''Hij is een interessante speler, maar er is niks concreets''

30
''Hij is een interessante speler, maar er is niks concreets''

SC Heerenveen heeft Joël Zwarts al lange tijd in het vizier. De Friezen zullen waarschijnlijk pas in actie komen als Chidera Ejuke vertrekt uit het Abe Lenstra Stadion.

Zwart draait de voorbereiding dan ook gewoon bij zijn club Excelsior. Trainer Marinus Dijkhuizen van de Rotterdammers houdt nog geen rekening met een vertrek van de 21-jarige aanvaller, die eerder bij Feyenoord speelde. "Ik snap dat hij een interessante speler is, maar er is niks concreets."

"Los daarvan denk ik dat het voor hem goed is als hij hier nog een seizoen speelt", zegt Dijkhuizen in gesprek met Voetbal International. De oefenmeester is juist op zoek naar aanvallende versterking. "Ik zou graag nog een linksbuiten erbij hebben. Voorin moet er nog een concurrent voor Joël Zwarts bij."

30 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Aug 2020 om 09:55
    • Quote van 13 Aug 2020 om 00:56
      Hoeveel moet ie kosten?
    Te veel.
  • 13 Aug 2020 om 07:14
    • Quote van 12 Aug 2020 om 23:59
      Dat is een denkfout. Eigen vermogen zijn geen liquide middelen waarmee je rekeningen kunt betalen. Als een aamtal bedrijven, dat vorderingen niet betaald ziet worden, zich verenigt gaat een bedrijf (of voetbalclub) hewoon failliet.
    Dat snap ik hoor. Maar volgens mij is is er (nog) geen liquiditeitsprobleem. Althans dat heb ik nog nergens gelezen dat dat zo is. Cees heeft tijden geleden (voor de Corona) aangeven dat dat wel goed zat.
  • 13 Aug 2020 om 07:14
    • Quote van 12 Aug 2020 om 23:59
      Dat is een denkfout. Eigen vermogen zijn geen liquide middelen waarmee je rekeningen kunt betalen. Als een aamtal bedrijven, dat vorderingen niet betaald ziet worden, zich verenigt gaat een bedrijf (of voetbalclub) hewoon failliet.
    Dat snap ik hoor. Maar volgens mij is is er (nog) geen liquiditeitsprobleem. Althans dat heb ik nog nergens gelezen dat dat zo is. Cees heeft tijden geleden (voor de Corona) aangeven dat dat wel goed zat.
  • 13 Aug 2020 om 00:56
    Hoeveel moet ie kosten?
  • 12 Aug 2020 om 23:59
    • Quote van 12 Aug 2020 om 21:44
      Eens hoor dat we goed moeten kijken naar de huur. En ja de 6 - 8 mln per jaar is gruwelijk veel wat we jaarlijks tekort hebbe. We gaan het pas echt voelen wanneer we geen topper verkopen. Maar ook zonder verkoop van een topper dit jaar kunnen we het nog prima redden met ons eigen vermogen. Dit ( niet verkopen topper) moet niet 3 keer achter elkaar gebeuren....
    Dat is een denkfout. Eigen vermogen zijn geen liquide middelen waarmee je rekeningen kunt betalen. Als een aamtal bedrijven, dat vorderingen niet betaald ziet worden, zich verenigt gaat een bedrijf (of voetbalclub) hewoon failliet.
  • 12 Aug 2020 om 22:47
    • Quote van 12 Aug 2020 om 22:26
      Hoe zit het nou mit filip
    Jongen, had je nou echt niet in de gaten dat je door een man of 5 in de maling genomen werd? Die opmerking over dat hij was gespot was zo sarcastisch als wat. Natuurlijk komt hij niet.
  • 12 Aug 2020 om 22:47
    • Quote van 12 Aug 2020 om 22:26
      Hoe zit het nou mit filip
    Jongen, had je nou echt niet in de gaten dat je door een man of 5 in de maling genomen werd? Die opmerking over dat hij was gespot was zo sarcastisch als wat. Natuurlijk komt hij niet.
  • 12 Aug 2020 om 22:26
    Hoe zit het nou mit filip
  • 12 Aug 2020 om 21:44
    • Quote van 12 Aug 2020 om 21:05
      Skoaterwäld ..? Allemaal langs de kant pet op en bij een doelpunt de pet de lucht ingooien...( vanwege corona). Nee alle gekheid op een stokje.. Er móet toch een oplossing te vinden zijn om van die jaarlijkse "geldverslinding" af te komen. Ieder jaar een paar miljoen aftikken ..toe maar! Sportstad ? ...commerciële business zeg maar gerust. Uit Riemer zijn koker is het niet ?? Ik snap dat óveral geld mee gemoeid is maar dit gaat wat mij betreft na zovele jaren toch veel en veel te veel geld kosten.
    Eens hoor dat we goed moeten kijken naar de huur. En ja de 6 - 8 mln per jaar is gruwelijk veel wat we jaarlijks tekort hebbe. We gaan het pas echt voelen wanneer we geen topper verkopen. Maar ook zonder verkoop van een topper dit jaar kunnen we het nog prima redden met ons eigen vermogen. Dit ( niet verkopen topper) moet niet 3 keer achter elkaar gebeuren....
  • 12 Aug 2020 om 21:05
    • Quote van 12 Aug 2020 om 20:23
      Wat is je voorstel om dan niet meer in een stadion te gaan voetballen. Alles online uitzenden. Scheelt wel veel geld! ;-)
    Skoaterwäld ..? Allemaal langs de kant pet op en bij een doelpunt de pet de lucht ingooien...( vanwege corona). Nee alle gekheid op een stokje.. Er móet toch een oplossing te vinden zijn om van die jaarlijkse "geldverslinding" af te komen. Ieder jaar een paar miljoen aftikken ..toe maar! Sportstad ? ...commerciële business zeg maar gerust. Uit Riemer zijn koker is het niet ?? Ik snap dat óveral geld mee gemoeid is maar dit gaat wat mij betreft na zovele jaren toch veel en veel te veel geld kosten.
