Hamstra krijgt advies: ''Er moet een nieuwe spits bij komen''

50
Hamstra krijgt advies: ''Er moet een nieuwe spits bij komen''

Reon Boeringa beseft dat de selectie van SC Heerenveen nog (lang) niet op volle oorlogssterkte is. De verslaggever van Voetbal International laat weten dat technisch directeur Gerry Hamstra mogelijk 'een compleet nieuwe aanval' moet samenstellen. 

"Aangezien Jens Odgaard gehuurd werd, is het al langer duidelijk dat er een nieuwe spits bij moet komen", schrijft hij op de website van Voetbal International. "Ook omdat achter de naam Runar Espejord een half jaar na zijn komst vanuit Noorwegen nog veel vraagtekens staan", aldus Boeringa. 

"Dan naar de flanken. In de afgelopen periode hebben de buitenspelers Chidera Ejuke en Mitchell van Bergen hun ambities duidelijk gemaakt", vervolgt hij. "Van Bergen deed dat door in tegenstelling tot Veerman niet in te gaan op een nieuw contractvoorstel. De ex-speler van Vitesse weet zich gevolgd door buitenlandse clubs en vrijwel de complete Nederlandse top", legt Boeringa uit. 

"Voor Ejuke is er veel interesse vanuit het buitenland", weet Boeringa. Ondertussen zijn de eerste versterkingen al binnen: middenvelder Sieben Dewaele (gehuurd van RSC Anderlecht) en keeper Erwin Mulder (transfervrij). Verdediger Joaquin Fernandez moet de opvolger worden van Sven Botman.

50 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Aug 2020 om 12:57
    • Quote van 5 Aug 2020 om 12:13
      Ik had het over Espejord, Ejuke is een "gelukje"..
    Denk niet dat ze 2 miljoen betalen voor een gelukje
  • 5 Aug 2020 om 12:13
    • Quote van 5 Aug 2020 om 10:11
      Ja man..
      Ejuke, afdankertje.
      Rasmus Opdal Christiansen, afdankertje.
      Dresevic, afdankertje.
    Ik had het over Espejord, Ejuke is een "gelukje"..
  • 5 Aug 2020 om 10:28
    • Quote van 5 Aug 2020 om 10:11
      Ja man..
      Ejuke, afdankertje.
      Rasmus Opdal Christiansen, afdankertje.
      Dresevic, afdankertje.
    En dan vergeten we van de laatste jaren nog Zeneli (4 miljoen), Larsson (5 miljoen) en Johnsen (2,5) miljoen. De absolute topspelers uit Scandinavië krijgen we niet nee. Maar er loopt nog steeds genoeg rond om op ons niveau van te genieten, en aan te verdienen.
  • 5 Aug 2020 om 10:11
    • Quote van 5 Aug 2020 om 09:08
      Het blijft toch (nog) steeds het zelfde verhaal. Hoezo denk je nú nog steeds een geweldige spits uit Scandinavië te "toveren" ? Het wordt langzamerhand een cliché dat "het vijvertje nagenoeg leeg is" , voor óns! ...behalve voor de "grote" clubs, kijk hoe ajakks er weer de twee grootste talenten weghaalt.Afdankertjes als een espejord mogen wij dan nog ophalen met het huidige (negatieve) resultaat vandien.
    Ja man..
    Ejuke, afdankertje.
    Rasmus Opdal Christiansen, afdankertje.
    Dresevic, afdankertje.
  • 5 Aug 2020 om 09:08
    Het blijft toch (nog) steeds het zelfde verhaal. Hoezo denk je nú nog steeds een geweldige spits uit Scandinavië te "toveren" ? Het wordt langzamerhand een cliché dat "het vijvertje nagenoeg leeg is" , voor óns! ...behalve voor de "grote" clubs, kijk hoe ajakks er weer de twee grootste talenten weghaalt.Afdankertjes als een espejord mogen wij dan nog ophalen met het huidige (negatieve) resultaat vandien.
  • 4 Aug 2020 om 22:51
    • Quote van 4 Aug 2020 om 16:10
      Ik heb toch echt 22 verschillende Heerenveenspelers gezien tegen NAC. Die net zo goed geen wedstrijden gespeeld hadden. Hoe word je anders wedstrijdfit?
    Laten we het in 1e instantie over 'gewoon' fit hebben. Ook als je maanden niet speelt of getraind hebt kun je fysiek wel gewoon in orde zijn. Hij heeft zoals het met alle statistieken lijkt gewoon niet zo'n uitermate gezond sportlichaam. Kan hij misschien niets aan doen, maar je moet het wel kunnen onderkennen. Hij heeft heel vaak iets. En dat past niet bij een topsporter. Kijk zijn seizoensoverzicht er maar eens op na. Hij heeft er sinds 12-13 niet één seizoen bij zitten waarin hij niet een hele reeks niet heeft gespeeld of heeft kunnen spelen. Dat valt echt op. Per seizoen eens hooguit 4-5 wedstrijden missen kan, maar in zijn geval is het meestal het dubbele aantal. En het heeft er ook nog geen schijn van dat het bij ons anders zal zijn.
  • 4 Aug 2020 om 22:24
    • Quote van 4 Aug 2020 om 19:44
      - De spitspositie ben ik met je eens
      - Met de huurlingen ben ik blij, anders had je lege plekken plekken in de selectie.
      - Over Van Hau is altijd door de club gezegd dat hij ons geen euro heeft gekost. Omdat dit de enige informatie is die we hebben kan je daar maar het beste op vertrouwen.
      - Van Rhijn een eenjarig contract geven vond ik wel slim, hij speelde al een tijd wisselvallig dan is het risico dat je neemt minder groot. Van mij had hij minder vaak hoeven spelen, maar daar gaat Hamstra niet over.
      - de twee keepers wilden niet bijtekenen dus dat moet je als technisch directeur accepteren, Hij had ze vorige zomer voor een laag bedrag kunnen verkopen maar heeft er toen voor gekozen om ze nog een jaar te houden. Met Mulder is er ruim voor de start van de competitie een waardige opvolger.
      - Hamstra is vier basisspelers kwijt maar bewaart de rust om te gaan voor de juiste spelers en niet meteen voor de eerste speler die hij kan krijgen. Ook wacht hij op geld zodat de spelers die hij haalt van een hoger segment zijn.

