit bezopen. Ik kan echt niks anders concluderen dat we flink bergafwaarts gaan als club mocht er meer dan 6/7 ton zijn betaald voor Henk..
    Ik weet niet of dat bezopen is hoor. Veerman speelde vooral niet omdat Streppel aandelen had in Reza BV. Spitsen zijn gewoon duur. Zeker als ze er meteen moeten staan. We willen allemaal wel een onbekend wereldtalent die nog bij geen enkele topclub is opgevallen, maar het risico is dat zo'n gast er over 2 weken ook niet staat.
  • 28 Aug 2020 om 11:08
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:05
      Wauw, als dit waar is ben ik wel echt teleurgesteld. Anderhalf miljoen + bonussen is echt een hoop geld. Heerenveen in panic mode? Voor dat geld heb je ook een Jesper Karlsson.
    het gaat hier om Kicker een nieuwsbron die nog erger is dan de story weekend en bild bijelkaar , bonussen doe je eigenlijk alleen als iemand naar een grote club gaat die Europees voetbal haalt , die meedoet om het kampioenschap etc etc met andere woorden ik zou het voorlopig maar niet te serieus nemen wat bedragen etc betreft.
  • 28 Aug 2020 om 11:08
    • Quote van 28 Aug 2020 om 10:54
      Anderhalf miljoen voor Henk? Ik mag hopen dat dit niet waar is.... Wat een geld voor iemand van 29 uit 2e Bundesliga. Ik weet niet of het echt waar is maar dit is toch echt een dik half miljoen te veel. Voor dat geld zal er toch wel een betere speler rondlopen zou je zeggen? Nou ja, het is zoals het is. Ze zullen er vast al heel lang mee bezig zijn anders kan het niet al deze week allema geregeld zijn.
    Op odgaard is acht miljoen geboden, het is maar hoe je het bekijkt.
  • 28 Aug 2020 om 11:08
    • Quote van 28 Aug 2020 om 10:54
      Anderhalf miljoen voor Henk? Ik mag hopen dat dit niet waar is.... Wat een geld voor iemand van 29 uit 2e Bundesliga. Ik weet niet of het echt waar is maar dit is toch echt een dik half miljoen te veel. Voor dat geld zal er toch wel een betere speler rondlopen zou je zeggen? Nou ja, het is zoals het is. Ze zullen er vast al heel lang mee bezig zijn anders kan het niet al deze week allema geregeld zijn.
    Op odgaard is acht miljoen geboden, het is maar hoe je het bekijkt.
  • 28 Aug 2020 om 11:07
    Wanbeleid!
  • 28 Aug 2020 om 11:05
    • Quote van 28 Aug 2020 om 11:04
      Transfermarkt zegt niks. Het kan bedrag kan best kloppen gezien er meer interesse was dan de onze.
    Klopt. Maar het feit dat Veerman terug naar NL wil speelt ons ook meer in de kaart. Dan kan er nog zo veel belangstelling van anderen zijn
  • 28 Aug 2020 om 11:05
    Wauw, als dit waar is ben ik wel echt teleurgesteld. Anderhalf miljoen + bonussen is echt een hoop geld. Heerenveen in panic mode? Voor dat geld heb je ook een Jesper Karlsson.
  • 28 Aug 2020 om 11:05
    Tsja, dan kunnen we het op de gun factor van Henk gooien of dat we aan klantenbinding doen met alle ballen op Henkie, maar anderhalf miljoen voor een spits die hiervoor niet eens in het Heerenveen systeem paste is ronduit bezopen. Ik kan echt niks anders concluderen dat we flink bergafwaarts gaan als club mocht er meer dan 6/7 ton zijn betaald voor Henk..
  • 28 Aug 2020 om 11:04
    Laten we eerst maar eens wachten of dit überhaupt waar is. Daarnaast zijn spitsen die er direct staan gewoon prijzig. Marktconform denk ik.
  • 28 Aug 2020 om 11:04
    Transfermarkt zegt niks. Het kan bedrag kan best kloppen gezien er meer interesse was dan de onze.