  • 12 Aug 2020 om 20:23
    • Quote van 12 Aug 2020 om 15:38
      Weet je wat? "Opvallend" is ? Probeer van die onozele miljoenen opvretende stadionhuur af te komen ! Alsof je geld in een diepe put dondert. Ik hoor er hier... (opvallend!?..) weinig over deze materie. ....ja zo nu en dan een stukje met wat enkele commentaren....vreemd!
    Wat is je voorstel om dan niet meer in een stadion te gaan voetballen. Alles online uitzenden. Scheelt wel veel geld! ;-)
  • 12 Aug 2020 om 19:55
    • Quote van 12 Aug 2020 om 19:26
      Zeker, zulke bedragen helpen ons goed op weg. Maar ook de opbrengsten van Faik en evt doorverkoop van Dumfries zijn niet beschikbaar voor aankopen. Dan moet eerst eennklapper met Ejuke of Van Bergen worden gemaakt. Of Veerman natuurlijk.
    Volgens mij komt er weer een verrassing. Er moet idd wel wat bij komen Wie had ooit gedacht aan Fernandez.
  • 12 Aug 2020 om 19:26
    • Quote van 12 Aug 2020 om 18:18
      Dat klopt...maar het is wel een essentieel bedrag neem me niet kwalijk!..toch?
    Zeker, zulke bedragen helpen ons goed op weg. Maar ook de opbrengsten van Faik en evt doorverkoop van Dumfries zijn niet beschikbaar voor aankopen. Dan moet eerst eennklapper met Ejuke of Van Bergen worden gemaakt. Of Veerman natuurlijk.
  • 12 Aug 2020 om 18:42
    • Quote van 12 Aug 2020 om 12:44
      Eens er moet gewoon een spits bij, zal gekocht kunnen worden van de opbrengst van Faik. Dan kunnen de gelden van Ziyech, Botman in het tekort worden gestopt. Ik vond vorig seizoen al heel erg om zonder Spits te spelen.
    Het is wachten tot Dumpfries word verkocht aan AC Milan. Zij willen 18 miljoen betalen ,dat is 1,8 miljoen voor Heerenveen,plus de 7 ton voor faik heb je 2,5 miljoen om een goede spits te halen! Anders van wolfswinkel gratis op halen bij Basel?
  • 12 Aug 2020 om 18:18
    • Quote van 12 Aug 2020 om 18:04
      Ook een miljoen, of twee, daar van af betekent dat je nog steeds een miljoenengat over houdt. Dus er is echt meer nodig.
    Dat klopt...maar het is wel een essentieel bedrag neem me niet kwalijk!..toch?
  • 12 Aug 2020 om 18:04
    Ook een miljoen, of twee, daar van af betekent dat je nog steeds een miljoenengat over houdt. Dus er is echt meer nodig.
  • 12 Aug 2020 om 15:38
    • Quote van 12 Aug 2020 om 13:24
      Opvallend dat hiet nog zo vaal luchtig gedacht wordt ovet het tekort. Alsof vergiedingen voor Botman en Ziyech het gat dichten. Hou het er er maar oo dat het gat ergens tussen 6.5 en 8 miljoen ligt. Over afgelopen jaar. En over komend jaar zal het vergelijkbaar zijn. Merr sponsorinkomsten maar minder van seizoenkaarten, recette e.d. Dan zijn de meevallers voor Ziyech en Borman bij lange na niet genoeg.
    Weet je wat? "Opvallend" is ? Probeer van die onozele miljoenen opvretende stadionhuur af te komen ! Alsof je geld in een diepe put dondert. Ik hoor er hier... (opvallend!?..) weinig over deze materie. ....ja zo nu en dan een stukje met wat enkele commentaren....vreemd!
  • 12 Aug 2020 om 14:04
    Dat financiële probleem komt regelmatig langs maar ik snap dat Roozemond liever over andere dingen praat. Neemt niet weg dat je eraan moet werken maar piblicitair wil je liever anders naar buiten treden. Mrt positieve dingen. Financiële zaken moet je zoveel mogelijk in de luwte regelen. En bij succes melden dat het beter wordt.
  • 12 Aug 2020 om 13:56
    • Quote van 12 Aug 2020 om 13:24
      Opvallend dat hiet nog zo vaal luchtig gedacht wordt ovet het tekort. Alsof vergiedingen voor Botman en Ziyech het gat dichten. Hou het er er maar oo dat het gat ergens tussen 6.5 en 8 miljoen ligt. Over afgelopen jaar. En over komend jaar zal het vergelijkbaar zijn. Merr sponsorinkomsten maar minder van seizoenkaarten, recette e.d. Dan zijn de meevallers voor Ziyech en Borman bij lange na niet genoeg.
    Misschien moeten ze eens wat beter communiceren. Die Kees doet het wel aardig maar er mist een krachtige sterke bestuurder die de marsroute uitzet. Het blijft allemaal wat gezapig doorrommelen.
  • 12 Aug 2020 om 13:24
    Opvallend dat hiet nog zo vaal luchtig gedacht wordt ovet het tekort. Alsof vergiedingen voor Botman en Ziyech het gat dichten. Hou het er er maar oo dat het gat ergens tussen 6.5 en 8 miljoen ligt. Over afgelopen jaar. En over komend jaar zal het vergelijkbaar zijn. Merr sponsorinkomsten maar minder van seizoenkaarten, recette e.d. Dan zijn de meevallers voor Ziyech en Borman bij lange na niet genoeg.
  • 12 Aug 2020 om 13:18
    • Quote van 12 Aug 2020 om 12:55
      " zolang er geen spelers voor groot geld worden verkocht, heeft de club geen budget voor grote investeringen"
      "Bij de investeringen (Dewaele en Fernandez, red.) die we tot nu toe hebben gedaan, gaat het om lage bedragen"
      https://www.feanonline.nl/nieuws/transfers-geruchten/302619/hamstra-eerlijk-eigenlijk-er-is-op-dit-moment-geen-budget