      Het is maar net hoe je naar elke situatie kijkt. Kritiek leveren is makkelijk.
    Goede teksten Marien!
  • 4 Aug 2020 om 20:38
    • Quote van 4 Aug 2020 om 19:44
      - De spitspositie ben ik met je eens
      - Met de huurlingen ben ik blij, anders had je lege plekken plekken in de selectie.
      - Over Van Hau is altijd door de club gezegd dat hij ons geen euro heeft gekost. Omdat dit de enige informatie is die we hebben kan je daar maar het beste op vertrouwen.
      - Van Rhijn een eenjarig contract geven vond ik wel slim, hij speelde al een tijd wisselvallig dan is het risico dat je neemt minder groot. Van mij had hij minder vaak hoeven spelen, maar daar gaat Hamstra niet over.
      - de twee keepers wilden niet bijtekenen dus dat moet je als technisch directeur accepteren, Hij had ze vorige zomer voor een laag bedrag kunnen verkopen maar heeft er toen voor gekozen om ze nog een jaar te houden. Met Mulder is er ruim voor de start van de competitie een waardige opvolger.
      - Hamstra is vier basisspelers kwijt maar bewaart de rust om te gaan voor de juiste spelers en niet meteen voor de eerste speler die hij kan krijgen. Ook wacht hij op geld zodat de spelers die hij haalt van een hoger segment zijn.