  • 28 Aug 2020 om 11:02
    Op transfermarkt representeert Veerman een waarde van 800.000 euro en gezien dat hij nog maar een 1-jarig contract heeft lijkt mij 1,5 miljoen een broodje aap inderdaad. St. Pauli heeft ook de noodzaak te verkopen als Veerman niet bij wil tekenen en zij er nog iets aan willen verdienen
  • 28 Aug 2020 om 11:02
    Op transfermarkt representeert Veerman een waarde van 800.000 euro en gezien dat hij nog maar een 1-jarig contract heeft lijkt mij 1,5 miljoen een broodje aap inderdaad. St. Pauli heeft ook de noodzaak te verkopen als Veerman niet bij wil tekenen en zij er nog iets aan willen verdienen
  • 28 Aug 2020 om 10:59
    • Quote van 28 Aug 2020 om 10:58
      Mag inderdaad hopen dat dit niet waar is, maar ik kan het mij eigenlijk niet voorstellen. Heerenveen betaalt bijna nooit zulke transfersommen, alleen als we in de toekomst er nog iets aan kunnen verdienen. Dus lijkt mij een broodje aap verhaal.
    Eens
  • 28 Aug 2020 om 10:59
    • Quote van 28 Aug 2020 om 10:52
      1,5 miljoen is echt veel te veel. Voor een speler waar je niks meer aan verdient. Voor een van der Ven of een Hauge oké, dat betaalt zich wel weer terug.
    Dit is wat je gewoon kwijt bent voor een spits. Het kost je gewoon. Verder heeft Henk Veerman ook wel een toegevoegde waarde door zijn populariteit.
    Maar ik neem aan dat men nu met de miljoenen van Ejuke nog wel meer geld gaat stukslaan op een tweetal andere spelers. Te beginnen met Letschert.
  • 28 Aug 2020 om 10:58
    Mag inderdaad hopen dat dit niet waar is, maar ik kan het mij eigenlijk niet voorstellen. Heerenveen betaalt bijna nooit zulke transfersommen, alleen als we in de toekomst er nog iets aan kunnen verdienen. Dus lijkt mij een broodje aap verhaal.
  • 28 Aug 2020 om 10:56
    Echt zo jammer dat de supporters van Heerenveen zo zuur zijn geworden. Bah
  • 28 Aug 2020 om 10:54
    • Quote van 28 Aug 2020 om 10:52
      Wat een jank kop boven dit artikel. Zal ik een voorzetje geven voor een nieuwe? "Cult held Veerman terug bij oude liefde!". Geen dank!
    Als het stadion weer volloopt omdat onze cultheld terug is, verdien je het wel terug. Ik vind het met name commercieel een boppeslach Van de club.
  • 28 Aug 2020 om 10:54
    Anderhalf miljoen voor Henk? Ik mag hopen dat dit niet waar is.... Wat een geld voor iemand van 29 uit 2e Bundesliga. Ik weet niet of het echt waar is maar dit is toch echt een dik half miljoen te veel. Voor dat geld zal er toch wel een betere speler rondlopen zou je zeggen? Nou ja, het is zoals het is. Ze zullen er vast al heel lang mee bezig zijn anders kan het niet al deze week allema geregeld zijn.
  • 28 Aug 2020 om 10:52
    1,5 miljoen is echt veel te veel. Voor een speler waar je niks meer aan verdient. Voor een van der Ven of een Hauge oké, dat betaalt zich wel weer terug.
  • 28 Aug 2020 om 10:52
    Als we 1,5 neerleggen voor alleen Veerman dan moet je er bijna vanuit gaan dat voor eventuele andere aankopen ook nog wel wat euro's gaan vliegen.
    Anders is het bizar veel geld voor als je ziet wat we nog nodig hebben!
  • 28 Aug 2020 om 10:52
    Wat een jank kop boven dit artikel. Zal ik een voorzetje geven voor een nieuwe? "Cult held Veerman terug bij oude liefde!". Geen dank!
Saturday 23 October 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›