      Zwarts zal met z'n statistieken en nog 2 jarig contract alles behalve goedkoop zijn.
      Daarbij hebben de posities waar hij speelt voor de club ook niet de hoogste prioriteit.
    zit wat in. wat denk jij dat ie zal moeten kosten? 1,5m mil?
  • 12 Aug 2020 om 13:06
    • Quote van 12 Aug 2020 om 12:38
      Schiet jij 't transferbedrag ff voor dan? :)
    Als ik het geld er voor had ik het zeker gedaan , het is zeker een talentje die je voor miljoenen daarna weer kunt verkopen.
  • 12 Aug 2020 om 12:55
    • Quote van 12 Aug 2020 om 12:49
      Heeft ie al gedaan bij Joaquin Fernandez. Want daar was ook geen geld voor toch? :)
    " zolang er geen spelers voor groot geld worden verkocht, heeft de club geen budget voor grote investeringen"
    "Bij de investeringen (Dewaele en Fernandez, red.) die we tot nu toe hebben gedaan, gaat het om lage bedragen"
    https://www.feanonline.nl/nieuws/transfers-geruchten/302619/hamstra-eerlijk-eigenlijk-er-is-op-dit-moment-geen-budget

    Zwarts zal met z'n statistieken en nog 2 jarig contract alles behalve goedkoop zijn.
    Daarbij hebben de posities waar hij speelt voor de club ook niet de hoogste prioriteit.
  • 12 Aug 2020 om 12:50
    Oud nieuws al vaker voorbij zien komen. Haal m op hamstra.
  • 12 Aug 2020 om 12:49
    • Quote van 12 Aug 2020 om 12:38
      Schiet jij 't transferbedrag ff voor dan? :)
    Heeft ie al gedaan bij Joaquin Fernandez. Want daar was ook geen geld voor toch? :)
  • 12 Aug 2020 om 12:46
    • Quote van 12 Aug 2020 om 12:42
      Ben wel benieuwd wie de volgende versterking gaat worden. Het is vrij rustig op dit moment
    Ze wachten op geld, de transfervrije spelers en koopjes zijn inmiddels al redelijk van de markt gehaald volgens mij.
  • 12 Aug 2020 om 12:44
    • Quote van 12 Aug 2020 om 12:33
      Joel zwarts gewoon halen, hij is zeker welkom
    Eens er moet gewoon een spits bij, zal gekocht kunnen worden van de opbrengst van Faik. Dan kunnen de gelden van Ziyech, Botman in het tekort worden gestopt. Ik vond vorig seizoen al heel erg om zonder Spits te spelen.
  • 12 Aug 2020 om 12:42
    Ben wel benieuwd wie de volgende versterking gaat worden. Het is vrij rustig op dit moment
  • 12 Aug 2020 om 12:38
    • Quote van 12 Aug 2020 om 12:33
      Joel zwarts gewoon halen, hij is zeker welkom
    Schiet jij 't transferbedrag ff voor dan? :)
  • 12 Aug 2020 om 12:33
    Joel zwarts gewoon halen, hij is zeker welkom
vrijdag 2 oktober 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›