      Het is maar net hoe je naar elke situatie kijkt. Kritiek leveren is makkelijk.
    Het is gewoon niet gezond om een speler zoveel meer te betalen in vergelijking met zijn teamgenoten. Van hau speelde in de beloftes met jongens die beter dan hem waren maar veel en veel minder verdienden. Dat geeft scheve gezichten. Moet je in mijn ogen niet willen. Van Rhijn een 1 jarig contract geven vind ik juist niet slim. Heeft ons een jaar salaris gekost en geen transferwaarde opgeleverd. Alsof je hem een jaartje huurt.. Als de keepers niet bij willen tekenen moet je overgaan op actie. Dat heeft te lang geduurd naar mijn mening. Hamstra is vier basisspelers kwijt maar bewaart de rust... Dat is ook maar net hoe je er naar kijkt idd. Kritiek leveren is idd makkelijk mee eens. Het zijn ook geen punten die ik hem heel zwaar aanreken ofzo. Het zijn gewoon dingetjes die ik graag anders had gezien wil ook helemaal niet zeggen dat het dan beter had uitgepakt dat is altijd koffiedik kijken. Maar goed dit soort discussies zijn lastig want het gaat allemaal om meningen. Niemand van ons weet precies de achtergrond etc etc. Dat hou je toch. Echter vind ik het soms maar raar dat het hier soms lijkt alsof je geen kritiek mag leveren. Terwijl in je vaak van kritiek beter wordt. We hebben het hier over topsport met top salarissen dan vind ik ook dat je er wel iets meer mag van verwachtten. Maar ook dat is slechts mijn mening. edit: @ webmaster, waarom worden alle alinea's verwijderd bij een wijziging van je reactie?
  • 4 Aug 2020 om 20:37
    • Quote van 4 Aug 2020 om 19:44
      - De spitspositie ben ik met je eens
      - Met de huurlingen ben ik blij, anders had je lege plekken plekken in de selectie.
      - Over Van Hau is altijd door de club gezegd dat hij ons geen euro heeft gekost. Omdat dit de enige informatie is die we hebben kan je daar maar het beste op vertrouwen.
      - Van Rhijn een eenjarig contract geven vond ik wel slim, hij speelde al een tijd wisselvallig dan is het risico dat je neemt minder groot. Van mij had hij minder vaak hoeven spelen, maar daar gaat Hamstra niet over.
      - de twee keepers wilden niet bijtekenen dus dat moet je als technisch directeur accepteren, Hij had ze vorige zomer voor een laag bedrag kunnen verkopen maar heeft er toen voor gekozen om ze nog een jaar te houden. Met Mulder is er ruim voor de start van de competitie een waardige opvolger.
      - Hamstra is vier basisspelers kwijt maar bewaart de rust om te gaan voor de juiste spelers en niet meteen voor de eerste speler die hij kan krijgen. Ook wacht hij op geld zodat de spelers die hij haalt van een hoger segment zijn.

      Het is maar net hoe je naar elke situatie kijkt. Kritiek leveren is makkelijk.
    Eens met @marien het is ook lastig maar wat mij betreft iets sneller handelen voor de Spitspositie. 2. Bundesliga of Nyman van IFK Norkopping
  • 4 Aug 2020 om 19:44
    • Quote van 4 Aug 2020 om 19:23
      Wat hij in mijn ogen niet goed doet?
      De spitsen positie is al meerdere jaren drama bezet.
      Te veel huurlingen.
      Van Hau.
      Van Rhijn met een 1 jarig contract.
      2 keepers uit je selectie kwijt raken en er 0 euro voor terug zien.
      4 basisspelers kwijt en nog amper opgeanticipeerd.

      Maar goed nu kom jij natuurlijk weer met allemaal redenen en weet ik veel wat en dat mijn conclusie volgens jou weer nergens op gebaseerd is en ik weet niet precies onder welke omstandigheden Hamstra werkt en met welke middelen of wellicht hebben heel veel spelers afgezegd etc etc.
      Heb geen zin in die discussie want die gaat toch nergens naar toe.

      En dan kan je wel zeggen dat ik je vragen ontduik maar wellicht gewoon beginnen met eens beter te lezen en niet dingen voor een andere in te vullen. Alvast bedankt
    - De spitspositie ben ik met je eens
    - Met de huurlingen ben ik blij, anders had je lege plekken plekken in de selectie.
    - Over Van Hau is altijd door de club gezegd dat hij ons geen euro heeft gekost. Omdat dit de enige informatie is die we hebben kan je daar maar het beste op vertrouwen.
    - Van Rhijn een eenjarig contract geven vond ik wel slim, hij speelde al een tijd wisselvallig dan is het risico dat je neemt minder groot. Van mij had hij minder vaak hoeven spelen, maar daar gaat Hamstra niet over.
    - de twee keepers wilden niet bijtekenen dus dat moet je als technisch directeur accepteren, Hij had ze vorige zomer voor een laag bedrag kunnen verkopen maar heeft er toen voor gekozen om ze nog een jaar te houden. Met Mulder is er ruim voor de start van de competitie een waardige opvolger.
    - Hamstra is vier basisspelers kwijt maar bewaart de rust om te gaan voor de juiste spelers en niet meteen voor de eerste speler die hij kan krijgen. Ook wacht hij op geld zodat de spelers die hij haalt van een hoger segment zijn.

