SC Heerenveen ontkent gerucht: geen proefperiode AEK-verdediger

17
SC Heerenveen ontkent gerucht: geen proefperiode AEK-verdediger

Het Griekse Sportime meldde donderdag dat SC Heerenveen de 18-jarige verdediger Gilberto Gega van AEK Athene op proef gaat krijgen, maar dat is volgens de Friezen helemaal niet waar, zo weet FeanOnline. Sterker nog, bij Heerenveen hebben ze nog nooit van de Albanees gehoord.

SC Heerenveen is nog op zoek naar extra verdedigers en vooral centraal achterin kan de club nog wel een paar versterkingen gebruiken. Volgens de Griekse berichten zou de linksbenige centrumverdediger volgende week afreizen om een week mee te trainen met de Friezen, maar die berichten zijn door SC Heerenveen nu dus volledig ontkracht.

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Aug 2020 om 22:37
    • Quote van 13 Aug 2020 om 21:12
      heb je dat nu nog niet door GJ er zijn hier nog steeds lieden die denken dat spelers van 500K zomaar gehaald kunnen worden , met andere woorden die denken dat spelers die 200k per jaar verdienen ook zomaar komen.
    Denk niet dat Labyad compleet onhaalbaar is hoor. Hij zal inderdaad in moeten leveren op salaris, maar als hij weer wekelijks wil spelen dan zou dat zomaar kunnen. Daarnaast zou huren ook nog kunnen. Ik weet best dat we momenteel amper iets kunnen investeren, maar een bank/tribune klant van Ajax moet op 1 of andere manier best haalbaar kunnen zijn. Het hangt er alleen vanaf of Labyad dat zelf ziet zitten en in wil leveren en hoe graag Ajax hem erbij wil houden.
  • 13 Aug 2020 om 21:56
    • Quote van 13 Aug 2020 om 21:12
      heb je dat nu nog niet door GJ er zijn hier nog steeds lieden die denken dat spelers van 500K zomaar gehaald kunnen worden , met andere woorden die denken dat spelers die 200k per jaar verdienen ook zomaar komen.
    Ach ja..dacht beetje realistisch te zijn. Maar goed, men speculeert maar raak. Niet ontevreden zijn met zwoegende onbekende net-niet talenten. We merken het wel weer
  • 13 Aug 2020 om 21:53
    • Quote van 13 Aug 2020 om 20:24
      Gaan we nu al selecteren op karakter? Wat boeit het wat voor vent het is als hij de winnende tegen bijv. Feyenoord maakt?
    ja natuurlijk selecteren we op karakter. Riemer deed niet anders. Niet voor niks dat Scandinavische jongens hier succesvol waren. Hun karakters passen hier prima thuis.

    Het is juist ook een kunst om goed te scouten op karakter.
  • 13 Aug 2020 om 21:18
    Labiyad heeft er net 3 in gelegd lees ik
  • 13 Aug 2020 om 21:12
    • Quote van 13 Aug 2020 om 20:39
      Labyad is compleet onbetaalbaar en zal nooit naar Heerenveen komen. Zeker salaris is veel te hoog en past niet. Die gaat eerder de woestijn in. Wel apart dat dergelijke suggesties gedaan worden, denken toch niet dat dit soort gasten serieus haalbaar is?
    heb je dat nu nog niet door GJ er zijn hier nog steeds lieden die denken dat spelers van 500K zomaar gehaald kunnen worden , met andere woorden die denken dat spelers die 200k per jaar verdienen ook zomaar komen.
  • 13 Aug 2020 om 20:39
    • Quote van 13 Aug 2020 om 20:24
      Gaan we nu al selecteren op karakter? Wat boeit het wat voor vent het is als hij de winnende tegen bijv. Feyenoord maakt?
    Labyad is compleet onbetaalbaar en zal nooit naar Heerenveen komen. Zeker salaris is veel te hoog en past niet. Die gaat eerder de woestijn in. Wel apart dat dergelijke suggesties gedaan worden, denken toch niet dat dit soort gasten serieus haalbaar is?
  • 13 Aug 2020 om 20:24
    • Quote van 13 Aug 2020 om 18:48
      Alsjeblieft niet! Misselijk mannetje
    Gaan we nu al selecteren op karakter? Wat boeit het wat voor vent het is als hij de winnende tegen bijv. Feyenoord maakt?
  • 13 Aug 2020 om 20:14
    • Quote van 13 Aug 2020 om 18:32
      Labyrat? No thanks.. Never forget #vitHEE play offs vs Uth
    Toch een hattrickje te pakken met 2 prima vrijtrappen
  • 13 Aug 2020 om 19:13
    • Quote van 13 Aug 2020 om 18:59
      Heb je ook een bron voor deze bewering Frank? ;-)
    Hahaha zie ITunes en Spotify ;-)
  • 13 Aug 2020 om 18:59
    • Quote van 13 Aug 2020 om 18:55
      Het is toch niet heel moeilijk te denken dat Marcel goede contacten heeft binnen de club. Mensen van de club schuiven niet voor niks graag aan bij Radio Camataru.
    Heb je ook een bron voor deze bewering Frank? ;-)
  • 13 Aug 2020 om 18:55
    • Quote van 13 Aug 2020 om 16:13
      Wie is de bron? Met wie heeft Marcel gesproken waar hij/zij dit heeft ontkracht?
    Het is toch niet heel moeilijk te denken dat Marcel goede contacten heeft binnen de club. Mensen van de club schuiven niet voor niks graag aan bij Radio Camataru.
  • 13 Aug 2020 om 18:48
    • Quote van 13 Aug 2020 om 18:12
      Is Labyad niks voor ons? Bij Ajax gaat het waarschijnlijk niks meer worden voor hem.
    Alsjeblieft niet! Misselijk mannetje
  • 13 Aug 2020 om 18:32
    • Quote van 13 Aug 2020 om 18:12
      Is Labyad niks voor ons? Bij Ajax gaat het waarschijnlijk niks meer worden voor hem.
    Labyrat? No thanks.. Never forget #vitHEE play offs vs Uth
  • 13 Aug 2020 om 18:12
    Is Labyad niks voor ons? Bij Ajax gaat het waarschijnlijk niks meer worden voor hem.
  • 13 Aug 2020 om 16:50
    • Quote van 13 Aug 2020 om 16:13
      Wie is de bron? Met wie heeft Marcel gesproken waar hij/zij dit heeft ontkracht?
    Bron bescherming ??? waarom moet jij weten of hij met kees piet sjoerd of willem heeft gesproken .
  • 13 Aug 2020 om 16:37
    • Quote van 13 Aug 2020 om 16:13
      Wie is de bron? Met wie heeft Marcel gesproken waar hij/zij dit heeft ontkracht?
    Geen idee volgens mij zijn Hamstra en co op vakantie. Weinig inkomend nieuws en uitgaande transfer van Faik gast ook erg langzaam. Schijnt dat de Arabieren in termijnen willen betalen terwijl ze 8 ton zo direct kunnen aftikken
  • 13 Aug 2020 om 16:13
    Wie is de bron? Met wie heeft Marcel gesproken waar hij/zij dit heeft ontkracht?
vrijdag 2 oktober 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›