'Ejuke mag SC Heerenveen alleen voor vijftien miljoen euro verlaten'

14
'Ejuke mag SC Heerenveen alleen voor vijftien miljoen euro verlaten'

Als er een club van plan is om Chidera Ejuke na één seizoen alweer over te nemen van SC Heerenveen, zal het diep in de buidel moeten tasten. Volgens berichten van de Nigeriaanse krant Punch verlangen de Friezen momenteel vijftien miljoen euro voor Ejuke.

Voetbal International maakte eerder al melding van concrete aanbiedingen uit Frankrijk en Italië, die allen door technisch manager Gerry Hamstra zijn afgewezen. Volgens de Nigeriaanse krant hebben inmiddels ook Galatasaray, Besiktas, Lazio Roma én AS Roma een bod op tafel gelegd in het Abe Lenstra Stadion.

"Er zijn biedingen geweest vanuit Italië, Turkije en Duitsland voor Ejuke, maar de club vraagt meer dan dat er tot nu toe wordt geboden", citeert Punch een bron die dicht bij Ejuke zou staan. "Heerenveen wil Ejuke erg graag behouden, maar als hij gaat, dan alleen voor de juiste prijs."

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Aug 2020 om 09:38
    Dat is wat ik aangeef. Kijkend naar de cijfers (maar ook zijn spel) zit er nog ruimte in het geven van assists. Maar dan heb je ook een goede spits nodig op wie je ze kunt geven. Te vaak was er niemand voor de goal om de bal aan af te geven. En soms ook wel maar deed hij het niet.
  • 4 Aug 2020 om 23:08
    • Quote van 4 Aug 2020 om 17:21
      Als je zijn statistieken afzet tegen die van eerdere vleugelflitsers als Assaidi en Narsingh dan is er nog wel wat te winnen qua assists. Maar hij is wel een fijne voetballer. En met een goede spits loont het voor hem ook meer om een goede aangever te worden.
    Besef je wel dat je indirect Odgaard gaat vergelijken met Dost? Statistieken als vleugelspeler bepaal je niet alleen, daar heb je ook bijvoorbeeld een goede (doelgerichte) spits of aanvallende middenvelder nodig. Die waren er toen wel en ontbraken afgelopen seizoen overduidelijk.
  • 4 Aug 2020 om 19:01
    • Quote van 4 Aug 2020 om 18:53
      Ik denk max 4 miljoen voor Van Bergen
    Kan ook
  • 4 Aug 2020 om 18:53
    • Quote van 4 Aug 2020 om 18:30
      Hoop toch dat chiddi blijft Moet er toch verkocht worden Verkoop dan van bergen van je misschien 7 tot 10 miljoen denk ik
    Ik denk max 4 miljoen voor Van Bergen
  • 4 Aug 2020 om 18:47
    • Quote van 4 Aug 2020 om 18:01
      Met debon uit het voordeelboekje heb je 20 procent korting.
    Op Ejuke?
  • 4 Aug 2020 om 18:30
    Hoop toch dat chiddi blijft Moet er toch verkocht worden Verkoop dan van bergen van je misschien 7 tot 10 miljoen denk ik
  • 4 Aug 2020 om 18:01
    Met debon uit het voordeelboekje heb je 20 procent korting.
  • 4 Aug 2020 om 17:21
    Als je zijn statistieken afzet tegen die van eerdere vleugelflitsers als Assaidi en Narsingh dan is er nog wel wat te winnen qua assists. Maar hij is wel een fijne voetballer. En met een goede spits loont het voor hem ook meer om een goede aangever te worden.
  • 4 Aug 2020 om 17:14
    Offtopic:2e team heeft zojuist de wedstrijd tegen team 1 gewonnen met 2-1 doelpuntenmakers Van der Heide en Driouech- Espejord
  • 4 Aug 2020 om 17:03
    • Quote van 4 Aug 2020 om 16:51
      Probeer 20m Gerry. Dan slijt je Ejuke ook nog wel.
    Ik denk dat je uiteindelijk blij moet zijn met een bedrag tussen de 10 en de 12 miljoen + bonussen en doorverkoop percentages , 15 miljoen als eerste vraagprijs is gewoon heel reeel 20 miljoen is naar mijn mening veel te hoog ingezet.
  • 4 Aug 2020 om 16:58
    Heerlijke voetballer, rendement mag nog wel wat omhoog (ook al is 9 goals en 4 assists eigenlijk helemaal niet zo slecht) maar voor dit soort jongens kom je toch naar het stadion? Dus hopelijk wordt er helemaal niet geboden...
  • 4 Aug 2020 om 16:53
    15 zou geweldig zijn, maar ik denk niet dat iemand dat gaat betalen.
  • 4 Aug 2020 om 16:51
    Probeer 20m Gerry. Dan slijt je Ejuke ook nog wel.
  • 4 Aug 2020 om 16:45
    Goed bezig Gerry!
vrijdag 2 oktober 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›