    Het is maar net hoe je naar elke situatie kijkt. Kritiek leveren is makkelijk.
  • 4 Aug 2020 om 19:23
    • Quote van 4 Aug 2020 om 16:48
      het is een algemene vraag , met meerder vragen dus met andere woorden , jij vind niet dat hij weg moet , maar wat doet hij niet goed in jou ogen , je maakt je er makkelijk af en geeft maar antwoord op 1 vraag en probeert de andere vragen te ontduiken. Als iemand het niet goed doet in jou ogen maar niet weg hoeft dan is dat erg vaag Maar ik wil het wel anders vragen hoor : Wat doet jou niet onder de indruik zijn van Hamstra , wat doet hij verkeerd , wat moet hij in jou ogen anders doen etc etc want als je niet onder de indruk bvent van iemand moet je dat ook ergens op gebaseerd hebben anders kan je nooit tot een eerlijke conclusie komen . Net zoals ik niet kan stellen dat Hamstra het wel goed doet want ik ken zijn budget niet , ik weet niet hoe de onderhandelingen lopen , ligt het aan zaakwaarnemers , aan het budget aan de spelers zelf die niet willen , aan de scoutiung etc etc
    Wat hij in mijn ogen niet goed doet?
    De spitsen positie is al meerdere jaren drama bezet.
    Te veel huurlingen.
    Van Hau.
    Van Rhijn met een 1 jarig contract.
    2 keepers uit je selectie kwijt raken en er 0 euro voor terug zien.
    4 basisspelers kwijt en nog amper opgeanticipeerd.

    Maar goed nu kom jij natuurlijk weer met allemaal redenen en weet ik veel wat en dat mijn conclusie volgens jou weer nergens op gebaseerd is en ik weet niet precies onder welke omstandigheden Hamstra werkt en met welke middelen of wellicht hebben heel veel spelers afgezegd etc etc.
    Heb geen zin in die discussie want die gaat toch nergens naar toe.

    En dan kan je wel zeggen dat ik je vragen ontduik maar wellicht gewoon beginnen met eens beter te lezen en niet dingen voor een andere in te vullen. Alvast bedankt
  • 4 Aug 2020 om 17:17
    Alsof Hamstra daar al niet mee bezig was haha. Die Boeringa roept ook alleen maar wat algemeen bekend is, en dat gaat soms gepaard met debiele suggesties over de posities voor spelers
  • 4 Aug 2020 om 16:56
    • Quote van 4 Aug 2020 om 16:45
      Dat vind ik gewoon normaal zijn werk doen. Daar zitten pluspunten bij en min punten.
    Over het algemeen is je werk doen, een toegevoegde waarde.
    Als het werk geen toegevoegde waarde heeft, hoeft het in principe niet uitgevoerd te worden en heb je er geen werknemer voor nodig.
    Plus- en minpunten zegt iets over de uitvoering van de werkzaamheden.
  • 4 Aug 2020 om 16:48
    • Quote van 4 Aug 2020 om 16:46
      Ik herhaal: Niet dat hij weg moet.

      En dan kom jij met de vraag wie moet het dan doen. De rest niet eens meer gelezen.
    het is een algemene vraag , met meerder vragen dus met andere woorden , jij vind niet dat hij weg moet , maar wat doet hij niet goed in jou ogen , je maakt je er makkelijk af en geeft maar antwoord op 1 vraag en probeert de andere vragen te ontduiken. Als iemand het niet goed doet in jou ogen maar niet weg hoeft dan is dat erg vaag Maar ik wil het wel anders vragen hoor : Wat doet jou niet onder de indruik zijn van Hamstra , wat doet hij verkeerd , wat moet hij in jou ogen anders doen etc etc want als je niet onder de indruk bvent van iemand moet je dat ook ergens op gebaseerd hebben anders kan je nooit tot een eerlijke conclusie komen . Net zoals ik niet kan stellen dat Hamstra het wel goed doet want ik ken zijn budget niet , ik weet niet hoe de onderhandelingen lopen , ligt het aan zaakwaarnemers , aan het budget aan de spelers zelf die niet willen , aan de scoutiung etc etc
  • 4 Aug 2020 om 16:46
    Espejord scoorde vanmiddag zijn eerste goal! Wel in een wedstrijd tegen zijn eigen teamgenoten. Maar hij is los!
  • 4 Aug 2020 om 16:46
    • Quote van 4 Aug 2020 om 16:34
      Ik blijf de vraag stellen , wie moet het dan doen, wie is in jou ogen wel geschikt , wat mankeert er aan Hamstra , heb jij meer informatie en weet jij meer over zijn budget Ik vind het altijd makkelijk roepen dat je niet onder de indruk bent van iemand , maar met de informatie die wij als buitenwacht hebben kun je er eigenlijk ook geen eerlijke mening over vormen , je weet zijn budget niet, je weet niet hoeveel deals niet doorgaan , je weet niet of spelers die jij zou halen gewoon te duur waren dan wel niet naar Heerenveen wilden komen. Wat ik probeer duidelijk te maken is dat het niet eerlijk is een mening te vormen over het functioneren zonder inside informatie te hebben. Daarnaast is het bij velen hier ook zo dat wat Hamstra ook doet het eigenlijk nooit goed is . Voorbeeld: iemand die riep dat Heerenveen nog bijna geen spelers gehaald had maar dat Twente bv wel goed bezig was omdat die al een aantal spelers hebben gehuurd , in een ander topic geeft hij weer af op het huren van spelers .
    Ik herhaal: Niet dat hij weg moet.

    En dan kom jij met de vraag wie moet het dan doen. De rest niet eens meer gelezen.
  • 4 Aug 2020 om 16:45
    • Quote van 4 Aug 2020 om 16:21
      Nee?
      Alle deals inclusief doorverkoop percentages die hij gesloten heeft; geen toegevoegde waarde?
      Alle (jeugd)contracten die hij tijdig heeft weten te verlengen, geen toegevoegde waarde?
      De spelers die hij wel heeft weten vast te leggen, zowel koop als huur, geen toegevoegde waarde?

    Dat vind ik gewoon normaal zijn werk doen. Daar zitten pluspunten bij en min punten.
  • 4 Aug 2020 om 16:34
    • Quote van 4 Aug 2020 om 16:17
      Mee eens hoor. Maar ik ben gewoon nog niet zo onder de indruk van Hamstra. Niet dat hij weg moet maar vindt hem ook nog niet echt iets toevoegen.
    Ik blijf de vraag stellen , wie moet het dan doen, wie is in jou ogen wel geschikt , wat mankeert er aan Hamstra , heb jij meer informatie en weet jij meer over zijn budget Ik vind het altijd makkelijk roepen dat je niet onder de indruk bent van iemand , maar met de informatie die wij als buitenwacht hebben kun je er eigenlijk ook geen eerlijke mening over vormen , je weet zijn budget niet, je weet niet hoeveel deals niet doorgaan , je weet niet of spelers die jij zou halen gewoon te duur waren dan wel niet naar Heerenveen wilden komen. Wat ik probeer duidelijk te maken is dat het niet eerlijk is een mening te vormen over het functioneren zonder inside informatie te hebben. Daarnaast is het bij velen hier ook zo dat wat Hamstra ook doet het eigenlijk nooit goed is . Voorbeeld: iemand die riep dat Heerenveen nog bijna geen spelers gehaald had maar dat Twente bv wel goed bezig was omdat die al een aantal spelers hebben gehuurd , in een ander topic geeft hij weer af op het huren van spelers .
  • 4 Aug 2020 om 16:21
    • Quote van 4 Aug 2020 om 16:17
      Mee eens hoor. Maar ik ben gewoon nog niet zo onder de indruk van Hamstra. Niet dat hij weg moet maar vindt hem ook nog niet echt iets toevoegen.
    Nee?
    Alle deals inclusief doorverkoop percentages die hij gesloten heeft; geen toegevoegde waarde?
    Alle (jeugd)contracten die hij tijdig heeft weten te verlengen, geen toegevoegde waarde?
    De spelers die hij wel heeft weten vast te leggen, zowel koop als huur, geen toegevoegde waarde?

  • 4 Aug 2020 om 16:18
    Eens dat Espejord niet echt een top aankooop is. Dat zie je op de training al duidelijk. Verder viel hij ook al totaal niet op bij Jong Heerenveen. Sorry maar een complete misser kan gebeuren.
    Wel vreemd dat hij dan door de scouting is bekeken, ik zit niet bij de scouting heb wel op hoog amateurniveau gespeeld maar zie wel dat deze speler technisch en qua handelingss elheid behoorlijk tekort komt. Dat ziet de staf ook wel.
    Daardoor ook veel geblesseerd omdat het niveau gewoon te hoog gegrepen is. Proberen een oplossing te zoeken en een versterking ophalen.
  • 4 Aug 2020 om 16:17
    • Quote van 4 Aug 2020 om 15:33
      Hamstra is dan wel eindverantwoordelijke maar niet de enige die bepaald of een speler wel/niet in aanmerking komt om intensief gescout en uiteindelijk wel/niet gehaald moet worden.
      Als Espejord uiteindelijk een miskoop blijkt te zijn, dan zijn er in het hele traject en door meerdere mensen fouten gemaakt of zaken verkeerd ingeschat.
    Mee eens hoor. Maar ik ben gewoon nog niet zo onder de indruk van Hamstra. Niet dat hij weg moet maar vindt hem ook nog niet echt iets toevoegen.
  • 4 Aug 2020 om 16:10
    • Quote van 4 Aug 2020 om 15:19
      Tussen iemand fit krijgen en het spelen van een oefenwedstrijd zit wel een erg groot verschil. Door de Corona was het bijna onmogelijk om iemand in die tijd fit te krijgen. Qua spiermassa en uithoudingsvermogen kun je dan iemand best optrainen maar qua voetbal aspecten duels aangaan etc. niet.
    Ik heb toch echt 22 verschillende Heerenveenspelers gezien tegen NAC. Die net zo goed geen wedstrijden gespeeld hadden. Hoe word je anders wedstrijdfit?
  • 4 Aug 2020 om 15:33
    • Quote van 4 Aug 2020 om 15:00
      Helemaal mee eens. Snapte deze hele aankoop niet maar ja Hamstra heeft er verstand van dus het zal wel he..
    Hamstra is dan wel eindverantwoordelijke maar niet de enige die bepaald of een speler wel/niet in aanmerking komt om intensief gescout en uiteindelijk wel/niet gehaald moet worden.
    Als Espejord uiteindelijk een miskoop blijkt te zijn, dan zijn er in het hele traject en door meerdere mensen fouten gemaakt of zaken verkeerd ingeschat.
  • 4 Aug 2020 om 15:19
    Tussen iemand fit krijgen en het spelen van een oefenwedstrijd zit wel een erg groot verschil. Door de Corona was het bijna onmogelijk om iemand in die tijd fit te krijgen. Qua spiermassa en uithoudingsvermogen kun je dan iemand best optrainen maar qua voetbal aspecten duels aangaan etc. niet.
  • 4 Aug 2020 om 15:17
    • Quote van 4 Aug 2020 om 15:00
      Helemaal mee eens. Snapte deze hele aankoop niet maar ja Hamstra heeft er verstand van dus het zal wel he..
    Nou ja, ik vind dat Hamstra het over het algemeen heel goed doet. Zeker als je naar de omstandigheden kijkt. Maar op dit dossier wil het maar niet lukken, erg frustrerend. Maar dat vindt hij zelf ongetwijfeld ook.
  • 4 Aug 2020 om 15:00
    • Quote van 4 Aug 2020 om 14:45
      Iedereen verdient een eerlijke kans, en ook een eerlijke tweede kans. Maar als ik alles op een rijtje zet, en er objectief naar kijk, is de kans echt heel klein dat het wat gaat worden met Espejord.

      - Is de leeftijdscategorie 'talent' ontgroeid
      - Stond bij zijn vorige werkgever al bekend als blessuregevoelig
      - Heeft over zijn gehele carrière tot nu toe vrij matige statistieken
      - Heeft geen indruk gemaakt in zijn invalbeurtjes tot nu toe
      - Is na 8 maanden de tijd gehad te hebben helemaal fit te raken, nog steeds niet fit genoeg om een oefenpotje tegen NAC te spelen, zelfs geen half uurtje.

      Daar tegenover kan ik helaas heel weinig pluspunten bedenken. Ik probeer Espejord niet af te branden en hoop dat 'ie gaat vlammen, maar dit zijn redelijk objectieve observaties volgens mij.
    Helemaal mee eens. Snapte deze hele aankoop niet maar ja Hamstra heeft er verstand van dus het zal wel he..
  • 4 Aug 2020 om 14:45
    • Quote van 4 Aug 2020 om 14:32
      Blijft altijd bijzonder hoe snel personen iemand al kunnen afschrijven...
    Iedereen verdient een eerlijke kans, en ook een eerlijke tweede kans. Maar als ik alles op een rijtje zet, en er objectief naar kijk, is de kans echt heel klein dat het wat gaat worden met Espejord.

    - Is de leeftijdscategorie 'talent' ontgroeid
    - Stond bij zijn vorige werkgever al bekend als blessuregevoelig
    - Heeft over zijn gehele carrière tot nu toe vrij matige statistieken
    - Heeft geen indruk gemaakt in zijn invalbeurtjes tot nu toe
    - Is na 8 maanden de tijd gehad te hebben helemaal fit te raken, nog steeds niet fit genoeg om een oefenpotje tegen NAC te spelen, zelfs geen half uurtje.

    Daar tegenover kan ik helaas heel weinig pluspunten bedenken. Ik probeer Espejord niet af te branden en hoop dat 'ie gaat vlammen, maar dit zijn redelijk objectieve observaties volgens mij.
  • 4 Aug 2020 om 14:32
    • Quote van 4 Aug 2020 om 13:45
      Espejord gaat niks worden. Na zoveel maanden rust nig steeds niet speelklaar zegt genoeg. Smit moet zich eerst bewijzen en dan mag je niet verwachten dat hij de doelpunten kar gaat trekken. Goede spits is mi prio 1!!
    Blijft altijd bijzonder hoe snel personen iemand al kunnen afschrijven...
  • 4 Aug 2020 om 14:07
    • Quote van 4 Aug 2020 om 13:53
      Wat denken we van bahebeck ex-utrecht??
    Blessuregevoelig maar kon er wel echt wat van. Lijkt me niet verkeerd voor ons indien fit
  • 4 Aug 2020 om 14:05
    • Quote van 4 Aug 2020 om 13:37
      Dat is een ander verhaal. Maar je hebt niet helemaal gelijk, beiden hebben niet genoeg gespeeld om daarover te oordelen. Nu doen ze een hele voorbereiding mee. Dresevic was ook niet direct goed toen hij bij ons kwam.
    precies en die is nu 24 en smit is? Dus ik verwacht daar dit seizoen nog maar niks van. Esperjord is gewoon een miskoop en heeft nu eigenlijk geen concurrentie zoals Odgaard dat vorig jaar niet had.

  • 4 Aug 2020 om 14:01
    Opvallend dat een back niet op het prioriteitenlijstje staat, eigenlijk. Met het vertrek van van Rhijn en Doan, is er nu eigenlijk geen enkele backup voor Woudenberg en Floranus. Woudenberg vind ik niet bepaald een stabiele factor, Floranus vind ik een prima back. Lijkt me alleen wel vreemd om niet in ieder geval één extra back erbij te halen.
  • 4 Aug 2020 om 13:53
    Wat denken we van bahebeck ex-utrecht??
  • 4 Aug 2020 om 13:45
    • Quote van 4 Aug 2020 om 13:16
      Dat is de waarheid maar het is een minder hoge prio omdat je nu Espejord en Smit hebt.
    Espejord gaat niks worden. Na zoveel maanden rust nig steeds niet speelklaar zegt genoeg. Smit moet zich eerst bewijzen en dan mag je niet verwachten dat hij de doelpunten kar gaat trekken. Goede spits is mi prio 1!!
  • 4 Aug 2020 om 13:45
    • Quote van 4 Aug 2020 om 13:16
      Dat is de waarheid maar het is een minder hoge prio omdat je nu Espejord en Smit hebt.
    Espejord gaat niks worden. Na zoveel maanden rust nig steeds niet speelklaar zegt genoeg. Smit moet zich eerst bewijzen en dan mag je niet verwachten dat hij de doelpunten kar gaat trekken. Goede spits is mi prio 1!!
  • 4 Aug 2020 om 13:43
    • Quote van 4 Aug 2020 om 13:13
      een spits zou al 2 jaar een prio moeten zijn naar mijn beleving maar ja dat zal wel als negatief gezien worden
    Helemaal mee eens. En als Hamstra daarover advies moet krijgen snap ik helemaal niet, ik neem aan dat hij ook wel kan zien dat die Esperjord een kneus is
  • 4 Aug 2020 om 13:37
    • Quote van 4 Aug 2020 om 13:24
      vind ik juist niet beide komen duidelijk niveau te kort kon je vorig jaar al zien.
    Dat is een ander verhaal. Maar je hebt niet helemaal gelijk, beiden hebben niet genoeg gespeeld om daarover te oordelen. Nu doen ze een hele voorbereiding mee. Dresevic was ook niet direct goed toen hij bij ons kwam.
  • 4 Aug 2020 om 13:30
    • Quote van 4 Aug 2020 om 13:19
      Ricky van Wolfswinkel?
    Goede optie idd
  • 4 Aug 2020 om 13:24
    • Quote van 4 Aug 2020 om 13:16
      Dat is de waarheid maar het is een minder hoge prio omdat je nu Espejord en Smit hebt.
    vind ik juist niet beide komen duidelijk niveau te kort kon je vorig jaar al zien.
  • 4 Aug 2020 om 13:19
    Ricky van Wolfswinkel?
  • 4 Aug 2020 om 13:16
    • Quote van 4 Aug 2020 om 13:13
      een spits zou al 2 jaar een prio moeten zijn naar mijn beleving maar ja dat zal wel als negatief gezien worden
    Dat is de waarheid maar het is een minder hoge prio omdat je nu Espejord en Smit hebt.
  • 4 Aug 2020 om 13:15
    • Quote van 4 Aug 2020 om 13:13
      een spits zou al 2 jaar een prio moeten zijn naar mijn beleving maar ja dat zal wel als negatief gezien worden
    Ben het helemaal met je eens
  • 4 Aug 2020 om 13:13
    • Quote van 4 Aug 2020 om 13:08
      Een keeper en een CV waren topprioriteiten. Een extra spits is en was een minder hoge prioriteit omdat we Espejord en Smit hebben. Reken maar dat Hamstra wel met een spits bezig is. Het is immers mogelijk om met meerdere spelers tegelijk bezig te zijn. Nu de transfermarkt officieel opent deze week zal er wel binnen een paar weken een nieuwe spits aangetrokken worden verwacht ik. Net zoals dat er nog wel een paar huurspelers komen op verschillende plekken.
    een spits zou al 2 jaar een prio moeten zijn naar mijn beleving maar ja dat zal wel als negatief gezien worden
  • 4 Aug 2020 om 13:08
    • Quote van 4 Aug 2020 om 13:02
      https://www.feanonline.nl/nieuws/transfers-geruchten/300759/nieuwe-spits-geen-topprioriteit-kunnen-we-meer-tijd-voor-nemen

      zo open deur is dat niet. Want ik had ook nog niet echt het idee dat Hamstra bezig is met een spits..
    Een keeper en een CV waren topprioriteiten. Een extra spits is en was een minder hoge prioriteit omdat we Espejord en Smit hebben. Reken maar dat Hamstra wel met een spits bezig is. Het is immers mogelijk om met meerdere spelers tegelijk bezig te zijn. Nu de transfermarkt officieel opent deze week zal er wel binnen een paar weken een nieuwe spits aangetrokken worden verwacht ik. Net zoals dat er nog wel een paar huurspelers komen op verschillende plekken.
  • 4 Aug 2020 om 13:02
    • Quote van 4 Aug 2020 om 12:30
      Aldus Reon 'open deur' Boeringa.
    https://www.feanonline.nl/nieuws/transfers-geruchten/300759/nieuwe-spits-geen-topprioriteit-kunnen-we-meer-tijd-voor-nemen

    zo open deur is dat niet. Want ik had ook nog niet echt het idee dat Hamstra bezig is met een spits..
  • 4 Aug 2020 om 12:45
    • Quote van 4 Aug 2020 om 12:41
      Dat er nog wat bij moet is duidelijk. Er vanuit gaande dat Fernandez rond is verwacht ik: een keeper voor achter Mulder, een linksback, backup voor Floranus, 1 of zelfs 2 backups voor CV en een spits
    Dat zullen dan nog minstens 2/3 huur spelers zijn.
  • 4 Aug 2020 om 12:41
    Dat er nog wat bij moet is duidelijk. Er vanuit gaande dat Fernandez rond is verwacht ik: een keeper voor achter Mulder, een linksback, backup voor Floranus, 1 of zelfs 2 backups voor CV en een spits
  • 4 Aug 2020 om 12:41
    • Quote van 4 Aug 2020 om 12:30
      Aldus Reon 'open deur' Boeringa.
    Haha inderdaad.
  • 4 Aug 2020 om 12:37
    • Quote van 4 Aug 2020 om 12:30
      Aldus Reon 'open deur' Boeringa.
    Maar echt.. Het valt nu wel meer in herhaling dan gebruikelijk.. Snap dat er soms even geen nieuws is, echter wordt er wordt nu telkens hetzelfde neer gezet in andere woorden..
  • 4 Aug 2020 om 12:31
    Is Linus Walhqvist niet wat voor ons? Twente deed ook al een aanbieding. Prima rechtsback en kan ook centraal uit de voeten dacht ik.
  • 4 Aug 2020 om 12:30
    Aldus Reon 'open deur' Boeringa.